Gorgeous is pas echt duur, die is 10 pond duurder. En voor een goede creme heb ik best wat over en je doet er lang mee. Wat voor mij ook heel belangrijk is ivm vitiligo is de spf er in. Want zonnebrand op mijn gezicht vind ik echt niet lekker en als je creme met spf wil zit je vaak al een stuk duurder dan andere creme.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Vind het toch wel duur hoor, 40 euro voor zo'n klein potje. Ik zit nu te twijfelen tussen Gorgeous, Paradise Regained, Dreamcream en Creme Anglaise.
ik hou ook niet van kokos maar curly wurly vind ik echt heerlijk ruikenquote:Op maandag 10 mei 2010 18:55 schreef Lush-lady het volgende:
ruikt curly wurly heel erg naar kokos?? want ik hou namelijk niet echt van deze lucht.
ik hou het geloof ik toch maar bij ultimate shine
de substantie is iets aangepast, het is nu veel gladder met minder stukjesquote:Op zondag 9 mei 2010 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ja in de pot die ik heb zijn de stukjes veel minder, want ik had hiervoor een pot en daarvan bleef t ook in mn haar dus goed borstelen maar deze pot heeft het dus niet
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:04 schreef Pumpkin. het volgende:
Ik had laatst proefjes van skin nanny, gorgeous en skin's shangri la. Ik vond skin nanny veruit de lekkerste! Maar ja, van 3x smeren kan je niet echt een goede vergelijking maken. Ik vond paradise regained ook wel lekker, maar die geur van nanny!![]()
Hier is trouwens mijn laatste ukbestelling![]()
[ afbeelding ]
met een sticker op de bon met: Lovingly prepared by emma&becky. Leuk! Ze hebben er een gratis sunny side en colour supp ingedaan! en proefjes van creme anglaise, turkish delight en charlotte island.
Ik is blij!!
Ik gebruik Paradise Regained en ik vind het echt een super moisturiser! Het smeert erg fijn uit (ik heb er dan ook weinig van nodig). Ik gebruik hem al de hele winter en mijn potje is nog voor ruim 3/4 vol. Voor de prijs zou ik hem zeker niet laten staan. Zeker niet omdat hij niet zo super vet is, lekker ruikt (gewoon neutraal) en SPF er in heeft. Je hebt eigenlijk het hele jaar door bescherming voor je huid nodig en dan is dit echt ideaal.quote:Op maandag 10 mei 2010 22:32 schreef Tamashii het volgende:
Vind het toch wel duur hoor, 40 euro voor zo'n klein potje. Ik zit nu te twijfelen tussen Gorgeous, Paradise Regained, Dreamcream en Creme Anglaise.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:20 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Ja he, alles was zowat op dus ik had het echt nodig!
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef Sulley02 het volgende:
[..]
Ik gebruik Paradise Regained en ik vind het echt een super moisturiser! Het smeert erg fijn uit (ik heb er dan ook weinig van nodig). Ik gebruik hem al de hele winter en mijn potje is nog voor ruim 3/4 vol. Voor de prijs zou ik hem zeker niet laten staan. Zeker niet omdat hij niet zo super vet is, lekker ruikt (gewoon neutraal) en SPF er in heeft. Je hebt eigenlijk het hele jaar door bescherming voor je huid nodig en dan is dit echt ideaal.
Dream Cream vind ik veel te vet voor mijn gezicht (droog en trekkerig, maar ik heb het snel warm dus dan druipt Dream Cream zo van mijn gezicht)
Gorgeous stinkt trouwens naar van die play doh rommel![]()
Ik zou voor Paradise Regained gaan, eerst een proefje vragen in de winkel en als het bevalt in de UK bestellen, scheelt toch echt veel.
Haha. Ik ben ook geen fan van kokos, maar ik vind deze geur wel meevallenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:48 schreef Lush-lady het volgende:
nu twijfel ik weer, misschien vraag ik ook om een proefje
Gewoon nog een proefje in de winkel vragenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]You're awesome. Jaaa, dreamcream al geprobeerd, maar vind hem erg vet. Paradise Regained heb ik monstertje van, maar ik vind het zo ja, zo weinig om lang uit te proberen. Logisch natuurlijk, maar ik heb geen idee nu of dit wel is wat ik wil.
Het smeert wel lekker inderdaad.
Oeh balen!quote:Op woensdag 12 mei 2010 13:55 schreef Tamashii het volgende:
Deed vanochtend crème anglaise op. Helemaal prikken en pijn doen.
gekocht in Amerikaanse winkels volgens mij...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:13 schreef Dipkip het volgende:
Maar is het van de nederlandse lush facebook, want in engeland hebben ze in store specials en dat is idd o.a. jungle jelly maar die komt niet online. Ze hebben o.a. ook Butterball SG gehad daarvoor en Karma jelly.
ohh dat is een goed ideeeequote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:28 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb er ook een, gehad van een nederlandse lushie, heb hem nog niet gebruikt.
Waarom is er eigenlijk geen Jungle ballistic / bbs
Is petroleum jelly zo slecht dan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:33 schreef Dipkip het volgende:
Ja het is zeg maar vaseline op natuurlijke basis (dus zonder petroleum jelly). Ruikt ook nergens naar en je gebruikt het waar je vaseline voor gebruikt. Het is iets was-achtiger dan vaseline.
Ik heb niks tegen vaseline dus ik ga het niet kopen.
Ligt er aan wie je gelooftquote:
Het ruikt dus naar jungle en ja het is een shower jelly.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:13 schreef Lush-lady het volgende:
maar waar ruikt die groene smurrie dan naar??? en is het niet gewoon een shower jelly net als woosh enzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |