Bedankt voor de tip, zal ik zeker doen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een tip: knip 1 van de kanten open
1 wel al toch? Ik heb hem wel zo. Alleen 2 niet dus nu is mijn serie lelijkquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef LetsGame het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze seizoen 1 en 2 dan ook niet in deze vorm hebben gereleased..
Het is mij ook een raadselquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:59 schreef LetsGame het volgende:
Ik snap alleen niet waarom ze seizoen 1 en 2 dan ook niet in deze vorm hebben gereleased..
ik gooi die dingen gewoon weg. T is veel te onhandig om dat steeds open te moeten makenquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Een tip: knip 1 van de kanten open
Dropouts?? Wasda???quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is mij ook een raadsel
Overigens staat de volgende mededeling op de achterkant van de box: Door de gedateerdheid van het mastermateriaal kunnen er dropouts in bepaalde afleveringen voorkomen.
Dat je het maar weet
Ah, bedankt voor het antwoordquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben docent Engels en ik weet toevallig dat een dropout die stippen zijn die op het beeld komen. Dus eigenlijk bedoelen ze die storingen. Maar vanaf seizoen 6 hoeven ze dat niet meer op de boxen te zetten..
oke, thanksquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:13 schreef LetsGame het volgende:
Ik ben docent Engels en ik weet toevallig dat een dropout die stippen zijn die op het beeld komen. Dus eigenlijk bedoelen ze die storingen. Maar vanaf seizoen 6 hoeven ze dat niet meer op de boxen te zetten..
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, bedankt voor het antwoord
Trouwens weer mooie scènes tussen Robert en Laura
mm, ik zal die scene voorlopig nog niet zien. Ben pas net weer met seizoen 1 begonnen. Ben 2 jaar geleden, halverwege seizoen 2 weer gestopt, omdat er niks meer uit kwam. Nu weet ik zeker, dat ik de komende 2 jaar gewoon door kan kijken, je weet nooit hoelang het na seizoen 5 weer gaat duren, eer er iets uitkomtquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Meen je dat? Zit de scene erin met die stoel?! Ha! Dit vind ik echt geweldig. Dat heb ik dus 21 jaar onthouden?! Wauw....quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:18 schreef Frey het volgende:
Hogendoorn, met je geheugen is niks mis.
Knap, of is die scène in 1990 uitgezonden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Meen je dat? Zit de scene erin met die stoel?! Ha! Dit vind ik echt geweldig. Dat heb ik dus 21 jaar onthouden?! Wauw....
18*quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:27 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Meen je dat? Zit de scene erin met die stoel?! Ha! Dit vind ik echt geweldig. Dat heb ik dus 21 jaar onthouden?! Wauw....
Excuus, achttien jaar geleden...quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Knap, of is die scène in 1990 uitgezonden?
Dat is inderdaad knap.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:30 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Excuus, achttien jaar geleden...
Maar dan nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |