Jaja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 28 april 2010 16:56 schreef Lush-lady het volgende:
ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe producten, weet nog niet wanneer ik een bestelling ga plaatsen. Ik heb nog een hele grote gouden doos staan (lees lush-legends), die ik in maart gewonnen heb met de prijsvraag hier op FOK.
Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen van de nieuwe producten.
eerlijk verdelen? iedereen krijgt gewoon wat hij besteld heeft hahaquote:Op woensdag 28 april 2010 23:38 schreef Lush-lady het volgende:
vandaag mijn haar eens lekker verwend met retread, ruikt ook heerlijk en voelt nu superzacht.![]()
enne mijn record met Lush uitgaven heb ik vorig jaar gedaan in Poole, ik was meer dan 200 pond kwijt in de winkel, die meiden wisten niet wat hen overkwam. ik was helemaal blij met de spulletjes.en mocht een extra gratis product uitkiezen in de winkel
![]()
Maar ja meer dan 300 pond bestellen dat is toch wel heel erg veel, moet dan wel een hele grote zware doos worden. Wel slim om samen te bestellen, dat scheelt enorm in de bezorgkosten, al vind ik die nog wel meevallen als je uitrekent wat je in de UK betaald en aan het vaste land betaald.
Geniet maar van de mega doos die je gaat krijgen, en eerlijk verdelen....
Ben wel erg benieuwd hoe groot de doos zal zijn die je thuis gestuurd gaat krijgen, als je kan moet je maar foto's plaatsen.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eerlijk verdelen? iedereen krijgt gewoon wat hij besteld heeft haha
Wat is eigenlijk after 8:30 ???quote:Op donderdag 29 april 2010 09:45 schreef Tamashii het volgende:
Jaaa, ik had dit meebesteld:
After 8:30
Ambrosia 250 gram
Brimstone
Buffy 200 gram
Curly Wurly
Glorious mud
Fresh Farmacy
ik weet het al, niets voor mij. Chocola is om te etenquote:
dat kun je dan over alle Lush producten wel zeggenquote:Op donderdag 29 april 2010 16:01 schreef Lush-lady het volgende:
[..]
ik weet het al, niets voor mij. Chocola is om te etenen niet om te smeren
Een massage barquote:
Ik heb wel eens op het punt gestaan om deze te bestellen maar geeft die chocola niet ontzettend af? Het lijkt me nl. zo'n knoeiboel worden.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Een massage barIk vind hem geweldig!
Mjeh, ik wil hem voor mijn partner en mij gebruiken en het lijkt me best leuk om dan 'vies' te worden. Maar ik weet niet of het zo is hoor, is eerste keer dat ik deze bestel!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef Winky het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op het punt gestaan om deze te bestellen maar geeft die chocola niet ontzettend af? Het lijkt me nl. zo'n knoeiboel worden.
Dan maakt het inderdaad niet zoveel uit neequote:Op donderdag 29 april 2010 17:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mjeh, ik wil hem voor mijn partner en mij gebruiken en het lijkt me best leuk om dan 'vies' te worden. Maar ik weet niet of het zo is hoor, is eerste keer dat ik deze bestel!
Echt? woei!! das echtt supersnel!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Geld is van mn CC af al dus het is al verstuurd![]()
Ja heel smerigquote:Op donderdag 29 april 2010 17:52 schreef Winky het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op het punt gestaan om deze te bestellen maar geeft die chocola niet ontzettend af? Het lijkt me nl. zo'n knoeiboel worden.
Tof!!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
is goedquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:51 schreef Tamashii het volgende:
Yaaaay. Tof! Ik heb je pm gekregen en ik denk dat ik het geld cash meeneem als we het komen halen MM!
Vind ik niet zo verrassend. De eerste batches (die op een forumparty verkocht werden) waren dramatisch. YYY plofte zelfs uit de flessen!quote:Op zondag 2 mei 2010 00:52 schreef saskiia het volgende:
Hmm, heb begrepen dat YYY niet meer gemaakt wordt omdat er veel problemen zijn met de productie ervan. Heeft dus niets met het verkoopcijfer te maken. Jammer!
Haha. Verdoriequote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
DHL gemistmaar morgen ben ik vrij dus komt goed
Mijn bestelling is van maandag... misschien komt ie vandaag ook bij mij langsquote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
Oeh! Hopelijk is dat een foutje in de bevestigingsmailquote:Op maandag 3 mei 2010 16:23 schreef AnitraX het volgende:
Zit ik net nog even te kijken wat ik precies bestelt had, zie ik dat er geen postcode bij staat in de bevestigingsmailheb hem echt wel ingevuld. Ben bang dat ik voorlopig nog niks krijg. Heb wel even een mail gestuurd in steenkolen engels. Hoop dat het goed komt
Hopelijk heb je je pakketje snelquote:Op maandag 3 mei 2010 17:44 schreef AnitraX het volgende:
Postcode was idd verdwenen en lush snapt ook niet hoe het kan. Ze geven aan DHL nu het goede adres met postcode door.
Wow, das het snelst wat ik ooit heb meegemaakt! (niet dat ik zo vaak heb besteld, maar toch!)quote:Op maandag 3 mei 2010 11:25 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik was ook wel verbaasdquote:Op maandag 3 mei 2010 22:15 schreef -Peach het volgende:
[..]
Wow, das het snelst wat ik ooit heb meegemaakt! (niet dat ik zo vaak heb besteld, maar toch!)
Wisselt heel erg, meestal is het een stukje zeep, een badproduct en een paar proefjes.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:11 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Die goodiebags die je af en toe krijgt bij besteding van ¤30,-, wat kan ik daar ongeveer van verwachten? Dan weet ik of ik iets meer moet gaan uitgeven dan gepland
Tevens tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |