SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danny overleeft het dus. Gaat hij nou 5 maanden naar een kuuroord?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:14 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danny overleeft het dus. Gaat hij nou 5 maanden naar een kuuroord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:20 schreef miep63 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
4. Bing en Sjors trouwen niet.quote:Op woensdag 7 september 2011 02:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom doen we dit eigenlijk in spoilertags?
De laatste paar berichten bevatten helemaal geen spoilers.
Dan heb ik nu drie wensen voor dit seizoen:
1. De terugkeer van Frederik
2. Nick die een keer géén vete heeft met iemand
3. De baby komt er niet
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:34 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Dat niet, maar je kan er wel spoilers uit afleiden met een beetje fantasie.quote:Op woensdag 7 september 2011 02:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom doen we dit eigenlijk in spoilertags?
De laatste paar berichten bevatten helemaal geen spoilers.
5. Bing raakt vervolgens verdwaald in Artis en komt nooit meer terugquote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:40 schreef Madame_Paon het volgende:
5. Bing raakt vervolgens verdwaald in Artis en komt nooit meer terug
6. Fatsoenlijke rollen én huizen voor Jef en Laura
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:42 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
quote:Op woensdag 7 september 2011 02:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Idd. Ik vind het leuker als het van Sil isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij moest 4 jaar zitten toch? Dus als dat kind straks 3 is ofzo verteld Rikki hem/haar, je papa zit in de bak want hij heeft iemand vermoord
En ik dacht er niet bij na, ik zat automatisch in spoilertags te typen![]()
De acteurs die Eric Forrester en Ridge Forrester spelen in the Bold verschillen maar 6 jaar, Jette van Meij en Reinout scheelden ook een ruime 16 van elkaar. Christophe Haddad en Bas Muis verschillen ook nauwelijks van elkaar. Zoals je al zei in soaps is dat niet ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 7 september 2011 02:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Stefano als zoon van Ludo zo'n raar idee ... ze verschillen maar 15 jaar en dan is Lucas Ludo's kleinzoon. Dan is zijn kleinzoon maar 29 jaar jonger.
Niet dat de verhoudingen in soaps nooit gek zijn, maar toch.
En ook Jackie en Dominick in B&B: die acteurs schelen maar 5 jaar. Dat is echt bizar.quote:Op woensdag 7 september 2011 02:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
De acteurs die Eric Forrester en Ridge Forrester spelen in the Bold verschillen maar 6 jaar, Jette van Meij en Reinout scheelden ook een ruime 16 van elkaar. Christophe Haddad en Bas Muis verschillen ook nauwelijks van elkaar. Zoals je al zei in soaps is dat niet ongeloofwaardig.
Voor mij is het juist heel normaal, ik heb als kijker natuurlijk Stefano jarenlang als zoon van Ludo meegemaakt en Lucas inderdaad als zijn kleinzoon, Lucas noemde Ludo zelf een tijdje 'opa'
In the Bold hebben ze van sommige dingen ook een puinzooi gemaakt, Ridge is namelijk dus niet de zoon van Eric. Hierna heeft ie wat aangerommeld met Bridget (dochter van Eric en Brooke) waarvan hij tot haar 4e dacht dat het zijn dochter was.quote:Op woensdag 7 september 2011 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En ook Jackie en Dominick in B&B: die acteurs schelen maar 5 jaar. Dat is echt bizar.
Ik keek nog niet toen Lucas Ludo opa noemde, dus het zal voor mij wel even wennen zijn als Ludo toch zijn opa blijkt te zijn.
Nadat Roxy dat spul in zijn gezicht gegooid had. In 2003 volgens mij.quote:Op woensdag 7 september 2011 03:02 schreef loezzzje het volgende:
Opa
Was Ludo een tijdje blind? Wanneer was dit? En hoe kon hij weer zien?
Een paar weken later alweer, na die Roxy verhaallijn kreeg je dat gedoe met die Schilderijenroof (Tony die Yasmin chanteerde), toen Tony Stefano wilde neerschieten omdat die teveel wist kon hij bij vlagen zien. Hierna steeds vaker en uiteindelijk weer helemaal.quote:Op woensdag 7 september 2011 03:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Nadat Roxy dat spul in zijn gezicht gegooid had.
Ik weet niet wanneer hij weer kon zien.
Dingen in B&B zijn sowieso bizar. Rick die met Phoebe rommelt, Ridge is Ricks (ex-)stiefvader en er werd lange tijd gedacht dat het broers waren ...quote:Op woensdag 7 september 2011 03:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
In the Bold hebben ze van sommige dingen ook een puinzooi gemaakt, Ridge is namelijk dus niet de zoon van Eric. Hierna heeft ie wat aangerommeld met Bridget (dochter van Eric en Brooke) waarvan hij tot haar 4e dacht dat het zijn dochter was.
Wel een leuke weetje: John McCook (Eric) liet in het begin zijn haar grijs verven om zo ouder te lijken, later werd hij echt grijs en hoefde dit meer![]()
Het is net geen incest omdat de partijen die met elkaar van bil gaan (of rommelen), er zojuist zijn achter gekomen dat ze toch geen familie zijn, maar toch inderdaad....Stel je komt er als man achter dat je zus je zus niet is, dan bespring je haar toch ook niet gelijkquote:Op woensdag 7 september 2011 03:08 schreef loezzzje het volgende:
Ohja Roxy, dat was me toch ook een type.
Oei B&B is helemaal 1 grote incest bende.
Daar schijnbaar welquote:Op woensdag 7 september 2011 03:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is net geen incest omdat de partijen die met elkaar van bil gaan (of rommelen), er zojuist zijn achter gekomen dat ze toch geen familie zijn, maar toch inderdaad....Stel je komt er als man achter dat je zus je zus niet is, dan bespring je haar toch ook niet gelijk
Wat daar is gebeurd kan je enigzins vergelijken met wat er met gtst is gebeurd, er kwam een sleur in en ze werden een karikatuur van zichzelf. Maar de eerste jaren waren best goed.quote:Op woensdag 7 september 2011 03:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Daar schijnbaar welEcht zo dom die soap, het gaat eigenlijk alleen maar over Ridge die met Brooke is en dan toch weer Taylor wil maar dan toch weer Brooke. En dat al 20 jaar lang ofzo
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben daar supersonische apparatuurquote:Op woensdag 7 september 2011 09:32 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ik gister wel vaag vond:
Eerst staat Rik te twijfelen over het wel of niet naar Danny toegaan, die een minuut of 2 daarvoor is binnengebracht. Hij gaat er achteraan, volgende scène komt hij Anton tegen die hem verteld dat Danny iets aan zijn milt heeft maar al is geopereerd
Hoe snel gaan die operaties daar in hemelsnaam?
Enne... 07-09 wordt wat mij betreft een dag van Nationale Rouw
quote:Op woensdag 7 september 2011 09:32 schreef PeterKelder het volgende:
Enne... 07-09 wordt wat mij betreft een dag van Nationale Rouw
quote:Op woensdag 7 september 2011 11:02 schreef miss-jones25 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
oh ik dacht al dat het aan mijn internetverbinding lag, maar ben dus niet de enige die er last van heeftquote:Op woensdag 7 september 2011 08:30 schreef alors het volgende:
jezus hey wat is er met RTL gemist aan de hand, wat een gezeik zeg steeds halverwege gezeik over dat er een fout is opgetreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kon het gisteren niet zien. Maar heb nu ook geen zin meer om het terug te gaan kijken.
[ Bericht 18% gewijzigd door Koosnaam op 07-09-2011 14:10:03 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |