Ik heb het zo gehad met dat "Ludwin".quote:
Ik ook, zeker omdat Lucas te stereotiep wordt neergezetquote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind dus niet Lucas erger is dan Edwin of omgekeerd, ik vind ze beiden even erg
Ik ookquote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb het zo gehad met dat "Ludwin".![]()
Ook al die reacties op youtube enzo. "Boehoe, geen Ludwin in deze aflevering..."
GTSTfanMark.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook al die reacties op youtube enzo. "Boehoe, geen Ludwin in deze aflevering..."
En van die Engels ondertitelde filmpjes met alles van die 2.
Ik vond de relatie van Jan en Petra van Ede bijna nog interressanter, hun relatie bestaat alleen maar omdat de makers het thema homoseksualiteit uit willen melken en moet zodoende dus drijven op conflicten die speciaal voor dit thema in het leven worden geroepen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:44 schreef Frey het volgende:
[..]
En van die Engels ondertitelde filmpjes met alles van die 2.
Jan en Petra waren sowieso interessanter dan zo'n beetje de hele huidige castquote:Op maandag 20 juni 2011 20:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond de relatie van Jan en Petra van Ede bijna nog interressanter
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jan en Petra waren sowieso interessanter dan zo'n beetje de hele huidige cast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Nina-Sanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
"Ik vond het lampje zo'n mooie kleur hebben"quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat van die remleidingen doorsnijden kan helegaar niet.... Dan gaat er toch sowieso een lampje branden ten teken dat de remdruk weg is?
Ofnouja Nina is niet de slimste dus grote kans dat ze gewoon doorrijdt en het lampje niet eens ziet...
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:51 schreef Nina-Sanders het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat me wel wederom weer aan Bassie en Adriaan denken, nu pas snap ik wat je zojuist zei Frey![]()
Een heer met stijl
Niet bij alle auto's, bovendien het kan zijn dat ie langzaam leegloopt en dan floept ie ineens aan en is het al te laat.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat van die remleidingen doorsnijden kan helegaar niet.... Dan gaat er toch sowieso een lampje branden ten teken dat de remdruk weg is?
Ofnouja Nina is niet de slimste dus grote kans dat ze gewoon doorrijdt en het lampje niet eens ziet...
Ik ben ook nog steeds benieuwd wat die Tanya/Tineke nou precies met Jef gedaan heeft. Het is wel wat. Maandenlang zitten we te roepen dat Jef weer eens een verhaallijn moet krijgen. Heeft hij er eindelijk een, is hij niet in beeld.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ludo-Maxime-Frederik zijn nu wel interressant hoor, net als de mogelijke terugkeer van Nick![]()
Dat is inderdaad wel vreemdquote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Maandenlang zitten we te roepen dat Jef weer eens een verhaallijn moet krijgen. Heeft hij er eindelijk een, is hij niet in beeld.
Ik hoop dat ze hem weer daadwerkelijk weer gewoon een baan in het zakenleven geven dat nog zal moeten herrijzenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben ook nog steeds benieuwd wat die Tanya/Tineke nou precies met Jef gedaan heeft. Het is wel wat. Maandenlang zitten we te roepen dat Jef weer eens een verhaallijn moet krijgen. Heeft hij er eindelijk een, is hij niet in beeld.
Maar spannend vind ik het wel. Alleen hoop ik wel dat de verhaallijn niet meteen stopt als Jef weer terug is.
Ik denk dat Wilbert Gieske dat wel zou zien zitten als ze A&A terug zouden brengen. Hij miste immers vooral de scènes met Bartho. En dan Remco (Alberts) er ook nog bij.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik hoop dat ze hem weer daadwerkelijk weer gewoon een baan in het zakenleven geven dat nog zal moeten herrijzen
Ik ben helemaal voor!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilbert Gieske dat wel zou zien zitten als ze A&A terug zouden brengen. Hij miste immers vooral de scènes met Bartho. En dan Remco (Alberts) er ook nog bij.
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik denk dat Wilbert Gieske dat wel zou zien zitten als ze A&A terug zouden brengen. Hij miste immers vooral de scènes met Bartho. En dan Remco (Alberts) er ook nog bij.
Die ene Amerikaan?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:11 schreef Frey het volgende:
Robert en Jef staan buiten naar een pand te kijken voor het nieuwe A&A. Achter hen zien we dan een man met een sigaar voorbijlopen die er bekend uit ziet... Wie was het ook alweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |