Reinout Oerlemans kon dat ook niet: bij hem zag het eruit alsof-ie ernstige kiespijn hadquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Acteren kan die zeker alleen huilen moet die echt nooit meer doen.
Dat ziet er echt niet uit bij hem.
niemand ziet er goed als hij huilt, toen met de uitvaart van Yasmine deed hij het wel goedquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lorena kan ook totaal niet huilen, net als Arnie trouwensquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nouja, hij ziet er behoorlijk verrot uit.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
Zelfs de menthol-sticks hebben hun uitwerking niet gehad
Degene die de meeste ervaring heeft met huilen ooit is Brooke uit the Bold, die huilt volgens mij in elke scenequote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nouja, jij ziet er behoorlijk verrot uit.
Ja, echt, die is jankmeester numero uno.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Degene die de meeste ervaring heeft met huilen ooit is Brooke uit the Bold, die huilt volgens mij in elke scene
De Sanders mannen mogen eigenlijk nooit huilen!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
niemand ziet er goed als hij huilt, toen met de uitvaart van Yasmine deed hij het wel goed
Susanne (huil)balk kan er ook wat van.,quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Degene die de meeste ervaring heeft met huilen ooit is Brooke uit the Bold, die huilt volgens mij in elke scene
Verwende vrouwen weten natuurlijk niet wat die lampjes betekenen he, verpest het verhaal nou nietquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef Starlie het volgende:
Alsof er in zo'n nieuwe auto geen lampjes gaan branden als er iets met je remvloeistof oid is!
"Wat een mooie accessoire!!!"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verwende vrouwen weten natuurlijk niet wat die lampjes betekenen he, verpest het verhaal nou niet
Ja en dan nog watquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Verwende vrouwen weten natuurlijk niet wat die lampjes betekenen he, verpest het verhaal nou niet
Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Heeft Nina nou in al die tijd nog niet 1x geremd..?
"vertrouw me nou maar een beetje", dat ze het uberhaupt durft te zeggenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kennelijk niet.
God, Charlie, ga dood alsjeblieft.
Wiet deed 'm toch ook van de binnenkant open?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:12 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en dan nog watDie motorkap is alleen vanuit de binnenkant open te krijgen... Dussss
Ooo oeps... Ik zag alleen dat ze hem omhoog deed.. Sorry!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wiet deed 'm toch ook van de binnenkant open?
Dan zijn ze wel snel met Noud bellenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:16 schreef Starlie het volgende:
Nou zo te zien heeft Nina op haar rem getrapt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |