Ja en dan nog watquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verwende vrouwen weten natuurlijk niet wat die lampjes betekenen he, verpest het verhaal nou niet
Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Heeft Nina nou in al die tijd nog niet 1x geremd..?
"vertrouw me nou maar een beetje", dat ze het uberhaupt durft te zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kennelijk niet.
God, Charlie, ga dood alsjeblieft.
Wiet deed 'm toch ook van de binnenkant open?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en dan nog watDie motorkap is alleen vanuit de binnenkant open te krijgen... Dussss
Ooo oeps... Ik zag alleen dat ze hem omhoog deed.. Sorry!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wiet deed 'm toch ook van de binnenkant open?
Dan zijn ze wel snel met Noud bellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:16 schreef Starlie het volgende:
Nou zo te zien heeft Nina op haar rem getrapt!
Inderdaad, een crash a la Bassie&Adriaan was wel mooi geweest..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:31 schreef kwiwi het volgende:
Dat gezicht van SjorsWel jammer dat er geen mooie crash was
In Meerdijk nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:33 schreef James1988 het volgende:
Jack? Zou dat niet enorme belangenverstrengeling zijn?
nog ff volhouden dan is ze eindelijk weg !quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kennelijk niet.
God, Charlie, ga weg alsjeblieft.
Wordt pas novemberquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:35 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
nog ff volhouden dan is ze eindelijk weg !![]()
week of 6 volgens mij, maar de zomerstop zit er nog tussenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
shit ze nemen een halfjaar van te voren op he
Wa Zeggie??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:16 schreef Frey het volgende:
Wiet is duidelijk de kleindochter van B2. Alleen een beter gehoor.
quote:Nu hadden ze Tubular Bells moeten gebruiken.
Hij was vermoord door Bob Lanschot.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef roos85 het volgende:
[..]
ja die was welk leuk
Zou Ludo hem weer hebben ingehuurd?
Hij had net ontdekt wie de stalker van Dian was en iemand sleutelde vervolgens aan zijn auto. Hij kreeg een ongeluk en belandde in coma voordat hij Ludo kon vertellen wie het was. Hij overleed later in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
mmmm dat kan ik me niet herinneren... hoe zat het ook al weer?
aah zo, die gast had ook Mohamed (?) vermoord toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:34 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij had net ontdekt wie de stalker van Dian was en iemand sleutelde vervolgens aan zijn auto. Hij kreeg een ongeluk en belandde in coma voordat hij Ludo kon vertellen wie het was. Hij overleed later in het ziekenhuis.
Dat was ook heel vaag gedaan. Ineens was hij dood.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
aah zo, die gast had ook Mohamed (?) vermoord toch?
Zijn broer Frank kan hem wel vervangen.quote:
ja klopt, dat was echtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was ook heel vaag gedaan. Ineens was hij dood.
Dit vind ik ook, soms is er gewoon een personage in met potentieel (Vadim of Aydin) en die moet dan ineens weg. Tuurlijk weet ik wel dat het een gastrol is, maar vroeger konden mensen die oorspronkelijk een gastrol hadden er zo toch inkomen voor onbepaalde tijd of als vaste kracht.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was ook heel vaag gedaan. Ineens was hij dood.
Klopt als ze het dan leuk deden of het klikte mochten ze blijven.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit vind ik ook, soms is er gewoon een personage in met potentieel (Vadim of Aydin) en die moet dan ineens weg. Tuurlijk weet ik wel dat het een gastrol is, maar vroeger konden mensen die oorspronkelijk een gastrol hadden er zo toch inkomen voor onbepaalde tijd of als vaste kracht.
Dat mag wel eens keer!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Frey het volgende:
Elly de Graaf was ook bij de fotoshoot. Zal Rosa eindelijk een keer op de castfoto komen te staan?
Rosa woont toch bij de Sanders in huis?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat we Rosa een keer in haar thuis situatie zien , Ik bedoel die vrouw heeft natuurlijk ook nog een heel leven buiten het schoonmaakster werk bij Meneer Sanders. Oke we kennen nu dan we Lorena maar verder ook niet. En sinds het wegvallen van Meneer Harmsen hebben we natuurlijk niemand meer uit die leeftijds- categorie die echt zijn of haar eigen verhaallijnen krijgt.
Dat hoop ik eigenlijk juist niet. Dit is juist de charme van het personage.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik hoop dat we Rosa een keer in haar thuis situatie zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
mmm geen idee hoe ik er bij kwam dat ze daar woontquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rosa woont inderdaad niet in Huize Sanders, al heeft ze daar wel een kamer waar ze kan overnachten in het personeelsgedeelte werd ooit gezegd.
quote:Overigens morgenziet er veelbelovend uit heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben eerlijk gezegd meer aan het aftellen naar 20 september (als ze zich ditmaal aan de datum houden)quote:
wat is er 20 september dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben eerlijk gezegd meer aan het aftellen naar 20 september (als ze zich ditmaal aan de datum houden)
okequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vanaf dan is seizoen 4 bij bol.com leverbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |