abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101661832
Ik weet wel wat ik vanavond niet moet vergeten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 7 september 2011 @ 02:03:47 #52
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_101661925
Echt he. Dit raakt een ieder diep in het hart.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_101662045
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Danny overleeft het dus. Gaat hij nou 5 maanden naar een kuuroord? :')
pi_101662064
Btw
SPOILER
  woensdag 7 september 2011 @ 02:17:33 #55
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101662083
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:14 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
Danny overleeft het dus. Gaat hij nou 5 maanden naar een kuuroord? :')
SPOILER
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101662107
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:17 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 7 september 2011 @ 02:22:02 #57
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101662125
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:20 schreef miep63 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_101662211
SPOILER
pi_101662220
SPOILER
Een heer met stijl
  woensdag 7 september 2011 @ 02:37:11 #60
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101662223
Waarom doen we dit eigenlijk in spoilertags? :P
De laatste paar berichten bevatten helemaal geen spoilers.

Dan heb ik nu drie wensen voor dit seizoen:
1. De terugkeer van Frederik
2. Nick die een keer géén vete heeft met iemand
3. De baby komt er niet
  woensdag 7 september 2011 @ 02:37:58 #61
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101662230
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:37 schreef Madame_Paon het volgende:

Dan heb ik nu drie wensen voor dit seizoen:
1. De terugkeer van Frederik
2. Nick die een keer géén vete heeft met iemand
3. De baby komt er niet
4. Bing en Sjors trouwen niet.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_101662235
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:34 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
SPOILER
Een heer met stijl
pi_101662240
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:37 schreef Madame_Paon het volgende:

Dat niet, maar je kan er wel spoilers uit afleiden met een beetje fantasie.

Edit Oh nee, aan het einde van de aflevering van vandaag werd al onthuld dat ze zwanger was, je hebt gelijk spoilertags zijn onnodig voor de Rikkie-verhaallijn :P
Een heer met stijl
  woensdag 7 september 2011 @ 02:40:28 #64
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101662246
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:37 schreef Frey het volgende:

[..]

4. Bing en Sjors trouwen niet.
5. Bing raakt vervolgens verdwaald in Artis en komt nooit meer terug
6. Fatsoenlijke rollen én huizen voor Jef en Laura
  woensdag 7 september 2011 @ 02:42:18 #65
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101662254
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:40 schreef Madame_Paon het volgende:
5. Bing raakt vervolgens verdwaald in Artis en komt nooit meer terug
6. Fatsoenlijke rollen én huizen voor Jef en Laura
SPOILER
  woensdag 7 september 2011 @ 02:46:10 #66
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101662271
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:42 schreef Frey het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_101662281
Mijn wensen:

4 van Frey
6 van Madam Paon

7: De terugkeer van het zakenleven: een krant, een reclamebureau, een modellenbureu + wat bedrijven voor badguys
8: Komst van een machtige maffia-clan waar zelfs Ludo niet of nog maar net mee kan sollen
9: Een schurkenkoppel, eigenlijk is zoiets na Frits en Martine nooit meer voorgekomen
10: Meer gastrollen bestaande uit kleine criminelen, tuig, afpersers, aanranders en oplichters
11: De terugkeer van Robert Alberts
12: Arnie Alberts blijkt toch de zoon van Robert en Laura en blijkt te leven aan de andere kant van de wereld, wel mist hij een stuk been, dit is gevonden en was vermengd met een ander lijk, daarom dachten ze dat het Arnie was (vergezocht, maar die Arnie-Dennis wissel was dat ook :') )
13: Hans was eigenlijk toch Frits, die Hans heeft verzonnen om uit handen van de maffie te blijven, nu zit ie voor zijn eigen veiligheid weer vast, maar kan altijd weer vrij komen. Diegene in de cryo was een dummy.
14 Stefano was toch van Ludo en Sophia, Maximiliaan heeft de dagboeken van Sophia vervalst.
15: Terugkeer van Julian, Kim, Hedwig en Jessica
16: Terugkeer van een gepensioneerde rechercheur Bronkhorst die een beetje de rol van meneer Harmsen kan spelen en tegelijkertijd het amateuristische jeugdige politiekorps altijd weer van nuttige tips weet te voorzien.
Een heer met stijl
pi_101662283
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

SPOILER
Idd. Ik vind het leuker als het van Sil is :P Hij moest 4 jaar zitten toch? Dus als dat kind straks 3 is ofzo verteld Rikki hem/haar, je papa zit in de bak want hij heeft iemand vermoord :')

En ik dacht er niet bij na, ik zat automatisch in spoilertags te typen :P
  woensdag 7 september 2011 @ 02:54:20 #69
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101662300
Ik vind Stefano als zoon van Ludo zo'n raar idee ... ze verschillen maar 15 jaar en dan is Lucas Ludo's kleinzoon. Dan is zijn kleinzoon maar 29 jaar jonger.
Niet dat de verhoudingen in soaps nooit gek zijn, maar toch. :P
pi_101662327
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:54 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Stefano als zoon van Ludo zo'n raar idee ... ze verschillen maar 15 jaar en dan is Lucas Ludo's kleinzoon. Dan is zijn kleinzoon maar 29 jaar jonger.
Niet dat de verhoudingen in soaps nooit gek zijn, maar toch. :P
De acteurs die Eric Forrester en Ridge Forrester spelen in the Bold verschillen maar 6 jaar, Jette van Meij en Reinout scheelden ook een ruime 16 van elkaar. Christophe Haddad en Bas Muis verschillen ook nauwelijks van elkaar. Zoals je al zei in soaps is dat niet ongeloofwaardig.

Voor mij is het juist heel normaal, ik heb als kijker natuurlijk Stefano jarenlang als zoon van Ludo meegemaakt en Lucas inderdaad als zijn kleinzoon, Lucas noemde Ludo zelf een tijdje 'opa' :P
Een heer met stijl
  woensdag 7 september 2011 @ 03:02:04 #71
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101662346
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 02:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

De acteurs die Eric Forrester en Ridge Forrester spelen in the Bold verschillen maar 6 jaar, Jette van Meij en Reinout scheelden ook een ruime 16 van elkaar. Christophe Haddad en Bas Muis verschillen ook nauwelijks van elkaar. Zoals je al zei in soaps is dat niet ongeloofwaardig.

Voor mij is het juist heel normaal, ik heb als kijker natuurlijk Stefano jarenlang als zoon van Ludo meegemaakt en Lucas inderdaad als zijn kleinzoon, Lucas noemde Ludo zelf een tijdje 'opa' :P
En ook Jackie en Dominick in B&B: die acteurs schelen maar 5 jaar. Dat is echt bizar.
Ik keek nog niet toen Lucas Ludo opa noemde, dus het zal voor mij wel even wennen zijn als Ludo toch zijn opa blijkt te zijn. :s)
pi_101662351
Opa :')

Was Ludo een tijdje blind? Wanneer was dit? En hoe kon hij weer zien?
pi_101662356
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 03:02 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

En ook Jackie en Dominick in B&B: die acteurs schelen maar 5 jaar. Dat is echt bizar.
Ik keek nog niet toen Lucas Ludo opa noemde, dus het zal voor mij wel even wennen zijn als Ludo toch zijn opa blijkt te zijn. :s)
In the Bold hebben ze van sommige dingen ook een puinzooi gemaakt, Ridge is namelijk dus niet de zoon van Eric. Hierna heeft ie wat aangerommeld met Bridget (dochter van Eric en Brooke) waarvan hij tot haar 4e dacht dat het zijn dochter was. :D

Wel een leuke weetje: John McCook (Eric) liet in het begin zijn haar grijs verven om zo ouder te lijken, later werd hij echt grijs en hoefde dit meer :P
Een heer met stijl
  woensdag 7 september 2011 @ 03:04:34 #74
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101662359
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 03:02 schreef loezzzje het volgende:
Opa :')

Was Ludo een tijdje blind? Wanneer was dit? En hoe kon hij weer zien?
Nadat Roxy dat spul in zijn gezicht gegooid had. In 2003 volgens mij.
Ik weet niet wanneer hij weer kon zien.
pi_101662365
quote:
10s.gif Op woensdag 7 september 2011 03:04 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Nadat Roxy dat spul in zijn gezicht gegooid had.
Ik weet niet wanneer hij weer kon zien.
Een paar weken later alweer, na die Roxy verhaallijn kreeg je dat gedoe met die Schilderijenroof (Tony die Yasmin chanteerde), toen Tony Stefano wilde neerschieten omdat die teveel wist kon hij bij vlagen zien. Hierna steeds vaker en uiteindelijk weer helemaal.
Een heer met stijl
  woensdag 7 september 2011 @ 03:07:04 #76
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101662367
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 03:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

In the Bold hebben ze van sommige dingen ook een puinzooi gemaakt, Ridge is namelijk dus niet de zoon van Eric. Hierna heeft ie wat aangerommeld met Bridget (dochter van Eric en Brooke) waarvan hij tot haar 4e dacht dat het zijn dochter was. :D

Wel een leuke weetje: John McCook (Eric) liet in het begin zijn haar grijs verven om zo ouder te lijken, later werd hij echt grijs en hoefde dit meer :P
Dingen in B&B zijn sowieso bizar. Rick die met Phoebe rommelt, Ridge is Ricks (ex-)stiefvader en er werd lange tijd gedacht dat het broers waren ...
Ik heb die hele soap opgegeven. :') Er gebeurt namelijk ook nooit iets.
pi_101662369
Ohja Roxy, dat was me toch ook een type.

Oei B&B is helemaal 1 grote incest bende.
pi_101662376
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 03:08 schreef loezzzje het volgende:
Ohja Roxy, dat was me toch ook een type.

Oei B&B is helemaal 1 grote incest bende.
Het is net geen incest omdat de partijen die met elkaar van bil gaan (of rommelen), er zojuist zijn achter gekomen dat ze toch geen familie zijn, maar toch inderdaad....Stel je komt er als man achter dat je zus je zus niet is, dan bespring je haar toch ook niet gelijk :')
Een heer met stijl
pi_101662383
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 03:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Het is net geen incest omdat de partijen die met elkaar van bil gaan (of rommelen), er zojuist zijn achter gekomen dat ze toch geen familie zijn, maar toch inderdaad....Stel je komt er als man achter dat je zus je zus niet is, dan bespring je haar toch ook niet gelijk :')
Daar schijnbaar wel :') Echt zo dom die soap, het gaat eigenlijk alleen maar over Ridge die met Brooke is en dan toch weer Taylor wil maar dan toch weer Brooke. En dat al 20 jaar lang ofzo :')
pi_101662398
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 03:13 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Daar schijnbaar wel :') Echt zo dom die soap, het gaat eigenlijk alleen maar over Ridge die met Brooke is en dan toch weer Taylor wil maar dan toch weer Brooke. En dat al 20 jaar lang ofzo :')
Wat daar is gebeurd kan je enigzins vergelijken met wat er met gtst is gebeurd, er kwam een sleur in en ze werden een karikatuur van zichzelf. Maar de eerste jaren waren best goed.
Wat wel een voordeel is, is dat de acteurs van het eerste uur er nog in zitten en de personages ook, hiernaast zijn de decors ook behouden gebleven, dit werkt wel vertrouwd voor de kijker.

Ik weet nog dat ik het in seizoen 8 en 9 geweldig vond dat Huize Albers er nog gewoon was, hetzelfde Huize Alberts waar al van alles had plaats gevonden, van de Karma-sekte, tot Appie Bosma die op bezoek kwam en noem het maar op. Wat mij betreft mogen ze die set weer opnieuw opbouwen ^O^
Een heer met stijl
  woensdag 7 september 2011 @ 03:18:14 #81
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101662402
Gelukkig gebeurt er in GTST ietsjes meer dan in B&B.
pi_101662421
Er gebeurde oorspronkelijk nog meer, totdat ze een stelletje amerikanen lieten overkomen en achtergrondmuziek werd vervangen door jankerige liedjes die de gewone stemmen overschreeuwden (is nu wel iets verbeterd) en er kwamen meer typische bold scenes waarbij personages soms een minuut of 3 voor zich uitstaren op de maat van een liedje en zogenaamd moeilijk kijken in de camera. :')

Dit kwam hiervoor nauwelijks voor en in de eerste seizoenen al helemaal niet. ;)
Een heer met stijl
pi_101662862
Ik wil niet weer zo'n wie is de papa-drama hoor :r Dat was met meneer tshirtloos en poephoofd al het geval, 1x is wel genoeg.
pi_101663280
jezus hey wat is er met RTL gemist aan de hand, wat een gezeik zeg steeds halverwege gezeik over dat er een fout is opgetreden.
know'm sayin?
word? word.
pi_101664125
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_101664344
Wat ik gister wel vaag vond:

Eerst staat Rik te twijfelen over het wel of niet naar Danny toegaan, die een minuut of 2 daarvoor is binnengebracht. Hij gaat er achteraan, volgende scène komt hij Anton tegen die hem verteld dat Danny iets aan zijn milt heeft maar al is geopereerd :o

Hoe snel gaan die operaties daar in hemelsnaam?

Enne... 07-09 wordt wat mij betreft een dag van Nationale Rouw :'(
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2011 @ 10:38:13 #87
43556 miss_dynastie
pi_101665717
Spoilerlozen: NIET OP DE SITE VAN DE TELEGRAAF KIJKEN
pi_101666336
SPOILER
pi_101667331
SPOILER
pi_101667446
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:32 schreef PeterKelder het volgende:
Wat ik gister wel vaag vond:

Eerst staat Rik te twijfelen over het wel of niet naar Danny toegaan, die een minuut of 2 daarvoor is binnengebracht. Hij gaat er achteraan, volgende scène komt hij Anton tegen die hem verteld dat Danny iets aan zijn milt heeft maar al is geopereerd :o

Hoe snel gaan die operaties daar in hemelsnaam?

Ze hebben daar supersonische apparatuur :')

Of het kan ook 9 juli zijn want die datum is het nou in gtst. maar dat is ook de verjaardag van mijn hondje dus ik denk dat we het maar op 7 september houden :P
  woensdag 7 september 2011 @ 11:47:27 #91
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101667575
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 09:32 schreef PeterKelder het volgende:
;(
  woensdag 7 september 2011 @ 13:14:09 #92
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101669871
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:02 schreef miss-jones25 het volgende:
SPOILER
SPOILER
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 7 september 2011 @ 13:14:42 #93
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101669888
quote:
13s.gif Op woensdag 7 september 2011 08:30 schreef alors het volgende:
jezus hey wat is er met RTL gemist aan de hand, wat een gezeik zeg steeds halverwege gezeik over dat er een fout is opgetreden.
oh ik dacht al dat het aan mijn internetverbinding lag, maar ben dus niet de enige die er last van heeft
  woensdag 7 september 2011 @ 13:23:22 #94
268260 Dr.Mikey
pi_101670157
Ik kan vanavond niet kijken ;(
R.I.P DTS.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:27:07 #95
268260 Dr.Mikey
pi_101670256
Frey je hebt je zelf weer overtroffen mooi man.
R.I.P DTS.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:31:45 #96
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101670392
SPOILER
pi_101670670
SPOILER
Kon het gisteren niet zien. Maar heb nu ook geen zin meer om het terug te gaan kijken. }:|

[ Bericht 18% gewijzigd door Koosnaam op 07-09-2011 14:10:03 ]
  woensdag 7 september 2011 @ 13:43:11 #98
268260 Dr.Mikey
pi_101670735
Wil ik de shortie nog een keer kijken doet die site abnormaal.
R.I.P DTS.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:45:22 #99
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101670809
Er gaan vanavond wat tranen vloeien hoor. ;(
  woensdag 7 september 2011 @ 13:56:20 #100
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_101671203
niet meer van toepassing ;)

[ Bericht 83% gewijzigd door Murmeli op 07-09-2011 17:06:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')