7e uur is tot ??quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt, morgen zeven lesuren en dan nog wat nawerken. En woensdag vrij.
wat voor vak geef je?quote:Op maandag 26 september 2011 21:03 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ja, dat scheelt, morgen zeven lesuren en dan nog wat nawerken. En woensdag vrij.
En jij denkt dat ik daar aan toekom?quote:Op maandag 26 september 2011 20:44 schreef LetsGame het volgende:
Kan je dan aub het vervolg van de cliffhanger meteen uploaden?
Dat heeft het hem gedaan.quote:Op maandag 26 september 2011 18:20 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan, maar zoals ik al eens tegen Arnie zei toen hij mij hardhandig de deur uitwerkte: "hier krijg je spijt van!"
In ieder geval alleen de leader dan?quote:Op maandag 26 september 2011 21:09 schreef Frey het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar aan toekom?
Hij gaat Janine niet vermoorden!!!quote:Op maandag 26 september 2011 21:12 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik vond Nick al iets TE aardig, maar dat hij Janine wil vermoorden, ALLEEN om Maxine de schuld te geven? Bah. En Jack, tja, die man heeft schijnbaar een aan/uit knopje op zijn kop zitten, waarmee hij zijn gevoellens kan uitzetten, alleen het aanzetten zal wel weer heeeeeeel stroef verlopen
Het ziet er in mijn ogen nog helemaal niet naar uit dat Nick iemand wilt laten vermoorden, ik snap ook niet waar dit vandaan komt. Het is nog niet eens zeker wat ie precies gaat doen en al helemaal niet of het Janine in gevaar gaat brengen.quote:Op maandag 26 september 2011 21:12 schreef RobbieBoy het volgende:
Ik vond Nick al iets TE aardig, maar dat hij Janine wil vermoorden, ALLEEN om Maxine de schuld te geven? Bah. En Jack, tja, die man heeft schijnbaar een aan/uit knopje op zijn kop zitten, waarmee hij zijn gevoellens kan uitzetten, alleen het aanzetten zal wel weer heeeeeeel stroef verlopen
Ik denk dat ze idd niet voor Janine, maar voor Maxime bedoelt zijn!quote:Op maandag 26 september 2011 21:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij gaat Janine niet vermoorden!!!
Ze kan een bloedprop krijgen en daaraan overlijden.quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Ace1 het volgende:
Ben benieuwd wat Nick van plan is..
Lijkt er nu op dat hij de bloedverdunners gaat vervangen met placebo's.. Maar dat is wel een beetje een omslachtige manier om haar om zeep te helpen.. De kans op een trombus die dan iets aan zou richten is nou niet echt heel groot..
Als het voor Janine bedoelt is (weet zeker van nietquote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze kan een bloedprop krijgen en daaraan overlijden.
Lees nou eens precies wat ik zeg.. Of zoek het op als je het niet snapt..quote:Op maandag 26 september 2011 21:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze kan een bloedprop krijgen en daaraan overlijden.
Hoe kom je überhaupt op het idee dat ie haar om zeep wil helpen, mijn beste?quote:Op maandag 26 september 2011 21:14 schreef Ace1 het volgende:
Ben benieuwd wat Nick van plan is..
Lijkt er nu op dat hij de bloedverdunners gaat vervangen met placebo's.. Maar dat is wel een beetje een omslachtige manier om haar om zeep te helpen.. De kans op een trombus die dan iets aan zou richten is nou niet echt heel groot..
Ik speculeer een beetje..quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hoe kom je überhaupt op het idee dat ie haar om zeep wil helpen, mijn beste?
Is een trombus hetzelfde als een bloedprop?quote:Op maandag 26 september 2011 21:16 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Lees nou eens precies wat ik zeg.. Of zoek het op als je het niet snapt..
Yes!quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Is een trombus hetzelfde als een bloedprop?
Ik ken al die medische termen niet.
quote:Op maandag 26 september 2011 21:23 schreef Hogendoorn het volgende:
[..]
Geschiedenis, dus seizoen 4 van GTST valt daar ook onder.
Toch wel maf eigenlijk, een tijdje geleden wisten we niet eens wanneer seizoen 4 uit zou komen, nu hebben we hem bijna allemaal binnen enkele dagen en nu juist wordt het wachten ondraaglijk.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef LetsGame het volgende:
Ik word gek van het wachten jongens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |