toch goed onthoudenquote:Op woensdag 7 september 2011 20:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Undercoveragent voor Interpol volgens de gtstsite
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:19 schreef roos85 het volgende:
[..]
Jack is toch als undercover agent GTST in gekomen?
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:15 schreef roos85 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op woensdag 7 september 2011 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik voel hier een liefde opbloeien!
Een heer met stijl
Ah dat wist ik nietquote:Op woensdag 7 september 2011 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hij heeft in den beginne nog wat raar speurneuswerk gedaan voor zover ik weet.
Niet meerquote:Op woensdag 7 september 2011 20:20 schreef RaymanNL het volgende:
Zie je wel, het gaat hartstikke goed met Rosa, het komt allemaal goed
beetje gewrijf over d'r schouder en klaarquote:Op woensdag 7 september 2011 20:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja hoor Sjors, ze zeggen straks gewoon tegen Wiet: 'nie meer doen hè' en laten haar gaan
Ik niet, ik huil nooit en heb nog nooit gehuild.quote:
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ludo. Rosa werd in natura uitbetaald.
mannen....quote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik niet, ik huil nooit en heb nog nooit gehuild.
beetje jammer dat zo'n beetje ieder personage aan bloedvergiftiging overlijdtquote:Sepsis bestaat overigens wel echt en als dat in je hele lichaam zit kan je er inderdaad weinig tegen doen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef kwaliteit. het volgende:
Wat een kut einde als Rosa nu dood gaat, in de armen van lorena
Dat weet ik niet, maar mijn enige negatieve emotie is boosheidquote:
Wie nog meer dan?quote:[..]
beetje jammer dat zo'n beetje ieder personage aan bloedvergiftiging overlijdt
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 7 september 2011 20:33 schreef Murmeli het volgende:
Morgen wordt nog meer brullen denk ik....
Dan ben je vast heeel boos of niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar mijn enige negatieve emotie is boosheid
Isabella toch? en Anita had ook een falend orgaan...quote:[..]
Wie nog meer dan?
dat sowieso...quote:Op woensdag 7 september 2011 20:33 schreef Maartel het volgende:
Tsss.. laat iemand uit niets schokkend doodgaan, of doe een mooie aanloop.. maar aankondiging en dood in dezelfde aflevering voelt ook zo afgeraffeld.
Isabella was onderuit gegaan in de douche, Anita had nierschade door dat ongeluk?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan ben je vast heeel boos of niet?
[..]
Isabella toch? en Anita had ook een falend orgaan...
ja maar door die val had ze toch iets van een vergiftiging opgelopen?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Isabella was onderuit gegaan in de douche, Anita had nierschade door dat ongeluk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |