Jungle ruikt toch niet naar kokos? Jungle ruikt groen, naar bossen en weiden.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef Lush-lady het volgende:
naar jungle haarconditioner?? dan ruikt het weer naar kokos en dat is niet mijn ding. Helaas, volgende keer beter
jungle ruikt absoluut niet naar kokosquote:Op maandag 17 mei 2010 21:28 schreef Lush-lady het volgende:
naar jungle haarconditioner?? dan ruikt het weer naar kokos en dat is niet mijn ding. Helaas, volgende keer beter
misschien ben je in de war met trichomenia? Dat is een wit shampoo blok met conditioner en die ruikt wel naar kokosquote:
Ik heb gekregen:quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:03 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
Ja? Wat heb je allemaal gekocht/gekregen? Ik ga volg week! Ben benieuwd naar die massages.
ik vind jungle eigenlijk juist een beetje een combi van versgemaaid gras en kokos. Heerlijkquote:
Niet?! Het is zooo fijn voor mijn huid! Als ik het een tijdje niet gebruik dan merk ik het gelijk!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Besloten dat ik geen nieuwe AOBS ga kopen. Heerlijk spul hoor maar het voegt eigenlijk niks toe
Jaquote:
maar die luchtquote:
Het ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:33 schreef Breathtaking het volgende:
Is dat setje van 10 pond dat nu bij Lush UK is een beetje chill?
Ja ik vond het er ook wel leuk uit zienquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het ziet er leuk uitBeter dan dat schouders-knie-en-teenpakketje, want daar bleek ik achteraf toch niet zo veel van te gebruiken.
Minstens tien pond dacht ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik vond het er ook wel leuk uit zienmaar hoeveel waren die verzendkosten nu ook alweer vanuit de UK? Of hangt dat af van het gewicht?
Okay. Ik heb een paar jaar geleden besteld daar maar toen viel het me allemaal behoorlijk tegen, en die 15 pond is het echt alleen waard als je flink wat koopt dus dat is een beetje balenquote:
-0kg to 1kg £4.95quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik vond het er ook wel leuk uit zienmaar hoeveel waren die verzendkosten nu ook alweer vanuit de UK? Of hangt dat af van het gewicht?
Naar Nederland?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
-0kg to 1kg £4.95
-1kg to 2kg £6.95
O, valt nog meequote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
-0kg to 1kg £4.95
-1kg to 2kg £6.95
Dit is wel Royal Mail, DHL begint bij een tientje.. Maar ik heb een hekel aan DHL dus ik blijf zelf liever onder de 2kg (al ga ik nog liever gewoon zelf naar Engelandquote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, valt nog mee
Of ik ben beter bekend met de zwaardere bestellingen
Ja, daar gaat het bovenaan de pagina ook overquote:Op maandag 24 mei 2010 20:29 schreef Lush-lady het volgende:
ik ga morgen een grote bestelling plaatsen voor de hele family, moet nog even uitzoeken of ik een kortingsbonnetje heb.
hebben julie het nieuwe 10 ponds doosje al gezien met 6 artikelen??
ik heb de reviews gelezen en die zagen er goed uit. Ik zal het wel gaan beleven, en anders douche ik me daarna weer met wat anders. Ik heb deze keer ook waylander en curly wurly besteld, de reviews hier op dit forum waren zeer positief dus dat wil ik ook wel meemaken. Nu maar hopen dat mijn bestelling lekker snel komt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef AnitraX het volgende:
de gloriuos mud heb ik na 1x gebruiken weg gegooid, wat stinkt dat ding als het nat is, ieuw.
Fijn spul he.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben officieel verslaafd aan Olive Branch. Hij blijft enorm lang hangen, huidje wordt er zacht van....Ik hou ervan! Als mijn 100 ml flesje op is dan komt er zeker weten een grote
Olive Branch is géniaal. Je moet de SP ook kopen dan, die blijft ook lekker lang hangen en ruikt precies hetzelfdequote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik ben officieel verslaafd aan Olive Branch. Hij blijft enorm lang hangen, huidje wordt er zacht van....Ik hou ervan! Als mijn 100 ml flesje op is dan komt er zeker weten een grote
Ik heb de vloeibare parfum.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:09 schreef automatic_ het volgende:
De eerste keer vond ik TOB niet lekker maar ik ben ook fan! En ik heb de SP ook
vind jequote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:03 schreef AnitraX het volgende:
de gloriuos mud heb ik na 1x gebruiken weg gegooid, wat stinkt dat ding als het nat is, ieuw.
Jaloooooooooers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef Lush-lady het volgende:
3 Glorious Mud
1 Grass
2 Waylander Rhassoul Soap
6 New Shampoo Bar
7 Ultimate Shine
2 Jumping Juniper
2 Freeze
2 Bohemian
1 Curly Wurly
1 Aqua Marina
1 Sea Vegetable
1 Ice Blue