Lijkt me geweldig.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Cosmetic warriorbrrrr
http://www.lush.nl/cosmet(...)masker-75g.2419.html
ik ging er bijna van over mn nek...de geur dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me geweldig.Is de werking niet goed of de geur verschrikkelijk?
En toch wil ik hem nog proberenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Cosmetic warriorbrrrr
http://www.lush.nl/cosmet(...)masker-75g.2419.html
het is ook een groene geur. Bij tramp heb je het bos gevoel en bij grass het weide gevoel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Is Grass enigszins te vergelijken met Tramp?
mijn top 10quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:15 schreef Tamashii het volgende:
Wat vinden jullie nou de beste producten van Lush? Ik kan op het lush forum ook niet zien wat nou eigenlijk DE top tien is. Wel op de lush site zelf dat er een top 10 van de best verkochte producten, maarja.
Ik hou van weide. Als mijn voorraad douchegel wat geslonken is dan ga ik zeker een flesje Grass kopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:32 schreef AnitraX het volgende:
[..]
het is ook een groene geur. Bij tramp heb je het bos gevoel en bij grass het weide gevoel.
Dan ben je niet de enige. Getsie, vind er echt niks aan. Ik heb ook een klein flesje Grass gekocht maar ook deze vind ik niet lekker. In de fles gaat het nog wel en ruikt het echt naar gras vind ik maar onder de douche verandert de geur en niet in positieve zin. Blijkt maar weer dat ik niet van "groene" geuren hou en het maar gewoon bij zoete/fruitige geuren moet houden.quote:
Haha, lekkerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:12 schreef Tamashii het volgende:
Met de Curly Wurly bleven allemaal kokosstukjes in mijn haar zitten die, toen mijn haar droog was, er uitvielen. ;/
Hier precies zo. Maar het rook wel lekkerquote:Op zondag 9 mei 2010 23:12 schreef Tamashii het volgende:
Met de Curly Wurly bleven allemaal kokosstukjes in mijn haar zitten die, toen mijn haar droog was, er uitvielen. ;/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |