Dank jequote:
Nee, dat begrijp ik, maar ik kon het deze keer niet laten, ook omdat ik deze al had klaarstaan en geen uren wilde wachtenquote:Alleen adviseer ik geen gewoonte te maken van die manier van oude topics volposten, wordt soms (ook vanuit hogerhand) niet gewaardeerd![]()
Fair enough. Misschien komt het doordat ik deze week vrij ben, maar ik wil seizoen 4 nu echt gewoon zo snel mogelijk hebben. Vooral die eerste periode lijkt me leuk: de exit van Peter, de start van A&A, het huwelijk van Robert en Laura, de heer Hogendoorn sr die even terugkomt, de exit van Dian (eindelijk), de komst van Silvia.quote:Op maandag 26 september 2011 16:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Nee, dat begrijp ik, maar ik kon het deze keer niet laten, ook omdat ik deze al had klaarstaan en geen uren wilde wachten
Ik was echt blij geweest als ik die box vorige week donderdag had gehad, dan had ik van donderdag- tot zondagavond een seizoen 4-marathon kunnen houden. Nou ja, hopen maar op (over)morgen.quote:Op maandag 26 september 2011 16:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Fair enough. Misschien komt het doordat ik deze week vrij ben, maar ik wil seizoen 4 nu echt gewoon zo snel mogelijk hebben. Vooral die eerste periode lijkt me leuk: de exit van Peter, de start van A&A, het huwelijk van Robert en Laura, de heer Hogendoorn sr die even terugkomt, de exit van Dian (eindelijk), de komst van Silvia.
Hoezo?quote:Op maandag 26 september 2011 17:28 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben bang dat de release weer vertraagt is..
Yep, en ik heb hem ook in de OP gezetquote:Op maandag 26 september 2011 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
[WIN!] Goede Tijden, Slechte Tijden dvd-box seizoen 4 Hebben jullie deze al gezien?
Ah, nice. Ik had jouw post inderdaad al gezien daar.quote:Op maandag 26 september 2011 17:31 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Yep, en ik heb hem ook in de OP gezet
Vorige week zeiden ze dat de boxen maandag werden verstuurt naar de klanten en nu zeggen ze dat ze eind deze pas in de winkels gaan liggen.......quote:
Ik verheug me ook erg op de eerste leader van seizoen 6, met Peter erinquote:Op maandag 26 september 2011 17:30 schreef LetsGame het volgende:
Ik verheug me het ergst op de eerste versie van de leader, ik heb deze wel op TV gezien vroeger, maar niet ergens op band of zo, heel jammer
Ah nee hèquote:Op maandag 26 september 2011 17:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vorige week zeiden ze dat de boxen maandag werden verstuurt naar de klanten en nu zeggen ze dat ze eind deze pas in de winkels gaan liggen.......
Ze zeggen steeds iets anders.quote:Op maandag 26 september 2011 17:34 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vorige week zeiden ze dat de boxen maandag werden verstuurt naar de klanten en nu zeggen ze dat ze eind deze pas in de winkels gaan liggen.......
Ik heb mijn best gedaan, maar zoals ik al eens tegen Arnie zei toen hij mij hardhandig de deur uitwerkte: "hier krijg je spijt van!"quote:Op maandag 26 september 2011 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ja, geef mij maar weer de schuldHet ligt gewoon aan de dreigementen van Hogendoorn, daar waren ze niet van onder de indruk
Of we huren Van Kooten in om de boel eens goed op stelten te zetten.quote:Op maandag 26 september 2011 18:34 schreef Frey het volgende:
Morgen moet hij er gewoon zijn, anders volgen er klaagmails.
Wat een geniaal plan!quote:Op maandag 26 september 2011 18:36 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Of we huren Van Kooten in om de boel eens goed op stelten te zetten.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:18 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Herman nadat hij heeft gehoord dat de box mogelijk weer later komt.
quote:Op maandag 26 september 2011 19:18 schreef Frey het volgende:
[ afbeelding ]
Herman nadat hij heeft gehoord dat de box mogelijk weer later komt.
Inderdaad, briljant gevonden van de schrijversquote:Op maandag 26 september 2011 20:05 schreef Jaapo het volgende:
En dit bespreek je natuurlijk waar je kind bij is, waarvan bekend is dat ze altijd netjes hun mond houden
Alleen jammer dat ze de talen niet van elkaar kan onderscheidenquote:Op maandag 26 september 2011 20:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laura spreekt Engels,Frans en Spaans hulde.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef Klipnap het volgende:
Arme Janine; ze had zich zo verheugd op het eten van Rosa
Ik ook. Ik vind het zonde dat ze het lichter heeft geverfd.quote:Op maandag 26 september 2011 20:13 schreef leilab het volgende:
Ik stoor me een beetje aan Nina's haar.
Wat kijkt ze chagrijnigquote:Op maandag 26 september 2011 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind het zonde dat ze het lichter heeft geverfd.
Ik vind haar foto dit seizoen ook niet bepaald mooi.
[ afbeelding ]
...
En Bing blankquote:Op maandag 26 september 2011 20:18 schreef leilab het volgende:
Kan niet gekker worden straks is het haar van Wiet zwart en die van Maxime blond.
Zeker, moet je je eens voorstellen hoe het zou zijn geweest als een man een glas naar zijn vrouw zou mieteren. Al zal dat niet de reden zijn dat hij wil dat ze weggaat.quote:
ditquote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef leilab het volgende:
De boel versieren :s. Ze krygt net te horen dat haar kind in Coma zitten en dat Rosa dood is.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef Frey het volgende:
Saturn heeft gebeld!!!!!!
De box is er!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bestaat er dan ook een kans dat bol ze morgen bezorgt bij mensen thuis?quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef Frey het volgende:
De box is er!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er in ieder geval uit dat Maxime het moeilijk gaat krijgen, Nick zal triomferen en ik de lachende derde zal zijn! In mijn opinie: eindelijk gerechtigheidquote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
WTF gaat Nick Maxime vermoorden?
Als ze dat gezegd hebben, zou het kunnen. Denk dan minstens woensdag.quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bestaat er dan ook een kans dat bol ze morgen bezorgt bij mensen thuis?
Nee joh.quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee, placebo's zijn nep medicijnen...quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Niet als hij haar vermoordt. Dat is gewoon buitenproportioneel.quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval uit dat Maxime het moeilijk gaat krijgen, Nick zal triomferen en ik de lachende derde zal zijn! In mijn opinie: eindelijk gerechtigheid
Er was toen net een storing bij mij, wat gebeurde er?quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Eindelijkquote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval uit dat Maxime het moeilijk gaat krijgen, Nick zal triomferen en ik de lachende derde zal zijn! In mijn opinie: eindelijk gerechtigheid
Nick bestelt 30 extra bloedverdunners, die Janine ook heeft. Waarom, geen idee. Het was de bettooeeling dat het gevaarlijk zou zijn, iig.quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Er was toen net een storing bij mij, wat gebeurde er?
Hij zal Maxime de schuld wel willen geven.quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar Janine heeft hem toch helemaal niks gedaan?
Iets met Maxime dusquote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nick bestelt 30 extra bloedverdunners, die Janine ook heeft. Waarom, geen idee. Het was de bettooeeling dat het gevaarlijk zou zijn, iig.
Wel als hij het haar moeilijk maakt en daar had ik het over, ik heb het woord vermoorden nooit laten vallen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet als hij haar vermoordt. Dat is gewoon buitenproportioneel.
Dan hoeft hij Janine er nog steeds niet bij te betrekken. Zij heeft niks gedaan.quote:Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wel als hij het haar moeilijk maakt en daar had ik het over, ik heb het woord vermoorden nooit laten vallen.
Neehee! Hij bestelt placebo's. Nep meds dus.quote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nick bestelt 30 extra bloedverdunners, die Janine ook heeft. Waarom, geen idee. Het was de bettooeeling dat het gevaarlijk zou zijn, iig.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, placebo's zijn nep medicijnen...
Ik denk dat hij er voor wil zorgen dat Janine niet hersteld en dat Maxime daar de schuld van krijgt
Oh, oeps, ik lette alleen op de laatste scène.quote:Op maandag 26 september 2011 20:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Neehee! Hij bestelt placebo's. Nep meds dus.
En hij pakt ludo het hardst als hij janine vermoordt misschien?
Of hij wil inderdaad Maxime erin luizen
Allereest we weten nog niet wat er precies gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 september 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan hoeft hij Janine er nog steeds niet bij te betrekken. Zij heeft niks gedaan.
Hopelijk ontdekt Ludo dit snel en schopt hem dan het huis uit.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Allereest we weten nog niet wat er precies gaat gebeuren.
Ten tweede betrok Maxime Valentijn er ook bij, hij heeft zijn vader 2 jaar moeten missen in een leeftijd waarbij je je ouders nodig hebt.![]()
Ten derde, ik denk toch echt dat Nicks wraak er komt en niet zomaar even gestopt wordt door een Ludo die hem er simpelweg uitzet, maar we zullen zien
Ik denk dat Nick toch het onderspit gaat delven.quote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ten tweede betrok Maxime Valentijn er ook bij, hij heeft zijn vader 2 jaar moeten missen in een leeftijd waarbij je je ouders nodig hebt.![]()
Ten derde, ik denk toch echt dat Nicks wraak er komt en niet zomaar even gestopt wordt door een Ludo die hem er simpelweg uitzet, maar we zullen zien
IK BEN BLIJ VOOR JE FREY!quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef Frey het volgende:
De box is er!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedoel je dat je het goed vindt dat ie zijn vader heeft moeten missen of dat je het met m'n punt eens bent?quote:
Wat denk jezelfquote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bedoel je dat je het goed vindt dat ie zijn vader heeft moeten missen of dat je het met m'n punt eens bent?
Kan zijn, maar Maxime zal er ook niet geheel zonder kleerscheuren vanaf komen en wat er vervolgens met Nick gebeurt boeit me eigenlijk niet eens zoveel.quote:Op maandag 26 september 2011 20:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik denk dat Nick toch het onderspit gaat delven.
Ja da's waar ik ken je inmiddels goed genoeg om te weten dat je anti-man en anti-vader bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Maxime bracht Valentijns gezondheid niet in gevaar.quote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het mailtje zegt het volgende:quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Als ze dat gezegd hebben, zou het kunnen. Denk dan minstens woensdag.
Dat is waar, ze bracht Valentijns leven niet in gevaar, maar ik weet niet hoe gevaarlijk het is wat Nick gaat doen. Als Janine er echt door in gevaar komt dan hangt ie natuurlijk, dat doet ie overigens sowieso als het uitkomt, wat überhaupt eens zal gebeuren. Maar daar denk ik nog niet aan, ik ga gewoon de komende tijd genieten van de moeilijkheden die Maxime zal moeten doorstaanquote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maxime bracht Valentijns gezondheid niet in gevaar.
Nick brengt Janine wél in gevaar als hij de bloedverdunners vervangt met iets anders. Dat is zelfs levensgevaarlijk.
Wraak nemen is één ding, maar iemand anders zijn leven daarbij in gevaar brengen, is gewoon absurd.
Inderdaad, ik hoop ook op morgen, maar woensdag is ook prima. Want morgen moet ik toch de hele dag werken, zou leuk zijn voor 's avonds om al te kijken, maar woensdag kan ik vrij hebben, en dan kan ik de hele dag kijken eventueel.quote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het mailtje zegt het volgende:
-------
Geachte heer/mevrouw xxxxx,
Onlangs heeft u bij ons de dvd ‘Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) - Seizoen 4’ besteld met bestelnummer xxxxxxxxxxxx.
De releasedatum van deze dvd is door de producent helaas uitgesteld. Onze oprechte excuses hiervoor. U ontvangt de dvd op de nieuwe releasedatum 27 september 2011.
Indien u het artikel niet meer wenst te ontvangen, dan kunt u de bestelling in de bestelstatus in uw account annuleren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wij zien u graag terug op onze website.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
------
Ik heb weer wat meer hoop voor morgen![]()
Ja, dat scheelt, morgen zeven lesuren en dan nog wat nawerken. En woensdag vrij.quote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef LetsGame het volgende:
Dinsdag moet ik lesgeven tot half 12, maar woensdag 5 uur.
7e uur is tot ??quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt, morgen zeven lesuren en dan nog wat nawerken. En woensdag vrij.
wat voor vak geef je?quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt, morgen zeven lesuren en dan nog wat nawerken. En woensdag vrij.
En jij denkt dat ik daar aan toekom?quote:Op maandag 26 september 2011 20:44 schreef LetsGame het volgende:
Kan je dan aub het vervolg van de cliffhanger meteen uploaden?
Dat heeft het hem gedaan.quote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar zoals ik al eens tegen Arnie zei toen hij mij hardhandig de deur uitwerkte: "hier krijg je spijt van!"
In ieder geval alleen de leader dan?quote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar aan toekom?
Hij gaat Janine niet vermoorden!!!quote:Op maandag 26 september 2011 21:12 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik vond Nick al iets TE aardig, maar dat hij Janine wil vermoorden, ALLEEN om Maxine de schuld te geven? Bah. En Jack, tja, die man heeft schijnbaar een aan/uit knopje op zijn kop zitten, waarmee hij zijn gevoellens kan uitzetten, alleen het aanzetten zal wel weer heeeeeeel stroef verlopen
Het ziet er in mijn ogen nog helemaal niet naar uit dat Nick iemand wilt laten vermoorden, ik snap ook niet waar dit vandaan komt. Het is nog niet eens zeker wat ie precies gaat doen en al helemaal niet of het Janine in gevaar gaat brengen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:12 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik vond Nick al iets TE aardig, maar dat hij Janine wil vermoorden, ALLEEN om Maxine de schuld te geven? Bah. En Jack, tja, die man heeft schijnbaar een aan/uit knopje op zijn kop zitten, waarmee hij zijn gevoellens kan uitzetten, alleen het aanzetten zal wel weer heeeeeeel stroef verlopen
Ik denk dat ze idd niet voor Janine, maar voor Maxime bedoelt zijn!quote:Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij gaat Janine niet vermoorden!!!
Ze kan een bloedprop krijgen en daaraan overlijden.quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Ace1 het volgende:
Ben benieuwd wat Nick van plan is..
Lijkt er nu op dat hij de bloedverdunners gaat vervangen met placebo's.. Maar dat is wel een beetje een omslachtige manier om haar om zeep te helpen.. De kans op een trombus die dan iets aan zou richten is nou niet echt heel groot..
Als het voor Janine bedoelt is (weet zeker van nietquote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze kan een bloedprop krijgen en daaraan overlijden.
Lees nou eens precies wat ik zeg.. Of zoek het op als je het niet snapt..quote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze kan een bloedprop krijgen en daaraan overlijden.
Hoe kom je überhaupt op het idee dat ie haar om zeep wil helpen, mijn beste?quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Ace1 het volgende:
Ben benieuwd wat Nick van plan is..
Lijkt er nu op dat hij de bloedverdunners gaat vervangen met placebo's.. Maar dat is wel een beetje een omslachtige manier om haar om zeep te helpen.. De kans op een trombus die dan iets aan zou richten is nou niet echt heel groot..
Ik speculeer een beetje..quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe kom je überhaupt op het idee dat ie haar om zeep wil helpen, mijn beste?
Is een trombus hetzelfde als een bloedprop?quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Lees nou eens precies wat ik zeg.. Of zoek het op als je het niet snapt..
Yes!quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is een trombus hetzelfde als een bloedprop?
Ik ken al die medische termen niet.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Geschiedenis, dus seizoen 4 van GTST valt daar ook onder.
Toch wel maf eigenlijk, een tijdje geleden wisten we niet eens wanneer seizoen 4 uit zou komen, nu hebben we hem bijna allemaal binnen enkele dagen en nu juist wordt het wachten ondraaglijk.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef LetsGame het volgende:
Ik word gek van het wachten jongens..
Klopt, maar als ik de box in de avond niet heb vind ik dat minder erg dat dat ik op woensdag hem de hele dag nog niet heb....quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog de avond en de dag daarna?
Dit is zo waar!quote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch wel maf eigenlijk, een tijdje geleden wisten we niet eens wanneer seizoen 4 uit zou komen, nu hebben we hem bijna allemaal binnen enkele dagen en nu juist wordt het wachten ondraaglijk.
Als je hem via Bol.com hebt bestelt is de kans erg groot dat hij rond 3 uur 's nachts meegaat met PostNLquote:Op maandag 26 september 2011 21:24 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik de box in de avond niet heb vind ik dat minder erg dat dat ik op woensdag hem de hele dag nog niet heb....
Geen idee, ik ben wel blij dat seizoen 5 niet lang meer op zich laat wachten, hopelijk volgt seizoen 6 over niet al te lange tijd en daarna schei ik uit met boxen kopen. Seizoen 7 is het eerste seizoen van de afbraak, seizoen 10 het definitieve seizoen van de afbraak.quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dit is zo waar!
Sinds wanneer wisten we het pas maart/april? Ik had daarvoor gedacht dat het pas in december/januari 2012 zou komen, dus ik moet eigenlijk wel blij zijn
Dat heb ik inderdaad. Volgens de mail, die Van Bartolhoven ook liet zien, zou hij op de 27ste afgeleverd worden. Dus wie weet. Maar een dagje wachten kan ik ook nog wel.quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Als je hem via Bol.com hebt bestelt is de kans erg groot dat hij rond 3 uur 's nachts meegaat met PostNL
quote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben wel blij dat seizoen 5 niet lang meer op zich laat wachten, hopelijk volgt seizoen 6 over niet al te lange tijd en daarna schei ik uit met boxen kopen. Seizoen 7 is het eerste seizoen van de afbraak, seizoen 10 het definitieve seizoen van de afbraak.
Als je de box hebt, kun je dan de leader/eerste aflevering uploaden?quote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad. Volgens de mail, die Van Bartolhoven ook liet zien, zou hij op de 27ste afgeleverd worden. Dus wie weet. Maar een dagje wachten kan ik ook nog wel.
Dat klopt, maar ik heb deze week nou net vrij, meestal doe ik iets meer dan week over zo een box. Dat klinkt belachelijk, maar er zijn mensen die het sneller doen en kunnen heb ik gemerkt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad. Volgens de mail, die Van Bartolhoven ook liet zien, zou hij op de 27ste afgeleverd worden. Dus wie weet. Maar een dagje wachten kan ik ook nog wel.
*kuch* Frey *kuch*quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb deze week nou net vrij, meestal doe ik iets meer dan week over zo een box. Dat klinkt belachelijk, maar er zijn mensen die het sneller doen en kunnen heb ik gemerkt.
Nee ik weet niet hoe het met iedereen zit, ik had het alleen over mezelf.quote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Iedereen koopt maar tot seizoen 6? Seizoen 7,8 en 9 lijken me ook nog erg leuke seizoenen eerlijk gezegt. Alleen de periodes tussen seizoen 15-18 lijken me minder, door intredes zoals Milan, Bing en Vicky
Veel mensen gaan stoppen na seizoen 6, ook op andere forums las ik het of in youtube reactie. Voorbeeld op dit forum is bijvoorbeeld PeterKelder die precies hetzelfde zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 21:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee ik weet niet hoe het met iedereen zit, ik had het alleen over mezelf.
Ik wil tot en met seizoen 10 wel hebben, al is het maar vanwege de exit van Wassenaar en de intrede van Ludo. De eerste seizoenen met de maffia en de geweldige versies van de Ludo Tune, en Pete Jenssens niet te vergeten. Van de navolgende seizoenen vind ik alleen seizoen 14 de moeite waard, vanwege de strijd tussen Martine en Ludo.quote:Op maandag 26 september 2011 21:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens seizoen 7, 8 en 9 zijn in mijn optiek al een stuk minder oer-gtst, Arnie is weg, Silvia is weg, Stan is weg. Peter, Frits en Martine zijn vergeten en spelen totaal geen rol van betekenis meer. AA&F wordt langzaam uitgekleed en ofschoon er nog zeker wel spannende dingen voorkwamen, heeft het voor mij een lager nostalgie gehalte
Ik wil ALLE seizoenen hebbenquote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik wil tot en met seizoen 10 wel hebben, al is het maar vanwege de exit van Wassenaar en de intrede van Ludo. De eerste seizoenen met de maffia en de geweldige versies van de Ludo Tune, en Pete Jenssens niet te vergeten. Van de navolgende seizoenen vind ik alleen seizoen 14 de moeite waard, vanwege de strijd tussen Martine en Ludo.
Dus ik kan er nog even mee vooruit.
Seizoen 10 ook? Toen werd hele jaren '90 formule binnen enkele weken door de gehaktmolen gehaald hè?quote:Op maandag 26 september 2011 21:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik wil tot en met seizoen 10 wel hebben, al is het maar vanwege de exit van Wassenaar en de intrede van Ludo. De eerste seizoenen met de maffia en de geweldige versies van de Ludo Tune, en Pete Jenssens niet te vergeten. Van de navolgende seizoenen vind ik alleen seizoen 14 de moeite waard, vanwege de strijd tussen Martine en Ludo.
Dus ik kan er nog even mee vooruit.
Laten we verder hierover praten als de box aangekondigt is.quote:Op maandag 26 september 2011 21:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Seizoen 10 ook? Toen werd hele jaren '90 formule binnen enkele weken door de gehaktmolen gehaald hè?![]()
Op zich zijn de dingen die je noemt wel interressant om te zien, maar er zijn gelukkig altijd mensen die die dingen achter elkaar zetten en posten ("De grote strijd, enz), ik hoef daar niet al die ballast aan andere verhaallijntjes bij te hebben. Maar wieweet denk ik er dan anders over
Of gewoon nu, dan dooien we de tijd tenminstequote:Op maandag 26 september 2011 21:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Laten we verder hierover praten als de box aangekondigt is.
Hoe vond jij het nou eigenlijk überhaupt om die seizoenen voor het eerst te zien?quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 t/m 9 zijn dan weer pure nostalgie voor mij. De seizoenen waarmee ik opgegroeid ben.
Begin seizoen 10 hoort er ook nog bij en dan komt ineens die grote verandering. Maar tot seizoen 13 heb ik nooit geklaagd dat dingen minder spannend werden en zo.
Ik zelf zal zeker tot en met seizoen 15 kopen.
Over welke seizoenen hebben we het nu?quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe vond jij het nou eigenlijk überhaupt om die seizoenen voor het eerst te zien?
Ik wist zijn naam niet eens meer. Ach ja, hier kan GTST ook niks aan doen, dat heeft met die achterhaalde regel te makenquote:
Maar dan wel zonder mij, sorry.quote:Op maandag 26 september 2011 21:46 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Of gewoon nu, dan dooien we de tijd tenminste![]()
Alles dat je nog niet kende, voor 6 dus?quote:Op maandag 26 september 2011 21:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Over welke seizoenen hebben we het nu?
Heb me geen moment verveeld en ik heb ook niks doorgespoeld. Ik vond het geweldig om de personages die ik later pas leerde kennen eens vanaf het begin te zien. En natuurlijk de personages die ik net gemist had, zoals Frits.quote:Op maandag 26 september 2011 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Alles dat je nog niet kende, voor 6 dus?
Ik heb precies hetzelfde. ( Maar ik ben dan ook bijna precies evenoud als jou zie ik)quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef Frey het volgende:
Seizoen 6 t/m 9 zijn dan weer pure nostalgie voor mij. De seizoenen waarmee ik opgegroeid ben.
Begin seizoen 10 hoort er ook nog bij en dan komt ineens die grote verandering. Maar tot seizoen 13 heb ik nooit geklaagd dat dingen minder spannend werden en zo.
Ik zelf zal zeker tot en met seizoen 15 kopen.
Grappig dat je dat zegt.quote:Op maandag 26 september 2011 21:55 schreef vencodark het volgende:
Ik heb trouwens eens een poster van gtst op mijn kamer gehad. De castfoto van seizoen 5 denk ik.
Ik had een poster van seizoen 8 op mijn kamer.quote:Op maandag 26 september 2011 21:55 schreef vencodark het volgende:
Ik heb trouwens eens een poster van gtst op mijn kamer gehad. De castfoto van seizoen 5 denk ik.
Deze versie kan ik me niet herinneren?quote:Op maandag 26 september 2011 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had een poster van seizoen 8 op mijn kamer.
[ afbeelding ]
Mijn zus had van die GTST ansichtkaarten met Jessica, Julian en Rik er op volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2011 22:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik had een poster van seizoen 8 op mijn kamer.
[ afbeelding ]
Daar kan ik dan weer helemaal niet tegen, dan wil ik ze ook allemaal hebbenquote:Op maandag 26 september 2011 21:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben wel blij dat seizoen 5 niet lang meer op zich laat wachten, hopelijk volgt seizoen 6 over niet al te lange tijd en daarna schei ik uit met boxen kopen. Seizoen 7 is het eerste seizoen van de afbraak, seizoen 10 het definitieve seizoen van de afbraak.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:01 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt.
Dat is het enige seizoen zonder castfoto
P.S. ik ben terug: ik heb deze klas pas vrijdag weer
quote:Op maandag 26 september 2011 20:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja da's waar ik ken je inmiddels goed genoeg om te weten dat je anti-man en anti-vader bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies en ze gaat naar huis, mag weer wat haar bed uit en dan zijn die bloedverdunners ook niet meer nodig.quote:Op maandag 26 september 2011 21:21 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Yes!
Maar zoals ik zal zei.... ze krijgt die bloedverdunners preventief. Als je ermee stopt hoeft dat niet te betekenen dat er gelijk een bloedpropje vormtDus daarom een beetje "omslachtig"
Ik had ook nog een paar fragmenten van Frits met ontvoering Deepak op videoband. Maar helaas is-ie kapot gegaan...quote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik ben begonnen met kijken toen seizoen 4 draaide. Dus morgen (of overmorgen) is voor mij volle cirkel. Maar van kinds af aan kon ik mij altijd Frits van Houten, Martine Hafkamp en zelfs Herman Hogendoorn heel goed herinneren. Dus mijn geheugen is toch best in orde. En nogmaals, de ontvoering van Deepak staat in mijn geheugen gegrift. Ben zo benieuwd of wat ik nog weet ook heel anders blijkt te zijn of overeenkomt met wat ik denk. Dat fragmentje op youtube waar Frits die kamer van Deepak binnenkomt kon ik mij ook nog zo herinneren, dus...
Dat moet ik echt terugzien. Bedankt voor de teaser! Alsof ik niet al graag genoeg wil kijken.quote:Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Lucas15 het volgende:
[..]
Ik had ook nog een paar fragmenten van Frits met ontvoering Deepak op videoband. Maar helaas is-ie kapot gegaan...
Ik kan me er nog wel uit herinneren dat ik hem zag in een pand met Deepak waar Frits ligt te slapen. Deepak loopt naar de deur toe om te vluchten en dan zit de deur op slot en vervolgens wordt Frits wakker. Wanneer Frits naar deepak toe loopt en hem beet pakt begint hij keihard te schreeuwen waar Frits verteld dat hij hem niks aandoet. "Deepak.. rustig.. ik doe je niks, ik doe je niks!"
Het enige dat er nog mis kan gaan in mijn geval is iets bij PostNL, maar hopen dat ze daar geen fouten maken morgen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 00:16 schreef Frey het volgende:
Even voor de duidelijkheid: hij is afgelopen avond dus al uitgekomen. Dat betekent dus dat mensen hem inderdaad al vandaag kunnen ontvangen. Sommige mensen hebben hem zelfs al gekocht in de winkel.
Ik vond het een beetje laat, dus ik haal hem morgenvroeg.
Bol.com heeft hem al verstuurd, alleen heb ik hem schijnbaar per ongeluk 2 keer besteld, want ik krijg er 2. Nouja, eentje terug sturen, dan maarquote:Op dinsdag 27 september 2011 00:16 schreef Frey het volgende:
Even voor de duidelijkheid: hij is afgelopen avond dus al uitgekomen. Dat betekent dus dat mensen hem inderdaad al vandaag kunnen ontvangen. Sommige mensen hebben hem zelfs al gekocht in de winkel.
Ik vond het een beetje laat, dus ik haal hem morgenvroeg.
Ben blij voor jequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:36 schreef PeterKelder het volgende:
Bij mij is-ie verzonden en ligt-ie in het sorteercentrum
Update 10:03: Chauffeur onderwegHij gaat lekker
Thanksquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ben blij voor je
Net even op Bol.com nieuwe bestelt want bij FRS kan het een week duren, dus die heb ik mooi geannuleerd
Ik heb mijn lesje nu wel geleert jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
ThanksZag op YT de vervolgaflevering staan, maar heb maar niet gekeken, want waarschijnlijk is-ie er vanmiddag als ik thuiskom
FRS is echt heel slecht met de online dingen, je kunt idd beter naar bol gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Frey op 27-09-2011 11:25:01 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nog even dusquote:Lieke van Lexmond is tot en met januari 2012 als Charlie Fisher te zien in 'Goede Tijden, Slechte Tijden', maar ze heeft op Twitter laten weten dat 11 november haar laatste draaidag is.
De 29-jarige actrice heeft besloten haar baan bij GTST op te geven om zich helemaal op het presenteren te kunnen richten. Een vakgebied waar ze met X Factor, RTL Boulevard, Dancing with the stars, Dance Battle en TV Makelaar inmiddels kilometers aan het maken is.
Afgelopen juni werd al bekend van Lieke de soap zou gaan verlaten, maar nog niet wanneer ze definitief weg zou gaan. Met het vertrek van de actrice verliest Nederlands langstlopende soap één van haar populairste karakters.
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=141817
* PeterKelder neuriët "Soms geluk, en soooooooooooooooooooooooms verdrieeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:29 schreef LetsGame het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik morgen geen tijd heb als ik de box krijg.. Maar ja, komt goed.
"Met het vertrek van de actrice verliest Nederlands langstlopende soap één van haar populairste karakters."quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nog even dus. En was Christophe ook niet ergens t/m november?
Ja, onder de schrijversquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Met het vertrek van de actrice verliest Nederlands langstlopende soap één van haar populairste karakters."
Ahum.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:15 schreef Frey het volgende:
Eerste aflevering zit erop. Nu de rest.WTF Je hebt hem al binnen? Of heb je hem gewoon in de winkel gehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Winkelquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
WTF Je hebt hem al binnen? Of heb je hem gewoon in de winkel gehaald?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
* PeterKelder neuriët "Soms geluk, en soooooooooooooooooooooooms verdrieeeeeeeeeeeeeeeet
Tis een grapje hè, en daarbij is dat zometeen 190 keer te horen in seizoen 4quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
[me=LetsGame]wordt boos op PeterKelder
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tis een grapje hè, en daarbij is dat zometeen 190 keer te horen in seizoen 4
Truequote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
[me=LetsGame]wordt boos op PeterKelder
Wat is de status bij Track & Trace? Bij mij staat-ie nog in distributieproces, maar er is wel een chauffeur onderwegquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:59 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik zit nog op het werk (shame), maar wellicht is hij straks thuis te vinden. Hij is verstuurd inmiddels.
Misschien de chauffeur van Hogendoorn? Je box wordt ingepikt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat is de status bij Track & Trace? Bij mij staat-ie nog in distributieproces, maar er is wel een chauffeur onderweg
Nooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien de chauffeur van Hogendoorn? Je box wordt ingepikt.
Ik ben de hele dag al thuis en bij mij is ie er nog niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat is de status bij Track & Trace? Bij mij staat-ie nog in distributieproces, maar er is wel een chauffeur onderweg
Ben over ongeveer 2 uur thuis en dan wil ik hem wel hebben
Is-ie eindelijk uit, loopt dat PostNL enorm te klotenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al thuis en bij mij is ie er nog niet in ieder geval
We leven slechts 8 minuten later en de box is binnengekomenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is-ie eindelijk uit, loopt dat PostNL enorm te kloten
Leuk dat al die postbezorgers worden ontslagen, maar dat betekent niet dat ze met mij moeten spotten
Als ze niet heel snel dat ding bij mij thuis afleveren, lever ik een fiets bij hun af. En dan niet als postpakketje![]()
Ik ben blij voor jequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
We leven slechts 8 minuten later en de box is binnengekomen
En ik ben blij voor jullie, want bij jullie is ie vast ook al of hooguit weldraquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je
Maybe is-ie bij mij thuis ook al binnen, zo in de pauze even met het thuisfront bellen
I hope soquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En ik ben blij voor jullie, want bij jullie is ie vast ook al of hooguit weldra
Of de nacht. Ik kwam serieus niet in slaap.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
I hope so
En juist op dit soort momenten duurt school echt enorm lang![]()
Ik moest wel lachen toen ik een aflevering van eind seizoen 1 zag: 4 stukjes op de CD-ROM kwamen uit die afleveringquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:34 schreef Frey het volgende:
Ook leuk hoe je regelmatig van die stukjes van de CD-ROM tegenkomt. Eindelijk zie je de verhaallijnen die erbij horen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Of de nacht. Ik kwam serieus niet in slaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zet het maar even in spoilers voor de zekerheidEcht hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu bij de intrede vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Echt hè?
Ik ben nu bij de intrede vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik welquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:48 schreef Frey het volgende:
Weet je dat ik er nooit bij stil heb gestaan dat Helen de oma is van Guusje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Box 4 is precies hetzelfde als 3, dus met 2 dichte kantenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:26 schreef LetsGame het volgende:
Als seizoen 3 en 5 uit zijn heb ik de alle boxen in de nieuwe vormen, erg leuk om het passende te zien
Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Box 4 is precies hetzelfde als 3, dus met 2 dichte kanten
Want ik heb hem binnen en zit nu te kijken
Bedankt voor de tip, zal ik zeker doen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een tip: knip 1 van de kanten open
1 wel al toch? Ik heb hem wel zo. Alleen 2 niet dus nu is mijn serie lelijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef LetsGame het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze seizoen 1 en 2 dan ook niet in deze vorm hebben gereleased..
Het is mij ook een raadselquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef LetsGame het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze seizoen 1 en 2 dan ook niet in deze vorm hebben gereleased..
ik gooi die dingen gewoon weg. T is veel te onhandig om dat steeds open te moeten makenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een tip: knip 1 van de kanten open
Dropouts?? Wasda???quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is mij ook een raadsel
Overigens staat de volgende mededeling op de achterkant van de box: Door de gedateerdheid van het mastermateriaal kunnen er dropouts in bepaalde afleveringen voorkomen.
Dat je het maar weet
Ah, bedankt voor het antwoordquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben docent Engels en ik weet toevallig dat een dropout die stippen zijn die op het beeld komen. Dus eigenlijk bedoelen ze die storingen. Maar vanaf seizoen 6 hoeven ze dat niet meer op de boxen te zetten..
oke, thanksquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben docent Engels en ik weet toevallig dat een dropout die stippen zijn die op het beeld komen. Dus eigenlijk bedoelen ze die storingen. Maar vanaf seizoen 6 hoeven ze dat niet meer op de boxen te zetten..
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor het antwoord
Trouwens weer mooie scènes tussen Robert en Laura
mm, ik zal die scene voorlopig nog niet zien. Ben pas net weer met seizoen 1 begonnen. Ben 2 jaar geleden, halverwege seizoen 2 weer gestopt, omdat er niks meer uit kwam. Nu weet ik zeker, dat ik de komende 2 jaar gewoon door kan kijken, je weet nooit hoelang het na seizoen 5 weer gaat duren, eer er iets uitkomtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Meen je dat? Zit de scene erin met die stoel?! Ha! Dit vind ik echt geweldig. Dat heb ik dus 21 jaar onthouden?! Wauw....quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef Frey het volgende:
Hogendoorn, met je geheugen is niks mis.
Knap, of is die scène in 1990 uitgezonden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Meen je dat? Zit de scene erin met die stoel?! Ha! Dit vind ik echt geweldig. Dat heb ik dus 21 jaar onthouden?! Wauw....
18*quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Meen je dat? Zit de scene erin met die stoel?! Ha! Dit vind ik echt geweldig. Dat heb ik dus 21 jaar onthouden?! Wauw....
Excuus, achttien jaar geleden...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Knap, of is die scène in 1990 uitgezonden?
Dat is inderdaad knap.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Excuus, achttien jaar geleden...
Maar dan nog...
Ja, maar ik denk dat dit de klappen zijn die Martine moet krijgen als tegenprestatie voor haar boosaardigheid, net als aan het einde van dit seizoen. Frits krijgt zijn portie wel weer als Wassenaar opduikt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb nu toch een beetje medelijden met Martine, nu Frits dit haar flikt.
Ik ben gewoon precies 2 jaar na de start van GTST geboren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef LetsGame het volgende:
Raar he.. de eerste keer dat ik GTST keek was 1 oktober 1990, maar ik volg het pas echt sinds januari - februari 1999.
Bij welke aflevering zit jij? Ik zit nu bij aflevering 564quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat dit de klappen zijn die Martine moet krijgen als tegenprestatie voor haar boosaardigheid, net als aan het einde van dit seizoen. Frits krijgt zijn portie wel weer als Wassenaar opduikt.
1/10/'92?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben gewoon precies 2 jaar na de start van GTST geboren.
Aflevering 561quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke aflevering zit jij? Ik zit nu bij aflevering 564
Leuk zo dat hele plan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Erg leuk deze twist inderdaad
Ze is namelijk nog een keer terug geweest bij Sil, het een en ander liep toen uit de hand...quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef douche-eendje het volgende:
Inderdaad. Dit kan ook echt alleen maar in GTST...
Ja joh, dat kind heeft al een identiteitscrisis in de baarmoeder. 2 mogelijke vaders en voor de buitenwereld nog 2 andere mogelijke vaders?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze is namelijk nog een keer terug geweest bij Sil, het een en ander liep toen uit de hand...
Nee joh. Valentijn, via de wcbril.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Danny, Rik, Sjoerd of Sil? Wat spannend zeg! Ik denk dat het van Ludo is!
Maar daar komen we pas over een paar jaar achter wanneer dat kind ergens verongelukt en er bloed van een van de ouders nodig is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef amaranta het volgende:
Jullie snappen trouwens toch wel dat de baby van Sil is, en niet van Sjoerd.
Minder spoelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Hogendoorn het volgende:
Haha, Herman is net een klein kind.
Linda tegen Frits: "ik bel je nog wel."
Herman: "en ik dan?!"
Excuus dat ik dat door de reguliere uitzending heen post. Ik zal me inhouden vanaf nu.
Uiteraard. Of niet zozeer dood.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef gekki het volgende:
[..]
Maar daar komen we pas over een paar jaar achter wanneer dat kind ergens verongelukt en er bloed van een van de ouders nodig is.
En alleen paps kan het bloed gevenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uiteraard. Of niet zozeer dood.
Wellicht wordt hij geboren met een ernstige afwijking en heeft hij direct een bloedtransfusie nodig.
Komt vooral omdat hij de waarheid weet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick lacht als een boer met kiespijn.
Hij wil Charlie natuurlijk voor zichzelf.
O ja. Helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Komt vooral omdat hij de waarheid weet.
Erg voorspelbaar weerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uiteraard. Of niet zozeer dood.
Wellicht wordt hij geboren met een ernstige afwijking en heeft hij direct een bloedtransfusie nodig.
Dacht net nog dat ze wel wat spul erin mocht doen voor pluizig haarquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Charlies haar ziet er mooi uit vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |