Ook weer de simpele weg inderdaad. Voortaan als er iemand een moord pleegt heeft de gast rol het gedaan.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of Sil, vond ik ook een enorm domme zet. Het is namelijk een (halve) Alberts en die zijn verdomme zeldzaam geworden in de serie
Sil is gewoon een hele Alberts, of Robert en Jef zijn ook halve Albertsen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:43 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Of Sil, vond ik ook een enorm domme zet. Het is namelijk een (halve) Alberts en die zijn verdomme zeldzaam geworden in de serie
Eh, nee, Elly vertelde net in Boulevard dat de schrijvers dit bedacht hadden. Ze had het niet verwacht na zo'n lange tijd, dus ze was daar best van geschrokken.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef RobbieBoy het volgende:
Mischien wilde ze zelf wel stoppen, dat kan. Gaat in iedergeval emotionele televisie opleveren vanavond, en als het Rosa niet was geweest, dan was Janine dus dood gegaan he
ze geeft aan van niet. Als het Janine was geweest hadden de schrijvers echt lef gehad.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:51 schreef RobbieBoy het volgende:
Mischien wilde ze zelf wel stoppen, dat kan. Gaat in iedergeval emotionele televisie opleveren vanavond, en als het Rosa niet was geweest, dan was Janine dus dood gegaan he
Ik zei het omdat Laura toen geen wettelijke Alberts meer wasquote:Op woensdag 7 september 2011 19:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Sil is gewoon een hele Alberts, of Robert en Jef zijn ook halve Albertsen.
Gelukkig zijn er geen hele Albertsen....ja dat zou Sil zijn geweest als ie toch van Dennis en Laura zou zijn geweest
Caroline de Bruijn (Janine) heeft een vast contract, Elly de Graaf (Rosa) heeft dat volgens mij niet, ze hoefde er niet volgens mij niet soms 3 maanden uit omdat ze daarvoor te weinig in beeld was.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ze geeft aan van niet. Als het Janine was geweest hadden de schrijvers echt lef gehad.
Maar Robert welquote:Op woensdag 7 september 2011 19:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zei het omdat Laura toen geen wettelijke Alberts meer was
ja maar wat heeft contract status er mee van doen ?quote:Op woensdag 7 september 2011 19:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Caroline de Bruijn (Janine) heeft een vast contract, Elly de Graaf (Rosa) heeft dat volgens mij niet, ze hoefde er niet volgens mij niet soms 3 maanden uit omdat ze daarvoor te weinig in beeld was.
Het is een stuk makkelijker iemand met een nuluren contract te ontslaan / niet meer op te roepen, dan iemand met een contract voor onbeperkte tijd. Daarom gaan er nu ook steeds mensen voor drie maanden uit, omdat die geen vast contract meer hebben, maar steeds drie keer een jaar/half jaarcontract..quote:Op woensdag 7 september 2011 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja maar wat heeft contract status er mee van doen ?
Iemand met een vast contract kunnen ze niet de laan uitsturen.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja maar wat heeft contract status er mee van doen ?
Dit zou dus niet kunnen bij Janine, maar dus wel bij Rosa.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ze geeft aan van niet. Als het Janine was geweest hadden de schrijvers echt lef gehad.
Ja.. Vind Robin ook goed!quote:Op woensdag 7 september 2011 20:08 schreef leilab het volgende:
Pip pellens acteert hier wel goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |