hehe, inderdaad alles wordt zwartquote:Op maandag 26 april 2010 21:48 schreef -Peach het volgende:
Whehe, vond nog een proefje Dark Angels in mn kast, ff uitgeprobeerd. Voelt prettig aan maar allez zeg, daar kun je nog mensen mee de stuipen op het lijf jagen!
Heb gister samen met mijn zus het pakketje uitgepakt en grass ruikt in ieder geval lekker fris. Nou nog onder de douche proberenquote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef AnitraX het volgende:
Ik ga morgen een voorraad tramp bestellen in uk. Baal flink dat die eruit gaat. Maar bestel ook een kleine grass erbij, want die klinkt lekker, hopelijk is dat een goede vervanger voor tramp.
Zo even kijken of waylander nog bij de retro staat, want dan is mijn man blij en kan ik nog wat baddingen bestellen voor vakantie
Ik ga vandaag kijken, maar ik weet het eeeeeeeeecht niet.quote:
in principe gaan de dingen eruit die het minst verkocht worden, wat dat betreft zijn tramp en bijvoorbeeld happy pill niet verbazingwekkend. Wat ik wel vreemd vind is Yx3 en shave the planet. Die verkopen supergoed. Maar ja, er wordt ook naar wereldwijde verkoop gekeken en dat verschilt echt per land.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:30 schreef mmascha het volgende:
Moet je eerst hier maar om onze mening vragen voordat jullie beslissen dat er iets uit gaat.![]()
(Ik weet wel dat jullie daar ook niks over te zeggen hebben hoor) Ik denk alleen dat er van elk product wel fans zijn. Als we hier 3 producten moesten kiezen die eruit zouden moeten, komen we er niet uit.
Ik ben wel benieuwd wat we hiervoor terug krijgen!
maar waarschijnlijk verkoopt ie in andere landen toch minder. Wat bedoel je trouwens met born to run? En wie is bruce?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:10 schreef AnitraX het volgende:
Ik bestel vaak in de uk en tramp dus ook. En tramp is speciaal voor ons want hij was oorspronkelijk born to run, in italie nog steeds. En wij nl bruce fans noemen ons tramps like us en daarbij is hij ook erg lekker!
Ik haal mijn 30 en 100 ml flesjes altijd bij het Kruidvat. Maar bij voorbeeld Etos heeft er ook. Je kunt nu ook kijken naar die reissetjes, zitten meerdere soorten flesjes in en zijn niet zo duur. Goedkope flesjes online heb ik nooit gevonden of je moet er meteen 100 bestellen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:22 schreef Winky het volgende:
Ietwat OT maar weet iemand een (het liefst online) winkel waar je lege plastic flesjes kunt krijgen. Ik heb een flink aantal 500gr. flessen maar die dingen zijn zo dun (in eentje zit al een deuk waarvan ik denk dat deze elk moment kan gaan scheuren) dat ik ze eigenlijk wil overgieten in kleinere flesjes.
Dus als iemand nog een adres weet hoor ik het graag.
en bedankt nu voel ik me een oude trutquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk verkoopt ie in andere landen toch minder. Wat bedoel je trouwens met born to run? En wie is bruce?
Dank je wel. Ik ga daar wel even kijken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik haal mijn 30 en 100 ml flesjes altijd bij het Kruidvat. Maar bij voorbeeld Etos heeft er ook. Je kunt nu ook kijken naar die reissetjes, zitten meerdere soorten flesjes in en zijn niet zo duur. Goedkope flesjes online heb ik nooit gevonden of je moet er meteen 100 bestellen.
De 30 ml flesjes passen zelfs in de brievenbus. En Kruidvat heeft ook schroefpotjes voor bij voorbeeld crčme die ook door de brievenbus passen.![]()
Ik laat mijn grote flessen altijd in de kast staan en giet een deel in zo'n 100 ml flesje. Vind ik ook makkelijker in het gebruik.
Tip om volcano te gebruiken. Je voeten heerlijk in smeren met je handen en daarna met plastic zakjes en een elastiekje ombinden even laten intrekken en met zak en al goed insmeren. Even onder de douche afspoelen en klaar, je hebt lekkere zachte voetjes....quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net mijn voeten even een Volcano maskertje gegeven, maar dat ga ik niet te vaak doen.. Wat een klote werk
gewoon de volgende bestelling meenemen. Vulcano is lekker voor in de zomer omdat je dan zachte voetjes krijgt en lekker in de winter omdat je er warme voetjes van krijgt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef AnitraX het volgende:
Dat is wel een hele goede tip en nu baal ik dat ik vulcano niet besteld heb
Haha ik ken bruce heus wel hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:20 schreef AnitraX het volgende:
[..]
en bedankt nu voel ik me een oude trutborn to run zo heet tramp in italie en was de eerste naam van tramp, dat mocht niet omdat het titel is van een nummer van bruce Springsteen en toen is het tramp geworden, uit de regel tramps like us uit het nummer born to run. In italie hebben ze de naam born to run gehouden.
* AnitraX gaat in een hoekje dr grijze haren tellen
ja ik! Ik heb zelf slag in mijn haar maar met curly wurly krijg ik een flinke bos krullen. Als je dus je krullen beter uit wil laten komen is dit een goede shampoo voor je.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:35 schreef Lush-lady het volgende:
heeft er iemand trouwens positieve ervaringen met curly wurly?? ik denk er over om dit te gaan bestellen, ik heb droog haar met heel veel slag (groffe krullen)
ik hoor het graag....
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik ken bruce heus wel hooren het nummer ook maar legde de link even niets
en ben 27 dus staat los van leeftijd. Een goede muzieksmaak is niet leeftijdsgebonden
Ze leveren altijd best wel snel moet ik zeggen, al zitten we wel regelmatig deuken in de doos en is het cadeaupapier een beetje gescheurd. Ik denk dat het maximaal een anderhalve week bezorgtijd is, soms ook sneller.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:30 schreef AnitraX het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het ongeveer als je in uk besteld voor het er is?
Ja, dat heb ik ook gedaan, maar toen ik aan het smeren was, zat alles al onderquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Tip om volcano te gebruiken. Je voeten heerlijk in smeren met je handen en daarna met plastic zakjes en een elastiekje ombinden even laten intrekken en met zak en al goed insmeren. Even onder de douche afspoelen en klaar, je hebt lekkere zachte voetjes....
Met je voeten in het plastic kun je gewoon aan de wandel. Het handigste zijn gewone goekope pendaalemmer zakjes
Ik kijk meestal online bij mijn credit card afschrift. Als die belast is dan is je pakket op die datum verzonden. Normaal gesproken duurt het dan via DHL een week, soms een paar dagen langer.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:30 schreef AnitraX het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het ongeveer als je in uk besteld voor het er is?
Solid Parfume.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:10 schreef AnitraX het volgende:
En ik heb ook nog meebesteld
Candy fluf en sweetiepack die was ik vergeten gister
Tob sp? Waar staat sp voor?
Jaja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef Lush-lady het volgende:
ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe producten, weet nog niet wanneer ik een bestelling ga plaatsen. Ik heb nog een hele grote gouden doos staan (lees lush-legends), die ik in maart gewonnen heb met de prijsvraag hier op FOK.
Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van de nieuwe producten.
eerlijk verdelen? iedereen krijgt gewoon wat hij besteld heeft hahaquote:Op woensdag 28 april 2010 23:38 schreef Lush-lady het volgende:
vandaag mijn haar eens lekker verwend met retread, ruikt ook heerlijk en voelt nu superzacht.![]()
enne mijn record met Lush uitgaven heb ik vorig jaar gedaan in Poole, ik was meer dan 200 pond kwijt in de winkel, die meiden wisten niet wat hen overkwam. ik was helemaal blij met de spulletjes.en mocht een extra gratis product uitkiezen in de winkel
![]()
Maar ja meer dan 300 pond bestellen dat is toch wel heel erg veel, moet dan wel een hele grote zware doos worden. Wel slim om samen te bestellen, dat scheelt enorm in de bezorgkosten, al vind ik die nog wel meevallen als je uitrekent wat je in de UK betaald en aan het vaste land betaald.
Geniet maar van de mega doos die je gaat krijgen, en eerlijk verdelen....
Ben wel erg benieuwd hoe groot de doos zal zijn die je thuis gestuurd gaat krijgen, als je kan moet je maar foto's plaatsen.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerlijk verdelen? iedereen krijgt gewoon wat hij besteld heeft haha
Wat is eigenlijk after 8:30 ???quote:Op donderdag 29 april 2010 09:45 schreef Tamashii het volgende:
Jaaa, ik had dit meebesteld:
After 8:30
Ambrosia 250 gram
Brimstone
Buffy 200 gram
Curly Wurly
Glorious mud
Fresh Farmacy
ik weet het al, niets voor mij. Chocola is om te etenquote:
dat kun je dan over alle Lush producten wel zeggenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:01 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
ik weet het al, niets voor mij. Chocola is om te etenen niet om te smeren
Een massage barquote:
Ik heb wel eens op het punt gestaan om deze te bestellen maar geeft die chocola niet ontzettend af? Het lijkt me nl. zo'n knoeiboel worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een massage barIk vind hem geweldig!
Mjeh, ik wil hem voor mijn partner en mij gebruiken en het lijkt me best leuk om dan 'vies' te worden. Maar ik weet niet of het zo is hoor, is eerste keer dat ik deze bestel!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef Winky het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op het punt gestaan om deze te bestellen maar geeft die chocola niet ontzettend af? Het lijkt me nl. zo'n knoeiboel worden.
Dan maakt het inderdaad niet zoveel uit neequote:Op donderdag 29 april 2010 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mjeh, ik wil hem voor mijn partner en mij gebruiken en het lijkt me best leuk om dan 'vies' te worden. Maar ik weet niet of het zo is hoor, is eerste keer dat ik deze bestel!
Echt? woei!! das echtt supersnel!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Geld is van mn CC af al dus het is al verstuurd![]()
Ja heel smerigquote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef Winky het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op het punt gestaan om deze te bestellen maar geeft die chocola niet ontzettend af? Het lijkt me nl. zo'n knoeiboel worden.
Tof!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
is goedquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:51 schreef Tamashii het volgende:
Yaaaay. Tof! Ik heb je pm gekregen en ik denk dat ik het geld cash meeneem als we het komen halen MM!
Vind ik niet zo verrassend. De eerste batches (die op een forumparty verkocht werden) waren dramatisch. YYY plofte zelfs uit de flessen!quote:Op zondag 2 mei 2010 00:52 schreef saskiia het volgende:
Hmm, heb begrepen dat YYY niet meer gemaakt wordt omdat er veel problemen zijn met de productie ervan. Heeft dus niets met het verkoopcijfer te maken. Jammer!
Haha. Verdoriequote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
DHL gemistmaar morgen ben ik vrij dus komt goed
Mijn bestelling is van maandag... misschien komt ie vandaag ook bij mij langsquote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Oeh! Hopelijk is dat een foutje in de bevestigingsmailquote:Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef AnitraX het volgende:
Zit ik net nog even te kijken wat ik precies bestelt had, zie ik dat er geen postcode bij staat in de bevestigingsmailheb hem echt wel ingevuld. Ben bang dat ik voorlopig nog niks krijg. Heb wel even een mail gestuurd in steenkolen engels. Hoop dat het goed komt
Hopelijk heb je je pakketje snelquote:Op maandag 3 mei 2010 17:44 schreef AnitraX het volgende:
Postcode was idd verdwenen en lush snapt ook niet hoe het kan. Ze geven aan DHL nu het goede adres met postcode door.
Wow, das het snelst wat ik ooit heb meegemaakt! (niet dat ik zo vaak heb besteld, maar toch!)quote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik was ook wel verbaasdquote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wow, das het snelst wat ik ooit heb meegemaakt! (niet dat ik zo vaak heb besteld, maar toch!)
Wisselt heel erg, meestal is het een stukje zeep, een badproduct en een paar proefjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Die goodiebags die je af en toe krijgt bij besteding van ¤30,-, wat kan ik daar ongeveer van verwachten? Dan weet ik of ik iets meer moet gaan uitgeven dan gepland
Tevens tvp
Mooi hequote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:28 schreef automatic_ het volgende:
Wow! wat een doos!! en die proefjes, geweldig haha.
Oeh ik ben benieuwd! Hij leek mij ook wel lekkerquote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik denk dat grass weleens een favorietje voor de zomer kan worden hier, blijf maar aan de fles snuffelen
nog een paar daagjes geduldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:04 schreef -Peach het volgende:
[..]
Oeh ik ben benieuwd! Hij leek mij ook wel lekker
Dat is sweetie stack, dat zijn 3 zepenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:16 schreef Tamashii het volgende:
Mag ik vragen wat dat grote roze gekleurde stuk van Anitrax is?![]()
3 zepen?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat is sweetie stack, dat zijn 3 zepen
ik normaal ook niet, had er bij gezet dat het voor 5 personne was van wie niet iedereen even bekend was met lush en vroeg of het mogelijk was er een paar proefjes bij te doen, kregen we dus een hele berg en overal 5 vanquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:38 schreef Lush-lady het volgende:
wat een mega stapel proef dingetjes, krijgen jullie die altijdIk ben ze nog nooit in de doos tegengekomen
![]()
ik denk wel dat ik grass ga bestellen.
ja die heeft iedereenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind het ook echt zo tof. hoop dat ik ook een proefje creme anglais en turkish oid heb.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 01:03 schreef AnitraX het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de creme proefjes, want heb nu alleen die serumbar, welke goed bevalt, geen vette kop, zacht van geur en je hebt echt mini beetje van nodig. Vond hem eerst te duur omdat hij zo klein is,maar erg blij dat ik het gedaan heb, want je doet er heel lang mee.
En ik ben flieftop noubar
wat is die zeep lekker fris, maar toch duidelijk de geur van de noten er in en de kleur
Stom dat ik aan het flesje yummi yummi geroken heb. Die gaat er ook uit. En mijn zoon en dochter willen hem ook graag.
Grass heerlijk fris, ik ben gek op de geur van vers gemaaid gras, ook lekker geurtje!
Rockstar heeft mijn zoon in gepikt
Vannila mist ruikt wel lekker, benieuwd hoe hij na jet douchen ruikt.
Steppingstone erg frisse geur, hij is alleen al voor de helft poeder, voor ik hem open maakte.
Hoe lang duurt het voor yummi yummi eruit gaat? Want die moet ik toch echt nog hebben!
quote:Op zondag 25 april 2010 09:28 schreef Winky het volgende:
De disconlijst is ook bekend gemaakt. Achter de namen staan het aantal weken dat het nog gemaakt gaat worden. Er is nog wel discussie over Tramp, waarschijnlijk gaat die gelijk de retro in.
Happy Pill - approx 3 weeks
Supernova - approx 6 weeks
Q10 Toner Tab - approx 2 months
Mirror Mirror - approx 3 weeks
Razorantium - approx 4 weeks
Shave the Planet - approx 2 weeks
Tramp - approx 2 weeks
Yummy Yummy - approx 2 weeks
Crash Course In Skincare - approx 3 weeks
Candy Fluff Dusting Powder - approx 6 weeks
Karma Dusting Powder - approx 8 weeks
I Should Coco soap - approx 4 weeks
Hard Shampoo Bar - approx 4 weeks
Soft Shampoo Bar - approx 4 weeks
It's A Wrap - to be confirmed
Het duurt ws wel iets langer voor het ook in de winkels is uitverkocht, maar ik zou gewoon even bellen naar een winkel, dan weet je of je erg moet opschietenquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:03 schreef AnitraX het volgende:
Hoe lang duurt het voor yummi yummi eruit gaat? Want die moet ik toch echt nog hebben!
Ik was gisteren en Den Bosch, maar volgens mij hadden ze hem daar niet meer...quote:Op woensdag 5 mei 2010 06:49 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Het duurt ws wel iets langer voor het ook in de winkels is uitverkocht, maar ik zou gewoon even bellen naar een winkel, dan weet je of je erg moet opschieten![]()
Hmm, dat gaat hard zeg.quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was gisteren en Den Bosch, maar volgens mij hadden ze hem daar niet meer...
Ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:36 schreef Dipkip het volgende:
Lijkt me dat als ze net op raakten en ze moesten gaan bestellen dat ze dat dan gewoon niet meer doen, dus dat het erg kan verschillen. Plus dat soms gewoon Lushies de boel opkopen als ze horen dat ie er uit gaat.
Teringquote:Op het Lush UK forum heeft iemand een hele I Should Coco gekocht. Zo'n hele ronde zeep dus, 200 euro aan zeep![]()
In Den Bosch ligt er in ieder geval nog genoeg vanquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef Muck het volgende:
Damn, I should Coco vond ik ook al zo lekker
Misschien morgen toch maar even kijken in Den Bosch...
binnen 2 weken weer bestellen word manlief gek, 3 weken zou nog kunnenquote:Op woensdag 5 mei 2010 06:49 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
En dankzij jouw review van die serumbar staat hij nu op mn lijst! Welke had je?
Ja balen idd en mijn gezicht is wel redelijk vet dus voor mij werkt het gewoomn niet die serumsquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:16 schreef AnitraX het volgende:
Een hele zeep?![]()
Als waylander uit de retro gaat zou ik een halve bestellen overwegen. Mijn man vind ook niks beter dan na het scheren met waylander te soppen. Hij was ook helemaal beledigd dat ik zijn oude stukje weg wou gooien omdat hij 3 nieuwe stukken heeft nu.
Ik had op een gegeven moment ook echt een te grote stashdus tijd niks besteld, vorig jaar nog wat besteld, maar meer niet. Toen ik gister alles op zijn plek had gezet in mijn lush rek, werd ik weer helemaal happy, mijn man vond me.weer stralen
lush doet toch iets met je.
memento dat is balen. Hoop dat je huid snel rustig is! En die serum heb je echt zo weinig van nodig, als je er veel van opdoet dan glimt het wel denk ik, maar echt minibeetje gebruikt en ik ben flieft
Nou bij mij werd ie ook heet begon te branden en toen zat ik onder de rode vlekken en kon in reviewtopic van lushforum niet lezen dat het normaal wasquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Wah, is het normaal dat Brimstone *heet* wordt? Echt maf.
En volgens mij ben ik een van de weinigen die Grass tegen vindt vallen. Buiten de douche is 'ie heerlijk, maar onder de douche vind ik 'm maar zo zo.
Jaaa, maar toch praat iedereen zo goed over yyy, en nou gaat ie wegquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:14 schreef Lush-lady het volgende:
wel handig dat lijstje met producten die eruit gaan, denk alleen niet dat mijn man er blij mee is. Er staan 3 producten bij die hij veel gebruikt....
Hmm, apart. Bleef 'ie bij jou heet of was dat ook maar even?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou bij mij werd ie ook heet begon te branden en toen zat ik onder de rode vlekken en kon in reviewtopic van lushforum niet lezen dat het normaal was
hij begon echt te branden en toen heb ik m snel afgespoeldquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, apart. Bleef 'ie bij jou heet of was dat ook maar even?
Hmm, echt branden deed 'ie bij mij niet. Hij werd wel heel warm, maar dat was maar eventjes eigenlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij begon echt te branden en toen heb ik m snel afgespoeld
Je zoon heeft wel gelijk, want Rub Rub Rub ruikt lekker en scrubt heerlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef AnitraX het volgende:
Brimstone kan ik dus wel weggooien. Heb gevoelige huid. Iemand die hem over wil nemen?
Ik hoop echt dat ik yummi yummi nog kan bestellen over paar weken. Ik ben al een lijst aan het makenben benieuwd naar de proefjes.
Mijn zoon gaat nu 20x op een dag naar de wc om daarna zijn handen te wassen met de zeepjes en vanavond moest ik zelfs de zeepjes verzorgen want ze bleven zo nat. Nog zo'n leuke uitspraak van hem was dat hij morgen ging douchen met rub rub, want daar zit een lekker scrubje in. Hij is 5
Rub Rub Rub is een van mn favorieten. Moet je alleen niet gebruiken als je een wondje ergens hebt...hehehe.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:23 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Je zoon heeft wel gelijk, want Rub Rub Rub ruikt lekker en scrubt heerlijk![]()
Ik ben wel trouwens erg benieuwd naar brimstone, ik wilde hem ook gaan bestellen maar als ik de reviews hier lees dan weet ik het nog niet zo zeker. Ik vind de sugarscrub ook helemaal niets, ik zat daarvan helemaal onder de schrammen!!
Heeft er iemand trouwens al glorius mud geprobeerd?? het lijkt mij heerlijk!!!
Glorious mud ook geprobeerd die vind ik wel lekker en die trekt mn huid welquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:23 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Je zoon heeft wel gelijk, want Rub Rub Rub ruikt lekker en scrubt heerlijk![]()
Ik ben wel trouwens erg benieuwd naar brimstone, ik wilde hem ook gaan bestellen maar als ik de reviews hier lees dan weet ik het nog niet zo zeker. Ik vind de sugarscrub ook helemaal niets, ik zat daarvan helemaal onder de schrammen!!
Heeft er iemand trouwens al glorius mud geprobeerd?? het lijkt mij heerlijk!!!
TOB is evil qua lekkans, het is zoooo dun maar goed dat het er allemaal isquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:48 schreef -Peach het volgende:
Ik ook! Grass ruikt lekker en ben ook tevreden over de rest. Helaas heeft de fles Olive Branch een beetje gelekt (alleen die olie-achtige substantie) en heb ik 2 proefjes (lemslip en stepping stone) in een zakje moeten doen maar ja, boeit niet want mn pakketje is er!!
Dream Creamquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef Tamashii het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste producten van Lush? Ik kan op het lush forum ook niet zien wat nou eigenlijk DE top tien is. Wel op de lush site zelf dat er een top 10 van de best verkochte producten, maarja.
tis een toestand..quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
Hmm gedoe met DHL en de partyGO waaraan ik mee heb gedaan. Doos nummer 1 is inmiddels verdwenen en volgens DHL is de geadresseerde verhuisd. Er is nu een nieuwe doos onderweg.
Wil volgende week zelf gaan bestellen maar ik vrees het ergste. Alhoewel, ik kan het natuurlijk op mijn werk laten afleveren en vermelden dat de portier even naar mijn pieper moet bellen
Lijkt me geweldig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Cosmetic warriorbrrrr
http://www.lush.nl/cosmet(...)masker-75g.2419.html
ik ging er bijna van over mn nek...de geur dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig.Is de werking niet goed of de geur verschrikkelijk?
En toch wil ik hem nog proberenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Cosmetic warriorbrrrr
http://www.lush.nl/cosmet(...)masker-75g.2419.html
het is ook een groene geur. Bij tramp heb je het bos gevoel en bij grass het weide gevoel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Is Grass enigszins te vergelijken met Tramp?
mijn top 10quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef Tamashii het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste producten van Lush? Ik kan op het lush forum ook niet zien wat nou eigenlijk DE top tien is. Wel op de lush site zelf dat er een top 10 van de best verkochte producten, maarja.
Ik hou van weide. Als mijn voorraad douchegel wat geslonken is dan ga ik zeker een flesje Grass kopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef AnitraX het volgende:
[..]
het is ook een groene geur. Bij tramp heb je het bos gevoel en bij grass het weide gevoel.
Dan ben je niet de enige. Getsie, vind er echt niks aan. Ik heb ook een klein flesje Grass gekocht maar ook deze vind ik niet lekker. In de fles gaat het nog wel en ruikt het echt naar gras vind ik maar onder de douche verandert de geur en niet in positieve zin. Blijkt maar weer dat ik niet van "groene" geuren hou en het maar gewoon bij zoete/fruitige geuren moet houden.quote:
Haha, lekkerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:12 schreef Tamashii het volgende:
Met de Curly Wurly bleven allemaal kokosstukjes in mijn haar zitten die, toen mijn haar droog was, er uitvielen. ;/
Hier precies zo. Maar het rook wel lekkerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:12 schreef Tamashii het volgende:
Met de Curly Wurly bleven allemaal kokosstukjes in mijn haar zitten die, toen mijn haar droog was, er uitvielen. ;/
Gorgeous is pas echt duur, die is 10 pond duurder. En voor een goede creme heb ik best wat over en je doet er lang mee. Wat voor mij ook heel belangrijk is ivm vitiligo is de spf er in. Want zonnebrand op mijn gezicht vind ik echt niet lekker en als je creme met spf wil zit je vaak al een stuk duurder dan andere creme.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Vind het toch wel duur hoor, 40 euro voor zo'n klein potje. Ik zit nu te twijfelen tussen Gorgeous, Paradise Regained, Dreamcream en Creme Anglaise.
ik hou ook niet van kokos maar curly wurly vind ik echt heerlijk ruikenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:55 schreef Lush-lady het volgende:
ruikt curly wurly heel erg naar kokos?? want ik hou namelijk niet echt van deze lucht.
ik hou het geloof ik toch maar bij ultimate shine
de substantie is iets aangepast, het is nu veel gladder met minder stukjesquote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ja in de pot die ik heb zijn de stukjes veel minder, want ik had hiervoor een pot en daarvan bleef t ook in mn haar dus goed borstelen maar deze pot heeft het dus niet
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:04 schreef Pumpkin. het volgende:
Ik had laatst proefjes van skin nanny, gorgeous en skin's shangri la. Ik vond skin nanny veruit de lekkerste! Maar ja, van 3x smeren kan je niet echt een goede vergelijking maken. Ik vond paradise regained ook wel lekker, maar die geur van nanny!![]()
Hier is trouwens mijn laatste ukbestelling![]()
[ afbeelding ]
met een sticker op de bon met: Lovingly prepared by emma&becky. Leuk! Ze hebben er een gratis sunny side en colour supp ingedaan! en proefjes van creme anglaise, turkish delight en charlotte island.
Ik is blij!!
Ik gebruik Paradise Regained en ik vind het echt een super moisturiser! Het smeert erg fijn uit (ik heb er dan ook weinig van nodig). Ik gebruik hem al de hele winter en mijn potje is nog voor ruim 3/4 vol. Voor de prijs zou ik hem zeker niet laten staan. Zeker niet omdat hij niet zo super vet is, lekker ruikt (gewoon neutraal) en SPF er in heeft. Je hebt eigenlijk het hele jaar door bescherming voor je huid nodig en dan is dit echt ideaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Vind het toch wel duur hoor, 40 euro voor zo'n klein potje. Ik zit nu te twijfelen tussen Gorgeous, Paradise Regained, Dreamcream en Creme Anglaise.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:20 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Ja he, alles was zowat op dus ik had het echt nodig!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ik gebruik Paradise Regained en ik vind het echt een super moisturiser! Het smeert erg fijn uit (ik heb er dan ook weinig van nodig). Ik gebruik hem al de hele winter en mijn potje is nog voor ruim 3/4 vol. Voor de prijs zou ik hem zeker niet laten staan. Zeker niet omdat hij niet zo super vet is, lekker ruikt (gewoon neutraal) en SPF er in heeft. Je hebt eigenlijk het hele jaar door bescherming voor je huid nodig en dan is dit echt ideaal.
Dream Cream vind ik veel te vet voor mijn gezicht (droog en trekkerig, maar ik heb het snel warm dus dan druipt Dream Cream zo van mijn gezicht)
Gorgeous stinkt trouwens naar van die play doh rommel![]()
Ik zou voor Paradise Regained gaan, eerst een proefje vragen in de winkel en als het bevalt in de UK bestellen, scheelt toch echt veel.
Haha. Ik ben ook geen fan van kokos, maar ik vind deze geur wel meevallenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef Lush-lady het volgende:
nu twijfel ik weer, misschien vraag ik ook om een proefje
Gewoon nog een proefje in de winkel vragenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]You're awesome. Jaaa, dreamcream al geprobeerd, maar vind hem erg vet. Paradise Regained heb ik monstertje van, maar ik vind het zo ja, zo weinig om lang uit te proberen. Logisch natuurlijk, maar ik heb geen idee nu of dit wel is wat ik wil.
Het smeert wel lekker inderdaad.
Oeh balen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:55 schreef Tamashii het volgende:
Deed vanochtend crème anglaise op. Helemaal prikken en pijn doen.
gekocht in Amerikaanse winkels volgens mij...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:13 schreef Dipkip het volgende:
Maar is het van de nederlandse lush facebook, want in engeland hebben ze in store specials en dat is idd o.a. jungle jelly maar die komt niet online. Ze hebben o.a. ook Butterball SG gehad daarvoor en Karma jelly.
ohh dat is een goed ideeeequote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb er ook een, gehad van een nederlandse lushie, heb hem nog niet gebruikt.
Waarom is er eigenlijk geen Jungle ballistic / bbs
Is petroleum jelly zo slecht dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:33 schreef Dipkip het volgende:
Ja het is zeg maar vaseline op natuurlijke basis (dus zonder petroleum jelly). Ruikt ook nergens naar en je gebruikt het waar je vaseline voor gebruikt. Het is iets was-achtiger dan vaseline.
Ik heb niks tegen vaseline dus ik ga het niet kopen.
Ligt er aan wie je gelooftquote:
Het ruikt dus naar jungle en ja het is een shower jelly.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:13 schreef Lush-lady het volgende:
maar waar ruikt die groene smurrie dan naar??? en is het niet gewoon een shower jelly net als woosh enzo??
Jungle ruikt toch niet naar kokos? Jungle ruikt groen, naar bossen en weiden.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef Lush-lady het volgende:
naar jungle haarconditioner?? dan ruikt het weer naar kokos en dat is niet mijn ding. Helaas, volgende keer beter
jungle ruikt absoluut niet naar kokosquote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef Lush-lady het volgende:
naar jungle haarconditioner?? dan ruikt het weer naar kokos en dat is niet mijn ding. Helaas, volgende keer beter
misschien ben je in de war met trichomenia? Dat is een wit shampoo blok met conditioner en die ruikt wel naar kokosquote:
Ik heb gekregen:quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:03 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Ja? Wat heb je allemaal gekocht/gekregen? Ik ga volg week! Ben benieuwd naar die massages.
ik vind jungle eigenlijk juist een beetje een combi van versgemaaid gras en kokos. Heerlijkquote:
Niet?! Het is zooo fijn voor mijn huid! Als ik het een tijdje niet gebruik dan merk ik het gelijk!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Besloten dat ik geen nieuwe AOBS ga kopen. Heerlijk spul hoor maar het voegt eigenlijk niks toe
Jaquote:
maar die luchtquote:
Het ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
Is dat setje van 10 pond dat nu bij Lush UK is een beetje chill?
Ja ik vond het er ook wel leuk uit zienquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ziet er leuk uitBeter dan dat schouders-knie-en-teenpakketje, want daar bleek ik achteraf toch niet zo veel van te gebruiken.
Minstens tien pond dacht ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik vond het er ook wel leuk uit zienmaar hoeveel waren die verzendkosten nu ook alweer vanuit de UK? Of hangt dat af van het gewicht?
Okay. Ik heb een paar jaar geleden besteld daar maar toen viel het me allemaal behoorlijk tegen, en die 15 pond is het echt alleen waard als je flink wat koopt dus dat is een beetje balenquote:
-0kg to 1kg Ŗ4.95quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik vond het er ook wel leuk uit zienmaar hoeveel waren die verzendkosten nu ook alweer vanuit de UK? Of hangt dat af van het gewicht?
Naar Nederland?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
-0kg to 1kg Ŗ4.95
-1kg to 2kg Ŗ6.95
O, valt nog meequote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
-0kg to 1kg Ŗ4.95
-1kg to 2kg Ŗ6.95
Dit is wel Royal Mail, DHL begint bij een tientje.. Maar ik heb een hekel aan DHL dus ik blijf zelf liever onder de 2kg (al ga ik nog liever gewoon zelf naar Engelandquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, valt nog mee
Of ik ben beter bekend met de zwaardere bestellingen
Ja, daar gaat het bovenaan de pagina ook overquote:Op maandag 24 mei 2010 20:29 schreef Lush-lady het volgende:
ik ga morgen een grote bestelling plaatsen voor de hele family, moet nog even uitzoeken of ik een kortingsbonnetje heb.
hebben julie het nieuwe 10 ponds doosje al gezien met 6 artikelen??
ik heb de reviews gelezen en die zagen er goed uit. Ik zal het wel gaan beleven, en anders douche ik me daarna weer met wat anders. Ik heb deze keer ook waylander en curly wurly besteld, de reviews hier op dit forum waren zeer positief dus dat wil ik ook wel meemaken. Nu maar hopen dat mijn bestelling lekker snel komt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef AnitraX het volgende:
de gloriuos mud heb ik na 1x gebruiken weg gegooid, wat stinkt dat ding als het nat is, ieuw.
Fijn spul he.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben officieel verslaafd aan Olive Branch. Hij blijft enorm lang hangen, huidje wordt er zacht van....Ik hou ervan! Als mijn 100 ml flesje op is dan komt er zeker weten een grote
Olive Branch is géniaal. Je moet de SP ook kopen dan, die blijft ook lekker lang hangen en ruikt precies hetzelfdequote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben officieel verslaafd aan Olive Branch. Hij blijft enorm lang hangen, huidje wordt er zacht van....Ik hou ervan! Als mijn 100 ml flesje op is dan komt er zeker weten een grote
Ik heb de vloeibare parfum.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef automatic_ het volgende:
De eerste keer vond ik TOB niet lekker maar ik ben ook fan! En ik heb de SP ook
vind jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef AnitraX het volgende:
de gloriuos mud heb ik na 1x gebruiken weg gegooid, wat stinkt dat ding als het nat is, ieuw.
Jaloooooooooers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef Lush-lady het volgende:
3 Glorious Mud
1 Grass
2 Waylander Rhassoul Soap
6 New Shampoo Bar
7 Ultimate Shine
2 Jumping Juniper
2 Freeze
2 Bohemian
1 Curly Wurly
1 Aqua Marina
1 Sea Vegetable
1 Ice Blue