vroeger, toen het nog onderweg naar morgen heette, was het echt geweldig..quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:23 schreef LetsGame het volgende:
Nog nooit een hele aflevering ONM gezien.
Hij smokkelde toch ook ooit diamanten die hij in paarden liet verstoppen ofzo?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
vroeger, toen het nog onderweg naar morgen heette, was het echt geweldig..
vooral Cor de Zeeuw
Die was gister op RTL Lounge toch? Vandaag was in ieder geval de begrafenis.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:14 schreef Frey het volgende:
Hier wel weer een sterk stukje Westenwind met Henriėtte Tol:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede... was het niet iets met die kapsalon van d'r?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:48 schreef Frey het volgende:
Een tijdje geleden speelde Chris Tates ook een gastrol in GTST, maar volgens mij weet niemand meer wat voor rol het was. Een of ander flutlijntje met Charlie kreeg hij.![]()
In Westenwind speelde hij nog een heerlijke creep.
Zit ik ook zeker op te wachten!! Hoop alleen dat hij het nu wel slimmer aanpaktquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:12 schreef GTFransST het volgende:
Gelukkig! De strijd tussen Nick & Maxime is niet voorbij.
'Het is je overkomen Nick!'
Het zou ook onrealistisch zijn als ze er bij gingen lachen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:11 schreef Moofasah het volgende:
Benieuwd of er vanavond daadwerkelijk iets gaat gebeuren. Ik heb een hekel aan al die ziekenhuis scenes. Keer op keer dat gesnotter aan het ziekenbed van mensen waarvan je toch al weet dat ze er weer bovenop gaan komen. Als ik niet zo levenloos was zou ik de serie ook echt niet volgen
Edwin: "Lucas ligt in coma..."quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:14 schreef DeLuna het volgende:
Het zou ook onrealistisch zijn als ze er bij gingen lachen.
Ik las "Clown" Business Studios Aalsmeer en ik moest aan de schrijvers denken.quote:
Ach, Lorena woont toch ook nog vrolijk in Meerdijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:51 schreef LetsGame het volgende:
Wiet.. als ik jou was zou ik vluchten uit Meerdijk
quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:14 schreef Frey het volgende:
Hier wel weer een sterk stukje Westenwind met Henriėtte Tol:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik las "Clown" Business Studios Aalsmeer en ik moest aan de schrijvers denken.
Er is zoveel niet realistisch in GTSTquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het zou ook onrealistisch zijn als ze er bij gingen lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |