Kwaliteit, Sven. Kwaliteit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je blijft bezig he [afbeelding]
Reeds drie keer vandaag.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kwaliteit, Sven. Kwaliteit.
En tsja...dan moet je soms wel eens wat editen, ja.
'Sapristi'.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:40 schreef ymme het volgende:
goftedomme, ook leuk.
vroeger mocht ik bij een vriendin thuis nooit SHIT zeggen, daar zeiden ze CHIPS
sa·pris·ti (tw.)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:46 schreef ymme het volgende:
[..]
sorry kan er niet op uit maken, wat je daarmee bedoeld, vertel...
![]()
Jeetjemina, je hebt nog gelijk ookquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
Geen 'godverdomme' meer.
Geen 'shit' meer.
Vanaf vandaag alleen nog maar 'sapristi'.
En geloof me, het wordt er een stuk mooier op.
Damn, wat ben ik toch een wereldverbeteraar.
ik moet altijd lachen om zulke dingenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:50 schreef Bupatih het volgende:
Geen 'godverdomme' meer.
Geen 'shit' meer.
Vanaf vandaag alleen nog maar 'sapristi'.
En geloof me, het wordt er een stuk mooier op.
Damn, wat ben ik toch een wereldverbeteraar.
Dat vond ik ook, en ik versprak me dus ook altijd. En dan kreeg ik meteen een boze blik toegeworpen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ik moet altijd lachen om zulke dingen
als ik m'n teen stoot ga ik toch geen sapristi zeggen? dan ga ik lekker lopen vloeken..
of van die mensen die Chips zeggen ipv Shit!
dat vind ik gewoon zielig.. sorry.
Bupatih 1987-2073quote:Vloeken is voor de simpele ziel die niet normaal verbaal kan communiceren.
jeetje, ik mag geen shit zeggen dus zeg ik maar een woord wat erop lijkt waarmee ik hetzelfde wil uitdrukken..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:57 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat vond ik ook, en ik versprak me dus ook altijd. En dan kreeg ik meteen een boze blik toegeworpen.![]()
Nu ik lekker op me zelf woon, vloek ik er wat af hoor, als iets niet wil lukken.
Dat lucht tenminsten nog eens op.
Tering bende ook altijd![]()
Anders hebben jullie ff door dat ik maar wat zit te lullen hier.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:01 schreef timbob het volgende:
[..]
dit is 1 van je meest domme uitspraken bupa
Doe je ooit wat anders?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders hebben jullie ff door dat ik maar wat zit te lullen hier.
Van mij mag je best, hoor. Jullie vloeken maar een eind weg, zolang je er maar niemand pijn mee doet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Anders hebben jullie ff door dat ik maar wat zit te lullen hier.
Ach, dat timbob serieus op deze opmerking inging, geeft al aan dat niet iedereen dat doorheeft.quote:
met kanker zou ik niet schelden.. dat vind ik dan weer te ver gaan..quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Van mij mag je best, hoor. Jullie vloeken maar een eind weg, zolang je er maar niemand pijn mee doet.(Alleen kan niet iedereen dat even goed inschatten).
Ik doe het in ieder geval niet. Geen gekanker of gegodverdomme uit mijn mond.
dus als ik 't goed begrijp komt er niks ín.... en ook niks úit.........?!??quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik doe het in ieder geval niet. Geen gekanker of gegodverdomme uit mijn mond.
Toegegeven, deze was ad rem.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
dus als ik 't goed begrijp komt er niks ín.... en ook niks úit.........?!??
En dát is natuurlijk onzin, maar dat snap je?quote:ik wist niet dat het internet de weg naar de kloosters ook al gevonden had
En sommigen vinden 'godverdomme' te ver gaan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:11 schreef timbob het volgende:
[..]
met kanker zou ik niet schelden.. dat vind ik dan weer te ver gaan..
Dus als ik zeg dat ik Sapristi niet vind kunnen dan zeg je het niet meer?!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En sommigen vinden 'godverdomme' te ver gaan.
Nou, dan houd ik mezelf toch in en kies ik een ander vloek- of scheldwoord? Ik ben ook niet de moeilijkste hoor.
Sommige mensen houden er niet van als je met kanker of godverdomme vloekt. Dat respecteer ik, dus pas ik me aan.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik Sapristi niet vind kunnen dan zeg je het niet meer?!
Ja, ik bedoel maar... je aan iedereen aanpassen vind ik zo belachelijk.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Dus als ik zeg dat ik Sapristi niet vind kunnen dan zeg je het niet meer?!
Ik pas me ook niet aan aan iedereen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel maar... je aan iedereen aanpassen vind ik zo belachelijk..
Met kanker vloek ik niet omdat ik het zelf niet vind kunnen. Gvd gebruik ik dan weer wel..
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef Bupatih het volgende:
Je kan zelf toch wel inschatten wat kwetsend kan zijn of niet?
Dat dus.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 14:05 schreef Bupatih het volgende:
Jullie vloeken maar een eind weg, zolang je er maar niemand pijn mee doet.(Alleen kan niet iedereen dat even goed inschatten).
Ach, ik ken genoeg situaties waar zulke dingen wél voorkomen. Jammer genoeg.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zou wel niet z'n probleem zijn toch...
Misschien voor sommige wel![]()
Dat heb je dan helemaal verkeerd gedacht.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:35 schreef Bupatih het volgende:
Dus dan weet ik ook dat jij niet gekwetst wordt, als ik 'sapristi' zeg.
Tuurlijk niet, duurt nog een maand of 2.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:26 schreef Tania18 het volgende:
Dat wielrengezeur is toch al afgelopen?
Nee, de Tour de France is afgelopen, de rest niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:26 schreef Tania18 het volgende:
Dat wielrengezeur is toch al afgelopen?
Ah, oke. Leukquote:Op woensdag 3 augustus 2005 16:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, de Tour de France is afgelopen, de rest niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |