Ben blij voor jequote:Op dinsdag 27 september 2011 09:36 schreef PeterKelder het volgende:
Bij mij is-ie verzonden en ligt-ie in het sorteercentrum
Update 10:03: Chauffeur onderwegHij gaat lekker
Thanksquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:14 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ben blij voor je
Net even op Bol.com nieuwe bestelt want bij FRS kan het een week duren, dus die heb ik mooi geannuleerd
Ik heb mijn lesje nu wel geleert jaquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
ThanksZag op YT de vervolgaflevering staan, maar heb maar niet gekeken, want waarschijnlijk is-ie er vanmiddag als ik thuiskom
FRS is echt heel slecht met de online dingen, je kunt idd beter naar bol gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door Frey op 27-09-2011 11:25:01 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nog even dusquote:Lieke van Lexmond is tot en met januari 2012 als Charlie Fisher te zien in 'Goede Tijden, Slechte Tijden', maar ze heeft op Twitter laten weten dat 11 november haar laatste draaidag is.
De 29-jarige actrice heeft besloten haar baan bij GTST op te geven om zich helemaal op het presenteren te kunnen richten. Een vakgebied waar ze met X Factor, RTL Boulevard, Dancing with the stars, Dance Battle en TV Makelaar inmiddels kilometers aan het maken is.
Afgelopen juni werd al bekend van Lieke de soap zou gaan verlaten, maar nog niet wanneer ze definitief weg zou gaan. Met het vertrek van de actrice verliest Nederlands langstlopende soap één van haar populairste karakters.
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=141817
* PeterKelder neuriët "Soms geluk, en soooooooooooooooooooooooms verdrieeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op dinsdag 27 september 2011 10:29 schreef LetsGame het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik morgen geen tijd heb als ik de box krijg.. Maar ja, komt goed.
"Met het vertrek van de actrice verliest Nederlands langstlopende soap één van haar populairste karakters."quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nog even dus. En was Christophe ook niet ergens t/m november?
Ja, onder de schrijversquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:38 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
"Met het vertrek van de actrice verliest Nederlands langstlopende soap één van haar populairste karakters."
Ahum.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:15 schreef Frey het volgende:
Eerste aflevering zit erop. Nu de rest.WTF Je hebt hem al binnen? Of heb je hem gewoon in de winkel gehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Winkelquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
WTF Je hebt hem al binnen? Of heb je hem gewoon in de winkel gehaald?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:34 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
* PeterKelder neuriët "Soms geluk, en soooooooooooooooooooooooms verdrieeeeeeeeeeeeeeeet
Tis een grapje hè, en daarbij is dat zometeen 190 keer te horen in seizoen 4quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
[me=LetsGame]wordt boos op PeterKelder
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tis een grapje hè, en daarbij is dat zometeen 190 keer te horen in seizoen 4
Truequote:Op [quote]
[b]Op dinsdag 27 september 2011 14:03 schreef LetsGame het volgende:
[..]
[me=LetsGame]wordt boos op PeterKelder
Wat is de status bij Track & Trace? Bij mij staat-ie nog in distributieproces, maar er is wel een chauffeur onderwegquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:59 schreef Hogendoorn het volgende:
Ik zit nog op het werk (shame), maar wellicht is hij straks thuis te vinden. Hij is verstuurd inmiddels.
Misschien de chauffeur van Hogendoorn? Je box wordt ingepikt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat is de status bij Track & Trace? Bij mij staat-ie nog in distributieproces, maar er is wel een chauffeur onderweg
Nooooooooooooooooooooooooooooquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien de chauffeur van Hogendoorn? Je box wordt ingepikt.
Ik ben de hele dag al thuis en bij mij is ie er nog niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat is de status bij Track & Trace? Bij mij staat-ie nog in distributieproces, maar er is wel een chauffeur onderweg
Ben over ongeveer 2 uur thuis en dan wil ik hem wel hebben
Is-ie eindelijk uit, loopt dat PostNL enorm te klotenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag al thuis en bij mij is ie er nog niet in ieder geval
We leven slechts 8 minuten later en de box is binnengekomenquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Is-ie eindelijk uit, loopt dat PostNL enorm te kloten
Leuk dat al die postbezorgers worden ontslagen, maar dat betekent niet dat ze met mij moeten spotten
Als ze niet heel snel dat ding bij mij thuis afleveren, lever ik een fiets bij hun af. En dan niet als postpakketje![]()
Ik ben blij voor jequote:Op dinsdag 27 september 2011 14:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
We leven slechts 8 minuten later en de box is binnengekomen
En ik ben blij voor jullie, want bij jullie is ie vast ook al of hooguit weldraquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je
Maybe is-ie bij mij thuis ook al binnen, zo in de pauze even met het thuisfront bellen
I hope soquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
En ik ben blij voor jullie, want bij jullie is ie vast ook al of hooguit weldra
Of de nacht. Ik kwam serieus niet in slaap.quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
I hope so
En juist op dit soort momenten duurt school echt enorm lang![]()
Ik moest wel lachen toen ik een aflevering van eind seizoen 1 zag: 4 stukjes op de CD-ROM kwamen uit die afleveringquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:34 schreef Frey het volgende:
Ook leuk hoe je regelmatig van die stukjes van de CD-ROM tegenkomt. Eindelijk zie je de verhaallijnen die erbij horen.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 14:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Of de nacht. Ik kwam serieus niet in slaap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik zet het maar even in spoilers voor de zekerheidEcht hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu bij de intrede vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Echt hè?
Ik ben nu bij de intrede vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik welquote:Op dinsdag 27 september 2011 14:48 schreef Frey het volgende:
Weet je dat ik er nooit bij stil heb gestaan dat Helen de oma is van Guusje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |