abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:37:58 #151
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_81066587
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Nou bij mij werd ie ook heet begon te branden en toen zat ik onder de rode vlekken en kon in reviewtopic van lushforum niet lezen dat het normaal was
Hmm, apart. Bleef 'ie bij jou heet of was dat ook maar even?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_81068787
Vandaag ff snel Lush in DH! Wilde nog een kado halen voor iemand die sinds kort haar eigen bad heeft, dus wat wil je dan? Ik wilde die bloemen zien van Moederdag, maar ik vond ze enorm tegenvallen. In het echt zien ze d'r helemaal niet zo leuk uit.

Zelf gauw een maskertje gekocht (Catastrophe!) en een Aqua Mirabilis... ooh, die lucht, ik had hem echt gemist! Wat fijn issie toch =)

Geen tijd gehad om aan de nieuwe dingen te snuffelen (maar goed ook, ik was nu al 40 euro kwijt)...
pi_81069233
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hmm, apart. Bleef 'ie bij jou heet of was dat ook maar even?
hij begon echt te branden en toen heb ik m snel afgespoeld
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:40:33 #154
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_81069504
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

hij begon echt te branden en toen heb ik m snel afgespoeld
Hmm, echt branden deed 'ie bij mij niet. Hij werd wel heel warm, maar dat was maar eventjes eigenlijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_81069980
Brimstone kan ik dus wel weggooien. Heb gevoelige huid. Iemand die hem over wil nemen?

Ik hoop echt dat ik yummi yummi nog kan bestellen over paar weken. Ik ben al een lijst aan het maken ben benieuwd naar de proefjes.
Mijn zoon gaat nu 20x op een dag naar de wc om daarna zijn handen te wassen met de zeepjes en vanavond moest ik zelfs de zeepjes verzorgen want ze bleven zo nat. Nog zo'n leuke uitspraak van hem was dat hij morgen ging douchen met rub rub, want daar zit een lekker scrubje in. Hij is 5
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:02:02 #156
159909 -Peach
Prunus persica
pi_81078874
Chauffeur onderweg hopelijk is een van mn huisgenoten thuis vandaag...
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_81079644
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef AnitraX het volgende:
Brimstone kan ik dus wel weggooien. Heb gevoelige huid. Iemand die hem over wil nemen?

Ik hoop echt dat ik yummi yummi nog kan bestellen over paar weken. Ik ben al een lijst aan het maken ben benieuwd naar de proefjes.
Mijn zoon gaat nu 20x op een dag naar de wc om daarna zijn handen te wassen met de zeepjes en vanavond moest ik zelfs de zeepjes verzorgen want ze bleven zo nat. Nog zo'n leuke uitspraak van hem was dat hij morgen ging douchen met rub rub, want daar zit een lekker scrubje in. Hij is 5
Je zoon heeft wel gelijk, want Rub Rub Rub ruikt lekker en scrubt heerlijk

Ik ben wel trouwens erg benieuwd naar brimstone, ik wilde hem ook gaan bestellen maar als ik de reviews hier lees dan weet ik het nog niet zo zeker. Ik vind de sugarscrub ook helemaal niets, ik zat daarvan helemaal onder de schrammen!!

Heeft er iemand trouwens al glorius mud geprobeerd?? het lijkt mij heerlijk!!!

[ Bericht 3% gewijzigd door Lush-lady op 06-05-2010 11:34:57 ]
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_81080111
Memento ik heb het pakje al binnen
Mijn dochter heeft gelijk de zeepstack en candy fluff ingepikt. En wat veel proefjes!! heerlijk!!

Ik heb hem nog niet gebruikt, maar hij ruikt heerlijk! Beter dan brimstone iig
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:35:59 #159
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_81080143
Even voor de goede orde: ik heb geen reactie op brimstone gehad, ik vond alleen dat warm worden apart. Maar dat was niet pijnlijk ofzo. En ik ben wel lekker zacht nu, dus ik ga 'm wel nog een kans geven.

Ik zou dus zeggen: probeer het eerst op een klein stukje huid of je er tegen kan voor je 'm weggooit. Mijn huid is ook gevoelig namelijk.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_81080208
Ik heb brimstone en glorious mud klaarliggen maar ik weet niet of ik nog durf ook gevoelige huid hier....
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:38:24 #161
159909 -Peach
Prunus persica
pi_81080240
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:23 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

Ik ben wel trouwens erg benieuwd naar brimstone, ik wilde hem ook gaan bestellen maar als ik de reviews hier lees dan weet ik het nog niet zo zeker. Ik vind de sugarscrub ook helemaal niets, ik zat daarvan helemaal onder de schrammen!!

Rub Rub Rub is een van mn favorieten. Moet je alleen niet gebruiken als je een wondje ergens hebt...hehehe.
pi_81081270
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:23 schreef Lush-lady het volgende:

[..]

Glorious mud ook geprobeerd die vind ik wel lekker en die trekt mn huid wel En dipkip brimstone is gewoon evil en stinkt ook nog onwijs brrrrr maar inderdaad gewoon op n klein stukje proberen en dan even wachten, het begon bij mij ook na een paar seconden pas (en toen had ik al mn halve lijf gedaan)

En mooi dat je pakje binnen is AnitraX, geniet ervan
pi_81087263
Mn pakket is binnen! Met leuke extraatjes!
proefjes van creme anglaise en turkish delight, queen of hearts en een hele sunny side en een clour supplement light yellow!!
Ben helemaal gelukkkig nu
De glorious mud ga ik vanavond proberen. Ik heb nog geen brimstone besteld, hou het toch maar even bij ocean salt.
Ik maak straks wel even een foto
  donderdag 6 mei 2010 @ 15:25:33 #164
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81089534
volgens mij is mijn pakket ook binnen maar ik ben nu op m'n werk...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:38:29 #165
159909 -Peach
Prunus persica
pi_81092916
Mijne is afgeleverd bij de buren...hopelijk zijn ze thuis!
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:26:39 #166
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81094678
Hebbes!!
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:48:24 #167
159909 -Peach
Prunus persica
pi_81095432
Ik ook! Grass ruikt lekker en ben ook tevreden over de rest. Helaas heeft de fles Olive Branch een beetje gelekt (alleen die olie-achtige substantie) en heb ik 2 proefjes (lemslip en stepping stone) in een zakje moeten doen maar ja, boeit niet want mn pakketje is er!!
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:29:12 #168
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81096847
Zo, ik heb meteen even de badkamer verbouwd (naja, een anders kastje ingepikt) om alles kwijt te kunnen
pi_81098472
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 17:48 schreef -Peach het volgende:
Ik ook! Grass ruikt lekker en ben ook tevreden over de rest. Helaas heeft de fles Olive Branch een beetje gelekt (alleen die olie-achtige substantie) en heb ik 2 proefjes (lemslip en stepping stone) in een zakje moeten doen maar ja, boeit niet want mn pakketje is er!!
TOB is evil qua lekkans, het is zoooo dun maar goed dat het er allemaal is
pi_81101456
Wat vinden jullie nou de beste producten van Lush? Ik kan op het lush forum ook niet zien wat nou eigenlijk DE top tien is. Wel op de lush site zelf dat er een top 10 van de best verkochte producten, maarja.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_81101617
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef Tamashii het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste producten van Lush? Ik kan op het lush forum ook niet zien wat nou eigenlijk DE top tien is. Wel op de lush site zelf dat er een top 10 van de best verkochte producten, maarja.
Dream Cream Verder ben ik nog niet zo bekend met de producten Maar die werkt iig erg goed
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:53:49 #172
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_81103444
Hmm gedoe met DHL en de partyGO waaraan ik mee heb gedaan. Doos nummer 1 is inmiddels verdwenen en volgens DHL is de geadresseerde verhuisd. Er is nu een nieuwe doos onderweg.
Wil volgende week zelf gaan bestellen maar ik vrees het ergste. Alhoewel, ik kan het natuurlijk op mijn werk laten afleveren en vermelden dat de portier even naar mijn pieper moet bellen
pi_81107097
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
Hmm gedoe met DHL en de partyGO waaraan ik mee heb gedaan. Doos nummer 1 is inmiddels verdwenen en volgens DHL is de geadresseerde verhuisd. Er is nu een nieuwe doos onderweg.
Wil volgende week zelf gaan bestellen maar ik vrees het ergste. Alhoewel, ik kan het natuurlijk op mijn werk laten afleveren en vermelden dat de portier even naar mijn pieper moet bellen
tis een toestand..
Waardeloos he, je kan t toch ook met Royal Mail laten versturen? Geen ervaring mee nog.

Mijn toptien (voorlopig, ik vergeet vast nog wat) okee, top 11

1- Dreamcream
2- The Olive Branch en Karma (alles met die geur )
3- Ocean Salt
4- Celestial
5- Angels on Bare Skin
6- Buffy
7- Ultra Bland
8- Fever mb
9- Pumpkin soap
10- Flosty Gritter
11- Potion lotion

[ Bericht 1% gewijzigd door Pumpkin. op 06-05-2010 23:01:41 (+ karma ;-)) ]
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:05:23 #174
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_81107586
Royal Mail is in Nederland toch TNT? Nou.... dan hou ik het wel bij DHL. TNT is hier een waar drama, DHL is dan nog redelijk.
pi_81110495
...foutje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')