quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
inderdaadquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef Frey het volgende:
We weten over wie het volgende topic zal gaan.
Ik vond trouwens de laatste scene van de shortie zeer goed geacteerdquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef Frey het volgende:
We weten over wie het volgende topic zal gaan.
stel jij dan een betere voorquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slechte TTVolgende 10 topics zijn voor.
Niets persoonlijk hequote:
maar eigenlijk kan die TT dan wel toch... hoe nu verder?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niets persoonlijk heben gewoon een beetje van slag
Jawel het is te vroeg voor een memoriam.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar eigenlijk kan die TT dan wel toch... hoe nu verder?
Omdat de mensen zich maar niet houden aan de woorden van Rogier Proper.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Deel 348 staat nog niet in de OP.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Omdat de mensen zich maar niet houden aan de woorden van Rogier Proper.
dat is van de week wel andersquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel het is te vroeg voor een memoriam.
Het is vooral een verwijzing naar de topics van vroeger.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
maar met die topicreeks hoeft toch niet elk topicnummer in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
staat de castfoto in het txt bestand?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:17 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is vooral een verwijzing naar de topics van vroeger.
Die vind ik er niet echt bij passen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:18 schreef roos85 het volgende:
[..]
staat de castfoto in het txt bestand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:25 schreef Frey het volgende:
Wat filmpjesDat gezicht van Ludo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a lesson that you always have to learn
Frey goeie vriend we hebben samen al Benjamin moeten verliezen maar dit voelt zo oneerlijk.quote:
ik vind het niet misstaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:20 schreef Frey het volgende:
[..]
Die vind ik er niet echt bij passen.
Bij de beste zomercliffhangers verliezen we wel steeds een van onze meest geliefde personages.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frey goeie vriend we hebben samen al Benjamin moeten verliezen maar dit voelt zo oneerlijk.
Bowien mag ook in dat rijtjequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij de beste zomercliffhangers verliezen we wel steeds een van onze meest geliefde personages.
Echt hequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Bij de beste zomercliffhangers verliezen we wel steeds een van onze meest geliefde personages.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door DeLuna op 06-09-2011 23:32:40 ]❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Garmino?quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er kwam toch een nieuwe rol in gtst zou het Garmino zijn ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Nina-Sanders op 06-09-2011 23:56:25 ]
We zien straks Ludo stofzuigen in plaats van zakenman spelen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:27 schreef Nina-Sanders het volgende:
Rosa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie gaat trouwens nu de huishoudster bij Ludo zijn?
broer van Lorenaquote:
Ik heb al al maanden niet meer op zijn kantoor gezien, dus wie weetquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We zien straks Ludo stofzuigen in plaats van zakenman spelen.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:33 schreef Maartel het volgende:
Doen we geen spoilers meer?Wie is dat op je usericon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaja... sorry ....quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:46 schreef LWD-Godius het volgende:
Spoilers in code plaatsen bitches...
Je hoeft geen sorry te zeggen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ DeLuna, kan je wat je quotte van Nina Sanders misschien alsnog in spoilers zetten?quote:
Een heer met stijl
Ja, maar niet iedereen wil nu al weten dat...quote:Op woensdag 7 september 2011 00:01 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor.
Ik begrijp de schrijvers sowieso niet, dingen kloppen gewoon niet (paradox), sommige dingen zijn zeer onlogisch en oh ja; om de zoveel maanden belandt er dus iemand in coma? Dat begint wel een traditie te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zien ze morgen pas.
quote:Op woensdag 7 september 2011 00:08 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Ja, maar niet iedereen wil nu al weten dat...Ik denk zomaar dat iedereen die hier meeleest dat nu wel weet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zien ze morgen pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee, hoor. Ik kreeg een rietje in mijn borst om de long weer open te klappen en daarna een soort kastje en een drain.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:11 schreef Starlie het volgende:
Als je een klaplong hebt (gehad) moet je dan niet aan de beademing?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danny overleeft het dus. Gaat hij nou 5 maanden naar een kuuroord?![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:14 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danny overleeft het dus. Gaat hij nou 5 maanden naar een kuuroord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:20 schreef miep63 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
4. Bing en Sjors trouwen niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 02:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom doen we dit eigenlijk in spoilertags?
De laatste paar berichten bevatten helemaal geen spoilers.
Dan heb ik nu drie wensen voor dit seizoen:
1. De terugkeer van Frederik
2. Nick die een keer géén vete heeft met iemand
3. De baby komt er niet
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:34 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dat niet, maar je kan er wel spoilers uit afleiden met een beetje fantasie.quote:Op woensdag 7 september 2011 02:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom doen we dit eigenlijk in spoilertags?
De laatste paar berichten bevatten helemaal geen spoilers.
5. Bing raakt vervolgens verdwaald in Artis en komt nooit meer terugquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:40 schreef Madame_Paon het volgende:
5. Bing raakt vervolgens verdwaald in Artis en komt nooit meer terug
6. Fatsoenlijke rollen én huizen voor Jef en Laura
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:42 schreef Frey het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Idd. Ik vind het leuker als het van Sil isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij moest 4 jaar zitten toch? Dus als dat kind straks 3 is ofzo verteld Rikki hem/haar, je papa zit in de bak want hij heeft iemand vermoord
En ik dacht er niet bij na, ik zat automatisch in spoilertags te typen![]()
De acteurs die Eric Forrester en Ridge Forrester spelen in the Bold verschillen maar 6 jaar, Jette van Meij en Reinout scheelden ook een ruime 16 van elkaar. Christophe Haddad en Bas Muis verschillen ook nauwelijks van elkaar. Zoals je al zei in soaps is dat niet ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 7 september 2011 02:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Stefano als zoon van Ludo zo'n raar idee ... ze verschillen maar 15 jaar en dan is Lucas Ludo's kleinzoon. Dan is zijn kleinzoon maar 29 jaar jonger.
Niet dat de verhoudingen in soaps nooit gek zijn, maar toch.
En ook Jackie en Dominick in B&B: die acteurs schelen maar 5 jaar. Dat is echt bizar.quote:Op woensdag 7 september 2011 02:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De acteurs die Eric Forrester en Ridge Forrester spelen in the Bold verschillen maar 6 jaar, Jette van Meij en Reinout scheelden ook een ruime 16 van elkaar. Christophe Haddad en Bas Muis verschillen ook nauwelijks van elkaar. Zoals je al zei in soaps is dat niet ongeloofwaardig.
Voor mij is het juist heel normaal, ik heb als kijker natuurlijk Stefano jarenlang als zoon van Ludo meegemaakt en Lucas inderdaad als zijn kleinzoon, Lucas noemde Ludo zelf een tijdje 'opa'
In the Bold hebben ze van sommige dingen ook een puinzooi gemaakt, Ridge is namelijk dus niet de zoon van Eric. Hierna heeft ie wat aangerommeld met Bridget (dochter van Eric en Brooke) waarvan hij tot haar 4e dacht dat het zijn dochter was.quote:Op woensdag 7 september 2011 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ook Jackie en Dominick in B&B: die acteurs schelen maar 5 jaar. Dat is echt bizar.
Ik keek nog niet toen Lucas Ludo opa noemde, dus het zal voor mij wel even wennen zijn als Ludo toch zijn opa blijkt te zijn.
Nadat Roxy dat spul in zijn gezicht gegooid had. In 2003 volgens mij.quote:Op woensdag 7 september 2011 03:02 schreef loezzzje het volgende:
Opa
Was Ludo een tijdje blind? Wanneer was dit? En hoe kon hij weer zien?
Een paar weken later alweer, na die Roxy verhaallijn kreeg je dat gedoe met die Schilderijenroof (Tony die Yasmin chanteerde), toen Tony Stefano wilde neerschieten omdat die teveel wist kon hij bij vlagen zien. Hierna steeds vaker en uiteindelijk weer helemaal.quote:Op woensdag 7 september 2011 03:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nadat Roxy dat spul in zijn gezicht gegooid had.
Ik weet niet wanneer hij weer kon zien.
Dingen in B&B zijn sowieso bizar. Rick die met Phoebe rommelt, Ridge is Ricks (ex-)stiefvader en er werd lange tijd gedacht dat het broers waren ...quote:Op woensdag 7 september 2011 03:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In the Bold hebben ze van sommige dingen ook een puinzooi gemaakt, Ridge is namelijk dus niet de zoon van Eric. Hierna heeft ie wat aangerommeld met Bridget (dochter van Eric en Brooke) waarvan hij tot haar 4e dacht dat het zijn dochter was.
Wel een leuke weetje: John McCook (Eric) liet in het begin zijn haar grijs verven om zo ouder te lijken, later werd hij echt grijs en hoefde dit meer![]()
Het is net geen incest omdat de partijen die met elkaar van bil gaan (of rommelen), er zojuist zijn achter gekomen dat ze toch geen familie zijn, maar toch inderdaad....Stel je komt er als man achter dat je zus je zus niet is, dan bespring je haar toch ook niet gelijkquote:Op woensdag 7 september 2011 03:08 schreef loezzzje het volgende:
Ohja Roxy, dat was me toch ook een type.
Oei B&B is helemaal 1 grote incest bende.
Daar schijnbaar welquote:Op woensdag 7 september 2011 03:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is net geen incest omdat de partijen die met elkaar van bil gaan (of rommelen), er zojuist zijn achter gekomen dat ze toch geen familie zijn, maar toch inderdaad....Stel je komt er als man achter dat je zus je zus niet is, dan bespring je haar toch ook niet gelijk
Wat daar is gebeurd kan je enigzins vergelijken met wat er met gtst is gebeurd, er kwam een sleur in en ze werden een karikatuur van zichzelf. Maar de eerste jaren waren best goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 03:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar schijnbaar welEcht zo dom die soap, het gaat eigenlijk alleen maar over Ridge die met Brooke is en dan toch weer Taylor wil maar dan toch weer Brooke. En dat al 20 jaar lang ofzo
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben daar supersonische apparatuurquote:Op woensdag 7 september 2011 09:32 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ik gister wel vaag vond:
Eerst staat Rik te twijfelen over het wel of niet naar Danny toegaan, die een minuut of 2 daarvoor is binnengebracht. Hij gaat er achteraan, volgende scène komt hij Anton tegen die hem verteld dat Danny iets aan zijn milt heeft maar al is geopereerd
Hoe snel gaan die operaties daar in hemelsnaam?
Enne... 07-09 wordt wat mij betreft een dag van Nationale Rouw
quote:Op woensdag 7 september 2011 09:32 schreef PeterKelder het volgende:
Enne... 07-09 wordt wat mij betreft een dag van Nationale Rouw
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:02 schreef miss-jones25 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
oh ik dacht al dat het aan mijn internetverbinding lag, maar ben dus niet de enige die er last van heeftquote:Op woensdag 7 september 2011 08:30 schreef alors het volgende:
jezus hey wat is er met RTL gemist aan de hand, wat een gezeik zeg steeds halverwege gezeik over dat er een fout is opgetreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon het gisteren niet zien. Maar heb nu ook geen zin meer om het terug te gaan kijken.
[ Bericht 18% gewijzigd door Koosnaam op 07-09-2011 14:10:03 ]
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:56 schreef Murmeli het volgende:
Koos, spoilertje?
(of was t al bekend?)
Mooi gezegd .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frey is een gtst held en stefano is de broer van Ludo.quote:[b]Op woensdag 7 september 2011 14:57 schreef MOETIG het volgende:[/b
wie is frey en hoezo is stefano geen zoon van ludo???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
WAT? Niet erg?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef Murmeli het volgende:
Nou zo erg is nou ook weer niet, toch?
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:59 schreef Frey het volgende:
Ik vind het vreselijk ja.![]()
Eigenlijk het ergste sinds het vertrek van Harmsen.
Ik vind het jammer dat het zo breed wordt uitgemeten in de media, leuk en een eer voor Elly natuurlijk, maar het zou mooier geweest zijn als het nog niet bekend was geweest. Dan was het inderdaad een shock.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo stom dat ze het in de shortie hebben weggegeven. Ik heb de indruk dat dit best een schok was geweest, omdat veel mensen dit niet zagen aankomen.
Mee eens.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef Murmeli het volgende:
Nou zo erg is nou ook weer niet, toch?
18:35 uur. Maar het zal vast weer aan het eind van de uitzending komen om 19:15 of zo.quote:
Vast niet lang. Lorena is veel te leuk voor Jack.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het straks gaat tussen Jack en Lorena. Onze mislukte politieagent staat natuurlijk lekker tussen Lorena en Wiet in.... Lorena kennende zal ze wel flippen. Hoe lang zal hun relatie nog aanhouden?
Frey is een held, of eigenlijk een instituut. Dat er nog geen standbeeld van die gozer is is eigenlijk onbegrijpelijk. Hij post al jaren GTST-filmpjes op zijn YouTube-kanaal en weet hiermee een groot publiek te bereiken, en daarnaast is het gewoon een goede gozer.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Vast niet lang. Lorena is veel te leuk lekker voor Jack.
* PeterKelder is Frey hier dankbaar voorquote:Op woensdag 7 september 2011 18:07 schreef Frey het volgende:
* Frey vindt PeterKelder een alleraardigste kerel
Of weer Lorena en Nickquote:Op woensdag 7 september 2011 18:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Misschien Lorena en Rik.
Dat zou ik eigenlijk nog het beste vinden, maar dan moet Nick wel vast erin blijven.quote:
Nickquote:Op woensdag 7 september 2011 18:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk nog het beste vinden, maar dan moet Nick wel vast erin blijven.
We hebben net een schietpartij plus ingestorte tent achter de rug en dan nu alweer een bom?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef Frey het volgende:
Het enige wat ik erover kan zeggen is dat zelfs het gekozen liedje inslaat als een bom.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:20 schreef PeterKelder het volgende:
We hebben net een schietpartij plus ingestorte tent achter de rug en dan nu alweer een bom?(
)
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:22 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus:Gek genoeg had ik liever nu een speciale Rosa-tune gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, ben tot nu toe tevreden over Fons Merkies als nieuwe componist voor GTST![]()
* PeterKelder eist dat die castfoto online komt!quote:“Dit is echt mijn dag. Met de zomercliffhanger heeft iemand bedacht dat het deze kant op zou gaan. Ik ben er met een kleine rol in gekomen maar ga er met een harde knal uit. (…) De opnames zijn heel zorgvuldig gedaan. De sterfscène werd als laatste opgenomen. Daar was ik heel blij mee. Na afloop kwam iedereen de vloer op. Er was champagne, er waren bloemen en fantastisch mooie cadeaus. Het allermooiste afscheidscadeau was een castfoto. Omdat ik al die jaren een gastrol speelde, sta ik nooit met de volledige cast op de foto. Voor deze gelegenheid is deze nu wel gemaakt. (…) De afgelopen maanden vond ik heel mooi om Rosa te zijn. Maar er zijn meer hoogtepunten geweest. Toen Ludo blind was bijvoorbeeld. In die periode kreeg hij veel steun van Rosa, dat waren leuke scènes om te spelen. En door de komst van Lorena werd de rol van Rosa groter. Dat was fijn.”
Lorena en Rik, want Charlie haar gevoelens voor Nick komen natuurlijk weer terug. Moet wel. Ze moet er toch een keer uit dit seizoenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Misschien Lorena en Rik.
Inderdaad!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:27 schreef Frey het volgende:
Ze moeten gewoon al die foto's altijd plaatsen.
Geen idee, maar ik hoop dat we haar in een andere rol zullen terugzien op tvquote:Op woensdag 7 september 2011 18:31 schreef ejiraM het volgende:
Weet iemand trouwens of Elly nou echt rond komt van het spelen van Rosa? Of doet ze er iets naast?
Of dat haar dood uiteindelijk in scène blijkt te zijn gezet door Frederik.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
Geen idee, maar ik hoop dat we haar in een andere rol zullen terugzien op tv
Twee suggesties hiervoor:quote:Op woensdag 7 september 2011 18:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Of dat haar dood uiteindelijk in scène blijkt te zijn gezet door Frederik.
dat is inderdaad heel vreeemdquote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef PeterKelder het volgende:
Wel vreemd trouwens dat het volgende topic een jubileumtopic zal zijn met een hele dikke zwarte rand
Allemaal de schuld van Wiet de schrijvers. Als ze dit niet hadden bedacht, was topic #350 een geweldig jubileumtopic geweestquote:
Echt die schrijvers hequote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Wiet de schrijvers. Als ze dit niet hadden bedacht, was topic #350 een geweldig jubileumtopic geweestNu zal het (weliswaar een mooi) rouwtopic worden
Ik heb me er niet meer zo rot bij gevoeld sinds:quote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Wiet de schrijvers. Als ze dit niet hadden bedacht, was topic #350 een geweldig jubileumtopic geweestNu zal het (weliswaar een mooi) rouwtopic worden
Nog erger is dat dát wordt bevestigd door Erland Galbakquote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt die schrijvers he
en het ergste nog, ze vinden zichzelf vast briljant
eens, ik kan/wil het me gewoon niet voorstellenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:59 schreef Frey het volgende:
Ik vind het vreselijk ja.![]()
Eigenlijk het ergste sinds het vertrek van Harmsen.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 18:43 schreef alors het volgende:
[..]
eens, ik kan/wil het me gewoon niet voorstellen
En daar ben ik het helemaal mee eensquote:Bijzonderheden:
Ik maak van elke rol een hoofdrol, ook al is deze nog zo klein.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 19:18 schreef Frey het volgende:
Het was dus zeker niet haar eigen keus.
dus dit.. zag het net bij RTL Boulevard.quote:
quote:Elly was nog lang niet klaar met GTST
Al 11 jaar verzorgt Elly de Graaf alias Rosa Gonzales de ontbijtjes. diners en de whiskey voor Ludo en z’n gezin, Maar daar komt vanavond komt een einde aan. Dit tot grote teleurstelling van Elly zelf.
Dit gaat de schrijvers duur komen te staan. Hoop dan ook dat ze besluiten om de (tweeling)zus van Rosa te introduceren als nieuwe huishoudsterquote:
Inderdaad. Had dan Bing, Danny, Charlie, Nina, Lucas, Edwin of Maxime gedaanquote:Op woensdag 7 september 2011 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap het ook niet dood omdat er iemand dood moest.
Aandacht voor de serie genererenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik begrijp het niet hoor, in het verleden zijn er wel vaker rollen gestopt die goed waren en die duidelijk op hun hoogtepunt zaten, zoals Martine Hafkamp, Frits van Houten, Peter Kelder, Arnie Alberts, enz. Dit kwam altijd op eigen initiatief, ik snap niet wat het voordeel van de makers is om een geliefde rol om zeep te helpen.
veel liever inderdaad. Dit is weer een beetje zo als toen Robin de moordenaar bleek.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad. Had dan Bing, Danny, Charlie, Nina, Lucas, Edwin of Maxime gedaan
Of Sil, vond ik ook een enorm domme zet. Het is namelijk een (halve) Alberts en die zijn verdomme zeldzaam geworden in de seriequote:Op woensdag 7 september 2011 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
veel liever inderdaad. Dit is weer een beetje zo als toen Robin de moordenaar bleek.
Bij Helen was het zo dat Bruni onder druk van Johan Nijenhuis moest beweren dat ze klaar was met de rol, terwijl ze gewoon ontslagen werdquote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef ejiraM het volgende:
Ik snap het inderdaad ook niet. Normaal wordt (geloof dat dat bij Helen Helmink ook als reden werd aangedragen) er iets gezegd van 'de rol was uitgespeeld,' maar hoe kan dat als de rol nooit écht begonnen is![]()
De reden is mij echt onduidelijk...WHY?!
Ook weer de simpele weg inderdaad. Voortaan als er iemand een moord pleegt heeft de gast rol het gedaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of Sil, vond ik ook een enorm domme zet. Het is namelijk een (halve) Alberts en die zijn verdomme zeldzaam geworden in de serie
Sil is gewoon een hele Alberts, of Robert en Jef zijn ook halve Albertsen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of Sil, vond ik ook een enorm domme zet. Het is namelijk een (halve) Alberts en die zijn verdomme zeldzaam geworden in de serie
Eh, nee, Elly vertelde net in Boulevard dat de schrijvers dit bedacht hadden. Ze had het niet verwacht na zo'n lange tijd, dus ze was daar best van geschrokken.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef RobbieBoy het volgende:
Mischien wilde ze zelf wel stoppen, dat kan. Gaat in iedergeval emotionele televisie opleveren vanavond, en als het Rosa niet was geweest, dan was Janine dus dood gegaan he
ze geeft aan van niet. Als het Janine was geweest hadden de schrijvers echt lef gehad.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef RobbieBoy het volgende:
Mischien wilde ze zelf wel stoppen, dat kan. Gaat in iedergeval emotionele televisie opleveren vanavond, en als het Rosa niet was geweest, dan was Janine dus dood gegaan he
Ik zei het omdat Laura toen geen wettelijke Alberts meer wasquote:Op woensdag 7 september 2011 19:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sil is gewoon een hele Alberts, of Robert en Jef zijn ook halve Albertsen.
Gelukkig zijn er geen hele Albertsen....ja dat zou Sil zijn geweest als ie toch van Dennis en Laura zou zijn geweest
Caroline de Bruijn (Janine) heeft een vast contract, Elly de Graaf (Rosa) heeft dat volgens mij niet, ze hoefde er niet volgens mij niet soms 3 maanden uit omdat ze daarvoor te weinig in beeld was.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ze geeft aan van niet. Als het Janine was geweest hadden de schrijvers echt lef gehad.
Maar Robert welquote:Op woensdag 7 september 2011 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zei het omdat Laura toen geen wettelijke Alberts meer was
ja maar wat heeft contract status er mee van doen ?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Caroline de Bruijn (Janine) heeft een vast contract, Elly de Graaf (Rosa) heeft dat volgens mij niet, ze hoefde er niet volgens mij niet soms 3 maanden uit omdat ze daarvoor te weinig in beeld was.
Het is een stuk makkelijker iemand met een nuluren contract te ontslaan / niet meer op te roepen, dan iemand met een contract voor onbeperkte tijd. Daarom gaan er nu ook steeds mensen voor drie maanden uit, omdat die geen vast contract meer hebben, maar steeds drie keer een jaar/half jaarcontract..quote:Op woensdag 7 september 2011 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja maar wat heeft contract status er mee van doen ?
Iemand met een vast contract kunnen ze niet de laan uitsturen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja maar wat heeft contract status er mee van doen ?
Dit zou dus niet kunnen bij Janine, maar dus wel bij Rosa.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ze geeft aan van niet. Als het Janine was geweest hadden de schrijvers echt lef gehad.
Ja.. Vind Robin ook goed!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:08 schreef leilab het volgende:
Pip pellens acteert hier wel goed hoor
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Ludovic Isaak Sanders ook een scene met Rosa moet hebben.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja echt..!! Nu zijn er 2 mensen bij de politie van Meerdijk!
mij ook nietquote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat gedoe met Rikkie die zwanger is kan me deze aflevering echt voor geen meter boeien
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
mij ook niet
Ik voel hier een liefde opbloeien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik voel hier een liefde opbloeien!
Komt ie nog goed mee weg.quote:
Jack is toch als undercover agent GTST in gekomen?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Komt ie nog goed mee weg.
Sowieso die Jack. Was gewoon een simpel zakenmannetje en toen ie failliet ging werd ie opeens rechercheur, zonder opleiding of wat dan ook
Over een jaar is hij de nieuwe huisarts.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso die Jack. Was gewoon een simpel zakenmannetje en toen ie failliet ging werd ie opeens rechercheur, zonder opleiding of wat dan ook
Hij heeft in den beginne nog wat raar speurneuswerk gedaan voor zover ik weet.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Undercoveragent voor Interpol volgens de gtstsitequote:Op woensdag 7 september 2011 20:20 schreef alors het volgende:
Jack was toch commando ofzo? of iets anders undercovers...
toch goed onthoudenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Undercoveragent voor Interpol volgens de gtstsite
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jack is toch als undercover agent GTST in gekomen?
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef roos85 het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik voel hier een liefde opbloeien!
Een heer met stijl
Ah dat wist ik nietquote:Op woensdag 7 september 2011 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij heeft in den beginne nog wat raar speurneuswerk gedaan voor zover ik weet.
Niet meerquote:Op woensdag 7 september 2011 20:20 schreef RaymanNL het volgende:
Zie je wel, het gaat hartstikke goed met Rosa, het komt allemaal goed
beetje gewrijf over d'r schouder en klaarquote:Op woensdag 7 september 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor Sjors, ze zeggen straks gewoon tegen Wiet: 'nie meer doen hè' en laten haar gaan
Ik niet, ik huil nooit en heb nog nooit gehuild.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ludo. Rosa werd in natura uitbetaald.
mannen....quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik niet, ik huil nooit en heb nog nooit gehuild.
beetje jammer dat zo'n beetje ieder personage aan bloedvergiftiging overlijdtquote:Sepsis bestaat overigens wel echt en als dat in je hele lichaam zit kan je er inderdaad weinig tegen doen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef kwaliteit. het volgende:
Wat een kut einde als Rosa nu dood gaat, in de armen van lorena
Dat weet ik niet, maar mijn enige negatieve emotie is boosheidquote:
Wie nog meer dan?quote:[..]
beetje jammer dat zo'n beetje ieder personage aan bloedvergiftiging overlijdt
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 7 september 2011 20:33 schreef Murmeli het volgende:
Morgen wordt nog meer brullen denk ik....
Dan ben je vast heeel boos of niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar mijn enige negatieve emotie is boosheid
Isabella toch? en Anita had ook een falend orgaan...quote:[..]
Wie nog meer dan?
dat sowieso...quote:Op woensdag 7 september 2011 20:33 schreef Maartel het volgende:
Tsss.. laat iemand uit niets schokkend doodgaan, of doe een mooie aanloop.. maar aankondiging en dood in dezelfde aflevering voelt ook zo afgeraffeld.
Isabella was onderuit gegaan in de douche, Anita had nierschade door dat ongeluk?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan ben je vast heeel boos of niet?
[..]
Isabella toch? en Anita had ook een falend orgaan...
ja maar door die val had ze toch iets van een vergiftiging opgelopen?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Isabella was onderuit gegaan in de douche, Anita had nierschade door dat ongeluk?
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:36 schreef ejiraM het volgende:
Kunnen we niet gewoon met z'n allen doen alsof dit nooit gebeurd is? Dat we gewoon doen alsof Rosa altijd in de keuken staat? Die zien we toch nooit, en ik wil dit gewoon niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |