abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80521195
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 12:32 schreef Jeomaopeenfiets het volgende:

Maar als je het vergelijkt met andere merken zijn ze idd beter en bewuster ja. Ik vind alleen dat het nogal overschat wordt...ik was zelf ook enorm gek op Lush maar na een tijd vond ik er niks aan simpelweg omdat het niet veel doet voor je. Allemaal zoetje praatjes en geurtjes doen t m.
Voor mij wel, dus leg eens uit wie je met 'je' bedoelt? Die zoete praatjes heb ik vanaf dag 1 irritant gevonden dus dat 'doet t m' niet voor mij hoor.. Die geuren trouwens ook niet, aangezien de produkten die ik gebruik gewoon ronduit stinken (aqua marina, ayesha om maar even wat te noemen)

Voor de een werkt het wel, voor de ander niet. Om het op basis van je eigen ervaringen overschat te noemen vind ik nogal kortzichtig.

Update van de misére van mijn laatste bestelling: ik krijg alles opnieuw toegestuurd, echter zijn de 3 mini ballistics op. Ik mocht een gewone ballistic uitkiezen en krijg die oranje die ik besteld had (weet de naam even niet meer) 2 keer vergoed.. Superservice

[ Bericht 14% gewijzigd door Miracle_Drug op 20-04-2010 14:55:03 ]
  dinsdag 20 april 2010 @ 14:53:44 #252
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_80521356
quote:

[..]

Dus jij wilt zeggen dat methylparaben, ethylparaben enzovoort natuurlijke conserveermiddelen zijn? Daarnaast stoppen in de meeste maskers talg. In de shampoo's sulfaten en andere dingen.

Maar als je het vergelijkt met andere merken zijn ze idd beter en bewuster ja. Ik vind alleen dat het nogal overschat wordt...ik was zelf ook enorm gek op Lush maar na een tijd vond ik er niks aan simpelweg omdat het niet veel doet voor je. Allemaal zoetje praatjes en geurtjes doen t m.
Tja.
Ik heb ook niet alleen maar lof over Lush ofzo. Vind het heel fijn dat het niet op dieren wordt getest en dat ze op verpakking willen besparen. Maar geen verpakking is soms ook heel irritant en Lush heeft ook heel veel enorme wanproducten wat mij betreft.

Maar.. er zijn ook genoeg producten die ik wel fantastisch vind, of dat nou om de heerlijke geur of de werking is of allebei. En als je de ingrediënten vergelijkt met andere cosmetica zitten er toch veel minder obscure toevoegingen aan. En dat ze soms van die lame marketing hebben, tja, daar ga ik t niet voor laten.

Ze zijn wel heel origineel met wat ze maken, dat zal ook wel erg hebben bijgedragen tot het succes.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_80523305
quote:
Allemaal zoetje praatjes en geurtjes doen t m.
Ja ik koop het toch ook voor de geuren als het niet lekker rook kocht ik het niet, lijkt me nogal logisch.

Daarbij is het wel enorm makkelijk om zo te gaan zitten vlooien van kijk er zit 1 stofje in. Ik was op vakantie en moest een body butter halen bij de plaatselijke drogist omdat ik mijn Lush had laten vallen. Heb er een gekocht in dezelfde prijscategorie als Lush, met een verpakking die blaatte over natuurlijke ingredienten en ecologische blabla.

Thuisgekomen label eens goed onderzocht, van de 23 ingredienten was er 1 natuurlijk, namelijk Shea Boter, maar die stond als twee na laatste in de lijst dus er zal niet veel van ingezeten hebben. Verder zat er geen amandel in ook al stond het als amandel body butter op het pakje, maar wel 4 soorten parabenen, alcohol (lekker voedend!), siliconen en god weet wat nog meer. Houdbaar tot 2015, dat dan weer wel. En als ik het opsmeerde voelde mn huid de rest van de dag alsof er WD40 op zat.

Sorry maar dat is toch echt een wereld van verschil met Lush, ook met de Lushproducten waar een soort parabenen een beetje in zit als zo'n beetje het laatste ingredient op de lijst. Ik vind dit een beetje een 'in appels zit ook suiker' discussie. In alle cosmetica zitten slechte dingen maar er is enorm veel verschil in de hoeveelheid, in de verhouding, in de oorsprong.
pi_80528962
Mooi gesproken!

Zit ik me al tijden in te houden met bestellen omdat er nieuwe producten komen. Kom ik er gewoon achter dat ze via de zoekfunctie op de site zijn te vinden
Dus toen ben ik (samen met m'n zus) enorm losgegaan. We hebben voor bijna 160 pond ingeslagen Ik praat het maar goed, door het te vergelijken als ik alles in NL had besteld....
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 21 april 2010 @ 23:00:00 #255
159909 -Peach
Prunus persica
pi_80580184
Hai!
Als er iemand binnenkort in de UK gaat bestellen wil ik graag meedoen
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  donderdag 22 april 2010 @ 15:36:42 #256
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_80599400
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef -Peach het volgende:
Hai!
Dat zou ik dan ook wel willen
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 22 april 2010 @ 17:57:50 #257
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_80604786
Na enthousiast hier wat te hebben gelezen en op de website gekeken te hebben wou ik een keer naar de Lush winkel om rond te kijken.. had ik beter niet kunnen doen

Gisteren ben ik voor het eerst uitgebreid in de winkel geweest en kreeg meteen van alles op me geprobeerd haha, ik ben toen weggegaan met lemony flutter voor mn nagelriemen, de honey bee en een flower voor moederdag alvast. voor mijn doen al erg prijzig allemaal.
Kom ik net thuis en heeft mijn moeder die winkel ineens ook ondekt, krijg een een schampoo-bar van haar
heeel lief
Ik kan alleen nog niks vertellen over mijn moederdagkado natuurlijk
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_80611644
quote:
Op woensdag 21 april 2010 23:00 schreef -Peach het volgende:
Hai!
wanneer alle nieuwe producten erop staan ga ik bestellen
pi_80611894
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

wanneer alle nieuwe producten erop staan ga ik bestellen
Nu dus?
http://lush.co.uk/index.php?option=com_virtuemart&page=lush.new_products&Itemid=75

Ik ga binnenkort ook maar eens wat bestellen
pi_80612549
Vandaag is DHL aan de deur geweest met m'n pakket! Jammer genoeg niet thuis, morgen komen ze nog een keer.
Wel snel trouwens! Maandag besteld, normaal duurt het ruim een week
I found myself alone,
  donderdag 22 april 2010 @ 21:47:44 #261
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_80613161
Neeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
Heb ik net eergister besteld, staat nu de Brimstone erop die ik heel graag wil hebben

Bestelling omvat overigens 100 ml Happy Hippy en 100ml OB. sweetie pie, Karma zeep, Comforter en Blue skies. Voor vriendinnetje herbalism en retread.
Godver ik baal echt, ik wil die Brimstone
L'Enfer, c'est les autres.
pi_80639599
Lekker spul allemaal Maria! Brimstone stond er maandag al wel op, je kon het alleen vinden via de zoekfunctie.

Ik ben trouwens Helping Hands vergeten en die knuppels van DHL waren vandaag 'ineens' mijn pakket kwijt. Heb net gebeld en kreeg te horen dat ie vanmorgen kwijt was en later weer was gevonden, maar niet meer meegenomen op de route. (*$&@$& ben ik daar vandaag speciaal voor thuis gebleven
Nu komen ze maandag en dan is hier dus niemand...
I found myself alone,
pi_80639689
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:22 schreef LeNeHe het volgende:
Lekker spul allemaal Maria! Brimstone stond er maandag al wel op, je kon het alleen vinden via de zoekfunctie.

Ik ben trouwens Helping Hands vergeten en die knuppels van DHL waren vandaag 'ineens' mijn pakket kwijt. Heb net gebeld en kreeg te horen dat ie vanmorgen kwijt was en later weer was gevonden, maar niet meer meegenomen op de route. (*$&@$& ben ik daar vandaag speciaal voor thuis gebleven
Nu komen ze maandag en dan is hier dus niemand...
Ik zou eisen dat ze op een dag komen dat je er wel bent. Komop zeg! ZIJ maken je pakket kwijt en houden zich daardoor niet aan de afspraken!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_80644654
Mijn party pakket komt vanavond eindelijk!! Ze hadden het zogenaamd geprobeerd te brengen (ik zat VOOR HET RAAM BASTARDS) dus ik moest wachten tot mn vriend 'even' die 40 minuten om kon rijden want ik heb geen rijbewijs.

Hij belde net heel verheugd op 'Er zit niet eens een gat in deze keer!!'
pi_80646467
Ik vind Brimstone vreselijk stinken De review-schrijvers zijn het met me eens zo te lezen.
pi_80652137
morgen komt mn karama sg
  zondag 25 april 2010 @ 09:28:30 #267
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_80687350
De disconlijst is ook bekend gemaakt. Achter de namen staan het aantal weken dat het nog gemaakt gaat worden. Er is nog wel discussie over Tramp, waarschijnlijk gaat die gelijk de retro in.

Happy Pill - approx 3 weeks
Supernova - approx 6 weeks
Q10 Toner Tab - approx 2 months

Mirror Mirror - approx 3 weeks
Razorantium - approx 4 weeks
Shave the Planet - approx 2 weeks
Tramp - approx 2 weeks
Yummy Yummy - approx 2 weeks

Crash Course In Skincare - approx 3 weeks
Candy Fluff Dusting Powder - approx 6 weeks
Karma Dusting Powder - approx 8 weeks

I Should Coco soap - approx 4 weeks

Hard Shampoo Bar - approx 4 weeks
Soft Shampoo Bar - approx 4 weeks

It's A Wrap - to be confirmed
  zondag 25 april 2010 @ 10:14:52 #268
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_80687828
I Should Coco en Yummy Yummy eruit?
Ik dacht dat die nog wel goed liepen. Ben benieuwd wat voor zoets we daarvoor terugkrijgen. Toch nog maar even wat YY inslaan dan.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  zondag 25 april 2010 @ 10:44:19 #269
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_80688387
In Antwerpen zeiden ze inderdaad dat I Should Coco eruit ging, maar over YY zeiden ze niets... En hij is zo lekker
  zondag 25 april 2010 @ 11:02:30 #270
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_80688754
noes!
dat vind ik echt zulk lekkere zeep!
I should coco should staystay
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 25 april 2010 @ 12:22:11 #271
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_80690705
Supernova en Crash Course in Skincare
pi_80691807
Happy Pill en Tramp is wel jammer. Maar niet het einde van de wereld, er blijven nog genoeg lekkere dingen over. Als Tramp eruit gaat mag ik Grass sg kopen van mezelf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_80692029
YYY Net nog een grote fles gekocht, nog maar eentje inslaan dan!!
En ja, mirror mirror best logisch aangezien de nieuwe tietencrème eraan komt
A crashcourse in skincare vind ik ook heel erg jammer, hij is zo lekker zacht!! En ook soft vind ik jammer, maar gelukkig hebben we Big nog
De rest vind ik niet zo heel erg jammer....Er blijven alleen nu nog zo weinig zeepies over
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  zondag 25 april 2010 @ 14:07:07 #274
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_80693771
Ik hoop wel dat er een nieuwe douchegel bij komt. Ik heb gelukkig wel met de forumparty Butterball, Avoshower en B Electro kunnen kopen dus ik kan nog wel even vooruit maar een nieuwe zoete lucht zou welkom zijn (zolang het maar niet naar Rock Star ruikt).
pi_80698042
quote:
Op zondag 25 april 2010 14:07 schreef Winky het volgende:
Ik hoop wel dat er een nieuwe douchegel bij komt. Ik heb gelukkig wel met de forumparty Butterball, Avoshower en B Electro kunnen kopen dus ik kan nog wel even vooruit maar een nieuwe zoete lucht zou welkom zijn (zolang het maar niet naar Rock Star ruikt).
Mja een Gras douchegel krijgen we er voor terug! Ik hoop dat ie lekker is! Maar zoet denk ik niet!
"After a stressful day, let your worries float away. An easy way to cope....is to grab a bar of soap. Or even a bubble bar, and your problems will drift far. So, when seeking peace and hush, whizz down to your local Lush =)"
  zondag 25 april 2010 @ 17:36:44 #276
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_80699239
Grass in in feite in de plaats gekomen voor Tramp, allebei "groene" geuren. Dus zou er nog een zoete geur bij moeten komen. Ik hoop eigenlijk op een fruit geur, maar dan geen citrus.
pi_80699676
YYY

Maargoed, daar waar we afscheid nemen van onze oude geliefden zullen jonge nieuwe lovers in de plaats komen

Ik zit trouwens nog met smart te wachten op mn UK bestelling. Twee cadeauverpakkingen voor de moeders alvast voor moederdag, flying fox 250ml, serumding en enzymon gezichtscreme voor de oilydays. Heeft iemand trouwens al een post-vulkaanas bestelling binnen gekregen? Hopelijk heeft mijn order niet al te veel vertraging wat ik WIL WIL WIL mijn bestelling!

Oja, ik had zo'n bruisbalbloem voor mijn mams gekocht want die had vandaag NK carrousel (paardrijden). Ze waren 4e.... Net aan niet naar de volgende poule. Zielug he?
pi_80713893
ik ga ergens deze week bij lush UK bestellen, mensen die mee willen bestellen pm maar (max 2/3 mensen die ik mee laat bestellen andere voorwaarden bespreken we wel via PM maar ik kom zelf uit Utrecht)
pi_80714241
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:51 schreef Dipkip het volgende:
Mijn party pakket komt vanavond eindelijk!! Ze hadden het zogenaamd geprobeerd te brengen (ik zat VOOR HET RAAM BASTARDS) dus ik moest wachten tot mn vriend 'even' die 40 minuten om kon rijden want ik heb geen rijbewijs.

Hij belde net heel verheugd op 'Er zit niet eens een gat in deze keer!!'
Eik moet je wanneer je een pakket verwacht, om 6 uur opstaan, je camera pakken en op gaan nemen... Dan eerst even teletekst met datum/tijdsnotatie laten zien en dna die camera de hele dag op de voordeur houden....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_80718844
Er zou toch Vanillary douchegel komen, lijkt me dat die dan YYYs plaats inneemt.

En hoewel ik Grass lekker vind, vind ik Tramp echt beter, vooral op mn vent dus ik hoop dat ie retro gaat.
pi_80720523
voor evt meebestellers, ik wil woensdag bestellen
pi_80720571
Nu Tramp eruit gaan heb ik helemaal niets meer te zoeken bij Lush...
pi_80721820
Idd tramp was toch mijn lieveling. Vanavond of morgen ga ik snel een bestelling doen.
  maandag 26 april 2010 @ 13:03:03 #284
159909 -Peach
Prunus persica
pi_80724760
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:37 schreef Memento-Mori het volgende:
voor evt meebestellers, ik wil woensdag bestellen
Je hebt PM!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_80726082
Waarom is Tramp dan zo goed?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80726131
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:44 schreef Tamashii het volgende:
Waarom is Tramp dan zo goed?
Je moet daar echt van houden, dus ik zou die niet zomaar op de gok bestellen, sommigenvinden het naar bedorven moeras of natte hond ruiken
  maandag 26 april 2010 @ 13:49:16 #287
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_80726239
Ik vond hem inderdaad naar bedorven moeras ruiken. Proefje is dus ook gelijk richting de vuilnisbak vertrokken
pi_80726346
quote:
Op maandag 26 april 2010 13:46 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Je moet daar echt van houden, dus ik zou die niet zomaar op de gok bestellen, sommigenvinden het naar bedorven moeras of natte hond ruiken
Hehe, dankjewel.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_80727894
Het is een soort donkere, beetje mannelijke, boslucht. Je moet er echt van houden, net zoals bij bijv. karma.
  maandag 26 april 2010 @ 15:18:56 #290
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_80729243
jungle ruikt ook zo lekker bossig

geen idee hoe Tramp ruikt, maar ben wel benieuwd
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_80729603
Jungle

Daar mogen ze van mij wel een douchegel en/of zeep van maken
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 26 april 2010 @ 15:57:21 #292
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_80730501
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef progje het volgende:
Jungle

amen
  maandag 26 april 2010 @ 16:26:05 #293
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_80731536
quote:
Op maandag 26 april 2010 09:20 schreef Dipkip het volgende:
Er zou toch Vanillary douchegel komen, lijkt me dat die dan YYYs plaats inneemt.

En hoewel ik Grass lekker vind, vind ik Tramp echt beter, vooral op mn vent dus ik hoop dat ie retro gaat.
Ik hoop dat die Vanillary douchegel er komt, lijkt me erg lekker.

Grass heb ik nog niet geroken, ik zit te wachten totdat de 100 gr. flessen snel in de retro komen voordat ik weer een nieuwe order plaats. Grass staat dan wel op mijn lijstje.

[ Bericht 0% gewijzigd door Winky op 26-04-2010 16:35:49 ]
pi_80733580
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:28 schreef progje het volgende:
Jungle

jottemmmm
pi_80733685
DHL heeft het pakket afgeleverd we weten alleen niet waar
I found myself alone,
  maandag 26 april 2010 @ 18:44:58 #296
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_80736103
De 100 gr. retro flessen zijn er nu ook. Net een nieuwe bestelling gedaan dus het wachten kan beginnen
  maandag 26 april 2010 @ 18:49:20 #297
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_80736284
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:44 schreef Winky het volgende:
De 100 gr. retro flessen zijn er nu ook. Net een nieuwe bestelling gedaan dus het wachten kan beginnen
Welke is daarvan lekker Ik ben van de zoete geuren..
  maandag 26 april 2010 @ 18:58:08 #298
16038 Winky
tjilp tjilp
pi_80736602
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik heb van de retro alleen shampoo (Antiphilitron) en een conditioner (Forever in bloom) besteld. Puur om uit te proberen.

Van de douchegels staan Slammer (ruikt een beetje naar Rang snoepjes vind ik) en Happy 4 Sad (nog nooit gehad) er niet op.

Back 4 Breakfast vind ik zelf lekker, die vind ik naar citroen Napoleon snoepjes ruiken. De rest zijn geen zoete geuren, Sonic Death Monkey ruikt naar chocola (alhoewel die van mij heel erg kruidig ruikt) en Freeze ruikt naar pepermunt met een bijluchtje. De rest heb ik nooit uitgeprobeerd.
  maandag 26 april 2010 @ 19:17:47 #299
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_80737468
Neeee!!! Niet YYY
L'Enfer, c'est les autres.
pi_80737849
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:49 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Freeze! heerlijk fris ook als shampoo, lekker voor in de zomer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')