ditquote:Op maandag 26 september 2011 20:25 schreef leilab het volgende:
De boel versieren :s. Ze krygt net te horen dat haar kind in Coma zitten en dat Rosa dood is.
quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef Frey het volgende:
Saturn heeft gebeld!!!!!!
De box is er!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bestaat er dan ook een kans dat bol ze morgen bezorgt bij mensen thuis?quote:Op maandag 26 september 2011 20:28 schreef Frey het volgende:
Saturn heeft gebeld!!!!!!
De box is er!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen halen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het ziet er in ieder geval uit dat Maxime het moeilijk gaat krijgen, Nick zal triomferen en ik de lachende derde zal zijn! In mijn opinie: eindelijk gerechtigheidquote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
WTF gaat Nick Maxime vermoorden?
Als ze dat gezegd hebben, zou het kunnen. Denk dan minstens woensdag.quote:Op maandag 26 september 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bestaat er dan ook een kans dat bol ze morgen bezorgt bij mensen thuis?
Nee joh.quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee, placebo's zijn nep medicijnen...quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Niet als hij haar vermoordt. Dat is gewoon buitenproportioneel.quote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval uit dat Maxime het moeilijk gaat krijgen, Nick zal triomferen en ik de lachende derde zal zijn! In mijn opinie: eindelijk gerechtigheid
Er was toen net een storing bij mij, wat gebeurde er?quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Eindelijkquote:Op maandag 26 september 2011 20:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval uit dat Maxime het moeilijk gaat krijgen, Nick zal triomferen en ik de lachende derde zal zijn! In mijn opinie: eindelijk gerechtigheid
Nick bestelt 30 extra bloedverdunners, die Janine ook heeft. Waarom, geen idee. Het was de bettooeeling dat het gevaarlijk zou zijn, iig.quote:Op maandag 26 september 2011 20:32 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Er was toen net een storing bij mij, wat gebeurde er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |