* PeterKelder is Frey hier dankbaar voorquote:Op woensdag 7 september 2011 18:07 schreef Frey het volgende:
* Frey vindt PeterKelder een alleraardigste kerel
Of weer Lorena en Nickquote:Op woensdag 7 september 2011 18:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Misschien Lorena en Rik.
Dat zou ik eigenlijk nog het beste vinden, maar dan moet Nick wel vast erin blijven.quote:
Nickquote:Op woensdag 7 september 2011 18:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk nog het beste vinden, maar dan moet Nick wel vast erin blijven.
We hebben net een schietpartij plus ingestorte tent achter de rug en dan nu alweer een bom?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef Frey het volgende:
Het enige wat ik erover kan zeggen is dat zelfs het gekozen liedje inslaat als een bom.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:20 schreef PeterKelder het volgende:
We hebben net een schietpartij plus ingestorte tent achter de rug en dan nu alweer een bom?(
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:22 schreef Frey het volgende:
[..]
![]()
Maar serieus:Gek genoeg had ik liever nu een speciale Rosa-tune gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trouwens, ben tot nu toe tevreden over Fons Merkies als nieuwe componist voor GTST![]()
* PeterKelder eist dat die castfoto online komt!quote:“Dit is echt mijn dag. Met de zomercliffhanger heeft iemand bedacht dat het deze kant op zou gaan. Ik ben er met een kleine rol in gekomen maar ga er met een harde knal uit. (…) De opnames zijn heel zorgvuldig gedaan. De sterfscène werd als laatste opgenomen. Daar was ik heel blij mee. Na afloop kwam iedereen de vloer op. Er was champagne, er waren bloemen en fantastisch mooie cadeaus. Het allermooiste afscheidscadeau was een castfoto. Omdat ik al die jaren een gastrol speelde, sta ik nooit met de volledige cast op de foto. Voor deze gelegenheid is deze nu wel gemaakt. (…) De afgelopen maanden vond ik heel mooi om Rosa te zijn. Maar er zijn meer hoogtepunten geweest. Toen Ludo blind was bijvoorbeeld. In die periode kreeg hij veel steun van Rosa, dat waren leuke scènes om te spelen. En door de komst van Lorena werd de rol van Rosa groter. Dat was fijn.”
Lorena en Rik, want Charlie haar gevoelens voor Nick komen natuurlijk weer terug. Moet wel. Ze moet er toch een keer uit dit seizoenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat ook ja.
Misschien Lorena en Rik.
Inderdaad!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:27 schreef Frey het volgende:
Ze moeten gewoon al die foto's altijd plaatsen.
Geen idee, maar ik hoop dat we haar in een andere rol zullen terugzien op tvquote:Op woensdag 7 september 2011 18:31 schreef ejiraM het volgende:
Weet iemand trouwens of Elly nou echt rond komt van het spelen van Rosa? Of doet ze er iets naast?
Of dat haar dood uiteindelijk in scène blijkt te zijn gezet door Frederik.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:32 schreef PeterKelder het volgende:
Geen idee, maar ik hoop dat we haar in een andere rol zullen terugzien op tv
Twee suggesties hiervoor:quote:Op woensdag 7 september 2011 18:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Of dat haar dood uiteindelijk in scène blijkt te zijn gezet door Frederik.
dat is inderdaad heel vreeemdquote:Op woensdag 7 september 2011 18:36 schreef PeterKelder het volgende:
Wel vreemd trouwens dat het volgende topic een jubileumtopic zal zijn met een hele dikke zwarte rand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |