Heerlijk die outsourcing. Heb op dit moment een sollicitatie lopen om zo'n zooitje ongeregeld te mogen komen versterken. Niet de 360 supportdesk, wel voor andere MS producten.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee ik kreeg na 10 min een Engels sprekende kerel er aan die kon me ook helpen zei die als ik dat wou en engels kon. Was toffe kerel. Maar die vertelde me dat ik een adres op de doos moest schrijven en daarna ook zon label er op plakken. Vriend van me wist dat ook niet en die wacht al 3 weken net of die nederlandse lui maar de helft vertellen ofzo
![]()
Trouwens tegen mij zei die dat die labels met de post kwamen.
Dat heb je met iedere nieuwe game hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:40 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik ga hem niet kopen denk ik...
Die hype eromheen komt me ook een beetje de strot uit.
Elke pagina weer "GOW" "OMG GEARS"
![]()
Dat IGN reviews niet echt betrouwbaar zijn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 07:28 schreef Gamedemon het volgende:
Wat is je punt?
Hopelijk win ik zo hard die Gow game op games.fok.. echt waarquote:
Ik ook maar danquote:GoWOMG GEARS
Beiden zijn geweldig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:18 schreef masterdave het volgende:
Gow of CoD 3 is geen keus, dat is GoW
Overdreven +8quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
Kunnen al die GoW Fanboys in het GoW topic gaan geilen?
[High Definition & Multichannel Audio] #6quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Heeft iemand nog een link naar dat HDTV topic?
Niet bepaald. Bekijk deze pagina maar...quote:
Die pagina maakt het idd allemaal duidelijkquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet bepaald. Bekijk deze pagina maar...
Releasedag van een 360 console seller. Moet even kunnen in dit topic vind je nietquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet bepaald. Bekijk deze pagina maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |