Bos en Lommer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:39 schreef MissBliss het volgende:
Waar in Amsterdam?
Ja. Maar er is ook een woonkamer bij enzo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:40 schreef Svensational het volgende:
7 maar!!! Best klein toch, of niet?
Geen idee waar dat isquote:
Euh. 15 minuten van de Dam met de fiets of bus, richting West, ongeveer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:43 schreef MissBliss het volgende:
Geen idee waar dat is
Maar gefeliciteerd
Talk to the handquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat heb je dan helemaal verkeerd gedacht..
Euh....gefeliciteerd?quote:
Ik win nooit iets.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Talk to the hand![]()
[..]
Euh....gefeliciteerd?
Wanneer ga jij die reis naar Turkije nou winnen?
IDO, nog altijd mijn favoriete subforumquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Had het al gezien..
Bupaaaaaa! s het al bekend wanneer IDO komt?!.
Tania, jij toffe der toffe users, jij gaat me toch niet vertellen dat je Idols kijkt, hè?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
IDO, nog altijd mijn favoriete subforum![]()
Mijne ook denk ik. Of is dat toch SHOquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
IDO, nog altijd mijn favoriete subforum![]()
Je kwam hier oorspronkelijk voor GTST tochquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:59 schreef Bupatih het volgende:
SHO.
Ik kwam/kom alleen in SHO voor jullie.
Voor de rest kijk ik er haast nooit.
Idolsquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tania, jij toffe der toffe users, jij gaat me toch niet vertellen dat je Idols kijkt, hè?
Oh wacht...dat doe je wel...
Rocket power!!!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
Dat heb ik alleen met m'n eerste account meegemaakt.. Een beetje dan.
Oh ja, daar heb ik ook nog gepost.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn favoriete subforum is RLS. Duh.
In Idols heb je tenminste nog een beetje rellenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijne ook denk ik. Of is dat toch SHO??
Ik wel iigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je kwam hier oorspronkelijk voor GTST toch?
Was jij SmashBro?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
Dat heb ik alleen met m'n eerste account meegemaakt.. Een beetje dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |