quote:Op woensdag 7 september 2011 20:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vind dat Ludovic Isaak Sanders ook een scene met Rosa moet hebben.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja echt..!! Nu zijn er 2 mensen bij de politie van Meerdijk!
mij ook nietquote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat gedoe met Rikkie die zwanger is kan me deze aflevering echt voor geen meter boeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
mij ook niet
Ik voel hier een liefde opbloeien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik voel hier een liefde opbloeien!
Komt ie nog goed mee weg.quote:
Jack is toch als undercover agent GTST in gekomen?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Komt ie nog goed mee weg.
Sowieso die Jack. Was gewoon een simpel zakenmannetje en toen ie failliet ging werd ie opeens rechercheur, zonder opleiding of wat dan ook
Over een jaar is hij de nieuwe huisarts.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Sowieso die Jack. Was gewoon een simpel zakenmannetje en toen ie failliet ging werd ie opeens rechercheur, zonder opleiding of wat dan ook
Hij heeft in den beginne nog wat raar speurneuswerk gedaan voor zover ik weet.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Undercoveragent voor Interpol volgens de gtstsitequote:Op woensdag 7 september 2011 20:20 schreef alors het volgende:
Jack was toch commando ofzo? of iets anders undercovers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |