ditquote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef leilab het volgende:
De boel versieren :s. Ze krygt net te horen dat haar kind in Coma zitten en dat Rosa dood is.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef Frey het volgende:
Saturn heeft gebeld!!!!!!
De box is er!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bestaat er dan ook een kans dat bol ze morgen bezorgt bij mensen thuis?quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef Frey het volgende:
De box is er!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er in ieder geval uit dat Maxime het moeilijk gaat krijgen, Nick zal triomferen en ik de lachende derde zal zijn! In mijn opinie: eindelijk gerechtigheidquote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
WTF gaat Nick Maxime vermoorden?
Als ze dat gezegd hebben, zou het kunnen. Denk dan minstens woensdag.quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bestaat er dan ook een kans dat bol ze morgen bezorgt bij mensen thuis?
Nee joh.quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee, placebo's zijn nep medicijnen...quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Niet als hij haar vermoordt. Dat is gewoon buitenproportioneel.quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval uit dat Maxime het moeilijk gaat krijgen, Nick zal triomferen en ik de lachende derde zal zijn! In mijn opinie: eindelijk gerechtigheid
Er was toen net een storing bij mij, wat gebeurde er?quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Eindelijkquote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval uit dat Maxime het moeilijk gaat krijgen, Nick zal triomferen en ik de lachende derde zal zijn! In mijn opinie: eindelijk gerechtigheid
Nick bestelt 30 extra bloedverdunners, die Janine ook heeft. Waarom, geen idee. Het was de bettooeeling dat het gevaarlijk zou zijn, iig.quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Er was toen net een storing bij mij, wat gebeurde er?
Hij zal Maxime de schuld wel willen geven.quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar Janine heeft hem toch helemaal niks gedaan?
Iets met Maxime dusquote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nick bestelt 30 extra bloedverdunners, die Janine ook heeft. Waarom, geen idee. Het was de bettooeeling dat het gevaarlijk zou zijn, iig.
Wel als hij het haar moeilijk maakt en daar had ik het over, ik heb het woord vermoorden nooit laten vallen.quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Niet als hij haar vermoordt. Dat is gewoon buitenproportioneel.
Dan hoeft hij Janine er nog steeds niet bij te betrekken. Zij heeft niks gedaan.quote:Op maandag 26 september 2011 20:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wel als hij het haar moeilijk maakt en daar had ik het over, ik heb het woord vermoorden nooit laten vallen.
Neehee! Hij bestelt placebo's. Nep meds dus.quote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nick bestelt 30 extra bloedverdunners, die Janine ook heeft. Waarom, geen idee. Het was de bettooeeling dat het gevaarlijk zou zijn, iig.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, placebo's zijn nep medicijnen...
Ik denk dat hij er voor wil zorgen dat Janine niet hersteld en dat Maxime daar de schuld van krijgt
Oh, oeps, ik lette alleen op de laatste scène.quote:Op maandag 26 september 2011 20:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Neehee! Hij bestelt placebo's. Nep meds dus.
En hij pakt ludo het hardst als hij janine vermoordt misschien?
Of hij wil inderdaad Maxime erin luizen
Allereest we weten nog niet wat er precies gaat gebeuren.quote:Op maandag 26 september 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan hoeft hij Janine er nog steeds niet bij te betrekken. Zij heeft niks gedaan.
Hopelijk ontdekt Ludo dit snel en schopt hem dan het huis uit.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Allereest we weten nog niet wat er precies gaat gebeuren.
Ten tweede betrok Maxime Valentijn er ook bij, hij heeft zijn vader 2 jaar moeten missen in een leeftijd waarbij je je ouders nodig hebt.![]()
Ten derde, ik denk toch echt dat Nicks wraak er komt en niet zomaar even gestopt wordt door een Ludo die hem er simpelweg uitzet, maar we zullen zien
Ik denk dat Nick toch het onderspit gaat delven.quote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ten tweede betrok Maxime Valentijn er ook bij, hij heeft zijn vader 2 jaar moeten missen in een leeftijd waarbij je je ouders nodig hebt.![]()
Ten derde, ik denk toch echt dat Nicks wraak er komt en niet zomaar even gestopt wordt door een Ludo die hem er simpelweg uitzet, maar we zullen zien
IK BEN BLIJ VOOR JE FREY!quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef Frey het volgende:
De box is er!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedoel je dat je het goed vindt dat ie zijn vader heeft moeten missen of dat je het met m'n punt eens bent?quote:
Wat denk jezelfquote:Op maandag 26 september 2011 20:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bedoel je dat je het goed vindt dat ie zijn vader heeft moeten missen of dat je het met m'n punt eens bent?
Kan zijn, maar Maxime zal er ook niet geheel zonder kleerscheuren vanaf komen en wat er vervolgens met Nick gebeurt boeit me eigenlijk niet eens zoveel.quote:Op maandag 26 september 2011 20:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Ik denk dat Nick toch het onderspit gaat delven.
Ja da's waar ik ken je inmiddels goed genoeg om te weten dat je anti-man en anti-vader bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Maxime bracht Valentijns gezondheid niet in gevaar.quote:Op maandag 26 september 2011 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het mailtje zegt het volgende:quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Als ze dat gezegd hebben, zou het kunnen. Denk dan minstens woensdag.
Dat is waar, ze bracht Valentijns leven niet in gevaar, maar ik weet niet hoe gevaarlijk het is wat Nick gaat doen. Als Janine er echt door in gevaar komt dan hangt ie natuurlijk, dat doet ie overigens sowieso als het uitkomt, wat überhaupt eens zal gebeuren. Maar daar denk ik nog niet aan, ik ga gewoon de komende tijd genieten van de moeilijkheden die Maxime zal moeten doorstaanquote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maxime bracht Valentijns gezondheid niet in gevaar.
Nick brengt Janine wél in gevaar als hij de bloedverdunners vervangt met iets anders. Dat is zelfs levensgevaarlijk.
Wraak nemen is één ding, maar iemand anders zijn leven daarbij in gevaar brengen, is gewoon absurd.
Inderdaad, ik hoop ook op morgen, maar woensdag is ook prima. Want morgen moet ik toch de hele dag werken, zou leuk zijn voor 's avonds om al te kijken, maar woensdag kan ik vrij hebben, en dan kan ik de hele dag kijken eventueel.quote:Op maandag 26 september 2011 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het mailtje zegt het volgende:
-------
Geachte heer/mevrouw xxxxx,
Onlangs heeft u bij ons de dvd ‘Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST) - Seizoen 4’ besteld met bestelnummer xxxxxxxxxxxx.
De releasedatum van deze dvd is door de producent helaas uitgesteld. Onze oprechte excuses hiervoor. U ontvangt de dvd op de nieuwe releasedatum 27 september 2011.
Indien u het artikel niet meer wenst te ontvangen, dan kunt u de bestelling in de bestelstatus in uw account annuleren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wij zien u graag terug op onze website.
Met vriendelijke groet,
bol.com Klantenservice
------
Ik heb weer wat meer hoop voor morgen![]()
Ja, dat scheelt, morgen zeven lesuren en dan nog wat nawerken. En woensdag vrij.quote:Op maandag 26 september 2011 21:01 schreef LetsGame het volgende:
Dinsdag moet ik lesgeven tot half 12, maar woensdag 5 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |