Ze is namelijk nog een keer terug geweest bij Sil, het een en ander liep toen uit de hand...quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:13 schreef douche-eendje het volgende:
Inderdaad. Dit kan ook echt alleen maar in GTST...
Ja joh, dat kind heeft al een identiteitscrisis in de baarmoeder. 2 mogelijke vaders en voor de buitenwereld nog 2 andere mogelijke vaders?quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze is namelijk nog een keer terug geweest bij Sil, het een en ander liep toen uit de hand...
Nee joh. Valentijn, via de wcbril.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:16 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Danny, Rik, Sjoerd of Sil? Wat spannend zeg! Ik denk dat het van Ludo is!
Maar daar komen we pas over een paar jaar achter wanneer dat kind ergens verongelukt en er bloed van een van de ouders nodig is.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:12 schreef amaranta het volgende:
Jullie snappen trouwens toch wel dat de baby van Sil is, en niet van Sjoerd.
Minder spoelen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:17 schreef Hogendoorn het volgende:
Haha, Herman is net een klein kind.
Linda tegen Frits: "ik bel je nog wel."
Herman: "en ik dan?!"
Excuus dat ik dat door de reguliere uitzending heen post. Ik zal me inhouden vanaf nu.
Uiteraard. Of niet zozeer dood.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:18 schreef gekki het volgende:
[..]
Maar daar komen we pas over een paar jaar achter wanneer dat kind ergens verongelukt en er bloed van een van de ouders nodig is.
En alleen paps kan het bloed gevenquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uiteraard. Of niet zozeer dood.
Wellicht wordt hij geboren met een ernstige afwijking en heeft hij direct een bloedtransfusie nodig.
Komt vooral omdat hij de waarheid weet.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Nick lacht als een boer met kiespijn.
Hij wil Charlie natuurlijk voor zichzelf.
O ja. Helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Komt vooral omdat hij de waarheid weet.
Erg voorspelbaar weerquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uiteraard. Of niet zozeer dood.
Wellicht wordt hij geboren met een ernstige afwijking en heeft hij direct een bloedtransfusie nodig.
Dacht net nog dat ze wel wat spul erin mocht doen voor pluizig haarquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Charlies haar ziet er mooi uit vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |