c'est la viequote:Op vrijdag 17 november 2006 10:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Hodfr, nu heb ik Gow, maar totaal geen vrije tijd.
vrienden eruit gooien?quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:04 schreef linuxje het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een game speelt en er komt een friend online dat het spel dan beetje traag gaat? Ik heb het met PES6 heel erg dan heb je ineens een mega frame drop...niet echt fijn als er om de 5 minuten iemand online en offline gaat
Notifications uitzetten helpt !quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:04 schreef linuxje het volgende:
Hebben jullie ook dat als je een game speelt en er komt een friend online dat het spel dan beetje traag gaat? Ik heb het met PES6 heel erg dan heb je ineens een mega frame drop...niet echt fijn als er om de 5 minuten iemand online en offline gaat
Waar kun je dat doen? Heb er al vaak naar gezocht maar nooit gevonden...quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Notifications uitzetten helpt !
woohoow!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar kun je dat doen? Heb er al vaak naar gezocht maar nooit gevonden...
En dan even wat nieuws:
Rainbow Six: Vegas multiplayer demo op Marketplace
Tis een wurgslang en als hij je pakt ga je waarschijnlijk dood, wat moet je nog meer wetenquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
c'est la vie
Ik heb morgen welliswaar vrij, maar ik moet nog 75% van een prakticum doen, en ik begrijp de ballen van Python
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
Het dekking zoeken werkt perfect kan ik je zeggen na het spelen van demo. Er waren ook GEEN laadtijden als je een portje opnieuw opstart. Kepler en ik gingen dood (tis wat moeilijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 12:25 schreef Zijpie het volgende:
Rainbow six 9.3 van IGN![]()
Volgens hun werkt het dekking zoeken beter dan in GoW![]()
Even op Guide drukken in je dashboard, dan naar personal settings.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waar kun je dat doen? Heb er al vaak naar gezocht maar nooit gevonden...
En dan even wat nieuws:
Rainbow Six: Vegas multiplayer demo op Marketplace
Niemand?quote:Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef KaiN het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb dus een acount op mijn 360 sinds het begin (account1). Nu sluit ik internet er eens op aan en moet ik een live account aanmaken. Deze geef ik een andere naam. Nu maakt die daar dus gewoon een nieuw account (account2) van maar heb ik geen accomplishments meer van bijvoorbeeld Saints Row. Dit vind ik toch wel erg jammer maarja de live account staat nu vast op account2. Is er een manier om die accomplisments over te zetten?
Nee. Gamerscore en achievements zijn account gebonden.quote:
Snake cam Royquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het dekking zoeken werkt perfect kan ik je zeggen na het spelen van demo. Er waren ook GEEN laadtijden als je een portje opnieuw opstart. Kepler en ik gingen dood (tis wat moeilijk) en de missie opnieuw spelen betekent geen laadtijden. Klik op OK en je start meteen in het spel.
Geluid is fenomenaal, ik hoorde met stero zelfs al heel goed waar alles vandaan kwam. De terroristen spreken ook met elkaar (of eigenlijk schreeuwen). 'GET THEM' en 'AH FUCK I HAVE TO RELOAD GODDAMNIT'
Daarnaast is het gewoon ook weer spannend om gebukt door een gang te sluipen, een deur open te gooien en dan hopen dat je niet meteen doodgaat
nee man, gewoon de deur opentrappen en blind schieten vanachter het muurtjequote:
En gillen. Heel hard gillen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:31 schreef kepler het volgende:
[..]
nee man, gewoon de deur opentrappen en blind schieten vanachter het muurtje
Dus daarom verliezen jullie altijd van GDquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:31 schreef kepler het volgende:
[..]
nee man, gewoon de deur opentrappen en blind schieten vanachter het muurtje
www.xbox.comquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:35 schreef Robocock het volgende:
Bestaat er ergens een site waar te zien of er Friends online zijn etc? OPftwel gewoon inloggen op Live, alleen dan via internet.
http://live.xbox.com/en-US/profile/profile.aspxquote:Op vrijdag 17 november 2006 16:35 schreef Robocock het volgende:
Bestaat er ergens een site waar te zien of er Friends online zijn etc? OPftwel gewoon inloggen op Live, alleen dan via internet.
GD is een vieze camper. Die verdient een nekschot.quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:35 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus daarom verliezen jullie altijd van GD
quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GD is een vieze camper. Die verdient een nekschot.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:38 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
GD IS EIGENLIJK EEN MEISKE LOLOLOL
Zou wel een meesterlijke zet van MS zijn, en ook echt een voordel t.o.v. de PS3.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef kepler het volgende:
ok, een misschien vergezochte gedachte van mij
alle demo's die nu verschijnen zijn pas te downloaden na 22 november voor silver-members (waaronder de multplayer-demo van Rainbow Six). Toevallig lanceert MS ook na 22 november die film-dienst. Zou de opzet van Xbox Live veranderen? Dat multiplayer ook gratis wordt (want ook silver-members kunnen de multiplayer-demo downloaden) en dat gold-members andere voordelen krijgen? (zoals demo's eerder downloaden, gratis tv-series, enz)
er kunnen natuurlijk nog veel meer voordelen verbonden worden aan het gold-membershipquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:38 schreef Kremers het volgende:
Dat denk ik niet, dan zou niemand gold meer nemen. Ik heb via silver de MP demo van SC:DA binnengehaald, maar dan kreeg ik in het spel het bericht dat ik het jhuiste abo niet heb. MS zal dat wel doen zodat meer mensen met silver abo's over gaan naar gold.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:44 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.
quote:Beste klant,
Naar aanleiding van je bestelling voor de Xbox 360 game 'Gears of War' hebben wij een teleurstellende mededeling.
Door een vervelende samenloop van omstandigheden hebben wij dit artikel helaas niet op tijd kunnen uitleveren. Gevolg is dat je de game pas in de loop van volgende week gaat ontvangen.
Wij vinden dit een erg vervelende situatie, niet in de laatste plaats omdat wij weten dat veel mensen met smart op deze game zitten te wachten.
We bieden je twee mogelijkheden. Ten eerste kan je er voor kiezen om de order toch voort te zetten. In dit geval willen wij je als blijk van waardering en verzachting van het ongemak een compensatie bieden ter waarde van 50% van het bedrag dat je voor de game hebt betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |