Dank je wel. Ik ga daar wel even kijken.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik haal mijn 30 en 100 ml flesjes altijd bij het Kruidvat. Maar bij voorbeeld Etos heeft er ook. Je kunt nu ook kijken naar die reissetjes, zitten meerdere soorten flesjes in en zijn niet zo duur. Goedkope flesjes online heb ik nooit gevonden of je moet er meteen 100 bestellen.
De 30 ml flesjes passen zelfs in de brievenbus. En Kruidvat heeft ook schroefpotjes voor bij voorbeeld crème die ook door de brievenbus passen.![]()
Ik laat mijn grote flessen altijd in de kast staan en giet een deel in zo'n 100 ml flesje. Vind ik ook makkelijker in het gebruik.
Tip om volcano te gebruiken. Je voeten heerlijk in smeren met je handen en daarna met plastic zakjes en een elastiekje ombinden even laten intrekken en met zak en al goed insmeren. Even onder de douche afspoelen en klaar, je hebt lekkere zachte voetjes....quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb net mijn voeten even een Volcano maskertje gegeven, maar dat ga ik niet te vaak doen.. Wat een klote werk
gewoon de volgende bestelling meenemen. Vulcano is lekker voor in de zomer omdat je dan zachte voetjes krijgt en lekker in de winter omdat je er warme voetjes van krijgt.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:03 schreef AnitraX het volgende:
Dat is wel een hele goede tip en nu baal ik dat ik vulcano niet besteld heb
Haha ik ken bruce heus wel hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:20 schreef AnitraX het volgende:
[..]
en bedankt nu voel ik me een oude trutborn to run zo heet tramp in italie en was de eerste naam van tramp, dat mocht niet omdat het titel is van een nummer van bruce Springsteen en toen is het tramp geworden, uit de regel tramps like us uit het nummer born to run. In italie hebben ze de naam born to run gehouden.
* AnitraX gaat in een hoekje dr grijze haren tellen
ja ik! Ik heb zelf slag in mijn haar maar met curly wurly krijg ik een flinke bos krullen. Als je dus je krullen beter uit wil laten komen is dit een goede shampoo voor je.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:35 schreef Lush-lady het volgende:
heeft er iemand trouwens positieve ervaringen met curly wurly?? ik denk er over om dit te gaan bestellen, ik heb droog haar met heel veel slag (groffe krullen)
ik hoor het graag....
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha ik ken bruce heus wel hooren het nummer ook maar legde de link even niets
en ben 27 dus staat los van leeftijd. Een goede muzieksmaak is niet leeftijdsgebonden
Ze leveren altijd best wel snel moet ik zeggen, al zitten we wel regelmatig deuken in de doos en is het cadeaupapier een beetje gescheurd. Ik denk dat het maximaal een anderhalve week bezorgtijd is, soms ook sneller.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:30 schreef AnitraX het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het ongeveer als je in uk besteld voor het er is?
Ja, dat heb ik ook gedaan, maar toen ik aan het smeren was, zat alles al onderquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:58 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Tip om volcano te gebruiken. Je voeten heerlijk in smeren met je handen en daarna met plastic zakjes en een elastiekje ombinden even laten intrekken en met zak en al goed insmeren. Even onder de douche afspoelen en klaar, je hebt lekkere zachte voetjes....
Met je voeten in het plastic kun je gewoon aan de wandel. Het handigste zijn gewone goekope pendaalemmer zakjes
Ik kijk meestal online bij mijn credit card afschrift. Als die belast is dan is je pakket op die datum verzonden. Normaal gesproken duurt het dan via DHL een week, soms een paar dagen langer.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:30 schreef AnitraX het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het ongeveer als je in uk besteld voor het er is?
Solid Parfume.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:10 schreef AnitraX het volgende:
En ik heb ook nog meebesteld
Candy fluf en sweetiepack die was ik vergeten gister
Tob sp? Waar staat sp voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |