abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81030640
Ik vind het ook echt zo tof. hoop dat ik ook een proefje creme anglais en turkish oid heb.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_81030934
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 22:34 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind het ook echt zo tof. hoop dat ik ook een proefje creme anglais en turkish oid heb.
ja die heeft iedereen
pi_81037691
Ik ben heel benieuwd naar de creme proefjes, want heb nu alleen die serumbar, welke goed bevalt, geen vette kop, zacht van geur en je hebt echt mini beetje van nodig. Vond hem eerst te duur omdat hij zo klein is,maar erg blij dat ik het gedaan heb, want je doet er heel lang mee.

En ik ben flieft op noubar wat is die zeep lekker fris, maar toch duidelijk de geur van de noten er in en de kleur
Stom dat ik aan het flesje yummi yummi geroken heb. Die gaat er ook uit. En mijn zoon en dochter willen hem ook graag.
Grass heerlijk fris, ik ben gek op de geur van vers gemaaid gras, ook lekker geurtje!
Rockstar heeft mijn zoon in gepikt
Vannila mist ruikt wel lekker, benieuwd hoe hij na jet douchen ruikt.
Steppingstone erg frisse geur, hij is alleen al voor de helft poeder, voor ik hem open maakte.

Hoe lang duurt het voor yummi yummi eruit gaat? Want die moet ik toch echt nog hebben!
pi_81037894
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:03 schreef AnitraX het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de creme proefjes, want heb nu alleen die serumbar, welke goed bevalt, geen vette kop, zacht van geur en je hebt echt mini beetje van nodig. Vond hem eerst te duur omdat hij zo klein is,maar erg blij dat ik het gedaan heb, want je doet er heel lang mee.

En ik ben flieft op noubar wat is die zeep lekker fris, maar toch duidelijk de geur van de noten er in en de kleur
Stom dat ik aan het flesje yummi yummi geroken heb. Die gaat er ook uit. En mijn zoon en dochter willen hem ook graag.
Grass heerlijk fris, ik ben gek op de geur van vers gemaaid gras, ook lekker geurtje!
Rockstar heeft mijn zoon in gepikt
Vannila mist ruikt wel lekker, benieuwd hoe hij na jet douchen ruikt.
Steppingstone erg frisse geur, hij is alleen al voor de helft poeder, voor ik hem open maakte.

Hoe lang duurt het voor yummi yummi eruit gaat? Want die moet ik toch echt nog hebben!
quote:
Op zondag 25 april 2010 09:28 schreef Winky het volgende:
De disconlijst is ook bekend gemaakt. Achter de namen staan het aantal weken dat het nog gemaakt gaat worden. Er is nog wel discussie over Tramp, waarschijnlijk gaat die gelijk de retro in.

Happy Pill - approx 3 weeks
Supernova - approx 6 weeks
Q10 Toner Tab - approx 2 months

Mirror Mirror - approx 3 weeks
Razorantium - approx 4 weeks
Shave the Planet - approx 2 weeks
Tramp - approx 2 weeks
Yummy Yummy - approx 2 weeks

Crash Course In Skincare - approx 3 weeks
Candy Fluff Dusting Powder - approx 6 weeks
Karma Dusting Powder - approx 8 weeks

I Should Coco soap - approx 4 weeks

Hard Shampoo Bar - approx 4 weeks
Soft Shampoo Bar - approx 4 weeks

It's A Wrap - to be confirmed
pi_81040351
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 01:03 schreef AnitraX het volgende:
Het duurt ws wel iets langer voor het ook in de winkels is uitverkocht, maar ik zou gewoon even bellen naar een winkel, dan weet je of je erg moet opschieten

En dankzij jouw review van die serumbar staat hij nu op mn lijst! Welke had je?
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:25:37 #131
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81042167
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 06:49 schreef Pumpkin. het volgende:

[..]

Het duurt ws wel iets langer voor het ook in de winkels is uitverkocht, maar ik zou gewoon even bellen naar een winkel, dan weet je of je erg moet opschieten
Ik was gisteren en Den Bosch, maar volgens mij hadden ze hem daar niet meer...
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_81042219
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:25 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik was gisteren en Den Bosch, maar volgens mij hadden ze hem daar niet meer...
Hmm, dat gaat hard zeg.
pi_81042376
Lijkt me dat als ze net op raakten en ze moesten gaan bestellen dat ze dat dan gewoon niet meer doen, dus dat het erg kan verschillen. Plus dat soms gewoon Lushies de boel opkopen als ze horen dat ie er uit gaat.

Op het Lush UK forum heeft iemand een hele I Should Coco gekocht. Zo'n hele ronde zeep dus, 200 euro aan zeep
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:37:46 #134
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81042413
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 10:36 schreef Dipkip het volgende:
Lijkt me dat als ze net op raakten en ze moesten gaan bestellen dat ze dat dan gewoon niet meer doen, dus dat het erg kan verschillen. Plus dat soms gewoon Lushies de boel opkopen als ze horen dat ie er uit gaat.
Ja, dat kan natuurlijk ook
quote:
Op het Lush UK forum heeft iemand een hele I Should Coco gekocht. Zo'n hele ronde zeep dus, 200 euro aan zeep
Tering
pi_81042552
En ik ken haar van het Using it Up topic (topic waarin we proberen de stash te verkleinen en klein te houden). Nou die blijft daar dus nog wel even posten

Serieus dat is dus iets van 5 kilo zeep. Volgens mij gebruik je zelfs als je je er onder de douche mee wast en het constant als handzeep gebruikt toch nog wel 2 weken met een stukje van 100 gram. Dus als ze niks anders gebruikt is ze er na 2 jaar doorheen. Maar ze had al een stash ervan van een kilo, plus ze heeft nog allerlei andere zepen, en ik neem aan dat ze ook wel douchegel blijft gebruiken gezien dat ze daar ook liters van heeft dus ik denk dat ze er wel 5 jaar mee gaat doen
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:03:15 #136
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_81042996
Damn, I should Coco vond ik ook al zo lekker
Misschien morgen toch maar even kijken in Den Bosch...
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:05:53 #137
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81043091
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:03 schreef Muck het volgende:
Damn, I should Coco vond ik ook al zo lekker
Misschien morgen toch maar even kijken in Den Bosch...
In Den Bosch ligt er in ieder geval nog genoeg van
pi_81043170
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 06:49 schreef Pumpkin. het volgende:
[..]
En dankzij jouw review van die serumbar staat hij nu op mn lijst! Welke had je?
binnen 2 weken weer bestellen word manlief gek, 3 weken zou nog kunnen

Ik heb saving face, mijn huid is niet snel zacht te krijgen, maar heb hele aaibare wangetjes. Ik wil die andere ook proberen nu
pi_81043321
Mijn gezicht wordt een spiegel van die serums en ik heb net het eerste product ontdekt waar mijn huid niet tegen kan (en mijn huid is dus heel makkelijk) Brimstone! Het begon te branden en nu zit mn huid onder de rode vlekken dus maar gered met dream cream én het stinkt ook nog brrrrr
pi_81043402
Een hele zeep?
Als waylander uit de retro gaat zou ik een halve bestellen overwegen. Mijn man vind ook niks beter dan na het scheren met waylander te soppen. Hij was ook helemaal beledigd dat ik zijn oude stukje weg wou gooien omdat hij 3 nieuwe stukken heeft nu.

Ik had op een gegeven moment ook echt een te grote stash dus tijd niks besteld, vorig jaar nog wat besteld, maar meer niet. Toen ik gister alles op zijn plek had gezet in mijn lush rek, werd ik weer helemaal happy, mijn man vond me.weer stralen lush doet toch iets met je.

memento dat is balen. Hoop dat je huid snel rustig is! En die serum heb je echt zo weinig van nodig, als je er veel van opdoet dan glimt het wel denk ik, maar echt minibeetje gebruikt en ik ben flieft
pi_81043726
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 11:16 schreef AnitraX het volgende:
Een hele zeep?
Als waylander uit de retro gaat zou ik een halve bestellen overwegen. Mijn man vind ook niks beter dan na het scheren met waylander te soppen. Hij was ook helemaal beledigd dat ik zijn oude stukje weg wou gooien omdat hij 3 nieuwe stukken heeft nu.

Ik had op een gegeven moment ook echt een te grote stash dus tijd niks besteld, vorig jaar nog wat besteld, maar meer niet. Toen ik gister alles op zijn plek had gezet in mijn lush rek, werd ik weer helemaal happy, mijn man vond me.weer stralen lush doet toch iets met je.

memento dat is balen. Hoop dat je huid snel rustig is! En die serum heb je echt zo weinig van nodig, als je er veel van opdoet dan glimt het wel denk ik, maar echt minibeetje gebruikt en ik ben flieft
Ja balen idd en mijn gezicht is wel redelijk vet dus voor mij werkt het gewoomn niet die serums doe m weleens voor de nacht op en je hebt pm
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:24:26 #142
159909 -Peach
Prunus persica
pi_81045422
Zendig gesorteerd
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_81045637
Een hele zeep kopen, dat is niet te overtreffen haha! Wedden dat ze hem zat wordt

@anitrax: En ik zou de full of grace nemen denk ik, met mijn huid. Of toch allebei

Had gister trouwens Lush gemaild voor de T&Tcode, blijkt dat DHL al 2x bij mij aan de deur heeft gestaan! De 1e keer zou nog kunnen, toen was ik aan t werk maar geen briefje in de bus.
2e x was ik gewoon thuis, slapen na mn nachtdienst. En ik hoor de bel echt wel en anders mn honden. En wederom geen briefje. Grrrrr en nu kan ik niet bellen, want ze zijn dicht..
Hopelijk heb ik mn pakketje morgen!
pi_81045877
@memento-mori: ik hoop dat t snel weg trekt, gelukkig niet in je gezicht (toch?)

Ik had laatst mn allereerste allergische reactie van Lush!
het kwam volgens mij van de Vanilla-deelite en de heavanilli, want die had ik al een paar dagen achtereen gebruikt. Ik zat helemaal onder de rode bultjes Ze trokken na 1 week een beetje weg. Ik durfde niet eens met Dream-cream te smeren en het jeukte...
Voorlopig geen vanillle meer.
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:44:21 #145
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_81046105
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:24 schreef -Peach het volgende:
Zendig gesorteerd
De mijne ook
pi_81065347
wel handig dat lijstje met producten die eruit gaan, denk alleen niet dat mijn man er blij mee is. Er staan 3 producten bij die hij veel gebruikt....
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_81065586
Ik hoop dat jullie je pakje morgen krijgen
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:22:22 #148
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_81065789
Wah, is het normaal dat Brimstone *heet* wordt? Echt maf.

En volgens mij ben ik een van de weinigen die Grass tegen vindt vallen. Buiten de douche is 'ie heerlijk, maar onder de douche vind ik 'm maar zo zo.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_81065978
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Wah, is het normaal dat Brimstone *heet* wordt? Echt maf.

En volgens mij ben ik een van de weinigen die Grass tegen vindt vallen. Buiten de douche is 'ie heerlijk, maar onder de douche vind ik 'm maar zo zo.
Nou bij mij werd ie ook heet begon te branden en toen zat ik onder de rode vlekken en kon in reviewtopic van lushforum niet lezen dat het normaal was
pi_81066394
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:14 schreef Lush-lady het volgende:
wel handig dat lijstje met producten die eruit gaan, denk alleen niet dat mijn man er blij mee is. Er staan 3 producten bij die hij veel gebruikt....
Jaaa, maar toch praat iedereen zo goed over yyy, en nou gaat ie weg
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')