Echt die schrijvers hequote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Wiet de schrijvers. Als ze dit niet hadden bedacht, was topic #350 een geweldig jubileumtopic geweestNu zal het (weliswaar een mooi) rouwtopic worden
Ik heb me er niet meer zo rot bij gevoeld sinds:quote:Op woensdag 7 september 2011 18:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Wiet de schrijvers. Als ze dit niet hadden bedacht, was topic #350 een geweldig jubileumtopic geweestNu zal het (weliswaar een mooi) rouwtopic worden
Nog erger is dat dát wordt bevestigd door Erland Galbakquote:Op woensdag 7 september 2011 18:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt die schrijvers he
en het ergste nog, ze vinden zichzelf vast briljant
eens, ik kan/wil het me gewoon niet voorstellenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:59 schreef Frey het volgende:
Ik vind het vreselijk ja.![]()
Eigenlijk het ergste sinds het vertrek van Harmsen.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 18:43 schreef alors het volgende:
[..]
eens, ik kan/wil het me gewoon niet voorstellen
En daar ben ik het helemaal mee eensquote:Bijzonderheden:
Ik maak van elke rol een hoofdrol, ook al is deze nog zo klein.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 september 2011 19:18 schreef Frey het volgende:
Het was dus zeker niet haar eigen keus.
dus dit.. zag het net bij RTL Boulevard.quote:
quote:Elly was nog lang niet klaar met GTST
Al 11 jaar verzorgt Elly de Graaf alias Rosa Gonzales de ontbijtjes. diners en de whiskey voor Ludo en z’n gezin, Maar daar komt vanavond komt een einde aan. Dit tot grote teleurstelling van Elly zelf.
Dit gaat de schrijvers duur komen te staan. Hoop dan ook dat ze besluiten om de (tweeling)zus van Rosa te introduceren als nieuwe huishoudsterquote:
Inderdaad. Had dan Bing, Danny, Charlie, Nina, Lucas, Edwin of Maxime gedaanquote:Op woensdag 7 september 2011 19:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap het ook niet dood omdat er iemand dood moest.
Aandacht voor de serie genererenquote:Op woensdag 7 september 2011 19:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik begrijp het niet hoor, in het verleden zijn er wel vaker rollen gestopt die goed waren en die duidelijk op hun hoogtepunt zaten, zoals Martine Hafkamp, Frits van Houten, Peter Kelder, Arnie Alberts, enz. Dit kwam altijd op eigen initiatief, ik snap niet wat het voordeel van de makers is om een geliefde rol om zeep te helpen.
veel liever inderdaad. Dit is weer een beetje zo als toen Robin de moordenaar bleek.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad. Had dan Bing, Danny, Charlie, Nina, Lucas, Edwin of Maxime gedaan
Of Sil, vond ik ook een enorm domme zet. Het is namelijk een (halve) Alberts en die zijn verdomme zeldzaam geworden in de seriequote:Op woensdag 7 september 2011 19:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
veel liever inderdaad. Dit is weer een beetje zo als toen Robin de moordenaar bleek.
Bij Helen was het zo dat Bruni onder druk van Johan Nijenhuis moest beweren dat ze klaar was met de rol, terwijl ze gewoon ontslagen werdquote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef ejiraM het volgende:
Ik snap het inderdaad ook niet. Normaal wordt (geloof dat dat bij Helen Helmink ook als reden werd aangedragen) er iets gezegd van 'de rol was uitgespeeld,' maar hoe kan dat als de rol nooit écht begonnen is![]()
De reden is mij echt onduidelijk...WHY?!
Ook weer de simpele weg inderdaad. Voortaan als er iemand een moord pleegt heeft de gast rol het gedaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of Sil, vond ik ook een enorm domme zet. Het is namelijk een (halve) Alberts en die zijn verdomme zeldzaam geworden in de serie
Sil is gewoon een hele Alberts, of Robert en Jef zijn ook halve Albertsen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of Sil, vond ik ook een enorm domme zet. Het is namelijk een (halve) Alberts en die zijn verdomme zeldzaam geworden in de serie
Eh, nee, Elly vertelde net in Boulevard dat de schrijvers dit bedacht hadden. Ze had het niet verwacht na zo'n lange tijd, dus ze was daar best van geschrokken.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef RobbieBoy het volgende:
Mischien wilde ze zelf wel stoppen, dat kan. Gaat in iedergeval emotionele televisie opleveren vanavond, en als het Rosa niet was geweest, dan was Janine dus dood gegaan he
ze geeft aan van niet. Als het Janine was geweest hadden de schrijvers echt lef gehad.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef RobbieBoy het volgende:
Mischien wilde ze zelf wel stoppen, dat kan. Gaat in iedergeval emotionele televisie opleveren vanavond, en als het Rosa niet was geweest, dan was Janine dus dood gegaan he
Ik zei het omdat Laura toen geen wettelijke Alberts meer wasquote:Op woensdag 7 september 2011 19:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sil is gewoon een hele Alberts, of Robert en Jef zijn ook halve Albertsen.
Gelukkig zijn er geen hele Albertsen....ja dat zou Sil zijn geweest als ie toch van Dennis en Laura zou zijn geweest
Caroline de Bruijn (Janine) heeft een vast contract, Elly de Graaf (Rosa) heeft dat volgens mij niet, ze hoefde er niet volgens mij niet soms 3 maanden uit omdat ze daarvoor te weinig in beeld was.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ze geeft aan van niet. Als het Janine was geweest hadden de schrijvers echt lef gehad.
Maar Robert welquote:Op woensdag 7 september 2011 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zei het omdat Laura toen geen wettelijke Alberts meer was
ja maar wat heeft contract status er mee van doen ?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Caroline de Bruijn (Janine) heeft een vast contract, Elly de Graaf (Rosa) heeft dat volgens mij niet, ze hoefde er niet volgens mij niet soms 3 maanden uit omdat ze daarvoor te weinig in beeld was.
Het is een stuk makkelijker iemand met een nuluren contract te ontslaan / niet meer op te roepen, dan iemand met een contract voor onbeperkte tijd. Daarom gaan er nu ook steeds mensen voor drie maanden uit, omdat die geen vast contract meer hebben, maar steeds drie keer een jaar/half jaarcontract..quote:Op woensdag 7 september 2011 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja maar wat heeft contract status er mee van doen ?
Iemand met een vast contract kunnen ze niet de laan uitsturen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja maar wat heeft contract status er mee van doen ?
Dit zou dus niet kunnen bij Janine, maar dus wel bij Rosa.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ze geeft aan van niet. Als het Janine was geweest hadden de schrijvers echt lef gehad.
Ja.. Vind Robin ook goed!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:08 schreef leilab het volgende:
Pip pellens acteert hier wel goed hoor
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Ludovic Isaak Sanders ook een scene met Rosa moet hebben.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja echt..!! Nu zijn er 2 mensen bij de politie van Meerdijk!
mij ook nietquote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat gedoe met Rikkie die zwanger is kan me deze aflevering echt voor geen meter boeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
mij ook niet
Ik voel hier een liefde opbloeien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik voel hier een liefde opbloeien!
Komt ie nog goed mee weg.quote:
Jack is toch als undercover agent GTST in gekomen?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Komt ie nog goed mee weg.
Sowieso die Jack. Was gewoon een simpel zakenmannetje en toen ie failliet ging werd ie opeens rechercheur, zonder opleiding of wat dan ook
Over een jaar is hij de nieuwe huisarts.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso die Jack. Was gewoon een simpel zakenmannetje en toen ie failliet ging werd ie opeens rechercheur, zonder opleiding of wat dan ook
Hij heeft in den beginne nog wat raar speurneuswerk gedaan voor zover ik weet.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Undercoveragent voor Interpol volgens de gtstsitequote:Op woensdag 7 september 2011 20:20 schreef alors het volgende:
Jack was toch commando ofzo? of iets anders undercovers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |