abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 september 2011 @ 00:40:17 #151
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_101620131
Alvast twee wensen voor dit seizoen: de terugkeer van Frederik. Die verhaallijn is gewoon nog niet af.
En Nick die een keer géén vete heeft met iemand. We hebben al gehad: Nick vs Stefano, Nick vs Jack, Nick vs Ludo, Nick vs Maxime ...
Daar ben ik ondertussen wel een beetje klaar mee.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_101620218
Nick heeft het er zelf volgens mij ook mee gehad, ik hoop dat ie eindelijk eens waardig wordt neergezet, tot nu toe lukt dat aardig vind ik ^O^
Een heer met stijl
  dinsdag 6 september 2011 @ 00:46:56 #153
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101620290
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:28 schreef kissaa het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan worden er 10 topics van rouw aangekondigd. :'(
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_101620634
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 september 2011 00:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dit hoeft niet in spoilers hè, dit zijn suggesties, geen echte spoilers ;)

Better safe than sorry ;)
pi_101620907
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 01:03 schreef kissaa het volgende:

[..]

Better safe than sorry ;)
Ik vrees hetzelfde:( Maar ik hoop tineke/tanja
pi_101621790
Ik ben benieuwd wie die politie tent gaat runnen straks als Jack 3 maanden weg is. Zie altijd mensen lopen op dat bureau maar niemand zegt ooit iets :')

En Tanja zal wel doodgaan, ivm de storyline rond Jeff spannender te maken. Ik vind het een beetje irritant worden.
pi_101626116
Ik denk dat Rosa het niet gaat halen. Dat zou een 'mooie' reden zijn om Frederik terug te laten keren en zich misschien wel bekommerd rond Lorena. Ook zou dat verklaren waarom Maxime opnames heeft gehad bij een begraafplaats. Waarom zouden ze Rosa slachtoffer maken als ze niet overlijdt? Bedoel...haar rol is nooit groot behalve als het cruciaal is.
En ik zou het erg zonde vinden als Lucas zou sterven, die vind ik toch wel een vrolijke noot in de serie. Soms vervelend, maar toch. Janine gaat niet dood, dat doen ze gewoon niet. :)
Oh en begrijpelijk dat Nina geschokt is, speelt ze wel goed. Noud en Nick deden het goed. O+
Btw, ik werd een beetje misselijk van de manier hoe Wiet behandeld werd door Jack en vooral door Sjors. "Lieverd, lieverd, lieverd...het komt allemaal goed. Je was gewoon in de war." Brrr.... :( :r
pi_101626220
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:15 schreef vencodark het volgende:
Ik denk dat Rosa het niet gaat halen. Dat zou een 'mooie' reden zijn om Frederik terug te laten keren en zich misschien wel bekommerd rond Lorena. Ook zou dat verklaren waarom Maxime opnames heeft gehad bij een begraafplaats. Waarom zouden ze Rosa slachtoffer maken als ze niet overlijdt? Bedoel...haar rol is nooit groot behalve als het cruciaal is.
En ik zou het erg zonde vinden als Lucas zou sterven, die vind ik toch wel een vrolijke noot in de serie. Soms vervelend, maar toch. Janine gaat niet dood, dat doen ze gewoon niet. :)
Oh en begrijpelijk dat Nina geschokt is, speelt ze wel goed. Noud en Nick deden het goed. O+
Ja maar Rosa mag niet dood ;( Dan kun je net zo goed alles uit het interieur van Huize Sanders weggooien. Zij hoort daar. Een tijdje terug zat ze nog bij Boulevard of Koffietijd, en vertelde dat ze hoopte haar rol nog jaren te vervullen ;(

SPOILER: Over Lucas:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_101626236
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:18 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ja maar Rosa mag niet dood ;( Dan kun je net zo goed alles uit het interieur van Huize Sanders weggooien. Zij hoort daar. Een tijdje terug zat ze nog bij Boulevard of Koffietijd, en vertelde dat ze hoopte haar rol nog jaren te vervullen ;(
Ja maar hopen is niet krijgen wat je wilt. -O-
pi_101626278
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja maar hopen is niet krijgen wat je wilt. -O-
Alsof de makers een mes steken in het hart van GTST ;(
pi_101626318
Waren er hier trouwens meer die dachten dat Wiet gisteren zo een kogel door haar eigen hoofd zou schieten in de scene met Sjors en Jack? Dat zou wel een sterke exit zijn :o Als ze er uit gaat natuurlijk.
SPOILER
pi_101626359
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:22 schreef RaymanNL het volgende:
Waren er hier trouwens meer die dachten dat Wiet gisteren zo een kogel door haar eigen hoofd zou schieten in de scene met Sjors en Jack? Dat zou wel een sterke exit zijn :o Als ze er uit gaat natuurlijk.
SPOILER
Ze moet er wel uit, ze kunnen iemand met dergelijke acties niet erin laten. Of Jack en Sjors moeten haar regelmatig bezoeken in de bak. :')
pi_101626573
Ik zie nu de herhaling. Waarom is de make-up van Janine keurig blijven zitten en die van Rosa niet? :{w Scene van Lorena en Rosa is zo mooi. ;( (mede door muziekje trouwens).
pi_101626809
Rosa heeft natuurlijk niet het inkomen van Janine/Ludo om hele dure make-up te halen ;)
pi_101626949
quote:
SPOILER
Ik dacht dus ook echt dat ze dat zou doen.

Wat ik me net ineens bedacht, waar was lana eigenlijk? :?
pi_101627109
Misschien heb ik het niet goed gezien hoor. Maar in de slowmotion scene zie je Lorena met Jack bij Rosa? En later zie je Jack keihard achter Wiet aanrennen. Wel een beetje vreemd.
  dinsdag 6 september 2011 @ 11:52:20 #167
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_101627133
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:45 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Ik dacht dus ook echt dat ze dat zou doen.

Wat ik me net ineens bedacht, waar was lana eigenlijk? :?
Vast bij een oppas ofzo. Ik hoorde Bing zeggen dat hij haar ging ophalen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_101627628
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Vast bij een oppas ofzo. Ik hoorde Bing zeggen dat hij haar ging ophalen.
Die heeft ze in dr haast dat ze achter Wiet aan ging nog even bij de oppas gedropt :')

En dat was Jack niet bij Lorena & Rosa, ik dacht eerst ook, wie is dat nou weer? Maar was iemand van de catering denk ik.
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:18:50 #169
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101631215
Ik ben bang voor de shortie van vanavond. :X
pi_101631610
Mijn mening over de aflevering van gisteren:

De opening was erg mooi in slowmotion, al vond ik het op een gegeven moment echt iets te lang duren. Daarnaast vond ik de korte tijdsprong (bijna iedereen was namelijk ge-evacueerd) zonde. Had liever gezien dat iedereen nog angstig op de grond lag, alles en iedereen helemaal stil, en vervolgens de paniek en chaos.

En een nog grotere faal: het ziekenhuisdecor. Dit was dé aangelegenheid om een nieuw en groter decor te introduceren, maar nee, iedereen ligt nog steeds in die gangkast :')

Pluspunt: de (tijdelijke?) nieuwe muziekjes voor de wat-vooraf-ging-sequentie en de aftiteling, ontzettend mooi _O_ ^O^
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:35:20 #171
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_101631702
Dat Anton ook van huisarts naar ziekenhuis arts is gegaan vlak voor de cliff kwam ze ook goed uit.En dan moet hij zeker straks een levens gevaarlijke operatie doen . Ooh the drama.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 6 september 2011 @ 14:37:30 #172
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101631780
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Anton ook van huisarts naar ziekenhuis arts is gegaan vlak voor de cliff kwam ze ook goed uit.En dan moet hij zeker straks een levens gevaarlijke operatie doen . Ooh the drama.
Moet hij gaan proberen om verstand in het hoofd van Danny te brengen?
  dinsdag 6 september 2011 @ 15:24:45 #173
330855 ejiraM
for the greater good
pi_101633378
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 14:37 schreef Frey het volgende:

[..]

Moet hij gaan proberen om verstand in het hoofd van Danny te brengen?
Dan verdient ie een nobelprijs! :D
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_101634061
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:20 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Alsof de makers een mes steken in het hart van GTST ;(
Doen ze dat niet dan? :P

quote:
SPOILER
Ik dacht wel dat het pistool op haar eigen hoofd zou gaan richten ja, maar ik dacht er meteen bij 'Jack-de-held' houdt haar wel tegen :')
Een heer met stijl
pi_101635710
De spoilers voor volgende week:

SPOILER
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')