en is het wat?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:56 schreef Retarded het volgende:
Ik wist helemaal niet dat de demo van Superman vandaag zou komen... maar het is een extreem leuke toevoeging aan mijn vrije dag![]()
Die heeft in z'n broek gescheten van blijdschapquote:
Die zijn toch al verroest als de PS3 hier uitkomtquote:Op woensdag 15 november 2006 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zitten er kettingzagen in Resistance: Fall of Men?
quote:Op woensdag 15 november 2006 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
Zitten er kettingzagen in Resistance: Fall of Men?
Sorry, flauw PS3-fanboy grapje naar aanleiding van de TT.quote:
Grmbl, vrijdag mijn special edition.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:59 schreef Robhimself.2 het volgende:
Gears of War inda house!!!Zojuist opgepikt bij Dixons.
Leuk om te spelen, cool om helemaal naar boven te vliegen zodat je over heel New York kijkt, wat groot is, alleen de missie's zijn erg vaag.quote:
Brandweerauto optillen en voor de brand houden misschienquote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Leuk om te spelen, cool om helemaal naar boven te vliegen zodat je over heel New York kijkt, wat groot is, alleen de missie's zijn erg vaag.
Stond een huis in de fik, ik ernaar toe en er komt een brandweerauto aan, ik begin een beetje de weg voor hem vrij te maken zodat die er langs kan en hij rijdt gewoon door, geen idee wat ik moet doen
Kan je al in een groot gebied komen in die demo? Lijkt me toch wel leuk, beetje over de stad heenvliegenquote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Leuk om te spelen, cool om helemaal naar boven te vliegen zodat je over heel New York kijkt, wat groot is, alleen de missie's zijn erg vaag.
Stond een huis in de fik, ik ernaar toe en er komt een brandweerauto aan, ik begin een beetje de weg voor hem vrij te maken zodat die er langs kan en hij rijdt gewoon door, geen idee wat ik moet doen
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Brandweerauto optillen en voor de brand houden misschien
Nee, zette het zelfs op het gebouw, wou niet werken
In de demo kan je alleen in het Industrial gebied, het is trouwens Metropolis en niet New York natuurlijkquote:Op woensdag 15 november 2006 14:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kan je al in een groot gebied komen in die demo? Lijkt me toch wel leuk, beetje over de stad heenvliegen![]()
Was was denk ik beter geweestquote:Op woensdag 15 november 2006 14:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
"De week van Flip Tricks en Grinds" had beter geweest
Had volgens mij beter gepast kan ook nogquote:Op woensdag 15 november 2006 14:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Was was denk ik beter geweest
wat een jaar!quote:Op woensdag 15 november 2006 14:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Had volgens mij beter gepast kan ook nog![]()
Maar ik zit nog vol in de Pro Evo roes, nu Tony Hawk en GoW !!wat een week, wat een maand
![]()
ehm, je kan gewoon die "ijsadem" van Superman gebruiken om de brand te blussen hoor.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef Wessiej het volgende:
[..]
ik was eerst op zoek naar mensen die ik moest redden uit het brandende gebouwquote:Op woensdag 15 november 2006 15:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, je kan gewoon die "ijsadem" van Superman gebruiken om de brand te blussen hoor.
Ik vond de demo aan de korte en simpele kant, maar dat filmpje wat je na afloop te zien krijgt, ziet er wel weer veelbelovend uit.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:09 schreef kepler het volgende:
[..]
ik was eerst op zoek naar mensen die ik moest redden uit het brandende gebouw
Wist niet eens dat die had dus zat al te zoekenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, je kan gewoon die "ijsadem" van Superman gebruiken om de brand te blussen hoor.
Alleen aan het begin is het wat lastig te zien wie de tegenstander is en wie er een teamlid isquote:Op woensdag 15 november 2006 15:31 schreef Retarded het volgende:
zoals ik al zei: ik kan geen objectieve mening geven... maar toch:
VETTE SHIT
heerlijk al die vrijheid. Controls zijn even wennen, maar na een paar minuten spelen gaat alles soepel
Ik denk dat Retarded het over Superman heeft.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Alleen aan het begin is het wat lastig te zien wie de tegenstander is en wie er een teamlid is
Special edition?quote:
Ja grappig. JIj en Bastard zijn daar wel heel kinderachtig aan het postenquote:Op woensdag 15 november 2006 15:33 schreef Strolie75 het volgende:
Leuk topic
Call of Duty 3 niet voor PC
Geef me een note!!quote:Op woensdag 15 november 2006 15:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja grappig. JIj en Bastard zijn daar wel heel kinderachtig aan het posten
Nee waar is dat voor nodig? Ik vind het jammer dat je zo'n kortzichtige mening hebt over PC Gaming.quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee waar is dat voor nodig? Ik vind het jammer dat je zo'n kortzichtige mening hebt over PC Gaming.
Nicequote:Op woensdag 15 november 2006 16:19 schreef devv05 het volgende:
Iemand had trouwens de Bart Smit gebeld en gevraagd of deze advertentie klopt, en ze hebben het bevestigd.
Dus Xbox 360 Premium + Memory Card + Viva Pinata voor 350 euro. Koopje
Dat's een mooie optie voor jou.quote:Op woensdag 15 november 2006 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nice. Hopelijk een beetje flinke loon deze maand
.
Als je hem eerder wilt zou ik een 'echte' gameshop proberen.quote:Op woensdag 15 november 2006 17:27 schreef Dylanesque het volgende:
Ik moet mn pre-order ophalen in de FRS Den Haag.. iemand al enig idee of ik eerder dan vrijdag kans maak, afgaande op bijv Dixons?
Zeker! Komt erg goed uitquote:Op woensdag 15 november 2006 16:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dat's een mooie optie voor jou.
Neequote:Op woensdag 15 november 2006 19:04 schreef Gamedemon het volgende:
Superman aan het binnentrekken, ben benieuwt of het wat is
Asoquote:Op woensdag 15 november 2006 19:17 schreef gijsje79 het volgende:
[..]Relax.
Net de eerste level gedaan, ziet er goed uit.
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:08 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
Halo 3 multiplayer Beta aangekondigd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 20:08 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
omgquote:Op woensdag 15 november 2006 20:08 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
hele erge, dacht komt binnen een maand, pas in de lentequote:Op woensdag 15 november 2006 20:13 schreef devv05 het volgende:
Whehe in welke grot heb jij vandaag vastgezeten
volgens mij zit ik in chapter 11 maar weet niet zekerquote:Op woensdag 15 november 2006 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Zit alweer in level 8 van cod 3![]()
Ik moet gaan trainen bij de voetbalquote:Op woensdag 15 november 2006 20:20 schreef linuxje het volgende:
[..]
volgens mij zit ik in chapter 11 maar weet niet zekernog 3 missies te gaan geloof ik dan. maar nu ff live voetbal kijken
![]()
Je gaat er snel doorheen idd.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog kutter dan de filmquote:Op woensdag 15 november 2006 19:04 schreef Gamedemon het volgende:
Superman aan het binnentrekken, ben benieuwt of het wat is
misschien refresh of pc herstart?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:45 schreef devv05 het volgende:
Wat werkt dat Media Center kut zeg af en toe. Hoe kan ik nou gewoon mijn normale mappenstructuur aanhouden? Nu staat alles door elkaar
Heb ik een map gedeeld als test, daarna wil ik 'm niet meer delen maar die nummers blijven wel staan... kan ik dan 89 nummers 1 voor 1 gaan deleten?
Vast niet op Veteran.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:44 schreef jorienvdherik het volgende:
nee, xp ondersteunt de xbox360 niet als extender.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:48 schreef linuxje het volgende:
[..]
is er trouwens iets als transcode 360 voor xp pc's ?
je kan wel je filmpjes omzetten naar WMV formaat, die kan je namelijk wel streamen vanaf je PCquote:Op woensdag 15 november 2006 22:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, xp ondersteunt de xbox360 niet als extender.
Ik mag toch aannemen dat er in het hele spel een verhaal zitquote:Op woensdag 15 november 2006 22:20 schreef Heintje het volgende:
Ik vond de Superman demo wel geinig spelen. Maar ik ga hem absoluut niet kopen.
Je vliegt een beetje rond en ineens moet je wat robots afmaken. Ik heb niet het gevoel dat er ook maar iets in zit dat op een verhaal lijkt.
Dit zou leuk zijn als een side quest in een GTA game. Dat je ff superman moet spelen. Niet leuk genoeg voor een hele game.
HALO 3 OMGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=mov&id=14992![]()
![]()
![]()
HALO 3 JONGENS GODDAMN WAT EEN FILMPJE![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
![]()
![]()
![]()
ja maar dat hapert bij mij....quote:Op woensdag 15 november 2006 22:28 schreef kepler het volgende:
[..]
je kan wel je filmpjes omzetten naar WMV formaat, die kan je namelijk wel streamen vanaf je PC
OMG, deze fucking shizzle is echt kei lauwquote:Op woensdag 15 november 2006 22:44 schreef MMaRsu het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oke, nu heb ik last heyquote:Op woensdag 15 november 2006 23:29 schreef gijsje79 het volgende:
GoW..................................................
De hype was terecht.
Ik ga hem morgen gewoon halen. Hopelijk doen ze niet te moeilijk over de release date...quote:Op woensdag 15 november 2006 23:29 schreef gijsje79 het volgende:
GoW..................................................
De hype was terecht.
ik kan prima nog wel even wachtenquote:Op woensdag 15 november 2006 23:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Oke, nu heb ik last hey
beter doet de tnt er geen 2 dagen over vanuit groningen
Ik zit echt te wachten op dat spel. (Maar het spel moet nog wel ff wachten tot volgend jaar, verlopig heb ik het veel te druk.quote:
ja sony maakt mooie engines he!!quote:
Helaas nog niet, maar kan niet lang meer durenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:16 schreef paarse_paashaas het volgende:, zijn daar ook al ingame bewegende beelden van? want dit ziet er erg geil uit.
Hehe dat heb ik ook al een paar x gehad, dat het duidelijk een gevalletje expres was. Ik laat mn 360 dan net zo lang aanstaan als het nodig is, ook al moet ik ondertussen werken slapen of eten, opbokkenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:26 schreef Tumble het volgende:
Goed zit ik lekker te Pes6 en doet mijn tegenstander de pauze cheat oftewel hij host de game staat met 1-0 voor nog aardig wat tijd te spelen zet hem op pauze laat de timer naar de 0 lopen game freezes en diegene die het eerste disconnect heeft gewonnen... een seconde erna chat request.... ik deny 30 seconde erna du solls mall resetten. Ik denk ho wacht even dit is dus een gevalletje expres. Nou de tering voor die kraut al moet ik de volledige 52 euro tegemoetkoming stookkosten opgebruiken deze jongen laat net zo lang zijn xdoos aanstaan totdat hij het opgeeft. En te zien aan de hoeveelheid die hij tot nu toe heeft gepesst vind ie dit niet leuk. kreeg ook een hoopberichtjes over mijn mutti enzo... ik gun hem het genoegen niet maar reken maar dat als hij heeft gedisconnect er een berichtje in de trant van schade deutschland alles ist vorbei met een webcam attachment van mijn harige reet richting die heimat gaat... gruss gotti gunter![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 00:26 schreef Tumble het volgende:
ik gun hem het genoegen niet maar reken maar dat als hij heeft gedisconnect er een berichtje in de trant van schade deutschland alles ist vorbei met een webcam attachment van mijn harige reet richting die heimat gaat... gruss gotti gunter![]()
Moggequote:Op donderdag 16 november 2006 08:08 schreef masterdave het volgende:
was dat gewoon een geintje?
Tsja, terecht ook. Cheatersquote:Op donderdag 16 november 2006 01:01 schreef Robocock het volgende:
[..]
Hehe dat heb ik ook al een paar x gehad, dat het duidelijk een gevalletje expres was. Ik laat mn 360 dan net zo lang aanstaan als het nodig is, ook al moet ik ondertussen werken slapen of eten, opbokken
Gijs schei uit alsjeblieft... Colin Mc Rae hebben we het over, denk na!!!!quote:
Ik vond die oude delen meer op schaatsen lijken dan op rijden.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
Gijs schei uit alsjeblieft... Colin Mc Rae hebben we het over, denk na!!!!![]()
Over schaatsen gesproken dan inderdaadquote:Op donderdag 16 november 2006 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond die oude delen meer op schaatsen lijken dan op rijden.
Ik wacht wel op een nieuw deel van OutRun![]()
Ik heb de eerste Colin McRea wel veel gespeeld op de PC.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:48 schreef Bastard het volgende:
Over schaatsen gesproken dan inderdaad
Juist.. dat is de shizzle inderdaadquote:Op donderdag 16 november 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Colin McRea wel veel gespeeld op de PC.
Rondscheuren in een Renault Megane om weer een paar seconde van je tijd af te krijgen was best spannend
Arcade spel toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:51 schreef devv05 het volgende:
Video van XNA Racer
Gemaakt door 1 persoon binnen 4 weken, draait op 720p. Toch wel impressive, dit ziet er beter uit dan de meeste Live Arcade games.
Probleem is dat ik, zelf als ik denk dat ik het heel goed doe, nog steeds 30 seconden langzamer ben dan de rest.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:01 schreef Bastard het volgende:
Juist.. dat is de shizzle inderdaad
Dan onnoemelijk hard gaan over de baan.. en telkens de grens verleggen om jezelf te verbeteren, zweet in je handen, langs het ravijn scheuren... ik weet niet hoe dat bij jou zit maar mij geeft dat een rush!
Maar ik ben ook meer een racegamer
Nee, XNA game.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Arcade spel toch?
Lijkt wel een beetje op dat kinderspeelgoed racebaan van vroeger, met zo'n knijper in je hand weet je wel?
Sorry, gaat niet werken. Had ik ook al geprobeerd namelijkquote:Op donderdag 16 november 2006 10:48 schreef Dylanesque het volgende:
Wat gebeurt er als je m tijdens de 'staring-contest' op 'appear offline' zet? want anders ziet die andere gast je als During match.. hmm volgende keer maar proberen als ie weer blijft hangen
heerlijk is datquote:Op donderdag 16 november 2006 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Juist.. dat is de shizzle inderdaad
Dan onnoemelijk hard gaan over de baan.. en telkens de grens verleggen om jezelf te verbeteren, zweet in je handen, langs het ravijn scheuren... ik weet niet hoe dat bij jou zit maar mij geeft dat een rush!
Maar ik ben ook meer een racegamer
Damn. Door die zooi heb ik nou iets van 5 disconnects, nog te overzien, maar wel een vlekje op m'n profilequote:Op donderdag 16 november 2006 10:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sorry, gaat niet werken. Had ik ook al geprobeerd namelijkJe krijgt namelijk in PES een bericht dat de andere partij disconnected is en dat je de winner by default bent. Zolang je dat bericht niet hebt gehad (je ziet dan dus other players are adjusting settings) weet je dat de andere partij er nog is.
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef Wessiej het volgende:
Voor jou dan maar wat in-game beelden als die aan het spelen is:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij het zien van deze screens, geen gelul, gaat nu al de adrenaline omhoogquote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
_________O_________quote:Op donderdag 16 november 2006 11:34 schreef devv05 het volgende:
Mass Effect Exclusive Gameplay Trailer
OH MY GOD !!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:34 schreef devv05 het volgende:
Mass Effect Exclusive Gameplay Trailer
Zulke graphics in combinatie met 7.1 geluid gaat wel een fantastische ervaring geven denk ik zoquote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je gaat geowned worden..... zoquote:Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
w00t vanavond kan ik gears of war ophalen.
Dat wordt weer avondjes heerschen
Ah! ik hou van een uitdagingquote:Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
w00t vanavond kan ik gears of war ophalen.
Dat wordt weer avondjes heerschen
Oh je wou 2 tegen 1 doen?quote:
Als je niet alleen durft te komen dan doe ik jullie wel met zn 2én slachtenquote:
Nee dank je dan kan ik net zo goed de single player op casual gaan doenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je niet alleen durft te komen dan doe ik jullie wel met zn 2én slachten
Nice, jij gaat een leuke avond hebbenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:05 schreef koentje.k het volgende:
Yea! HDTV is binnen!
Vannavond Gears ophalen en ik ben weer blij
Nope Normaal. Mag hem maar een week houden daarom,quote:
Gameplaza op de bakkerstraat, dichtbij de eusebiuskerk hebben ze er nog genoeg, heb ik gister de mijne gehaald voor 65 euro, limited edition is wel uitverkocht.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:40 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Heb een maat van mij zo ver gekregen om een GoW 360 bundel te bestellen, nu nog ff vanavond heel Arnhem af zoeken of GoW al ergens te verkrijgen is en dan zal het vanaf volgende week één groot kettingzaag festijn zijn...
Het is je vergeven; als je hem maar een week hebt, kan ik me voorstellen dat je over het veroveren van één checkpoint geen hele avond wil doen...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nope Normaal. Mag hem maar een week houden daarom,
Zit nu bij hostage, Maar je vliegt er best wel door heen. Maar het spel heeft echt veel dingen om te doen, huizen bestormen is zo mooi.
Crossroads is nu echt mijn favo level
CoD 2 heb ik wel meteen op veteran gespeeld. Ik had gister voordat de post er was nog eens gekeken hoeveel ik er moest. moet nog gewoon 3 hele blokken daarvan spelen, die ga ik echt uitspelen als ik CoD 3 heb uitgespeeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:07 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Het is je vergeven; als je hem maar een week hebt, kan ik me voorstellen dat je over het veroveren van één checkpoint geen hele avond wil doen...
Ik heb CoD3 nu een week, en ben nog in level 4 volgens mij. Zo moeilijk, zo frustrerend, maar wel erg leuk daardoor!
Moeten ze 'm terugsturen naar de uitgever dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nope Normaal. Mag hem maar een week houden daarom,
Zit nu bij hostage, Maar je vliegt er best wel door heen. Maar het spel heeft echt veel dingen om te doen, huizen bestormen is zo mooi.
Crossroads is nu echt mijn favo level
Ja, naar Contact Data, maar we krijgen wel de nieuwe Tony Hawk die ik ook kan spelenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Moeten ze 'm terugsturen naar de uitgever dan?
En bijna kerst en oud en nieuwquote:Op donderdag 16 november 2006 14:25 schreef Dylanesque het volgende:
Duur weekje. Druk weekend. Weinig buitenlucht. Mooie tijden.
Terugsturen is kut. Maar wel lekker als je alles gratis kunt spelen, ben je de enige redacteur daar?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, naar Contact Data, maar we krijgen wel de nieuwe Tony Hawk die ik ook kan spelenen nog een paar games
![]()
Heeft jorien een nieuwe job?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Terugsturen is kut. Maar wel lekker als je alles gratis kunt spelen, ben je de enige redacteur daar?
Ik zie mezelf al met een kop warme chocolademelk zitten op de bank met warme pantoffels aan, de sneeuwvlokjes die hun vroegtijdig einde vinden tegen mijn ramen en de straten bedekken met een witte laag winter, de kerstboom in de hoek van de kamer die een geur van dennenaalden verspreid, en ik met een controller in m'n hand, locusts in stukken aan het zagen, aan het wegduiken voor rondvliegende kogels, heen en weer rennend en duikend, alles schietend dat beweegt, om vervolgens moljoenencombo's bij elkaar te skateboarden in een prachtige next-gen simulatie waar Tony Hawk tot leven komt als nooit tevoren. En dan zou ik Pro Evo 6 nog bijna vergeten.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En bijna kerst en oud en nieuw![]()
nee nog 1 of 2 hebben een xbox 360, maar hun krijgen voor andere platforms spellen,quote:Op donderdag 16 november 2006 14:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Terugsturen is kut. Maar wel lekker als je alles gratis kunt spelen, ben je de enige redacteur daar?
zij krijgen... wel op je spelling letten nu je reviews moet schrijven hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee nog 1 of 2 hebben een xbox 360, maar hun krijgen voor andere platforms spellen,
had deze besteld voor een review
Tony Hawks Project 8
Quake Iv
Lego Star Wars Ii: The Original Trilogy
Voor Quake geld Achievements scorenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
zij krijgen... wel op je spelling letten nu je reviews moet schrijven hoor
En Quake IV, je bent er wel lekker op tijd bij dan
Nope, is die de moeite van t halen waard denkje? Heb er eigenlijk nog niets over gehoord/gelezen.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Armageddon het volgende:
Iemand poker stars al gespot in de winkels? Wil hem vanavond halen namelijk.
Ik ben sinds de gratis texas hold em op arcade helemaal weg van poker. Dus dit lijkt mij een gave titel!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nope, is die de moeite van t halen waard denkje? Heb er eigenlijk nog niets over gehoord/gelezen.
Ja ben ik met je eens.. maar wat is de meerwaarde van het spel als je hem al op arcade hebt? Ik bedoel tis toch ook texas hold'm?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben sinds de gratis texas hold em op arcade helemaal weg van poker. Dus dit lijkt mij een gave titel!
Zal even wat opzoeken.
Ja precies.. het gaat om het spel zelf.. en die basis ligt in de arcade. Ik weet niet voor hoeveel hij in de winkel ligt straks.. maar 60 euro is teveel.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:51 schreef Dylanesque het volgende:
Dat ziet er nog best mooi uitToch niet een titel die ik snel zal halen, vind die arcade versie voorlopig wel genoeg
Ik denk dat poker toch vooral om t spelletje gaat, dat heb je ook wel met die arcade.. en in t echt blijft t natuurlijk een stuk spannender
Ja maar dit is helemaal 3d veul gaver man en de AI is een stuk beter dan op arcade.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens.. maar wat is de meerwaarde van het spel als je hem al op arcade hebt? Ik bedoel tis toch ook texas hold'm?
GoWquote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Ligt ie nu niet vanavond in de winkels dan ga ik voor GoW of CoD3. Wat zouden jullie doen?
CoD3 vind ik zelf een eeeeerg goed spel. Ik heb ze zelf beide, GoW net bij Dixons gehaald :, maar heb GoW nog niet echt goed aan de tand kunnen voelen.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Ligt ie nu niet vanavond in de winkels dan ga ik voor GoW of CoD3. Wat zouden jullie doen?
Afgaande wat ik nu weet... CoD3.. ik denk dat je op de lange termijn er meer aan hebt. Maarrrr ik heb GoW nog niet gespeeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Dixons verkoopt GoW sowieso, en ze hadden er op de Kinkerstraat nog zat vanmiddag.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:35 schreef devv05 het volgende:
Wie hebben vandaag GoW allemaal gehaald? Hij schijnt overal al massaal verkocht te worden. (het is koopavond in de steden)
Hoe is het afgelopen met Gears of War, die voor 30 euro te koop was bij de Free Record Shop?quote:Op donderdag 16 november 2006 17:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoe is het met GOW voor 30 afgelopen bij de FRS ?
Telegram stylequote:Op donderdag 16 november 2006 17:57 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met Gears of War, die voor 30 euro te koop was bij de Free Record Shop?
http://www.freerecordshop.nl/pages/p...168386&navid=4quote:Beste Jeroen,
Helaas is de levering van dit artikel vertraagd.
Het is helaas nog niet bekend wanneer dit artikel binnenkomt.
We hopen hem wel ieder moment binnen te krijgen.
Mocht je niet willen wachten dan kun je je bestelling uiteraard altijd annuleren. Je kunt dit via het contactformulier aangeven.
Wij zorgen er dan voor dat het bedrag zo spoedig mogelijk weer teruggestort wordt op je rekening.
Horen wij niets van je, dan blijft de game gewoon in backorder staan en ontvang je vanzelf bericht op de datum dat je bestelling wordt verzonden.
Onze excuses voor de lange wachttijd.
Wij hopen je hiermee voldoende van dienst te zijn geweest, mocht je nog andersoortige vragen hebben dan verwijzen wij je graag door naar de contact sectie op onze website waar naast het contactformulier ook een antwoord op de meeste vragen te vinden is. Direct reageren op deze e-mail is helaas niet mogelijk.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
Net gehaald bij de lokale dixons voor 55 euro.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:35 schreef devv05 het volgende:
Wie hebben vandaag GoW allemaal gehaald? Hij schijnt overal al massaal verkocht te worden. (het is koopavond in de steden)
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Net gehaald bij de lokale dixons voor 55 euro.
Ja. En plots is de levering wel erg langquote:Op donderdag 16 november 2006 18:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan?
Wel grappig dat ze van FRS zeggen dat je kunt annuleren, zouden ze graag willen natuurlijk als je 'm voor 30 eur besteld hebt.
Ik heb hem net ook gehaald in Nijmegen. Ze hadden daar bij Mistery-Media iets van 7 Limited Editions staan, de normale versie stond er niet tussen dus toen nam ik die LE maar. Wel mooi doosje iig.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:35 schreef devv05 het volgende:
Skip dat maar... ik was onwetend.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Afgaande wat ik nu weet... CoD3.. ik denk dat je op de lange termijn er meer aan hebt. Maarrrr ik heb GoW nog niet gespeeld.
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Skip dat maar... ik was onwetend.
quote:9.0 Presentation - Tom Clancy should be proud. The addition of a story is welcome, and the focus on realism continues to make this franchise shine.
8.0 Graphics - The game looks very good, although the visuals overall are a bit washed out. Still, some of the best blood-spattering in the business.
9.5 Sound - An excellent soundtrack that will get you pumped to off terrorists. Wonderful sound effects and outstanding dialogue that pull you right in.
9.0 Gameplay - Despite a few minor AI issues, Vegas shines as bright as the city's skyline. The new cover mechanic should be considered in all first-person-shooters.
10 Lasting Appeal - Gigantic multiplayer maps, an excellent assortment of modes including four-player co-op. Currently the best multiplayer shooter on the 360.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Je krijgt toch instructies welke knoppen je moet induwen?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:33 schreef Armageddon het volgende:
Mensen hoe krijg ik die ADHD mongool van me af in het begin van cod3?
Afwisselend de schouderknoppen aanklikken en dan krijg je na een tijdje het signaal dat je X of Y moet induwen.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:48 schreef Armageddon het volgende:
Ja dat doe ik en dan gebeurt er niks
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:50 schreef Armageddon het volgende:
<-- vriendin van Arma
die sukkel zat natuurlijk de verkeerde knoppen in te drukken hè
Ze zeggen meestal ook altijd dat je je HDD mee moet sturen maar dat moet je niet doen dan ben je alles kwijt kwa savegames enz. Maar heb jij dat adres wat je op de doos moet vermelden?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:52 schreef Frasier het volgende:
Wat moet je allemaal meesturen als je Xbox 360 voor reparatie wordt opgehaald? Ik heb al getest of 't aan HDD of adapter en kabels enzo lag dat ie 't niet deed maar dat was niet zo dus neem aan dat ik alleen de Xbox zelf moet opsturen.
Ik moet eerst nog wachten op de labels. Zouden ze via mail sturen binnen 2 tot 3 dagen. Had jij trouwens ook zo'n halve Duitser aan de lijn die een stem had als Prins Bernhard?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zeggen meestal ook altijd dat je je HDD mee moet sturen maar dat moet je niet doen dan ben je alles kwijt kwa savegames enz. Maar heb jij dat adres wat je op de doos moet vermelden?
Jij ook alquote:Op donderdag 16 november 2006 22:31 schreef Martijn85 het volgende:
Kwam ik vanavond thuis, ligt CoD 3 op me te wachten
Net even gespeeld en tis echt een vet spel
Nee ik kreeg na 10 min een Engels sprekende kerel er aan die kon me ook helpen zei die als ik dat wou en engels kon. Was toffe kerelquote:Op donderdag 16 november 2006 22:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog wachten op de labels. Zouden ze via mail sturen binnen 2 tot 3 dagen. Had jij trouwens ook zo'n halve Duitser aan de lijn die een stem had als Prins Bernhard?
minequote:Op donderdag 16 november 2006 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Rainbow Six Vegas IGN Review :
http://xbox360.ign.com/articles/745/745678p1.html
[..]
Wanneer was ie shipped? De mijne afgelopen maandag maar hij is er nog niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:31 schreef Martijn85 het volgende:
Kwam ik vanavond thuis, ligt CoD 3 op me te wachten
Net even gespeeld en tis echt een vet spel
8 november, heeft dus 8 dagen geduurd voordat ik hem in huis had.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wanneer was ie shipped? De mijne afgelopen maandag maar hij is er nog niet.
Die van mij is de 10de verstuurd en vandaag binnenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:55 schreef devv05 het volgende:
Oke dan zou ik 'm dinsdag ofzo binnenkrijgen, dat zou mooi zijn
Krijg je er nu morgen nog een binnen ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Chocobo het volgende:
GOW=consoleseller.................. zo simpel als dat.... WAT een spel
Reviewer: Jonathan Millerquote:Rainbow Six Vegas Review
9.0 Presentation
Tom Clancy should be proud. The addition of a story is welcome, and the focus on realism continues to make this franchise shine.
8.0 Graphics
The game looks very good, although the visuals overall are a bit washed out. Still, some of the best blood-spattering in the business.
9.5 Sound
An excellent soundtrack that will get you pumped to off terrorists. Wonderful sound effects and outstanding dialogue that pull you right in.
9.0 Gameplay
Despite a few minor AI issues, Vegas shines as bright as the city's skyline. The new cover mechanic should be considered in all first-person-shooters.
10 Lasting Appeal
Gigantic multiplayer maps, an excellent assortment of modes including four-player co-op. Currently the best multiplayer shooter on the 360.
9.3
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
Wat is je punt?quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja mensen allemaal opgelet:
[..]
Reviewer: Jonathan Miller
He waar kennen we deze reviewer ook alweer van ? Is het niet Gears of War ? Ja ja mensen Rainbow Six Vegas is volgens hem de beste multiplayer game van dit moment![]()
Ik ga hem niet kopen denk ik...quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Chocobo het volgende:
GOW=consoleseller.................. zo simpel als dat.... WAT een spel
Heerlijk die outsourcing. Heb op dit moment een sollicitatie lopen om zo'n zooitje ongeregeld te mogen komen versterken. Niet de 360 supportdesk, wel voor andere MS producten.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee ik kreeg na 10 min een Engels sprekende kerel er aan die kon me ook helpen zei die als ik dat wou en engels kon. Was toffe kerel. Maar die vertelde me dat ik een adres op de doos moest schrijven en daarna ook zon label er op plakken. Vriend van me wist dat ook niet en die wacht al 3 weken net of die nederlandse lui maar de helft vertellen ofzo
![]()
Trouwens tegen mij zei die dat die labels met de post kwamen.
Dat heb je met iedere nieuwe game hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik ga hem niet kopen denk ik...
Die hype eromheen komt me ook een beetje de strot uit.
Elke pagina weer "GOW" "OMG GEARS"
![]()
Dat IGN reviews niet echt betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
Wat is je punt?
Hopelijk win ik zo hard die Gow game op games.fok.. echt waarquote:
Ik ook maar danquote:GoWOMG GEARS
Beiden zijn geweldig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:18 schreef masterdave het volgende:
Gow of CoD 3 is geen keus, dat is GoW
Overdreven +8quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kunnen al die GoW Fanboys in het GoW topic gaan geilen?
[High Definition & Multichannel Audio] #6quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand nog een link naar dat HDTV topic?
Niet bepaald. Bekijk deze pagina maar...quote:
Die pagina maakt het idd allemaal duidelijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet bepaald. Bekijk deze pagina maar...
Releasedag van een 360 console seller. Moet even kunnen in dit topic vind je nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kunnen we het centrale topic even sluiten en voor elke game een apart topic aanmaken?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kunnen al die GoW Fanboys in het GoW topic gaan geilen?
Huillie,quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fanboyquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:23 schreef Panick het volgende:
[..]
Huillie,.
GoW is zooooooooooo fucking achterlijk vet.
Een fanboy van goede spellen ja.quote:
Niks mis mee. Ik vind THP8 & CoD3 geweldige spell en GoW niet. Toch post ik niet telkensquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:25 schreef Panick het volgende:
[..]
Een fanboy van goede spellen ja..
Het interesseert mij eigenlijk geen ene ruk wat jij vindt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik vind THP8 & CoD3 geweldige spell en GoW niet. Toch post ik niet telkensCal of Duty 3
Ik lees graag wat mensen van een spel vinden maar dat soort posten achter mekaar is vrij nutteloos.
Maar goed....gister dus Tony Hawk's Project 8 even gespeeld en tis vet! Gameplay is ongeveer net zoals in de oude Tony Hawk's met als extra toevoeging die Slowmotion mode! Heb nog maar 1 Free Skate Baan gedaan die redelijk klein was, ga vanavond maar eens een Career starten. Hoogste ziekenhuis rekening tot nu toe is $ 30.000
quote:Analysts now reckon 360 will win console war... [News]
Although only just, says corporate crystal ball
In spite of a trend that normally sees analysts make throwaway predictions and forecasts based on previous trends and market share, the latest word from financial management company Merrill Lynch is that it will actually be the Xbox 360 that will lead the next-gen battle, not the PS3.
Previously, all analyst predictions regarding the upcoming console war have been fairly safe bets, with the numerous companies that have released ‘results’ over the past year basically pointing to a PS3 lead, with the 360 running second and Wii in third – the exact same result as the last-gen battle.
Still, thanks to a combination of important factors – the most notable being an expected dominance for 360 in the US market says Merrill Lynch – it is now expected that the Xbox 360 will achieve a 39 per cent worldwide market share by 2011, with PS3 achieving 34 per cent and Nintendo’s Wii bagging 27 per cent.
“The winner in the next-generation console battle is likely to be the Xbox 360,” claims Yoshiyuki Kinoshita, spokesperson for Merrill Lynch, who then went on to claim that the console’s US dominance could reach as much as 50 per cent.
However, despite an expected US lead that will tip worldwide sales in Microsoft’s favour, Kinoshita went on to predict that Sony would keep 57 per cent of the Japanese audience as the Xbox 360 would continue to struggle in this region.
Kinoshita concluded that this would mark the “end of any common global dominant platform”.
Cheers for that Merrill Lynch. We look forward to your updated guesswork in about six months time when some unforeseen event and change in tides makes you once again rethink your predictions.
Heb je geen nieuw spel gekocht ? zit nu telkens 48 uur gratis xbox live bijquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Shit heb geen Gold op het moment
Ah dan zijn we vanaf nu uitgepraatquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Het interesseert mij eigenlijk geen ene ruk wat jij vindt..
Ja! Die maar eens gebruiken! Thnx!quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je geen nieuw spel gekocht ? zit nu telkens 48 uur gratis xbox live bij
het heerstquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
RS Vegas MP demo op marketplace
Kun je alleen co-oppen via Live of ook gewoon met 2 controllers bij elkaar?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
WOAAAAAAA
Rainbow Six is VET.Heb net ff een paar potjes met Kepler co-op terr. hunt gedaan. Je kan op verschillende manieren door het level gaan. Via deuren, via ramen etc. Dat naar beneden springen via een touw door een raam is te cool.
GD, je hebt geluk. Ik ga deze blind halen.
Oud gekquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
RS Vegas MP demo op marketplace
quote:
Ik heb ook nog 96 uur aan gratis Live liggen volgens mijquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je geen nieuw spel gekocht ? zit nu telkens 48 uur gratis xbox live bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |