Nicequote:Op maandag 20 juni 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
Een paar bekende muziekjes:
Ludo tune
Ludo en Janine tune
Robert en Laura tune
Rik en Anita tune
En deze blijft ook een meesterwerk:
Rik en Anita tune 2
![]()
![]()
staat in de OPquote:Op maandag 20 juni 2011 17:23 schreef Frey het volgende:
Een paar bekende muziekjes:
Ludo tune
Ludo en Janine tune
Robert en Laura tune
Rik en Anita tune
En deze blijft ook een meesterwerk:
Rik en Anita tune 2
![]()
![]()
Staat op mijn server, dus ik kan ermee doen wat ik wil.quote:
aah zoo..quote:Op maandag 20 juni 2011 17:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Staat op mijn server, dus ik kan ermee doen wat ik wil.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik nodig jullie allemaal uit voor een avondje in 'the english pub Northend' in Leiden op de dag dat Lieke van Lexmond stopt met gtst en de rol van Charlie voorgoed tot het verleden behoort![]()
Allereerst, how the fuck kan je dat nog helemaal terug vinden manquote:
Ook heel toevallig toen ik wilde checken of het nieuws klopte. Toen kwam ik in dat topic uit.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Allereerst, how the fuck kan je dat nog helemaal terug vinden man![]()
![]()
En dat kan ik alleen maar waarderenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik niet, maar als ik wel in de buurt zou wonen, zou ik alsnog niet komen.
Woon niet in de buurt, anders was ik misschien wel langs gekomenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik ben nu pas thuis na een zeer lange en vermoeiende dag, maar de zekerheid waarmee dit door diverse media bevestigd worden doet mijn dag meer dan goed
[..]
[..]
Allereerst, how the fuck kan je dat nog helemaal terug vinden man![]()
![]()
Ten tweede, ik meende het uiteraard echt (heb toch nooit beweerd dat ik alle drankjes betaal), dus wat mij betreft gaat dat nog echt door ook!
Zijn er toevallig mensen die daar in de buurt wonen?![]()
En ook dat kan ik waarderenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Woon niet in de buurt, anders was ik misschien wel langs gekomen
Volgens mij maakte Rik Rikki dat verwijt en niet andersom.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef Madame_Paon het volgende:
Rik.![]()
![]()
![]()
Op deze manier verdient hij Charlie echt.
Híj is agressief, híj kan geen normaal gesprek voeren.
Rikki heeft volkomen gelijk.
Ja, maar Rikki zei dat hij dat eerder tegen zichzelf moet zeggen, en ze heeft gelijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij maakte Rik Rikki dat verwijt en niet andersom.
Ik benadruk hier even neutraal dat de dikgedrukte dingen jouw mening (en wellicht die van enkele anderen) zijn en geen algemeen geldende feitenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:15 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, maar Rikki zei dat hij dat eerder tegen zichzelf moet zeggen, en ze heeft gelijk.
Als er iemand agressief is, is het Rik wel.
De kaarten zijn belachelijk duur ... ik zou het overwegen als ze wat minder zouden kosten.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef miss-jones25 het volgende:
gtst live ... gaan daar echt mensen heen ? bedoel, ik kijk ook elke avond gtst maar om nou naar zo'n avond te gaan..
Oké, en wat denk je hiermee te bereiken?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik benadruk hier even neutraal dat de dikgedrukte dingen jouw mening zijn en geen algemeen geldende feiten
Jazeker! (Lees: 14-jarige pubermeisjes die alle Hitkrant-posters van J. Kooijman aan de muur hebben hangen en serieus denken dat ze een kansje bij Mister Mooiboy makenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De kaarten zijn belachelijk duur ... ik zou het overwegen als ze wat minder zouden kosten.
Maar er zijn vast wel genoeg mensen die bereid zijn zoveel te betalen.
Ik wil niets bereiken, wel iets in herrinering brengen, namelijk deze post van je waarmee ik het volledig eens was en ben:quote:Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oké, en wat denk je hiermee te bereiken?
Je denkt toch echt niet dat ik vanwege jou niet meer in dit topic ga posten?
Want dan overschat je jezelf echt.
Oké.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wil niets bereiken, wel iets in herrinering brengen, namelijk deze post van je waarmee ik het volledig eens was en ben:
[tournament] GTST - De slechtste verhaallijn -Nominatieronde-
Niemands mening is de juiste, die van ons niet en die van jou ook niet, ieder heeft zijn eigen mening
Terwijl het bullshit is dat Edwin dankzij Anton's reactie op zijn homoseksualiteit zijn examens niet heeft gehaaldquote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat Anton straks weer zijn halve gezin over zich heen krijgt
Had ze die kar niet van Maxime gehad voor d'r 21ste verjaardag?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik wist niet eens dat Nina een auto had/auto kon rijden overigens![]()
Dat zou kunnen ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had ze die kar niet van Maxime gehad voor d'r 21ste verjaardag?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wiet heeft dus Nina's remleiding doorgesneden? Dat deed B2 ook met de auto van Bassie en Adriaan en Robert deed iets soortgelijks met de auto van Philip van Alphen![]()
Ik wist niet eens dat Nina een auto had/auto kon rijden overigens![]()
Dat dus, als Edwin hetero zou zijn mocht Anton Edwins liefdesleven wel als argument gebruiken, maar nu hij homo is niet. Dit is de wereld op zijn kopquote:Op maandag 20 juni 2011 20:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Terwijl het bullshit is dat Edwin dankzij Anton's reactie op zijn homoseksualiteit zijn examens niet heeft gehaald
Ik ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:35 schreef roos85 het volgende:
[..]ik moest ook gelijk aan Bassie en Adriaan denken...
Precies!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat dus, als Edwin hetero zou zijn mocht Anton Edwins liefdesleven wel als argument gebruiken, maar nu hij homo is niet. Dit is de wereld op zijn kop
Ik vind Edwin en Lucas allebei leuker als ze niet bij elkaar zijn op de een of andere manier, ze hebben dan op de een of andere manier een doel in hun leven, nu is het alleen met elkaar rondhangenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies!![]()
Sowieso is die Edwin een lulletje rozenwater van formaat, wát een walgelijk en irritant personage is datKan hij niet meteen mee met Charlie?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies!![]()
Sowieso is die Edwin een lulletje rozenwater van formaat, wát een walgelijk en irritant personage is datKan hij niet meteen mee met Charlie?
De naam "Ludwin" alleen alquote:Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben het volledig met je eens.
Edwin neemt nooit eens ergens verantwoordelijkheid voor en altijd heeft iemand anders het gedaan.
En hij dumpt Lucas natuurlijk om de haverklap.
Weg met Ludwin. Lucas verdient beter.
En dan heb ik het nog niet eens over het acteer'talent' van meneer Arkenbout ...
Ik vind dus niet Lucas erger is dan Edwin of omgekeerd, ik vind ze beiden even ergquote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De naam "Ludwin" alleen al![]()
![]()
Degene die dát bedacht heeft mogen ze wat mij betreft uit een vliegend vliegtuig gooien zonder parachute
Nu word ik benieuwd.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
die shortie
Jip&Janneke zijn ook weer lekker tegen elkaar bezig
Ik heb het zo gehad met dat "Ludwin".quote:
Ik ook, zeker omdat Lucas te stereotiep wordt neergezetquote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dus niet Lucas erger is dan Edwin of omgekeerd, ik vind ze beiden even erg
Ik ookquote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb het zo gehad met dat "Ludwin".![]()
Ook al die reacties op youtube enzo. "Boehoe, geen Ludwin in deze aflevering..."
GTSTfanMark.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook al die reacties op youtube enzo. "Boehoe, geen Ludwin in deze aflevering..."
En van die Engels ondertitelde filmpjes met alles van die 2.
Ik vond de relatie van Jan en Petra van Ede bijna nog interressanter, hun relatie bestaat alleen maar omdat de makers het thema homoseksualiteit uit willen melken en moet zodoende dus drijven op conflicten die speciaal voor dit thema in het leven worden geroepen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
En van die Engels ondertitelde filmpjes met alles van die 2.
Jan en Petra waren sowieso interessanter dan zo'n beetje de hele huidige castquote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond de relatie van Jan en Petra van Ede bijna nog interressanter
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jan en Petra waren sowieso interessanter dan zo'n beetje de hele huidige cast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Nina-Sanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
"Ik vond het lampje zo'n mooie kleur hebben"quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat van die remleidingen doorsnijden kan helegaar niet.... Dan gaat er toch sowieso een lampje branden ten teken dat de remdruk weg is?
Ofnouja Nina is niet de slimste dus grote kans dat ze gewoon doorrijdt en het lampje niet eens ziet...
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Nina-Sanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat me wel wederom weer aan Bassie en Adriaan denken, nu pas snap ik wat je zojuist zei Frey![]()
Een heer met stijl
Niet bij alle auto's, bovendien het kan zijn dat ie langzaam leegloopt en dan floept ie ineens aan en is het al te laat.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat van die remleidingen doorsnijden kan helegaar niet.... Dan gaat er toch sowieso een lampje branden ten teken dat de remdruk weg is?
Ofnouja Nina is niet de slimste dus grote kans dat ze gewoon doorrijdt en het lampje niet eens ziet...
Ik ben ook nog steeds benieuwd wat die Tanya/Tineke nou precies met Jef gedaan heeft. Het is wel wat. Maandenlang zitten we te roepen dat Jef weer eens een verhaallijn moet krijgen. Heeft hij er eindelijk een, is hij niet in beeld.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo-Maxime-Frederik zijn nu wel interressant hoor, net als de mogelijke terugkeer van Nick![]()
Dat is inderdaad wel vreemdquote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Maandenlang zitten we te roepen dat Jef weer eens een verhaallijn moet krijgen. Heeft hij er eindelijk een, is hij niet in beeld.
Ik hoop dat ze hem weer daadwerkelijk weer gewoon een baan in het zakenleven geven dat nog zal moeten herrijzenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds benieuwd wat die Tanya/Tineke nou precies met Jef gedaan heeft. Het is wel wat. Maandenlang zitten we te roepen dat Jef weer eens een verhaallijn moet krijgen. Heeft hij er eindelijk een, is hij niet in beeld.
Maar spannend vind ik het wel. Alleen hoop ik wel dat de verhaallijn niet meteen stopt als Jef weer terug is.
Ik denk dat Wilbert Gieske dat wel zou zien zitten als ze A&A terug zouden brengen. Hij miste immers vooral de scènes met Bartho. En dan Remco (Alberts) er ook nog bij.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat ze hem weer daadwerkelijk weer gewoon een baan in het zakenleven geven dat nog zal moeten herrijzen
Ik ben helemaal voor!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilbert Gieske dat wel zou zien zitten als ze A&A terug zouden brengen. Hij miste immers vooral de scènes met Bartho. En dan Remco (Alberts) er ook nog bij.
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilbert Gieske dat wel zou zien zitten als ze A&A terug zouden brengen. Hij miste immers vooral de scènes met Bartho. En dan Remco (Alberts) er ook nog bij.
Die ene Amerikaan?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Frey het volgende:
Robert en Jef staan buiten naar een pand te kijken voor het nieuwe A&A. Achter hen zien we dan een man met een sigaar voorbijlopen die er bekend uit ziet... Wie was het ook alweer?
Hm... ene D. Daniël misschien???quote:Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Frey het volgende:
Robert en Jef staan buiten naar een pand te kijken voor het nieuwe A&A. Achter hen zien we dan een man met een sigaar voorbijlopen die er bekend uit ziet... Wie was het ook alweer?
volgens mij lezen ze hier wel (stiekem) mee, ze hebben toch zo hun inspiratie nodigquote:Op maandag 20 juni 2011 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik weet dat ze met onze fantasieën niet altijd even veel doen, maar ik kan me nog wel herrineren dat men hier postte dat het zo ongelooflijk leuk zou zijn als Lucas terug zou komen als homo, vervolgens werd het ook op die weblog gepost en toevalligerwijs kwam er ook echt een homo-Lucas terug
Nou, ze mogen ons dan gerust bedanken voor onze goede ideeënquote:Op maandag 20 juni 2011 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
volgens mij lezen ze hier wel (stiekem) mee, ze hebben toch zo hun inspiratie nodig
Ja idd, maar daar geven ze liever niet aan toequote:Op maandag 20 juni 2011 21:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou, ze mogen ons dan gerust bedanken voor onze goede ideeën
Neuh, hun spekken hun bankrekening door een beetje het Fok! forum door te lezen en wij verrichten al het werk? Lekker aardig!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja idd, maar daar geven ze liever niet aan toe
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef Frey het volgende:
Lijkt me echt een grappige scène. Wim Zomer wilde niet meer terugkeren, maar een cameo vond hij wel leuk.
Robert en Jef die naar het pand staan te kijken en praten over vroeger. We zien een paar flashbacks van toen met ook Daniël. Kort daarna zien we Daniël achter hen langslopen. Als hij net uit beeld is draaien Robert en Jef zich om: "Goede plek".
there is no business like show soap businessquote:Op maandag 20 juni 2011 21:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Neuh, hun spekken hun bankrekening door een beetje het Fok! forum door te lezen en wij verrichten al het werk? Lekker aardig!
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
there is no business like show soap business
De 1500ste aflevering wasquote:Op maandag 20 juni 2011 21:21 schreef Frey het volgende:
Dat was ook een mooie cliffhanger voor een jubileum uitzending. Het draaide toen ook echt allemaal om Daniël, ook met die speciale terugblik tussendoor. Ik zat echt in spanning toen.![]()
Ik vond het ook geweldig toen ik las dat Ludo mee ging zoeken. Ludo als held.
Ik heb geen idee waar dit precies over gaat en ik wil het ook nog niet weten.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
Dit kunnen we trouwens rond 20 september aanstaande verwachten:
Och, ik weet het alquote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit precies over gaat en ik wil het ook nog niet weten.
Daniël heeft 4 verschillende stadia gehad in mijn optiek:quote:Op maandag 20 juni 2011 21:21 schreef Frey het volgende:
Dat was ook een mooie cliffhanger voor een jubileum uitzending. Het draaide toen ook echt allemaal om Daniël, ook met die speciale terugblik tussendoor. Ik zat echt in spanning toen.![]()
Ik vond het ook geweldig toen ik las dat Ludo mee ging zoeken. Ludo als held.
Ik verklap alleen dat het wel iets met de eerdere seizoenen voor seizoen 4 te maken heeftquote:Op maandag 20 juni 2011 21:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dit precies over gaat en ik wil het ook nog niet weten.
Vooral de verhaallijnen deden het hem voor mij. Het personage veranderde niet zomaar, er gebeurde erg veel. Maar hij is tot het eind aan toe een van mijn favorieten gebleven.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
maar wel geniaal qua verhaallijnen betreft (seizoen 7-8).![]()
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan heeft ie trouwens wel lang over het halen van sigaren gedaan
Ik heb destijds toch weken gedacht dat hij weer terug kwam...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Nogmaals: ik vind dit echt een van de mooiste exits. "Ik ben sigaren halen", hoe simpel maar hoe pakkend ook. Het was helemaal Daniël. En natuurlijk weer die prachtige muziek erbij.
Was het ook zo dat Wim Zomer zelf deze exit gekozen had?
Ik zit toevallig een uitgebreid interview erover te lezen op deze site:quote:Op maandag 20 juni 2011 21:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Nogmaals: ik vind dit echt een van de mooiste exits. "Ik ben sigaren halen", hoe simpel maar hoe pakkend ook. Het was helemaal Daniël. En natuurlijk weer die prachtige muziek erbij.
Was het ook zo dat Wim Zomer zelf deze exit gekozen had?
Weet niet hoe betrouwbaar dit is, komt wel vrij echt over, al was Daniëls exit niet in 2000, maar in 1999quote:Intervieuw: Wim Zomer
Jarenlang zaten de fans van Goede tijden Slechte tijden aan de buis gekluisterd om maar niets te hoeven missen van de ietwat koppige - maar oh wat vonden we hem leuk - Daniël Daniël. In februari van het jaar 2000 kwam hier abrupt een einde aan toen acteur Wim Zomer (62) besloot om de handdoek in de ring te gooien en te stoppen met zijn loopbaan bij Neerlands langstlopende soapserie. Ruim 8 jaar na dato zijn de fans hem nog steeds niet vergeten, aangezien er op de fora 'geschreeuwd' wordt om een comeback van Wim Zomer. En ook de scriptschrijvers zagen het wel zitten om Daniël weer terug in de serie te schrijven. Het verzoek om een rentree te maken kon dus niet lang uitblijven..
Zo is Wim gevraagd door de uitvoerende producent om volgend seizoen weer terug in de huid te kruipen van 'social worker' Daniël Daniël. Wat zijn antwoord hierop was? U leest het exclusief op de GTSTCourant. Wij spraken de acteur over zijn de ups en downs in de tijden dat hij werkzaam was voor GTST en natuurlijk over de mogelijke comeback van zijn alterego Daniël. Benieuwd wat hij allemaal te melden had? U leest het hier..
Daniël heeft een rumoerig bestaan geleidt in Goede tijden Slechte tijden. Zo kwam zijn grote liefde Eveline van Wessem om bij een bomaanslag en werd hij een tijdlang verdacht van de moord op de corrupte Onno P. Wassenaar. Maar aan welke verhaallijn heeft u als acteur-zijnde eigenlijk de beste herrineringen?
'Ik heb aan ontzettend veel verhaallijnen goede herrineringen. Om te beginnen vond ik Daniël's eerste verhaallijn, die met zijn doodzieke vrouw Jeanne Dekker, erg goed in elkaar gezet. Daarnaast vond ik de scènes in het opvangcentrum ook erg leuk om te spelen. En natuurlijk de verhaallijn waarin Daniël voor het eerst gegijzeld werd gehouden.'
Met wie kon u het beste opschieten op de set van GTST?
'Ik had met ontzettend veel acteurs een goede band. Vooral met de actrices met wie ik de meeste scènes hebben opgenomen. Ingeborg Wieten (Suzanne) en Caroline de Bruijn (Janine) bijvoorbeeld. En natuurlijk met de mannen met wie ik mijn kleedkamer deelde: Ferri Somogyi (Rik), Rick Engelkes (Simon) en Cas Jansen (Julian).'
Onlangs heeft oudgediende Wilbert Gieske, nadat zijn verhaallijn voor de zoveelste keer in een fiasco eindigde door toedoen van de scriptschrijvers, besloten om de serie te verlaten. Lag u vaak in de clinch met de crew van de serie, of kon u juist goed met hen overweg?
'Er waren altijd al problemen met de scripts. Zeker nadat GTST stopte met het vertalen van de scripts van de Australische soapserie The Restless Years. We hebben er destijds alles aan gedaan om die problemen te verhelpen, maar er bleef altijd een groot verschil tussen wat de spelers wilden met het verhaal en met wat de scriptschrijvers van plan waren met de karakters. En dat terwijl het eigenlijk helemaal niet zo moeilijk is om een goed script te bedenken: kijk maar naar Amerikaanse series als Cheers of Rosanne. Of, om even nationaal te blijven, naar de nieuwe soapserie van Jonge leu en aole groand.'
Vrijwel iedere ex-acteur beschrijft Goede tijden Slechte tijden als een 'warm bad'. Is de sfeer achter de schermen écht zo goed of is dit absolute nonsens?
'De onderlinge sfeer tussen cast en crew is echt geweldig. Ik heb er (bijna!) altijd met ontzettend veel plezier gewerkt.'
Wat was de reden voor uw vertrek destijds?
'Ze wilden me geen vrij geven om mezelf even op te kunnen laden van mijn hectische tijd die ik achter de rug had met mijn wintercircus. Daarnaast was ik overmoeid geraakt door het steeds op en neer reizen van de opnameset naar mijn woonplaats en was ik het beu om voortdurend dezelfde soort verhaallijnen te moeten spelen. Ik was ontevreden over het beleid dat de serie voerde en daardoor ontstond er irritatie aan beide kanten. En wanneer dat gebeurt, is het naar mijn mening de hoogste tijd om op te stappen.'
In februari 2000 zagen we u voor het laatst in GTST. Wat mist u eigenlijk het meeste van deze periode in uw leven? En wat mist u totaal niét?
'Ik mis echt helemaal niets. Het waren tien mooie jaren en het is gewoon goed zo. En wat ik totaal niét mis? Dat ik niet meer voortdurend bezig ben met de serie. En dat ik niet meer steeds hoef te proberen om die (vaak toch erg slechte) teksten geloofwaardig over te brengen. En het op en neer reizen natuurlijk, dat mis ik ook niet.'
Uw exit kan uiterst opmerkelijk genoemd worden: uw alterego Daniël vertelde zijn toenmalige vriendin Suzanne een pakje sigaren te gaan halen en keerde vervolgens nooit meer huiswaarts. Waarom werd u op zo'n bizarre manier uit de serie geschreven? En vindt u het niet jammer dat u na tien jaar trouwe dienst op deze manier de serie moest verlaten?
'Nee. Het was namelijk mijn eigen idee. De uitvoerende producent vroeg hoe ik de serie wilde verlaten. Ik zei vervolgens als geintje dat ik wilde dat Daniël wegging om een pakje sigaren te halen en nooit meer terug zou keren, en zo is het dus ook uiteindelijk in het verhaal verwerkt.'
U speelde vrijwel altijd samen met dezelfde acteurs, bijvoorbeeld Caroline de Bruijn (Janine) en Ingeborg Wieten (Suzanne). Waren er geen andere spelers waar u - achteraf gezien - graag vaker mee had willen spelen?
'Ach, misschien waren die er wel ja. Maar ik ben tevreden met de acteurs met wie ik heb mogen spelen.'
Momenteel wordt er heel wat afgeklaagd over de toch wel erg slechte verhaallijnen die de afgelopen jaren de revué zijn gepasseerd. Bent u ooit ontevreden geweest over Daniël's verhaallijnen?
'Absoluut. De zoveelste verhouding die op een rare manier eindigde, de zoveelste gijzeling. En natuurlijk die scènes op het onbewoonde eiland. Verschrikkelijk.'
Sinds de 'verjongingskuur' die de serie in 2005 onderging, is het kijkcijferaantal zo ongeveer gehalveerd. Wat denkt u dat hiervan de reden is? En kijkt u zelf nog steeds naar Goede tijden Slechte tijden?
'Ik ben zes maanden per jaar in het buitenland. Ik ben enkel in de winter en in de zomer in Nederland. En in de winter ben ik druk met mijn circus en in de zomer heeft de serie natuurlijk een zomerstop. Soms kijk ik het weleens via de satelliet. En sorry, maar in mijn ogen is het een serie geworden waar ik totaal vervreemd ben van geraakt en waar ik echt totaal niks meer mee heb. Ik snap het ook wel dat de kijkcijfers zijn gedaald. Wat wil je na achttien jaar? De kijkers hebben inmiddels alles weleens voorbij zien komen. Daarnaast zijn bepaalde verhaallijnen ook veel te ingewikkeld en staan ze veels te ver van het normale leven af. Daarnaast kan de casting ook veel beter. Daar moet veel meer aandacht aan worden besteed, zodat de serie weer een hoop nieuwe interessante spelers krijgt. En die zijn er zeker weten, als men maar de moeite zou nemen om goed te zoeken, kijk maar weer naar de acteurs in de Twentse soap van Jonge leu en aole groand.'
Bent u ooit gevraagd om terug te keren in GTST?
'Jazeker, ik was pas drie maanden uit de serie en ik werd alweer gebeld of ik weer terug wilde keren. Dat was in april van het jaar 2000. Maar ik heb dat verzoek toen afgeslagen..'
Volgend jaar bestaat de serie alweer twintig jaar. Zou u, als u opnieuw gevraagd zou worden door de uitvoerende producent, voor dit jublieum uw rentree willen maken als Daniël?
'Sterker nog: ik ben een maand geleden gevraagd om in seizoen 19 mijn comeback te maken. Maar ik heb opnieuw geweigerd. Het voelt voor mij echt als mosterd na de maaltijd. Ik heb alles destijds al gespeeld, ik zou me echt niet kunnen voorstellen wat ik nu nog zou kunnen spelen. Ik kan en ik wil ook niet meer in dat ritme werken: ik ben veels te druk met het organiseren van mijn wintercirus en het op en neer reizen daarvoor. Dus nee, Daniël zien jullie niet meer terug.. '
In het huidige GTST zou op zich wel weer kunnen passen, gewoon als jongerenwerker aan de slag.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef Frey het volgende:
Wim Zomer gaf volgens mij een beetje wisselende interviews. Alsof er nog wat oud zeer zat, want hij is niet helemaal prettig weggegaan. De ene keer is hij erg negatief, maar de andere keer was hij dan weer erg positief over alles.
"Gelukkig" is hij destijds niet teruggekeerd. Daniël had totaal niet meer gepast denk ik in het GTST vanaf 2000.
Rechercheur van Houten op zijn bek slaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef roos85 het volgende:
In het huidige GTST zou op zich wel weer kunnen passen, gewoon als jongerenwerker aan de slag.
beetje ouwehoeren met Wiet,Sjoerd,Rikki , hun tips geven enzo
Deels is dat ook een beetje een werking van 2 kanten, de serie veranderde zo omdat er een hoop personages verdwenen: Daniël, Arthur Peters, Julian Verduyn, Jessica Harmsen en Kim Verduyn. Vervolgens nog de volgende decors: AA&F, Huize Alberts #1, hotel Dendermonde en huize Daniël/Elschot. Door de toevoeging van die vreselijke Fischers veranderde de familie Alberts ook drastisch en werd dat steeds meer een ondergeschoven kindje.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef Frey het volgende:
Wim Zomer gaf volgens mij een beetje wisselende interviews. Alsof er nog wat oud zeer zat, want hij is niet helemaal prettig weggegaan. De ene keer is hij erg negatief, maar de andere keer was hij dan weer erg positief over alles.
"Gelukkig" is hij destijds niet teruggekeerd. Daniël had totaal niet meer gepast denk ik in het GTST vanaf 2000.
Ik dacht even dat dat ging over de LUDo edWIN ship, maar blijkbaar is dit dus de benaming voor Edwin-Lucasquote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De naam "Ludwin" alleen al![]()
![]()
Degene die dát bedacht heeft mogen ze wat mij betreft uit een vliegend vliegtuig gooien zonder parachute
Vreselijk inderdaad, al vond ik huize Alberts #2 eigenlijk ook al niet echt meer, het was gewoon een totaal andere set. Die entree met direct die trap, zijdeur naar de keuken en de woonkamer die alles weer met elkaar verbond was gewoon te karakteristiek voor mijquote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Frey het volgende:
Nu zijn zelfs de huizen van toen weg. Je zag tenminste altijd nog de vertrouwde buitenkant. En nu woont Laura in de Rozenboom en Jef boven de Koning.
Ik hoop van wel, 12 jaar is al weer genoeg, tijd voor een nieuw personage van die leeftijd die niet besmet is met allerlei vreselijke verhaallijnenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke Lieke weg, maar is Charlie dan ook meteen weg?
Mens, ga koken.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oké, en wat denk je hiermee te bereiken?
Je denkt toch echt niet dat ik vanwege jou niet meer in dit topic ga posten?
Want dan overschat je jezelf echt.
The truth and nothing BUT the truth, so help me God.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De Fischers werken Jef Alberts zijn eigen huis uit, het huis dat hij en zijn toenmalige vrouw Silvia gekocht en zelf gebouwd hadden in seizoen 5. In seizoen 9 trok Barbara met haar 2 spruiten erin, sindsdien leek het soms alsof Jef een vreemde in zijn eigen huis was, helemaal nadat Morris en Charlie gerecast waren.
Ik ben blij dat de laatste Fischer nu hoogstwaarschijnlijk opdondert, wat een afgrijselijke familie was het toch
Wat een monster was ze eigenlijk zegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:37 schreef Frey het volgende:
Hoe heerlijk was het toen we Barbara eindelijk diep door het stof zagen gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog een voorbeeld van Charlie ten voeten uit:
0.50-2.30
Nina op een pony door Meerdijk: ik zie het al voor me.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:22 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Viel me nog mee, dat Nina niet haar auto uitleende aan iemand anders en Wiet daarna in paniek was, zou weer typisch soap zijn.
Wel dom van Wiet, want haar broer is de grote rechercheur Jack van Houten!
Die man lost alle misdrijven op in Meerdijk, dus Wiet valt altijd door de mand, vroeg of later.
Nina krijgt natuurlijk een ongeluk en ligt met ernstige verwondingen in het ziekenhuis en dan komt het ook langzaam weer goed met haar bezorgde ouders.
Nina wil nooit meer auto rijden en krijgt vervolgens van Ludo een pony als vervoersmiddel, zoals het een verwende prinses betaamd![]()
Uiteraard geneest Nina volledig, want het ziekenhuis van Meerdijk laat ook permanent verlamden weer lopen
Neeeee Nick moet blijven. Hij is tof.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De exit van Charlie mag wel in combinatie met Nick en Valentijn.
Nicks terugkeer is toch alleen maar tijdelijk en Valentijn is misschien 2x per jaar te zien.
Inderdaad, Nick mag wel blijven!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Neeeee Nick moet blijven. Hij is tof.
Typisch vader-dochter gesprek trouwens, in de zin dat een vader commentaar heeft op zijn opgroeiende dochter. Vond het een goeie scene, ook al is Rik een eikel natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef Ascendancy het volgende:
Rick die klaagt dat Rikki niet de goede parterkeuzes maakt?
Heel geweldig vond ik hem niet, maar ik stoorde me ook niet echt aan hem. Ik zou het ook wel leuk vinden als Stefano terug zou komen, die vond ik altijd beter bij Ludo passen dan Nickquote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Neeeee Nick moet blijven. Hij is tof.
Ludo heeft Nick eigenlijk nooit gemogen. Vond hem altijd een driftkop, die vaak te emotioneel was in zijn beslissingen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel geweldig vond ik hem niet, maar ik stoorde me ook niet echt aan hem. Ik zou het ook wel leuk vinden als Stefano terug zou komen, die vond ik altijd beter bij Ludo passen dan Nick
Ze waren even goed de weg kwijt met Ludo, lieten hem de vingers van Martijn Huygens breken, maar hij was te beroerd om die vent een lesje te leren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:07 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ludo heeft Nick eigenlijk nooit gemogen. Vond hem altijd een driftkop, die vaak te emotioneel was in zijn beslissingen.
Maar ik zie Nick graag terugkomen. Hij had bijna altijd wel boeiende verhaallijnen en was (in zijn laatste seizoen dacht ik) niet te beroerd om die Rene Meijer een lesje te leren. Wat Ludo na liet.
Zo achterlijk zijn gelukkig zelfs de huidige schrijvers nog niet eens.quote:Eén oplossing is Lieke vervangen door een andere actrice. Zodat we vanaf ongeveer november alleen moeten wennen aan een ander gezicht van Charlie. Dat zou, wordt nu al geroepen, best Babette van Veen kunnen zijn. Zij heeft tenslotte aangegeven dat ze in de markt is.
Diegene die dit heeft geschreven kan gewoon niet lezen. Er werd ergens geschreven dat Babette van Veen mogelijk terug zou kunnen komen omdat er geruchten waren dat ze dit misschien weer zou willen. Dat het als Charlie #3 zou zijn dat heeft diegene gewoon verzonnenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja hoor wie schrijft die stukjes
[..]
Zo achterlijk zijn gelukkig zelfs de huidige schrijvers nog niet eens.
Charlie #3???quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Diegene die dit heeft geschreven kan gewoon niet lezen. Er werd ergens geschreven dat Babette van Veen mogelijk terug zou kunnen komen omdat er geruchten waren dat ze dit misschien weer zou willen. Dat het als Charlie #3 zou zijn dat heeft diegene gewoon verzonnen
Gelukkig wel maar het idee alleen al, En dat staat dan in de krant Telegraaf.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Diegene die dit heeft geschreven kan gewoon niet lezen. Er werd ergens geschreven dat Babette van Veen mogelijk terug zou kunnen komen omdat er geruchten waren dat ze dit misschien weer zou willen. Dat het als Charlie #3 zou zijn dat heeft diegene gewoon verzonnen
Het kan ook zijn dat het een typfout of iets dergelijks is, dat er moest staan:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar het idee alleen al, En dat staat dan in de krant Telegraaf.
Alsof dat mens ik ga er automatisch van uit dat het een vrouw is. Denkt dat ze ooit zo iets zullen doen. Werkelijk elke idioot die drie zinnen achter elkaar kan schrijven zonder spelfouten nemen ze overal maar aan tegenwoordig.
quote:...Zodat we vanaf ongeveer november alleen moeten wennen aan een ander gezicht vdan Charlie...
Dacht ik ook al aan toen ik het postte, maar ik heb die nummering maar laten gelden voor de vaste Charliesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:44 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Charlie #3???
- Aukje
- Toncy
- Lieke
- Tamara
Dan zou het Charlie #5 moeten zijnNeemt niet weg dat dat stukje nergens op slaat en dat degene die het heeft geschreven niet kan lezen
Er zijn zelfs mensen die het zo rekenen:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan toen ik het postte, maar ik heb die nummering maar laten gelden voor de vaste Charlies
Weet je wat ik zo vreemd vond rond het vertrek van Wilbert? In het ene interview zei hij dat hij het niet erg had gevonden als de makers Robert dood lieten gaan, en in het andere interview zei hij dat hij absoluut niet wilde dat Robert dood zou gaan, omdat-ie dan "nog weken opgebaard moest liggen."quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Trouwens een hele wedstrijd over dat vervelende mens .
En toen een paar jaar geleden ras gtst icoon Wilbert Gieske de serie verliet hoorde je ze er niet over. En nu bij dit mormel gaan ze speciale wedstrijden uitschrijven
Och, de GTST-redactie kennende...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het is de telegraaf die dit doet hè, de gtst redactie heeft er niks mee van doen en hopelijk blijft dat zo.
Misschien bedoelde Wilbert dat het hem niet kon schelen of Robert wel of niet dood zou gaan, maar dat hij voor 'toch maar niet' had gekozen vanuit praktische overwegingen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo vreemd vond rond het vertrek van Wilbert? In het ene interview zei hij dat hij het niet erg had gevonden als de makers Robert dood lieten gaan, en in het andere interview zei hij dat hij absoluut niet wilde dat Robert dood zou gaan, omdat-ie dan "nog weken opgebaard moest liggen."
Neemt niet weg dat deze wedstrijd idd debiel is
Hm, zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien bedoelde Wilbert dat het hem niet kon schelen of Robert wel of niet dood zou gaan, maar dat hij voor 'toch maar niet' had gekozen vanuit praktische overwegingen.
Niks is zo veranderlijk als een mens zeggen ze weleens, het zou nu ook wel qua timing goed zijn voor Robert om terug te keren overigens. Die verdwijning van Jef, Sil die in de bajes zit, Laura die nog vrijgezel is, het zakenleven dat weer (al zij het nog zeer miniem) van zich laat horen. Van mij mag het (wel met zijn oude coupe graag)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, zou kunnen.
Sowieso snap ik Wilbert niet echt. Bij zijn vertrek zei hij telkens dat-ie nooit meer terug wilde keren in GTST, dat het een gesloten boek was e.d. , en een halfjaar geleden gaf hij aan gerust terug te willen keren
Van mij mag Robert vandaag al terugkeren - mits hij Dennis in Tokyo laat natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niks is zo veranderlijk als een mens zeggen ze weleens, het zou nu ook wel qua timing goed zijn voor Robert om terug te keren overigens. Die verdwijning van Jef, Sil die in de bajes zit, Laura die nog vrijgezel is, het zakenleven dat weer (al zij het nog zeer miniem) van zich laat horen. Van mij mag het (wel met zijn oude coupe graag)
ik zeg: doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van mij mag Robert vandaag al terugkeren - mits hij Dennis in Tokyo laat natuurlijk
Ook een verhaallijn rondom Sil's gevangenschap lijkt me lachen om te zien: Robert die tekeer gaat tegen zijn advocaat omdat zijn zoon "nog niet uit die cel is", een huis kopen samen met Laura wat verdacht veel op Huize Alberts #1 lijkt, een nieuwe start van A&A waar de gehele familie Alberts een functie heeft (Robert en Jef als de directeuren, Remco als de creatieve man / assistent van Robert en Jef, Laura als juridisch adviseur, Sil als baliemedewerker/koerier)...
Laat Robert maar komen
Eruit:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef James1988 het volgende:
Robert erin, Nick erin, doe meteen Martine Hafkamp erbij.
Omdat de set zo te vol wordt: Charlie eruit (gaat toch al), Mooiboy eruit, en gooi Wiet ook meteen maar weer in het gesticht. Of Edwin, dat mag ook.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eruit:
- Danny
- Nina
- Wiet
- Lucas
- Edwin
- Charlie (maar die gaat toch al)
Erin:
- Robert
- Remco
- Sil
- Nick
- Martine
- En een lekkere jonge meid van begin 20 erbij die niet helemaal koosjer is en Sil voor haar illegale praktijken gebruikt
- Stefano![]()
Waarom ga je dan niet? Als er tegen die tijd werkelijk een Charlie is opgesodemieterd-feestje is, wil ik graag van de partij zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat ik niet vlak bij Leiden woon champagne drinken op de sterfdag van Charlie lijkt me best gezellig.
Misschien dat we gewoon een keer met een stel van hier een kroegje moeten pakken in Utrecht, lekker centraalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet? Als er tegen die tijd werkelijk een Charlie is opgesodemieterd-feestje is, wil ik graag van de partij zijn
Nicequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien dat we gewoon een keer met een stel van haar een kroegje moeten pakken in Utrecht, lekker centraal
Stom, helemaal vergetenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit helemaal in het oosten tegen Duitsland aangeplakt zeg maar.
quote:
Ik heb geen idee, van mij mag hijquote:Maar wil Bas Muijs nou wel of niet terug? De ene keer weer wel, de andere keer weer nietEen recast van Stefano zie ik totaal niet zitten
Ik woon er wel maar niet oorspronkelijk gelukkigquote:
Tja, ik vergeet hem altijd, heb hem nooit echt boeiend gevonden. Vraag me trouwens af wat er nog te vertellen valt rondom Stefano, zeker als Lucas (hopelijk) uit de serie verdwijnt.quote:
Ik vind sowieso dat ze mensen alleen mogen recasten als ze er ongeveer een seizoen in hebben gezeten (zoals Helen#1 ongeveer).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee, van mij mag hij
Nee, geen recast, dat wordt niks!
Als Sil terug zou keren zullen ze hem wel moeten recasten: Rik Witteveen gaat namelijk naar de Toneelschoolquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat ze mensen alleen mogen recasten als ze er ongeveer een seizoen in hebben gezeten (zoals Helen#1 ongeveer).
er valt nog genoeg te vertellen rondom Stefano hoor, zijn band met Ludo is erg wisselend..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, ik vergeet hem altijd, heb hem nooit echt boeiend gevonden. Vraag me trouwens af wat er nog te vertellen valt rondom Stefano, zeker als Lucas (hopelijk) uit de serie verdwijnt.
Stefano vond ik vooral tof toen hij nog maffia was . In die periode daarna ook nog wel een tijdje maar in zijn laatst seizoen was het toch vooral een sukkeltje. Ik ben bang dat als Stefano terug keert dat zijn rol in een soort van Danny 2 veranderd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, ik vergeet hem altijd, heb hem nooit echt boeiend gevonden. Vraag me trouwens af wat er nog te vertellen valt rondom Stefano, zeker als Lucas (hopelijk) uit de serie verdwijnt.
Ik ook wel, zeker gezien Danny ook niet boeiends te vertellen heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als Stefano terug keert dat zijn rol in een soort van Danny 2 veranderd.
heb je de shortie al gezien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook wel, zeker gezien Danny ook niet boeiends te vertellen heeft.
Lijkt me sterk, anders was dat al minstens zes maanden geleden bekend gemaakt bij Boulevardquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij wel terug voor de bruiloft van Nina
Nou het lijkt me sterk dat ie zo diep kan zinken, bovendien Bas Muis kan wel acteren, hij heeft met Casper van Bohemen in een haagse serie gespeeld en gaat nu weer met o.a. ook Casper van Bohemen samenwerken in een andere productie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stefano vond ik vooral tof toen hij nog maffia was . In die periode daarna ook nog wel een tijdje maar in zijn laatst seizoen was het toch vooral een sukkeltje. Ik ben bang dat als Stefano terug keert dat zijn rol in een soort van Danny 2 veranderd.
Yups, dat mis ik ook erg in het huidige GTST. Sowieso waren die vriendschappen 9 van de 10 keer erg realistisch, omdat de acteurs in kwestie buiten de serie ook goede vrienden warenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mannen als Stefano en Benjamin, Arthur, Stan en Rik, Peter en Arnie, goeie gasten die lekker hun eigen ding doen en weten wat vrienschappen waard zijn, dat mag er ook wel weer in terugkomen
Acteren kan die zeker alleen huilen moet die echt nooit meer doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou het lijkt me sterk dat ie zo diep kan zinken, bovendien Bas Muis kan wel acteren,
Reinout Oerlemans kon dat ook niet: bij hem zag het eruit alsof-ie ernstige kiespijn hadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Acteren kan die zeker alleen huilen moet die echt nooit meer doen.
Dat ziet er echt niet uit bij hem.
niemand ziet er goed als hij huilt, toen met de uitvaart van Yasmine deed hij het wel goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lorena kan ook totaal niet huilen, net als Arnie trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nouja, hij ziet er behoorlijk verrot uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Zelfs de menthol-sticks hebben hun uitwerking niet gehad
Degene die de meeste ervaring heeft met huilen ooit is Brooke uit the Bold, die huilt volgens mij in elke scenequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nouja, jij ziet er behoorlijk verrot uit.
Ja, echt, die is jankmeester numero uno.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Degene die de meeste ervaring heeft met huilen ooit is Brooke uit the Bold, die huilt volgens mij in elke scene
De Sanders mannen mogen eigenlijk nooit huilen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
niemand ziet er goed als hij huilt, toen met de uitvaart van Yasmine deed hij het wel goed
Susanne (huil)balk kan er ook wat van.,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Degene die de meeste ervaring heeft met huilen ooit is Brooke uit the Bold, die huilt volgens mij in elke scene
Verwende vrouwen weten natuurlijk niet wat die lampjes betekenen he, verpest het verhaal nou nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef Starlie het volgende:
Alsof er in zo'n nieuwe auto geen lampjes gaan branden als er iets met je remvloeistof oid is!
"Wat een mooie accessoire!!!"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verwende vrouwen weten natuurlijk niet wat die lampjes betekenen he, verpest het verhaal nou niet
Ja en dan nog watquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verwende vrouwen weten natuurlijk niet wat die lampjes betekenen he, verpest het verhaal nou niet
Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Heeft Nina nou in al die tijd nog niet 1x geremd..?
"vertrouw me nou maar een beetje", dat ze het uberhaupt durft te zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kennelijk niet.
God, Charlie, ga dood alsjeblieft.
Wiet deed 'm toch ook van de binnenkant open?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en dan nog watDie motorkap is alleen vanuit de binnenkant open te krijgen... Dussss
Ooo oeps... Ik zag alleen dat ze hem omhoog deed.. Sorry!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wiet deed 'm toch ook van de binnenkant open?
Dan zijn ze wel snel met Noud bellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:16 schreef Starlie het volgende:
Nou zo te zien heeft Nina op haar rem getrapt!
Inderdaad, een crash a la Bassie&Adriaan was wel mooi geweest..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Dat gezicht van SjorsWel jammer dat er geen mooie crash was
In Meerdijk nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef James1988 het volgende:
Jack? Zou dat niet enorme belangenverstrengeling zijn?
nog ff volhouden dan is ze eindelijk weg !quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kennelijk niet.
God, Charlie, ga weg alsjeblieft.
Wordt pas novemberquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:35 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
nog ff volhouden dan is ze eindelijk weg !![]()
week of 6 volgens mij, maar de zomerstop zit er nog tussenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
shit ze nemen een halfjaar van te voren op he
Wa Zeggie??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef Frey het volgende:
Wiet is duidelijk de kleindochter van B2. Alleen een beter gehoor.
quote:Nu hadden ze Tubular Bells moeten gebruiken.
Hij was vermoord door Bob Lanschot.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja die was welk leuk
Zou Ludo hem weer hebben ingehuurd?
Hij had net ontdekt wie de stalker van Dian was en iemand sleutelde vervolgens aan zijn auto. Hij kreeg een ongeluk en belandde in coma voordat hij Ludo kon vertellen wie het was. Hij overleed later in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
mmmm dat kan ik me niet herinneren... hoe zat het ook al weer?
aah zo, die gast had ook Mohamed (?) vermoord toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij had net ontdekt wie de stalker van Dian was en iemand sleutelde vervolgens aan zijn auto. Hij kreeg een ongeluk en belandde in coma voordat hij Ludo kon vertellen wie het was. Hij overleed later in het ziekenhuis.
Dat was ook heel vaag gedaan. Ineens was hij dood.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
aah zo, die gast had ook Mohamed (?) vermoord toch?
Zijn broer Frank kan hem wel vervangen.quote:
ja klopt, dat was echtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was ook heel vaag gedaan. Ineens was hij dood.
Dit vind ik ook, soms is er gewoon een personage in met potentieel (Vadim of Aydin) en die moet dan ineens weg. Tuurlijk weet ik wel dat het een gastrol is, maar vroeger konden mensen die oorspronkelijk een gastrol hadden er zo toch inkomen voor onbepaalde tijd of als vaste kracht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was ook heel vaag gedaan. Ineens was hij dood.
Klopt als ze het dan leuk deden of het klikte mochten ze blijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit vind ik ook, soms is er gewoon een personage in met potentieel (Vadim of Aydin) en die moet dan ineens weg. Tuurlijk weet ik wel dat het een gastrol is, maar vroeger konden mensen die oorspronkelijk een gastrol hadden er zo toch inkomen voor onbepaalde tijd of als vaste kracht.
Dat mag wel eens keer!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Frey het volgende:
Elly de Graaf was ook bij de fotoshoot. Zal Rosa eindelijk een keer op de castfoto komen te staan?
Rosa woont toch bij de Sanders in huis?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat we Rosa een keer in haar thuis situatie zien , Ik bedoel die vrouw heeft natuurlijk ook nog een heel leven buiten het schoonmaakster werk bij Meneer Sanders. Oke we kennen nu dan we Lorena maar verder ook niet. En sinds het wegvallen van Meneer Harmsen hebben we natuurlijk niemand meer uit die leeftijds- categorie die echt zijn of haar eigen verhaallijnen krijgt.
Dat hoop ik eigenlijk juist niet. Dit is juist de charme van het personage.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat we Rosa een keer in haar thuis situatie zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
mmm geen idee hoe ik er bij kwam dat ze daar woontquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rosa woont inderdaad niet in Huize Sanders, al heeft ze daar wel een kamer waar ze kan overnachten in het personeelsgedeelte werd ooit gezegd.
quote:Overigens morgenziet er veelbelovend uit heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben eerlijk gezegd meer aan het aftellen naar 20 september (als ze zich ditmaal aan de datum houden)quote:
wat is er 20 september dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd meer aan het aftellen naar 20 september (als ze zich ditmaal aan de datum houden)
okequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vanaf dan is seizoen 4 bij bol.com leverbaar
klopt, dit is wel leuk zo met de cliff in het vooruitzicht..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef Frey het volgende:
Maar het is lang geleden dat er een paar spannende verhaallijnen tegelijk waren.
Danny is vreselijk, maar Bing vond ik misschien wel nog irritanter.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
klopt, dit is wel leuk zo met de cliff in het vooruitzicht..
Alleen Danny
Ik ben geen Bing fan, maar in deze had hij toch gelijk.. het is toch van de zotte dat playmobiel toestemming moet geven?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Danny is vreselijk, maar Bing vond ik misschien wel nog irritanter.
Als dat eens zou kunnen, gelukkig gaat Danny er voor 4 maanden uitquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Danny en Bing beiden lekker eruit laten gaan en Sjors met Rik laten gaan, dit zijn tenminste mensen die niet alleen maar aan zichzelf denken.
Als Charlie vertrekt zie ik Sjors best wel met Rik gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnen, gelukkig gaat Danny er voor 4 maanden uit
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
In de paar scenes die ze samen hadden vond ik ook wel dat ze een goede chemie met elkaar hadden. Dit wordt dan wel weer gecompliceerd met Lana omdat die dan vaker wordt opgevoerd door de broer van zijn pa dan door zijn pa zelf, maargoed, alles beter dan Bing.
Ik heb zo'n gevoel dat Ferry Somogyi het wel eens zal zijn met zo'n verhaallijn!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Danny en Bing beiden lekker eruit laten gaan en Sjors met Rik laten gaan, dit zijn tenminste mensen die niet alleen maar aan zichzelf denken.
Hij is de neger omdat het moet. Zijn vader en moeder zijn veel leuker de tijdelijke komst van Stanga heeft hij toegevoegd . maar dan houdt het wel op. Stanga is trouwens net als inspecteur Mo een geniale gast rol die ik graag voor langere tijd in gtst had gezien. Ik zie hem er echt wel voor aan om vrouwen te daten uit de zelfde leeftijds categorie als Bing wat weer voor allemaal leuke dingen had kunnen zorgen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef Frey het volgende:
Bing zit er inmiddels al 6½ jaar in, maar wat heeft hij tot nu toe toegevoegd?
Ik vond Aydin en Dian echt zo'n leuk stelquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is de neger omdat het moet. Zijn vader en moeder zijn veel leuker de tijdelijke komst van Stanga heeft hij toegevoegd . maar dan houdt het wel op. Stanga is trouwens net als inspecteur Mo een geniale gast rol die ik graag voor langere tijd in gtst had gezien. Ik zie hem er echt wel voor aan om vrouwen te daten uit de zelfde leeftijds categorie als Bing wat weer voor allemaal leuke dingen had kunnen zorgen.
Haha wat een scene Sebastian Labrie is ook een held jammer dat ze hem die kut rol hebben gegeven.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:27 schreef Frey het volgende:
Stefano: "Dan gaan we gelijk de verloving vieren"
Ray: "Van?"
Stefano: "Jou en je kroeg"
In seizoen 14 had hij wel een toffe rol. Eerst met Benjamin in de grot en daarna als bodyguard van Ludo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha wat een scene Sebastian Labrie is ook een held jammer dat ze hem die kut rol hebben gegeven.
Toen vond ik hem ook beter ja. Maar verder dat gezeik over de Koning of als speurneus na de moord en dat gedoe in dat klooster nee daar werd ik echt niet vrolijk van. Terwijl als je die gast in programma s op tv ziet kom hij zo tof en relax over en hij kan ook best acteren. Martijn had een beetje hetzelfde probleem is ook een prima acteur maar kreeg ook alleen maar saaie verhaallijnen en mocht koffie zetten .quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:34 schreef Frey het volgende:
[..]
In seizoen 14 had hij wel een toffe rol. Eerst met Benjamin in de grot en daarna als bodyguard van Ludo.
Hehe, en ze hebben het ook wel eens over "Dat is helemaal aan de andere kant van de stad!" waarna in een andere scene weer wordt gezegd dat Meerdijk niet zo groot is.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:02 schreef Kaat38 het volgende:
Die Danny is te maf voor woorden, hoezo bepaald hij even waar zijn ex gaat wonen?
Bing probeerde nog uit te leggen dat ze in de stad bleven wonen, moest ik trouwens om lachen, hoe een grote stad is meerdijk.
Volgens mij ligt alles max. 100m van elkaar af, tjemig wat een probleem!
En nu moeten ze boven gaan wonen in dat studentenhok???
Lijkt mij beter als Bing en Sjors lekker een leuk huisje voor zichzelf zoeken.
Kortom: Danny![]()
![]()
Eens, Bing was redelijk okee toen hij er net in kwam, niet bijzonder maar ook niet onuitstaanbaar. Toen woonde hij ook nog bij Dorothea, wist ie zijn plaats een stuk beter en gedroeg zich symphatieker. Sinds Sjors een slippertje maakte met Milan, waarbij hij haar twee keer gewoon in het gezicht sloeg, vond ik hem al een stuk dommer. Hierna hield ie nog wekenlang de rol van 'boze Bing' vol, ging hij weg (ivm de Flexwet), sinds hij terug kwam daarvan is ie in mijn ogen stukken dommer en stukken onredelijk-dominanter/arroganter geworden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:39 schreef Frey het volgende:
Het ging mis na de dood van Benjamin. Dat was inderdaad een belangrijk verbindingspersonage.
Jaaaa, Aydinquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond Aydin en Dian echt zo'n leuk stelnu allebei dood
En Kenneth 'huuhuhuh' Herdigein mag wel gauw weer langskomen als Stange ja
![]()
Ja ik ook.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:14 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me toch af wat die Tineke nou precies wil.
Neem contact op met de huidige schrijvers en vraag naar hun beste verhaallijnen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:43 schreef roos85 het volgende:
Wie helpt me nog aan 2 nominaties voor het tournament?
Daar kunnen ze straks alle kanten mee op want ze heeft zich al met de helft van meerdijk bemoeid.quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:14 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me toch af wat die Tineke nou precies wil.
Och dat zegt niet altijd alles, Frits stond ook nog op de castfoto van 1995-1996, terwijl die binnenkort zou overlijden. En in seizoen 1 stonden er mensen op de castfoto die soms nauwelijks 1 keer mee speelden, maar dat is sowieso een verhaal apartquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:07 schreef Madame_Paon het volgende:
In 2009 kon je op die manier al weten dat Maxime het zou overleven, omdat Marjolein Keuning ook weer op de castfoto zou staan.
Mja, Nick stond ook op de castfoto van 2009-2010, maar die was ook al binnen enkele weken na het starten van het seizoen weg. Het zegt niet zoveel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop echt dat Ludo gaat samenwerken met Lorena en Maxime.
Frederik heeft dan geen schijn van kans.
Ik ben echt blij dat ze niet teveel bekend hebben gemaakt bij het RTL Boulevardfragment over de fotoshoot van volgend seizoen.
In 2009 kon je op die manier al weten dat Maxime het zou overleven, omdat Marjolein Keuning ook weer op de castfoto zou staan.
Wiet wordt steeds gestoorder ... en ik steeds enthousiaster.
En ging Maxime er niet (tijdelijk) uit vanwege de flexwet?quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik hoop echt dat Ludo gaat samenwerken met Lorena en Maxime.
Frederik heeft dan geen schijn van kans.
Ik ben echt blij dat ze niet teveel bekend hebben gemaakt bij het RTL Boulevardfragment over de fotoshoot van volgend seizoen.
Wiet wordt steeds gestoorder ... en ik steeds enthousiaster.
Mevrouw Bleeker. Op de CD-rom als bijpersonage geplaatst, maar het was serieus een karakter wat ik 1 keer heb zien langskomen. Verdomd, een edelfigurante in het centrale midden van de castfotoquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En in seizoen 1 stonden er mensen op de castfoto die soms nauwelijks 1 keer mee speelden, maar dat is sowieso een verhaal apart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WILMA NANNINGA. Ik vind het echt erg dat zij dit heeft geschreven. Geweldig aardige vrouw, maar een beschadiging voor haar schrijfkunsten.Het is dus al zover dat steeds hetzelfde opnieuw en opnieuw, namelijk hoer Charlie die rondzooit met de broertjes, een boeiende lijn genoemd wordt.quote:AMSTERDAM - Op welke manier verlaat Charlie straks Goede Tijden, Slechte Tijden? Nu Lieke van Lexmond ontslag heeft genomen bij de soap, is er werk aan de winkel voor de schrijvers. Charlie, die een vurige relatie onderhield met broer Danny (Jan Kooijman) van haar echtgenoot Rik (Ferri Somogyi), zit midden in een boeiende verhaallijn.quote:Eén oplossing is Lieke vervangen door een andere actrice. Zodat we vanaf ongeveer november alleen moeten wennen aan een ander gezicht van Charlie. Dat zou, wordt nu al geroepen, best Babette van Veen kunnen zijn. Zij heeft tenslotte aangegeven dat ze in de markt is.![]()
![]()
![]()
Volgend seizoen keert Sil terug als volwassen gozer, gespeeld door Reinout Oerlemans.Goh, echt waar?quote:De andere optie is dat Charlie uit de soap wordt geschreven.Die laatste zin liet me zó hard lachen.quote:Ze zou om alle ellende van zich af te schudden het plan op kunnen vatten uit te huilen bij haar eerder vertrokken pleegmoeder Barbara (Charlotte Besijn) of terug te gaan naar Tanzania om daar in het weeshuis zoveel goed werk te verrichten dat ze zichzelf haar overspelige gedrag kan vergeven.Yes!quote:Het kan ook dat de terugkeermogelijkheid voor Lieke wordt afgesneden.DÁT noem ik nu een exit! Charlie die Danny head geeft in de auto, Danny die er in opgaat, niet op de weg let en ala Dossier Verhulst zo door een hoekrailing knalt en met de auto zo tegen een betonnen pilaar aanknalt (Dat geeft wel enkele rode vlekken, google anders eens op 'Porsche Girl')quote:Ze zou toch een relatie met Danny kunnen aangaan en een fataal ongeluk krijgen tijdens een vrijpartij achter het stuur.Ferry klopt, maar Jan...? Wie wil er nou NIET van Jan Kooijman af, op 12-jarige opgegeilde buurmeisjes na dan?quote:Of Rik zou buiten zichzelf kunnen raken en met het pistool van rechercheur Jack (Mark van Eeuwen) Charlie vermoorden en daarna een poging tot zelfmoord doen. Rik zou dat dan overleven, net als Danny het auto-ongeluk. We willen tenslotte niet meteen ook van Ferri Somogyi en Jan Kooijman af.
Hier mijn verhaal:quote:Na de cliffhanger vinden wij het een mooie zomeroefening. Wie bedenkt de beste verhaallijn voor GTST. Verhalen insturen naar: prive@telegraaf.nl of Redactie De Telegraaf - Privé, Postbus 376, 1000 EB Amsterdam, o.v.v. GTST. De beste inzendingen worden uiteraard beloond. U mag er de hele zomer over doen. Wij verzamelen de inzendingen tot 1 september en zullen regelmatig over het verloop berichten.
Fuck hey. Het komt gewoon ècht door ons.quote:Speculatie bracht Lieke van Lexmond op idee stoppen GTST
Aanhoudende speculatie over het vertrek van Lieke van Lexmond uit Goede Tijden Slechte Tijden heeft de actrice op het idee gebracht daadwerkelijk te stoppen met de soap. Dat vertelde Lieke in RTL Boulevard, waar ze een maand geleden haar vertrek nog ontkrachtte. “Er was toen nog helemaal niets van waar, maar het heeft me wel aan het denken gezet om het leven zonder Charlie Fischer te zien. Ineens dacht ik: Dit is wel een goed moment eigenlijk.”
Afgelopen vrijdag heeft ze de schrijvers en RTL laten weten te willen gaan stoppen met de rol van Charlie Fischer. Daar wordt nu bekeken hoe de exit vorm wordt gegeven. Het is mogelijk dat het karakter de serie verlaat, de rol zou ook gerecast kunnen worden. Tussen het uitleveren van de scripts aan de acteurs en het daadwerkelijk uitzenden ervan zit 6 tot 8 weken. Lieke is vermoedelijk dus nog tot aan de winter in GTST te zien.
“Het is belachelijk snel uitgelekt, helaas. Maargoed, ik houd ook wel van openheid. Met RTL ben ik nu in overleg over de toekomst”, zegt de actrice, die ook De TV Makelaar en Ik Kom Bij Je Eten presenteert. Dit seizoen deed ze bovendien The Ultimate Dance Battle en wat klusjes bij X Factor. “Ik heb het laatste jaar veel mooie programma’s mogen presenteren en dat vond ik ontzettend leuk. Daar wil ik graag in door.” Van Lexmond ontkent dat er al een concreet voorstel klaarligt.
Bron: Zappen.blog.nl
Over wie zullen we nu eens gaan speculeren?quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit gelezen trouwens?
[..]
Fuck hey. Het komt gewoon ècht door ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |