Hm, zou kunnen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien bedoelde Wilbert dat het hem niet kon schelen of Robert wel of niet dood zou gaan, maar dat hij voor 'toch maar niet' had gekozen vanuit praktische overwegingen.
Niks is zo veranderlijk als een mens zeggen ze weleens, het zou nu ook wel qua timing goed zijn voor Robert om terug te keren overigens. Die verdwijning van Jef, Sil die in de bajes zit, Laura die nog vrijgezel is, het zakenleven dat weer (al zij het nog zeer miniem) van zich laat horen. Van mij mag het (wel met zijn oude coupe graag)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm, zou kunnen.
Sowieso snap ik Wilbert niet echt. Bij zijn vertrek zei hij telkens dat-ie nooit meer terug wilde keren in GTST, dat het een gesloten boek was e.d. , en een halfjaar geleden gaf hij aan gerust terug te willen keren
Van mij mag Robert vandaag al terugkeren - mits hij Dennis in Tokyo laat natuurlijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niks is zo veranderlijk als een mens zeggen ze weleens, het zou nu ook wel qua timing goed zijn voor Robert om terug te keren overigens. Die verdwijning van Jef, Sil die in de bajes zit, Laura die nog vrijgezel is, het zakenleven dat weer (al zij het nog zeer miniem) van zich laat horen. Van mij mag het (wel met zijn oude coupe graag)
ik zeg: doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Van mij mag Robert vandaag al terugkeren - mits hij Dennis in Tokyo laat natuurlijk
Ook een verhaallijn rondom Sil's gevangenschap lijkt me lachen om te zien: Robert die tekeer gaat tegen zijn advocaat omdat zijn zoon "nog niet uit die cel is", een huis kopen samen met Laura wat verdacht veel op Huize Alberts #1 lijkt, een nieuwe start van A&A waar de gehele familie Alberts een functie heeft (Robert en Jef als de directeuren, Remco als de creatieve man / assistent van Robert en Jef, Laura als juridisch adviseur, Sil als baliemedewerker/koerier)...
Laat Robert maar komen
Eruit:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:13 schreef James1988 het volgende:
Robert erin, Nick erin, doe meteen Martine Hafkamp erbij.
Omdat de set zo te vol wordt: Charlie eruit (gaat toch al), Mooiboy eruit, en gooi Wiet ook meteen maar weer in het gesticht. Of Edwin, dat mag ook.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Eruit:
- Danny
- Nina
- Wiet
- Lucas
- Edwin
- Charlie (maar die gaat toch al)
Erin:
- Robert
- Remco
- Sil
- Nick
- Martine
- En een lekkere jonge meid van begin 20 erbij die niet helemaal koosjer is en Sil voor haar illegale praktijken gebruikt
- Stefano![]()
Waarom ga je dan niet? Als er tegen die tijd werkelijk een Charlie is opgesodemieterd-feestje is, wil ik graag van de partij zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat ik niet vlak bij Leiden woon champagne drinken op de sterfdag van Charlie lijkt me best gezellig.
Misschien dat we gewoon een keer met een stel van hier een kroegje moeten pakken in Utrecht, lekker centraalquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet? Als er tegen die tijd werkelijk een Charlie is opgesodemieterd-feestje is, wil ik graag van de partij zijn
Nicequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien dat we gewoon een keer met een stel van haar een kroegje moeten pakken in Utrecht, lekker centraal
Stom, helemaal vergetenquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit helemaal in het oosten tegen Duitsland aangeplakt zeg maar.
quote:
Ik heb geen idee, van mij mag hijquote:Maar wil Bas Muijs nou wel of niet terug? De ene keer weer wel, de andere keer weer nietEen recast van Stefano zie ik totaal niet zitten
Ik woon er wel maar niet oorspronkelijk gelukkigquote:
Tja, ik vergeet hem altijd, heb hem nooit echt boeiend gevonden. Vraag me trouwens af wat er nog te vertellen valt rondom Stefano, zeker als Lucas (hopelijk) uit de serie verdwijnt.quote:
Ik vind sowieso dat ze mensen alleen mogen recasten als ze er ongeveer een seizoen in hebben gezeten (zoals Helen#1 ongeveer).quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:25 schreef roos85 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee, van mij mag hij
Nee, geen recast, dat wordt niks!
Als Sil terug zou keren zullen ze hem wel moeten recasten: Rik Witteveen gaat namelijk naar de Toneelschoolquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat ze mensen alleen mogen recasten als ze er ongeveer een seizoen in hebben gezeten (zoals Helen#1 ongeveer).
er valt nog genoeg te vertellen rondom Stefano hoor, zijn band met Ludo is erg wisselend..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, ik vergeet hem altijd, heb hem nooit echt boeiend gevonden. Vraag me trouwens af wat er nog te vertellen valt rondom Stefano, zeker als Lucas (hopelijk) uit de serie verdwijnt.
Stefano vond ik vooral tof toen hij nog maffia was . In die periode daarna ook nog wel een tijdje maar in zijn laatst seizoen was het toch vooral een sukkeltje. Ik ben bang dat als Stefano terug keert dat zijn rol in een soort van Danny 2 veranderd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:28 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, ik vergeet hem altijd, heb hem nooit echt boeiend gevonden. Vraag me trouwens af wat er nog te vertellen valt rondom Stefano, zeker als Lucas (hopelijk) uit de serie verdwijnt.
Ik ook wel, zeker gezien Danny ook niet boeiends te vertellen heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als Stefano terug keert dat zijn rol in een soort van Danny 2 veranderd.
heb je de shortie al gezien?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ook wel, zeker gezien Danny ook niet boeiends te vertellen heeft.
Lijkt me sterk, anders was dat al minstens zes maanden geleden bekend gemaakt bij Boulevardquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hopelijk komt hij wel terug voor de bruiloft van Nina
Nou het lijkt me sterk dat ie zo diep kan zinken, bovendien Bas Muis kan wel acteren, hij heeft met Casper van Bohemen in een haagse serie gespeeld en gaat nu weer met o.a. ook Casper van Bohemen samenwerken in een andere productie.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stefano vond ik vooral tof toen hij nog maffia was . In die periode daarna ook nog wel een tijdje maar in zijn laatst seizoen was het toch vooral een sukkeltje. Ik ben bang dat als Stefano terug keert dat zijn rol in een soort van Danny 2 veranderd.
Yups, dat mis ik ook erg in het huidige GTST. Sowieso waren die vriendschappen 9 van de 10 keer erg realistisch, omdat de acteurs in kwestie buiten de serie ook goede vrienden warenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mannen als Stefano en Benjamin, Arthur, Stan en Rik, Peter en Arnie, goeie gasten die lekker hun eigen ding doen en weten wat vrienschappen waard zijn, dat mag er ook wel weer in terugkomen
Acteren kan die zeker alleen huilen moet die echt nooit meer doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou het lijkt me sterk dat ie zo diep kan zinken, bovendien Bas Muis kan wel acteren,
Reinout Oerlemans kon dat ook niet: bij hem zag het eruit alsof-ie ernstige kiespijn hadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Acteren kan die zeker alleen huilen moet die echt nooit meer doen.
Dat ziet er echt niet uit bij hem.
niemand ziet er goed als hij huilt, toen met de uitvaart van Yasmine deed hij het wel goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lorena kan ook totaal niet huilen, net als Arnie trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nouja, hij ziet er behoorlijk verrot uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Zelfs de menthol-sticks hebben hun uitwerking niet gehad
Degene die de meeste ervaring heeft met huilen ooit is Brooke uit the Bold, die huilt volgens mij in elke scenequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nouja, jij ziet er behoorlijk verrot uit.
Ja, echt, die is jankmeester numero uno.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Degene die de meeste ervaring heeft met huilen ooit is Brooke uit the Bold, die huilt volgens mij in elke scene
De Sanders mannen mogen eigenlijk nooit huilen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
niemand ziet er goed als hij huilt, toen met de uitvaart van Yasmine deed hij het wel goed
Susanne (huil)balk kan er ook wat van.,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Degene die de meeste ervaring heeft met huilen ooit is Brooke uit the Bold, die huilt volgens mij in elke scene
Verwende vrouwen weten natuurlijk niet wat die lampjes betekenen he, verpest het verhaal nou nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef Starlie het volgende:
Alsof er in zo'n nieuwe auto geen lampjes gaan branden als er iets met je remvloeistof oid is!
"Wat een mooie accessoire!!!"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verwende vrouwen weten natuurlijk niet wat die lampjes betekenen he, verpest het verhaal nou niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |