Mail maar (Svensational@fok.nl)quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik wil ook alvast patent op een aantal topics aanvragen..
Op dit moment al 203 unieke bezoekers vandaag.quote:
Dat is snelquote:
Nou, 6 halve liters is toch 3 liter biet hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ik ging maar even wat eten
Oh en hoe kun je na 6 biertjes nou dronken zijn![]()
Voor Tania is dat niks joh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, 6 halve liters is toch 3 liter biet hoor..
Dat is idd wel heeeeel erg veelquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, 6 halve liters is toch 3 liter biet hoor..
Bupatih is er niet dus ik hoef ook niet te editten.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
biet
Ik drink geen bierquote:
-1quote:
Terugslaanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Dames, mijn zusje slaat me hier half dood, ze wil nog even achter de PC..
.
Die oude lijkt me.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
Zouden ze trouwens een nieuw forum openen voor Idols? Of verder gaan in de vorige?
Dat is nog geen eens een halve liter.quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is nog geen eens een halve liter.!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is nog geen eens een halve liter.!
Nieuwe zou beter zijn. Heb je tenminste geen relschoppers die gaan topickicken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Die oude lijkt me.
Enneh... ze is toch veel sterker..
Wanneer registreert zij zich eens op FOK!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:35 schreef BVO het volgende:
Dames, mijn zusje slaat me hier half dood, ze wil nog even achter de PC..
.
Doeiquote:
quote:
Zei ik van niet danquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:21 schreef Christine het volgende:
Zie je sven... ik post hier nog wel eens
De laatste paar weken dan hequote:
In je fotoboek he! Maar dat was ook zo toen.quote:
Ja, dat zeg ik tochquote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:25 schreef Christine het volgende:
En lang geleden enzo.
quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 00:28 schreef Christine het volgende:
Ik ben niet helemaal helder, sorry.
Excuses aanvaard.quote:
Dank jequote:
quote:
quote:
quote:
Ik omdat als je terugleest het er staat.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waarom ben jij zo vroeg wakker??
Ik omdat ik elke dag zo vroeg opsta...
Ik vind ze niet grappig, of ik snap ze niet.quote:
Had je een lekkere schilder voor je raam die druk bezig was en jij dacht, laat ik maar wakker worden zodat ik er meer van kan genietenquote:
Scribbly is net seinfeld. Is alleen gemaakt voor zeer intelectuele mensenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind ze niet grappig, of ik snap ze niet.
Niet voor jou dusquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Scribbly is net seinfeld. Is alleen gemaakt voor zeer intelectuele mensen![]()
Ach jah, nu heb je tenminste nog wat aan je dag.. ik bijvoorbeeld vind het niet erg om zo vroeg wakker te worden omdat ik nog heel veel moet en kan doen!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:51 schreef Svensational het volgende:
Nee, gelukkig kwam m'n moeder me even waarschuwen van tevoren..
Normaal zet ik m'n wekker op half 10. Want uitslapen tot 2 uur doe ik alleen op een zondag na een avond stappen.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach jah, nu heb je tenminste nog wat aan je dag.. ik bijvoorbeeld vind het niet erg om zo vroeg wakker te worden omdat ik nog heel veel moet en kan doen!
Ga je nou alweer weg.quote:Zoals nu... kamer opruimen en aan mijn verslag werken! Doei
Nieuw jaar, nieuw forum lijkt me. Bij BB is dat iig ook het geval geweest en het lijkt me ook logischer dan dat je het oude forum weer gaat openenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
Zouden ze trouwens een nieuw forum openen voor Idols? Of verder gaan in de vorige?
Dat leek mij ook ja. Hoewel het feestdagenforum en examenforum ook elk jaar hetzelfde isquote:Op donderdag 4 augustus 2005 08:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nieuw jaar, nieuw forum lijkt me. Bij BB is dat iig ook het geval geweest en het lijkt me ook logischer dan dat je het oude forum weer gaat openen
Afstuderenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 09:06 schreef Skaai het volgende:
Aan je verslag werken? HET IS AUGUSTUS!
Go on a holiday, ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |