SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Och in ziekenhuizen doen ze daar niet zo moeilijk over, iemand die ik ken gebruikt soms haar meisjesnaam en dan weer de naam van haar man. In het geval van Janine is het wel apart aangezien ze niet meer met Ludo getrouwd is en de naam Sanders nooit heeft gedragen net als Silvia, wat dat betreft heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:38 schreef LetsGame het volgende:
2 weken tot seizoen 4
Aangezien ik de laatste afleveringen van seizoen 3 al helemaal top vind, zal seizoen 4 het hele seizoen top zijn!
Trouwens; mooie aflevering gisteren
1 klein foutje: Anton zei Janine Sanders terwijl ze nog steeds Elschot heet
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het vandaag inderdaad nog spannender wordt zoals hier beweerd wordt gaan ze daar misschien over heen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:40 schreef PeterKelder het volgende:
Wel geweldig trouwens dat de serie gisteren 1,6 miljoen kijkers heeft getrokken
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op basis van de shortie kan ik zeggen dat het wel spannend wordt jaquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als het vandaag inderdaad nog spannender wordt zoals hier beweerd wordt gaan ze daar misschien over heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:37 schreef roos85 het volgende:
De spoilers voor volgende week:Wiet heeft het echt verpest bij haar vrienden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina - sowieso al verpest.
Noud - ze heeft z'n bruiloft verpest.
Lucas - haar beste vriend is in coma dankzij haar. Tenslotte heeft ze ook zijn moeder fataal verwonden.
Lorena - Lorena mocht Wiet wel, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laura -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Danny -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rik -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edwin - z'n vriendje is in coma geraakt dankzij Wiet.
Sjors - vertrouwt Wiet niet meer, maar blijft aardig en vind dat ze hulp nodig heeft. Maar toch weet ik zeker dat Sjors Wiet niet meer vertrouwt.
Janine - eeuwige litteken. Was dankzij Wiet ook bijna dood.
Ludo - nobody touches his family
Rikki - verwond dankzij Wiet.
Tanya - misschien wel dood dankzij Wiet.
Jef - komt misschien nooit meer naar Meerdijk dankzij Wiet.
Wiet.. als ik jou was zou ik vluchten uit Meerdijk
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:49 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:52 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:55 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel bekende gezichten (vooral gastrollen uit de eerste 3 seizoenen) uit klassiek GTST en eentje zelfs heel recent!![]()
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Dat was ooit echt een goede soap, zeker tot en met seizoen 11quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:04 schreef LetsGame het volgende:
Veel bekende gezichten (vooral gastrollen uit de eerste 3 seizoenen) uit klassiek GTST en eentje zelfs heel recent!![]()
Al hadden ze wel periodes met vloeken van heksen, mensen die in graancirkels ontwaken, de meest onmogelijke transplantaties en dergelijke![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:55 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, ik ook niet, maar ik heb later wel stukken gezien op YouTube en zo. Seizoen 1 is ooit (in 2007) uitgegeven, alleen is die helaas niet meer te koop, is DFW nooit verder gegaan met releasen en kunnen andere maatschappijen, zoals Bridge, de serie niet uitgeven omdat ze de rechten niet hebbenquote:
Want ONM is sowieso al geweldig om Jop de Vries, Pamela Teves en Hidde Maas![]()
![]()
![]()
![]()
Hier wel weer een sterk stukje Westenwind met Henriëtte Tol:
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Op de aftiteling stond trouwens dit:
Muziek:
Fons Merkies
Hans van Eijck
Hebben ze Ronald Schilperoort ingeruild voor Fons Merkies???
Alhoewel ze dan wel een geweldig componist hebben![]()
![]()
oh dat was zooo mooi.. wat heb ik gehuild bij die afleveringquote:Op dinsdag 6 september 2011 17:14 schreef Frey het volgende:
Hier wel weer een sterk stukje Westenwind met Henriëtte Tol:![]()
Ik heb nu ook gewoon weer tranen in mijn ogen staan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh dat was zooo mooi.. wat heb ik gehuild bij die aflevering
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: