De kaarten zijn belachelijk duur ... ik zou het overwegen als ze wat minder zouden kosten.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef miss-jones25 het volgende:
gtst live ... gaan daar echt mensen heen ? bedoel, ik kijk ook elke avond gtst maar om nou naar zo'n avond te gaan..
Oké, en wat denk je hiermee te bereiken?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik benadruk hier even neutraal dat de dikgedrukte dingen jouw mening zijn en geen algemeen geldende feiten
Jazeker! (Lees: 14-jarige pubermeisjes die alle Hitkrant-posters van J. Kooijman aan de muur hebben hangen en serieus denken dat ze een kansje bij Mister Mooiboy makenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De kaarten zijn belachelijk duur ... ik zou het overwegen als ze wat minder zouden kosten.
Maar er zijn vast wel genoeg mensen die bereid zijn zoveel te betalen.
Ik wil niets bereiken, wel iets in herrinering brengen, namelijk deze post van je waarmee ik het volledig eens was en ben:quote:Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oké, en wat denk je hiermee te bereiken?
Je denkt toch echt niet dat ik vanwege jou niet meer in dit topic ga posten?
Want dan overschat je jezelf echt.
Oké.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik wil niets bereiken, wel iets in herrinering brengen, namelijk deze post van je waarmee ik het volledig eens was en ben:
[tournament] GTST - De slechtste verhaallijn -Nominatieronde-
Niemands mening is de juiste, die van ons niet en die van jou ook niet, ieder heeft zijn eigen mening
Terwijl het bullshit is dat Edwin dankzij Anton's reactie op zijn homoseksualiteit zijn examens niet heeft gehaaldquote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jammer dat Anton straks weer zijn halve gezin over zich heen krijgt
Had ze die kar niet van Maxime gehad voor d'r 21ste verjaardag?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik wist niet eens dat Nina een auto had/auto kon rijden overigens![]()
Dat zou kunnen ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Had ze die kar niet van Maxime gehad voor d'r 21ste verjaardag?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wiet heeft dus Nina's remleiding doorgesneden? Dat deed B2 ook met de auto van Bassie en Adriaan en Robert deed iets soortgelijks met de auto van Philip van Alphen![]()
Ik wist niet eens dat Nina een auto had/auto kon rijden overigens![]()
Dat dus, als Edwin hetero zou zijn mocht Anton Edwins liefdesleven wel als argument gebruiken, maar nu hij homo is niet. Dit is de wereld op zijn kopquote:Op maandag 20 juni 2011 20:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Terwijl het bullshit is dat Edwin dankzij Anton's reactie op zijn homoseksualiteit zijn examens niet heeft gehaald
Ik ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:35 schreef roos85 het volgende:
[..]ik moest ook gelijk aan Bassie en Adriaan denken...
Precies!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat dus, als Edwin hetero zou zijn mocht Anton Edwins liefdesleven wel als argument gebruiken, maar nu hij homo is niet. Dit is de wereld op zijn kop
Ik vind Edwin en Lucas allebei leuker als ze niet bij elkaar zijn op de een of andere manier, ze hebben dan op de een of andere manier een doel in hun leven, nu is het alleen met elkaar rondhangenquote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies!![]()
Sowieso is die Edwin een lulletje rozenwater van formaat, wát een walgelijk en irritant personage is datKan hij niet meteen mee met Charlie?
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:38 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Precies!![]()
Sowieso is die Edwin een lulletje rozenwater van formaat, wát een walgelijk en irritant personage is datKan hij niet meteen mee met Charlie?
De naam "Ludwin" alleen alquote:Op maandag 20 juni 2011 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben het volledig met je eens.
Edwin neemt nooit eens ergens verantwoordelijkheid voor en altijd heeft iemand anders het gedaan.
En hij dumpt Lucas natuurlijk om de haverklap.
Weg met Ludwin. Lucas verdient beter.
En dan heb ik het nog niet eens over het acteer'talent' van meneer Arkenbout ...
Ik vind dus niet Lucas erger is dan Edwin of omgekeerd, ik vind ze beiden even ergquote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De naam "Ludwin" alleen al![]()
![]()
Degene die dát bedacht heeft mogen ze wat mij betreft uit een vliegend vliegtuig gooien zonder parachute
Nu word ik benieuwd.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
die shortie
Jip&Janneke zijn ook weer lekker tegen elkaar bezig
Ik heb het zo gehad met dat "Ludwin".quote:
Ik ook, zeker omdat Lucas te stereotiep wordt neergezetquote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dus niet Lucas erger is dan Edwin of omgekeerd, ik vind ze beiden even erg
Ik ookquote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb het zo gehad met dat "Ludwin".![]()
Ook al die reacties op youtube enzo. "Boehoe, geen Ludwin in deze aflevering..."
GTSTfanMark.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook al die reacties op youtube enzo. "Boehoe, geen Ludwin in deze aflevering..."
En van die Engels ondertitelde filmpjes met alles van die 2.
Ik vond de relatie van Jan en Petra van Ede bijna nog interressanter, hun relatie bestaat alleen maar omdat de makers het thema homoseksualiteit uit willen melken en moet zodoende dus drijven op conflicten die speciaal voor dit thema in het leven worden geroepen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
En van die Engels ondertitelde filmpjes met alles van die 2.
Jan en Petra waren sowieso interessanter dan zo'n beetje de hele huidige castquote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond de relatie van Jan en Petra van Ede bijna nog interressanter
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jan en Petra waren sowieso interessanter dan zo'n beetje de hele huidige cast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |