Ja, maar ik denk dat dit de klappen zijn die Martine moet krijgen als tegenprestatie voor haar boosaardigheid, net als aan het einde van dit seizoen. Frits krijgt zijn portie wel weer als Wassenaar opduikt.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb nu toch een beetje medelijden met Martine, nu Frits dit haar flikt.
Ik ben gewoon precies 2 jaar na de start van GTST geboren.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef LetsGame het volgende:
Raar he.. de eerste keer dat ik GTST keek was 1 oktober 1990, maar ik volg het pas echt sinds januari - februari 1999.
Bij welke aflevering zit jij? Ik zit nu bij aflevering 564quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:37 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat dit de klappen zijn die Martine moet krijgen als tegenprestatie voor haar boosaardigheid, net als aan het einde van dit seizoen. Frits krijgt zijn portie wel weer als Wassenaar opduikt.
1/10/'92?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben gewoon precies 2 jaar na de start van GTST geboren.
Aflevering 561quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij welke aflevering zit jij? Ik zit nu bij aflevering 564
Leuk zo dat hele plan.quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Erg leuk deze twist inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |