Heerlijk die outsourcing. Heb op dit moment een sollicitatie lopen om zo'n zooitje ongeregeld te mogen komen versterken. Niet de 360 supportdesk, wel voor andere MS producten.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee ik kreeg na 10 min een Engels sprekende kerel er aan die kon me ook helpen zei die als ik dat wou en engels kon. Was toffe kerel. Maar die vertelde me dat ik een adres op de doos moest schrijven en daarna ook zon label er op plakken. Vriend van me wist dat ook niet en die wacht al 3 weken net of die nederlandse lui maar de helft vertellen ofzo
![]()
Trouwens tegen mij zei die dat die labels met de post kwamen.
Dat heb je met iedere nieuwe game hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik ga hem niet kopen denk ik...
Die hype eromheen komt me ook een beetje de strot uit.
Elke pagina weer "GOW" "OMG GEARS"
![]()
Dat IGN reviews niet echt betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
Wat is je punt?
Hopelijk win ik zo hard die Gow game op games.fok.. echt waarquote:
Ik ook maar danquote:GoWOMG GEARS
Beiden zijn geweldig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:18 schreef masterdave het volgende:
Gow of CoD 3 is geen keus, dat is GoW
Overdreven +8quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kunnen al die GoW Fanboys in het GoW topic gaan geilen?
[High Definition & Multichannel Audio] #6quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand nog een link naar dat HDTV topic?
Niet bepaald. Bekijk deze pagina maar...quote:
Die pagina maakt het idd allemaal duidelijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet bepaald. Bekijk deze pagina maar...
Releasedag van een 360 console seller. Moet even kunnen in dit topic vind je nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kunnen we het centrale topic even sluiten en voor elke game een apart topic aanmaken?quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kunnen al die GoW Fanboys in het GoW topic gaan geilen?
Huillie,quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Fanboyquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:23 schreef Panick het volgende:
[..]
Huillie,.
GoW is zooooooooooo fucking achterlijk vet.
Een fanboy van goede spellen ja.quote:
Niks mis mee. Ik vind THP8 & CoD3 geweldige spell en GoW niet. Toch post ik niet telkensquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:25 schreef Panick het volgende:
[..]
Een fanboy van goede spellen ja..
Het interesseert mij eigenlijk geen ene ruk wat jij vindt.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Ik vind THP8 & CoD3 geweldige spell en GoW niet. Toch post ik niet telkensCal of Duty 3
Ik lees graag wat mensen van een spel vinden maar dat soort posten achter mekaar is vrij nutteloos.
Maar goed....gister dus Tony Hawk's Project 8 even gespeeld en tis vet! Gameplay is ongeveer net zoals in de oude Tony Hawk's met als extra toevoeging die Slowmotion mode! Heb nog maar 1 Free Skate Baan gedaan die redelijk klein was, ga vanavond maar eens een Career starten. Hoogste ziekenhuis rekening tot nu toe is $ 30.000
quote:Analysts now reckon 360 will win console war... [News]
Although only just, says corporate crystal ball
In spite of a trend that normally sees analysts make throwaway predictions and forecasts based on previous trends and market share, the latest word from financial management company Merrill Lynch is that it will actually be the Xbox 360 that will lead the next-gen battle, not the PS3.
Previously, all analyst predictions regarding the upcoming console war have been fairly safe bets, with the numerous companies that have released ‘results’ over the past year basically pointing to a PS3 lead, with the 360 running second and Wii in third – the exact same result as the last-gen battle.
Still, thanks to a combination of important factors – the most notable being an expected dominance for 360 in the US market says Merrill Lynch – it is now expected that the Xbox 360 will achieve a 39 per cent worldwide market share by 2011, with PS3 achieving 34 per cent and Nintendo’s Wii bagging 27 per cent.
“The winner in the next-generation console battle is likely to be the Xbox 360,” claims Yoshiyuki Kinoshita, spokesperson for Merrill Lynch, who then went on to claim that the console’s US dominance could reach as much as 50 per cent.
However, despite an expected US lead that will tip worldwide sales in Microsoft’s favour, Kinoshita went on to predict that Sony would keep 57 per cent of the Japanese audience as the Xbox 360 would continue to struggle in this region.
Kinoshita concluded that this would mark the “end of any common global dominant platform”.
Cheers for that Merrill Lynch. We look forward to your updated guesswork in about six months time when some unforeseen event and change in tides makes you once again rethink your predictions.
Heb je geen nieuw spel gekocht ? zit nu telkens 48 uur gratis xbox live bijquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
Shit heb geen Gold op het moment
Ah dan zijn we vanaf nu uitgepraatquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:37 schreef Panick het volgende:
[..]
Het interesseert mij eigenlijk geen ene ruk wat jij vindt..
Ja! Die maar eens gebruiken! Thnx!quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je geen nieuw spel gekocht ? zit nu telkens 48 uur gratis xbox live bij
het heerstquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
RS Vegas MP demo op marketplace
Kun je alleen co-oppen via Live of ook gewoon met 2 controllers bij elkaar?quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
WOAAAAAAA
Rainbow Six is VET.Heb net ff een paar potjes met Kepler co-op terr. hunt gedaan. Je kan op verschillende manieren door het level gaan. Via deuren, via ramen etc. Dat naar beneden springen via een touw door een raam is te cool.
GD, je hebt geluk. Ik ga deze blind halen.
Oud gekquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
RS Vegas MP demo op marketplace
quote:
Ik heb ook nog 96 uur aan gratis Live liggen volgens mijquote:Op vrijdag 17 november 2006 14:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je geen nieuw spel gekocht ? zit nu telkens 48 uur gratis xbox live bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |