In het huidige GTST zou op zich wel weer kunnen passen, gewoon als jongerenwerker aan de slag.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef Frey het volgende:
Wim Zomer gaf volgens mij een beetje wisselende interviews. Alsof er nog wat oud zeer zat, want hij is niet helemaal prettig weggegaan. De ene keer is hij erg negatief, maar de andere keer was hij dan weer erg positief over alles.
"Gelukkig" is hij destijds niet teruggekeerd. Daniël had totaal niet meer gepast denk ik in het GTST vanaf 2000.
Rechercheur van Houten op zijn bek slaan.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:58 schreef roos85 het volgende:
In het huidige GTST zou op zich wel weer kunnen passen, gewoon als jongerenwerker aan de slag.
beetje ouwehoeren met Wiet,Sjoerd,Rikki , hun tips geven enzo
Deels is dat ook een beetje een werking van 2 kanten, de serie veranderde zo omdat er een hoop personages verdwenen: Daniël, Arthur Peters, Julian Verduyn, Jessica Harmsen en Kim Verduyn. Vervolgens nog de volgende decors: AA&F, Huize Alberts #1, hotel Dendermonde en huize Daniël/Elschot. Door de toevoeging van die vreselijke Fischers veranderde de familie Alberts ook drastisch en werd dat steeds meer een ondergeschoven kindje.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:51 schreef Frey het volgende:
Wim Zomer gaf volgens mij een beetje wisselende interviews. Alsof er nog wat oud zeer zat, want hij is niet helemaal prettig weggegaan. De ene keer is hij erg negatief, maar de andere keer was hij dan weer erg positief over alles.
"Gelukkig" is hij destijds niet teruggekeerd. Daniël had totaal niet meer gepast denk ik in het GTST vanaf 2000.
Ik dacht even dat dat ging over de LUDo edWIN ship, maar blijkbaar is dit dus de benaming voor Edwin-Lucasquote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De naam "Ludwin" alleen al![]()
![]()
Degene die dát bedacht heeft mogen ze wat mij betreft uit een vliegend vliegtuig gooien zonder parachute
Vreselijk inderdaad, al vond ik huize Alberts #2 eigenlijk ook al niet echt meer, het was gewoon een totaal andere set. Die entree met direct die trap, zijdeur naar de keuken en de woonkamer die alles weer met elkaar verbond was gewoon te karakteristiek voor mijquote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef Frey het volgende:
Nu zijn zelfs de huizen van toen weg. Je zag tenminste altijd nog de vertrouwde buitenkant. En nu woont Laura in de Rozenboom en Jef boven de Koning.
Ik hoop van wel, 12 jaar is al weer genoeg, tijd voor een nieuw personage van die leeftijd die niet besmet is met allerlei vreselijke verhaallijnenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Oke Lieke weg, maar is Charlie dan ook meteen weg?
Mens, ga koken.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Oké, en wat denk je hiermee te bereiken?
Je denkt toch echt niet dat ik vanwege jou niet meer in dit topic ga posten?
Want dan overschat je jezelf echt.
The truth and nothing BUT the truth, so help me God.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
De Fischers werken Jef Alberts zijn eigen huis uit, het huis dat hij en zijn toenmalige vrouw Silvia gekocht en zelf gebouwd hadden in seizoen 5. In seizoen 9 trok Barbara met haar 2 spruiten erin, sindsdien leek het soms alsof Jef een vreemde in zijn eigen huis was, helemaal nadat Morris en Charlie gerecast waren.
Ik ben blij dat de laatste Fischer nu hoogstwaarschijnlijk opdondert, wat een afgrijselijke familie was het toch
Wat een monster was ze eigenlijk zegquote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:37 schreef Frey het volgende:
Hoe heerlijk was het toen we Barbara eindelijk diep door het stof zagen gaan.
quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nog een voorbeeld van Charlie ten voeten uit:
0.50-2.30
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |