Euh...nee, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:45 schreef BVO het volgende:
In Egypte he..
Heb jij niet zoiets gehoord dan op je vakantie Bupa?!.
Doet me denken aan Knabbel en Babbel.quote:
Pedo.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[[url=http://www.freewebs.com/jim-planet/av-4105[1].jpg]afbeelding[/url]]![]()
Kruisje.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:00 schreef Tania18 het volgende:
[[url=http://www.freewebs.com/jim-planet/av-4105[1].jpg]afbeelding[/url]]![]()
Zozo, Jimmy-boy is 100 punten waard?quote:
Nou enquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zozo, Jimmy-boy is 100 punten waard?
Over zijn looks zal ik niks zeggen, maar die gast kan toch voor geen meter zingen.![]()
Oh, dus het gaat je alleen om de looks?quote:
Nou ja, ik zeg niet 'Wat een lekker ding,' hij is nu 17 ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, dus het gaat je alleen om de looks?
Nou ja...dan zijn we het deze keer niet oneens met elkaar.
Dus hup, +100
Ik ben ook 17 en schattigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou ja, ik zeg niet 'Wat een lekker ding,' hij is nu 17 ofzo
Maar hij is wel schattig![]()
Dat is nu juist schattigquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:06 schreef Bupatih het volgende:
En ik zing niet alsof ik verkouden ben!!
Hoezo? Zijn de AH Hamsterweken weer begonnen?quote:
Mwoah, valt wel mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:08 schreef Tania18 het volgende:
Beev
Doe deze in je avatar, die is wel mooi
[afbeelding]
Deze?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn de AH Hamsterweken weer begonnen?
Er is maar één leuke foto van Hind, maar die kan ik dus niet vinden.
Ook niet via de mail?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
Oh, ik laat trouwens geen foto's zien van mijn vakantie.!
In ieder geval geen foto's waar ik op sta.
Mocht er nog belangstelling bestaan voor een landschapje of wat vuurwerk, dan hoor ik dat graag.
Ik vind die juist weer wat minder.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:13 schreef Tania18 het volgende:
Beev, nou hoor je te zeggen: Dank je Tania, dat je de enige mooie foto van Hind op hebt weten te sporen
Ja.quote:
Hmm, daar moet ik nog over nadenken.quote:
Maar wat als je nu geen 'hoort wat' hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, daar moet ik nog over nadenken.
Maar voor wat, hoort wat.
Ik heb wél smaak.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:15 schreef Tania18 het volgende:
Jullie hebben gewoon geen smaak, daar kan ik niks aan doen
Dan moet je dat maar gaan maken in Portugal.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar wat als je nu geen 'hoort wat' hebt![]()
Dus ja, dat is één van haar betere foto's.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
Het lijkt alsof ze met haar tanden op de binnenkant van haar onderlip steunt, ze creëert zo nog vreemdere wangen en ze kijkt alsof ze net een botoxje heeft genomen.
![]()
Voor wat hoort watquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je dat maar gaan maken in Portugal.
Heb ik daar veel gepost dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:19 schreef Bupatih het volgende:
Oh en Tania....je hebt wel "hoort wat".
Ik kon toentertijd in dat nieuwe Shok! kijken en.... oh lord.
Jaquote:
Eet smakelijkquote:En nu ga ik eten![]()
Ja en?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heb ik daar veel gepost dan?![]()
Volgens mij 1 of 2 foto's maar![]()
Dan vráág je het daar.....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:43 schreef BVO het volgende:
Uhuh, die zag ik, maar stond 'ie niet tussen..
Magoed, ik zal hem vinden..
Ja goidvr, daar dacht ik dus gisteren pas aan.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:45 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook nog wel wat "hoort wat" voor je hoor, Buup.
Wat? Foto's van Tania?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:46 schreef BVO het volgende:
Ja, ik ook.
Huh?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja goidvr, daar dacht ik dus gisteren pas aan..
Gisteren dacht ik opeens: Ohja, shit, ik had nog moeten vragen wat dat nummer het ook alweer was.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Huh?
Je dacht er gisteren aan om het te vragen, je hebt het niet gedaan...maar...nu...vandaag????
Nou, hup! Ga vragen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Gisteren dacht ik opeens: Ohja, shit, ik had nog moeten vragen wat dat nummer het ook alweer was.. Maar ik had gedacht dat ik het wel makkelijk zou kunnen vinden, maar nee dus...
.
Ja, nu ben ik dus hier en kan ik het niet meer gaan vragen daar he...quote:
Jeez, moet ik alles voorkauwen hier?quote:Dus ben je op zoek naar een nummer, wil je een leuk nummer kwijt of heb je bepaalde herinnneringen aan een nummer post dit dan *hier*.
Sapristiquote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:53 schreef BVO het volgende:
Maar daar staat toch Turkse zomerhits! En ik was toch niet in Turkijeeeeeeeeeee!.
Ik kan/mag geen Forum Tools meer gebruiken, dus moet ik eerst reactie invoeren in het quick-reply-venster, alt-s, editen, PI invoeren en dan weer alt-squote:Enneh, je PI ben je vergeten..
Euh...hoe merk je dat?quote:Ah, is het balletje al gevallen, daar achteren?!.
Bijna.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sapristi
Waar zat je dan?
Marokko?![]()
Of je gebruikt gewoon IE en doet alles in 1 keer.quote:Ik kan/mag geen Forum Tools meer gebruiken, dus moet ik eerst reactie invoeren in het quick-reply-venster, alt-s, editen, PI invoeren en dan weer alt-s
Als Yvonne er op is gaan zitten.quote:Euh...hoe merk je dat?![]()
Oh ja.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Bijna.. Egypte.
.
Nog zo gezegd, geen bommetje!.
In één keer?quote:Of je gebruikt gewoon IE en doet alles in 1 keer..
Huhquote:Als Yvonne er op is gaan zitten..
Wat heeft dat met IE te maken?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:56 schreef BVO het volgende:
Of je gebruikt gewoon IE en doet alles in 1 keer..
Hoe bedoel je?quote:Als Yvonne er op is gaan zitten..
Was leuk hoor, dat wel.quote:
Ja, oftewel: in quick reply je bericht invoeren, dan op preview drukken, post nakijken, PI aanklikken, invoeren. Zo doe ik het.quote:In één keer?![]()
Op dat balletje he, like duh.quote:Huh![]()
![]()
???
Gelukkig maar.quote:
Duh.quote:Ja, oftewel: in quick reply je bericht invoeren, dan op preview drukken, post nakijken, PI aanklikken, invoeren. Zo doe ik het..
Aha.quote:Op dat balletje he, like duh..
Ja, dat is dus niet in 1 keer en het heeft ook geen ruk met IE te maken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:01 schreef BVO het volgende:
Ja, oftewel: in quick reply je bericht invoeren, dan op preview drukken, post nakijken, PI aanklikken, invoeren. Zo doe ik het..
.
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
Maar niet als je mod bent.Alt-p / Preview doet het dan niet
!!!!!!
Er is op gereageerd ja...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:04 schreef BVO het volgende:
Jaajaaaa, je had het aangekaart, maaaaaaaaaar..... is er al op gereageerd?!?!?.
Je begint er wel om heen te draaien als een echte mod zeg.quote:
Ik zit je maar te jennen, joh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 19:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Je begint er wel om heen te draaien als een echte mod zeg..
Ligt het in de lijn der verwachtingen dat IDO nog deze maand open gaat?!.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | Nederland 1 Nederland 2 Nederland 3 RTL 4 RTL 5 SBS 6 Yorin (België) één België twee TV Gelderland BBC 1 BBC 2 Duitse zender Duitse zender Net 5 ( 5 plus een eentje ervoor :P) Veronica Nickelodeon Nat. Geographic Discovery Channel ( 9 plus een eentje ervoor :P) EuroSport TMF MTV .... bladiebla .... |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |