abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81263084
ruikt curly wurly heel erg naar kokos?? want ik hou namelijk niet echt van deze lucht.
ik hou het geloof ik toch maar bij ultimate shine
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_81263106
De rehab shampoo is verslavend goed.
pi_81263326
Mijn top 10:

1. Blackberry Bathbomb
2. Catastrophe Cosmetic
3. Aqua Marina
4. Rehab
5. English Countryside (waarom is die weg )
6. Tea Tree toner tabs (stomeh )
7. Skin Drink
8. Dream Cream
9. Oatifix (ruikt stiekem zo lekker)
10. Paradise regained (ruikt lekker, ik spaar de proefjes maar hij is echt te duur)
pi_81274722
Paradise regained had ik ook proefje van gekregen en ik vind hem geweldig! Hij staat op de lijst voor volgende bestelling.

Vandaag iemand proefjes van de zeepjes gegeven en ze werd meteen verliefd en bleef aan het zakje ruiken heerlijk als je mensen zo vrolijk kan maken met iets waar jezelf gek van bent.
pi_81275012
Vind het toch wel duur hoor, 40 euro voor zo'n klein potje. Ik zit nu te twijfelen tussen Gorgeous, Paradise Regained, Dreamcream en Creme Anglaise.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_81276145
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Vind het toch wel duur hoor, 40 euro voor zo'n klein potje. Ik zit nu te twijfelen tussen Gorgeous, Paradise Regained, Dreamcream en Creme Anglaise.
Gorgeous is pas echt duur, die is 10 pond duurder. En voor een goede creme heb ik best wat over en je doet er lang mee. Wat voor mij ook heel belangrijk is ivm vitiligo is de spf er in. Want zonnebrand op mijn gezicht vind ik echt niet lekker en als je creme met spf wil zit je vaak al een stuk duurder dan andere creme.
pi_81276921
Ik had laatst proefjes van skin nanny, gorgeous en skin's shangri la. Ik vond skin nanny veruit de lekkerste! Maar ja, van 3x smeren kan je niet echt een goede vergelijking maken. Ik vond paradise regained ook wel lekker, maar die geur van nanny!

Hier is trouwens mijn laatste ukbestelling

met een sticker op de bon met: Lovingly prepared by emma&becky. Leuk! Ze hebben er een gratis sunny side en colour supp ingedaan! en proefjes van creme anglaise, turkish delight en charlotte island.
Ik is blij!!
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 00:33:55 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_81280681
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:55 schreef Lush-lady het volgende:
ruikt curly wurly heel erg naar kokos?? want ik hou namelijk niet echt van deze lucht.
ik hou het geloof ik toch maar bij ultimate shine
ik hou ook niet van kokos maar curly wurly vind ik echt heerlijk ruiken er zit wel een vlaag kokos in maar niet zo overheersend als I should coco. Bovendien krijg je er echt prachtige krullen van! Aanrader dus
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 00:39:18 #209
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_81280823
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ja in de pot die ik heb zijn de stukjes veel minder, want ik had hiervoor een pot en daarvan bleef t ook in mn haar dus goed borstelen maar deze pot heeft het dus niet
de substantie is iets aangepast, het is nu veel gladder met minder stukjes
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_81284338
quote:
Op maandag 10 mei 2010 23:04 schreef Pumpkin. het volgende:
Ik had laatst proefjes van skin nanny, gorgeous en skin's shangri la. Ik vond skin nanny veruit de lekkerste! Maar ja, van 3x smeren kan je niet echt een goede vergelijking maken. Ik vond paradise regained ook wel lekker, maar die geur van nanny!

Hier is trouwens mijn laatste ukbestelling
[ afbeelding ]

met een sticker op de bon met: Lovingly prepared by emma&becky. Leuk! Ze hebben er een gratis sunny side en colour supp ingedaan! en proefjes van creme anglaise, turkish delight en charlotte island.
Ik is blij!!
wowwww
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_81286472
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 08:27 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

wowwww
Ja he, alles was zowat op dus ik had het echt nodig!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:34:09 #212
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_81286800
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Ik gebruik Paradise Regained en ik vind het echt een super moisturiser! Het smeert erg fijn uit (ik heb er dan ook weinig van nodig). Ik gebruik hem al de hele winter en mijn potje is nog voor ruim 3/4 vol. Voor de prijs zou ik hem zeker niet laten staan. Zeker niet omdat hij niet zo super vet is, lekker ruikt (gewoon neutraal) en SPF er in heeft. Je hebt eigenlijk het hele jaar door bescherming voor je huid nodig en dan is dit echt ideaal.

Dream Cream vind ik veel te vet voor mijn gezicht (droog en trekkerig, maar ik heb het snel warm dus dan druipt Dream Cream zo van mijn gezicht)

Gorgeous stinkt trouwens naar van die play doh rommel

Ik zou voor Paradise Regained gaan, eerst een proefje vragen in de winkel en als het bevalt in de UK bestellen, scheelt toch echt veel.
pi_81287012
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:20 schreef Pumpkin. het volgende:

[..]

Ja he, alles was zowat op dus ik had het echt nodig!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_81287064
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef Sulley02 het volgende:

[..]

Ik gebruik Paradise Regained en ik vind het echt een super moisturiser! Het smeert erg fijn uit (ik heb er dan ook weinig van nodig). Ik gebruik hem al de hele winter en mijn potje is nog voor ruim 3/4 vol. Voor de prijs zou ik hem zeker niet laten staan. Zeker niet omdat hij niet zo super vet is, lekker ruikt (gewoon neutraal) en SPF er in heeft. Je hebt eigenlijk het hele jaar door bescherming voor je huid nodig en dan is dit echt ideaal.

Dream Cream vind ik veel te vet voor mijn gezicht (droog en trekkerig, maar ik heb het snel warm dus dan druipt Dream Cream zo van mijn gezicht)

Gorgeous stinkt trouwens naar van die play doh rommel

Ik zou voor Paradise Regained gaan, eerst een proefje vragen in de winkel en als het bevalt in de UK bestellen, scheelt toch echt veel.
You're awesome. Jaaa, dreamcream al geprobeerd, maar vind hem erg vet. Paradise Regained heb ik monstertje van, maar ik vind het zo ja, zo weinig om lang uit te proberen. Logisch natuurlijk, maar ik heb geen idee nu of dit wel is wat ik wil. Het smeert wel lekker inderdaad.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:55:04 #215
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_81287397
Komen er morgen mensen van hier op bezoek bij de VIP in Haarlem?
pi_81290324
nee, tis te ver weg
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:39:00 #217
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81293893
Ik ga toch een pot Curly Wurly kopen denk ik. Mijn haar krijgt er een nog leukere slag door & zodoende komen de laagjes goed uit!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_81294289
nu twijfel ik weer, misschien vraag ik ook om een proefje
  dinsdag 11 mei 2010 @ 13:49:37 #219
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81294345
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef Lush-lady het volgende:
nu twijfel ik weer, misschien vraag ik ook om een proefje
Haha. Ik ben ook geen fan van kokos, maar ik vind deze geur wel meevallen
pi_81294710
ben niet voor niets een weegschaal....
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:20:52 #221
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_81309113
Ik heb mijn spullen van de forumparty eindelijk binnen. B elektro SG . Ik ga morgenavond naar de Leidsestraat, vond de vorige keer de vip in Haarlem niet echt geweldig. Ben benieuwd of er nog wat leuke adviezen zijn aangezien ik momenteel een gigantische puistjesexplosie heb.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 20:24:43 #222
284205 Sulley02
Top schrikker
pi_81311730
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:44 schreef Tamashii het volgende:

[..]

You're awesome. Jaaa, dreamcream al geprobeerd, maar vind hem erg vet. Paradise Regained heb ik monstertje van, maar ik vind het zo ja, zo weinig om lang uit te proberen. Logisch natuurlijk, maar ik heb geen idee nu of dit wel is wat ik wil. Het smeert wel lekker inderdaad.
Gewoon nog een proefje in de winkel vragen
pi_81328330
Net terug uit Engeland met een grote fles Rub Rub Rub en Grass... Vooral die laatste is echt

Oe, en mn haar bruin gehenna'd
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_81339100
Deed vanochtend crème anglaise op. Helemaal prikken en pijn doen.
pi_81340784
huhh wat vaag zeg!! Misschien zit er iets in waar je niet tegen kunt...jammer
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  woensdag 12 mei 2010 @ 15:36:05 #226
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81343798
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 13:55 schreef Tamashii het volgende:
Deed vanochtend crème anglaise op. Helemaal prikken en pijn doen.
Oeh balen!
pi_81370234
Ja beetje stom, dus die valt af. Paradise regained is wel lekker maar ik heb het idee dat ik te veel heb geëxperimenteerd met crèmepjes. In ieder geval werkt Curly Wurly heeeeeerlijk.
pi_81422214
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
pi_81423733
whaaaaaaa dat moet ik hebben
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_81425373
Ik heb geen facebook, wat staat er?
pi_81425412
Een foto van een potje met groene drab.
pi_81425511
Maar is het van de nederlandse lush facebook, want in engeland hebben ze in store specials en dat is idd o.a. jungle jelly maar die komt niet online. Ze hebben o.a. ook Butterball SG gehad daarvoor en Karma jelly.
pi_81425527
ja weetnie hoe ik het er anders op moet krijgen (beetje digibeet ) maar gewoon een jelly van jungle...ziet er echt uit als dat slijm wat ik vroeger had om mee te spelen
pi_81425566
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:13 schreef Dipkip het volgende:
Maar is het van de nederlandse lush facebook, want in engeland hebben ze in store specials en dat is idd o.a. jungle jelly maar die komt niet online. Ze hebben o.a. ook Butterball SG gehad daarvoor en Karma jelly.
gekocht in Amerikaanse winkels volgens mij...
  vrijdag 14 mei 2010 @ 18:15:37 #235
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_81425569
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator vrijdag 14 mei 2010 @ 18:17:49 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_81425651
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:15 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh
pi_81425803
Jungle jelly is lekkah, ik heb ooit een potje overgekocht van iemand uit de UK.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_81426024
Ik heb er ook een, gehad van een nederlandse lushie, heb hem nog niet gebruikt.

Waarom is er eigenlijk geen Jungle ballistic / bbs
pi_81447613
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb er ook een, gehad van een nederlandse lushie, heb hem nog niet gebruikt.

Waarom is er eigenlijk geen Jungle ballistic / bbs
ohh dat is een goed ideeee
pi_81468354
Hadden jullie Ultrabalm al gezien?

ultrabalm
pi_81469169
Ja, maar wat is het nou. Een soort moisturiser/lipbalsem?
pi_81469379
volgens mij is get gewoon net als die blikjes vaseline en kun je het voor je lippen gebruiken maar ook voor schrale plekjes e.d.
pi_81469794
Ja het is zeg maar vaseline op natuurlijke basis (dus zonder petroleum jelly). Ruikt ook nergens naar en je gebruikt het waar je vaseline voor gebruikt. Het is iets was-achtiger dan vaseline.

Ik heb niks tegen vaseline dus ik ga het niet kopen.
pi_81469901
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:33 schreef Dipkip het volgende:
Ja het is zeg maar vaseline op natuurlijke basis (dus zonder petroleum jelly). Ruikt ook nergens naar en je gebruikt het waar je vaseline voor gebruikt. Het is iets was-achtiger dan vaseline.

Ik heb niks tegen vaseline dus ik ga het niet kopen.
Is petroleum jelly zo slecht dan?
pi_81470364
Ja, inderdaad een soort allescreme. Ben benieuwd hoe die ruikt. En ik ga hem toch kopen denk ik
pi_81470398
ow hij ruikt naar niks dus
pi_81470674
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 21:36 schreef Tamashii het volgende:
Is petroleum jelly zo slecht dan?
Ligt er aan wie je gelooft maar tis geloof ik ook niet goed voor de aarde of de ozonlaag of de apen ofzo. Dat kan er ook mee te maken hebben. Het komt natuurlijk uit olie voort, dus niet sustainable, en dit wel omdat het gemaakt wordt van planten die je steeds opnieuw kan kweken.

Ik vind vaseline de allerbste lipbalm die je kan hebben en ik gebruik het ook om mn wenkbrauwen netjes te maken. Voor mn huid gebruik ik het meestal niet tenzij het te hard vriest voor een creme die water bevat (en dus kan bevriezen op je huid).
pi_81475050
Die jungle is echt gifgroen.

[ Bericht 86% gewijzigd door AnitraX op 16-05-2010 11:19:01 ]
pi_81500206
maar waar ruikt die groene smurrie dan naar??? en is het niet gewoon een shower jelly net als woosh enzo??
pi_81500661
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:13 schreef Lush-lady het volgende:
maar waar ruikt die groene smurrie dan naar??? en is het niet gewoon een shower jelly net als woosh enzo??
Het ruikt dus naar jungle en ja het is een shower jelly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')