quote:Op woensdag 7 september 2011 13:56 schreef Murmeli het volgende:
Koos, spoilertje?
(of was t al bekend?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi gezegd .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frey is een gtst held en stefano is de broer van Ludo.quote:[b]Op woensdag 7 september 2011 14:57 schreef MOETIG het volgende:[/b
wie is frey en hoezo is stefano geen zoon van ludo???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
WAT? Niet erg?quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef Murmeli het volgende:
Nou zo erg is nou ook weer niet, toch?
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:59 schreef Frey het volgende:
Ik vind het vreselijk ja.![]()
Eigenlijk het ergste sinds het vertrek van Harmsen.
Ik vind het jammer dat het zo breed wordt uitgemeten in de media, leuk en een eer voor Elly natuurlijk, maar het zou mooier geweest zijn als het nog niet bekend was geweest. Dan was het inderdaad een shock.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo stom dat ze het in de shortie hebben weggegeven. Ik heb de indruk dat dit best een schok was geweest, omdat veel mensen dit niet zagen aankomen.
Mee eens.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef Murmeli het volgende:
Nou zo erg is nou ook weer niet, toch?
18:35 uur. Maar het zal vast weer aan het eind van de uitzending komen om 19:15 of zo.quote:
Vast niet lang. Lorena is veel te leuk voor Jack.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:58 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe het straks gaat tussen Jack en Lorena. Onze mislukte politieagent staat natuurlijk lekker tussen Lorena en Wiet in.... Lorena kennende zal ze wel flippen. Hoe lang zal hun relatie nog aanhouden?
Frey is een held, of eigenlijk een instituut. Dat er nog geen standbeeld van die gozer is is eigenlijk onbegrijpelijk. Hij post al jaren GTST-filmpjes op zijn YouTube-kanaal en weet hiermee een groot publiek te bereiken, en daarnaast is het gewoon een goede gozer.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 18:00 schreef Frey het volgende:
[..]
Vast niet lang. Lorena is veel te leuk lekker voor Jack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |