Je kwam hier oorspronkelijk voor GTST tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
SHO.
Ik kwam/kom alleen in SHO voor jullie.
Voor de rest kijk ik er haast nooit.
Idolsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania, jij toffe der toffe users, jij gaat me toch niet vertellen dat je Idols kijkt, hè?
Oh wacht...dat doe je wel...
Rocket power!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
Dat heb ik alleen met m'n eerste account meegemaakt.. Een beetje dan.
Oh ja, daar heb ik ook nog gepost.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn favoriete subforum is RLS. Duh.
In Idols heb je tenminste nog een beetje rellenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijne ook denk ik. Of is dat toch SHO??
Ik wel iigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kwam hier oorspronkelijk voor GTST toch?
Was jij SmashBro?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
Dat heb ik alleen met m'n eerste account meegemaakt.. Een beetje dan.
Ja, dat is waar. En tijdens de uitzendingen posten was toch altijd wel erg gezelligquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:03 schreef Tania18 het volgende:
[..]
In Idols heb je tenminste nog een beetje rellen![]()
Dus?quote:
Ja, in het begin.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kwam hier oorspronkelijk voor GTST toch?
Dat heb ik bijna nooit gedaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:06 schreef Svensational het volgende:
En tijdens de uitzendingen posten was toch altijd wel erg gezellig!
Ik kwam altijd in de reclame naar boven rennen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat heb ik bijna nooit gedaan
Maar wel daarna.
Tijdens de uitzending hoor je gewoon te kijken vind ik
Waar is daar, Beev?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:10 schreef BVO het volgende:
Maareh Bupa, hebben ze het er nog niet over gehad daar?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |