Hmm, apart. Bleef 'ie bij jou heet of was dat ook maar even?quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nou bij mij werd ie ook heet begon te branden en toen zat ik onder de rode vlekken en kon in reviewtopic van lushforum niet lezen dat het normaal was
hij begon echt te branden en toen heb ik m snel afgespoeldquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, apart. Bleef 'ie bij jou heet of was dat ook maar even?
Hmm, echt branden deed 'ie bij mij niet. Hij werd wel heel warm, maar dat was maar eventjes eigenlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hij begon echt te branden en toen heb ik m snel afgespoeld
Je zoon heeft wel gelijk, want Rub Rub Rub ruikt lekker en scrubt heerlijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:52 schreef AnitraX het volgende:
Brimstone kan ik dus wel weggooien. Heb gevoelige huid. Iemand die hem over wil nemen?
Ik hoop echt dat ik yummi yummi nog kan bestellen over paar weken. Ik ben al een lijst aan het makenben benieuwd naar de proefjes.
Mijn zoon gaat nu 20x op een dag naar de wc om daarna zijn handen te wassen met de zeepjes en vanavond moest ik zelfs de zeepjes verzorgen want ze bleven zo nat. Nog zo'n leuke uitspraak van hem was dat hij morgen ging douchen met rub rub, want daar zit een lekker scrubje in. Hij is 5
Rub Rub Rub is een van mn favorieten. Moet je alleen niet gebruiken als je een wondje ergens hebt...hehehe.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:23 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Je zoon heeft wel gelijk, want Rub Rub Rub ruikt lekker en scrubt heerlijk![]()
Ik ben wel trouwens erg benieuwd naar brimstone, ik wilde hem ook gaan bestellen maar als ik de reviews hier lees dan weet ik het nog niet zo zeker. Ik vind de sugarscrub ook helemaal niets, ik zat daarvan helemaal onder de schrammen!!
Heeft er iemand trouwens al glorius mud geprobeerd?? het lijkt mij heerlijk!!!
Glorious mud ook geprobeerd die vind ik wel lekker en die trekt mn huid welquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:23 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
Je zoon heeft wel gelijk, want Rub Rub Rub ruikt lekker en scrubt heerlijk![]()
Ik ben wel trouwens erg benieuwd naar brimstone, ik wilde hem ook gaan bestellen maar als ik de reviews hier lees dan weet ik het nog niet zo zeker. Ik vind de sugarscrub ook helemaal niets, ik zat daarvan helemaal onder de schrammen!!
Heeft er iemand trouwens al glorius mud geprobeerd?? het lijkt mij heerlijk!!!
TOB is evil qua lekkans, het is zoooo dun maar goed dat het er allemaal isquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:48 schreef -Peach het volgende:
Ik ook! Grass ruikt lekker en ben ook tevreden over de rest. Helaas heeft de fles Olive Branch een beetje gelekt (alleen die olie-achtige substantie) en heb ik 2 proefjes (lemslip en stepping stone) in een zakje moeten doen maar ja, boeit niet want mn pakketje is er!!
Dream Creamquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef Tamashii het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste producten van Lush? Ik kan op het lush forum ook niet zien wat nou eigenlijk DE top tien is. Wel op de lush site zelf dat er een top 10 van de best verkochte producten, maarja.
tis een toestand..quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:53 schreef douche-eendje het volgende:
Hmm gedoe met DHL en de partyGO waaraan ik mee heb gedaan. Doos nummer 1 is inmiddels verdwenen en volgens DHL is de geadresseerde verhuisd. Er is nu een nieuwe doos onderweg.
Wil volgende week zelf gaan bestellen maar ik vrees het ergste. Alhoewel, ik kan het natuurlijk op mijn werk laten afleveren en vermelden dat de portier even naar mijn pieper moet bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |