quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef kissaa het volgende:
Dan worden er 10 topics van rouw aangekondigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Better safe than sorryquote:Op dinsdag 6 september 2011 00:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit hoeft niet in spoilers hè, dit zijn suggesties, geen echte spoilers
Ja maar Rosa mag niet doodquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:15 schreef vencodark het volgende:
Ik denk dat Rosa het niet gaat halen. Dat zou een 'mooie' reden zijn om Frederik terug te laten keren en zich misschien wel bekommerd rond Lorena. Ook zou dat verklaren waarom Maxime opnames heeft gehad bij een begraafplaats. Waarom zouden ze Rosa slachtoffer maken als ze niet overlijdt? Bedoel...haar rol is nooit groot behalve als het cruciaal is.
En ik zou het erg zonde vinden als Lucas zou sterven, die vind ik toch wel een vrolijke noot in de serie. Soms vervelend, maar toch. Janine gaat niet dood, dat doen ze gewoon niet.![]()
Oh en begrijpelijk dat Nina geschokt is, speelt ze wel goed. Noud en Nick deden het goed.
SPOILER: Over Lucas:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ja maar hopen is niet krijgen wat je wilt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar Rosa mag niet doodDan kun je net zo goed alles uit het interieur van Huize Sanders weggooien. Zij hoort daar. Een tijdje terug zat ze nog bij Boulevard of Koffietijd, en vertelde dat ze hoopte haar rol nog jaren te vervullen
Alsof de makers een mes steken in het hart van GTSTquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar hopen is niet krijgen wat je wilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
Waren er hier trouwens meer die dachten dat Wiet gisteren zo een kogel door haar eigen hoofd zou schieten in de scene met Sjors en Jack? Dat zou wel een sterke exit zijnAls ze er uit gaat natuurlijk.
Ze moet er wel uit, ze kunnen iemand met dergelijke acties niet erin laten. Of Jack en Sjors moeten haar regelmatig bezoeken in de bak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waren er hier trouwens meer die dachten dat Wiet gisteren zo een kogel door haar eigen hoofd zou schieten in de scene met Sjors en Jack? Dat zou wel een sterke exit zijnAls ze er uit gaat natuurlijk.
Ik dacht dus ook echt dat ze dat zou doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik me net ineens bedacht, waar was lana eigenlijk?![]()
Vast bij een oppas ofzo. Ik hoorde Bing zeggen dat hij haar ging ophalen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik dacht dus ook echt dat ze dat zou doen.
Wat ik me net ineens bedacht, waar was lana eigenlijk?
Die heeft ze in dr haast dat ze achter Wiet aan ging nog even bij de oppas gedroptquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vast bij een oppas ofzo. Ik hoorde Bing zeggen dat hij haar ging ophalen.
Moet hij gaan proberen om verstand in het hoofd van Danny te brengen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Anton ook van huisarts naar ziekenhuis arts is gegaan vlak voor de cliff kwam ze ook goed uit.En dan moet hij zeker straks een levens gevaarlijke operatie doen . Ooh the drama.
Dan verdient ie een nobelprijs!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Moet hij gaan proberen om verstand in het hoofd van Danny te brengen?
Doen ze dat niet dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Alsof de makers een mes steken in het hart van GTST
Ik dacht wel dat het pistool op haar eigen hoofd zou gaan richten ja, maar ik dacht er meteen bij 'Jack-de-held' houdt haar wel tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |