quote:Op donderdag 16 november 2006 21:50 schreef Armageddon het volgende:
<-- vriendin van Arma
die sukkel zat natuurlijk de verkeerde knoppen in te drukken hè

Ze zeggen meestal ook altijd dat je je HDD mee moet sturen maar dat moet je niet doen dan ben je alles kwijt kwa savegames enz. Maar heb jij dat adres wat je op de doos moet vermelden?quote:Op donderdag 16 november 2006 21:52 schreef Frasier het volgende:
Wat moet je allemaal meesturen als je Xbox 360 voor reparatie wordt opgehaald? Ik heb al getest of 't aan HDD of adapter en kabels enzo lag dat ie 't niet deed maar dat was niet zo dus neem aan dat ik alleen de Xbox zelf moet opsturen.

Ik moet eerst nog wachten op de labels. Zouden ze via mail sturen binnen 2 tot 3 dagen. Had jij trouwens ook zo'n halve Duitser aan de lijn die een stem had als Prins Bernhard?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zeggen meestal ook altijd dat je je HDD mee moet sturen maar dat moet je niet doen dan ben je alles kwijt kwa savegames enz. Maar heb jij dat adres wat je op de doos moet vermelden?

Jij ook alquote:Op donderdag 16 november 2006 22:31 schreef Martijn85 het volgende:
Kwam ik vanavond thuis, ligt CoD 3 op me te wachten
Net even gespeeld en tis echt een vet spel

Nee ik kreeg na 10 min een Engels sprekende kerel er aan die kon me ook helpen zei die als ik dat wou en engels kon. Was toffe kerelquote:Op donderdag 16 november 2006 22:43 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog wachten op de labels. Zouden ze via mail sturen binnen 2 tot 3 dagen. Had jij trouwens ook zo'n halve Duitser aan de lijn die een stem had als Prins Bernhard?

minequote:Op donderdag 16 november 2006 21:12 schreef MMaRsu het volgende:
Rainbow Six Vegas IGN Review :
http://xbox360.ign.com/articles/745/745678p1.html
[..]

Wanneer was ie shipped? De mijne afgelopen maandag maar hij is er nog niet.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:31 schreef Martijn85 het volgende:
Kwam ik vanavond thuis, ligt CoD 3 op me te wachten
Net even gespeeld en tis echt een vet spel

8 november, heeft dus 8 dagen geduurd voordat ik hem in huis had.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:30 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wanneer was ie shipped? De mijne afgelopen maandag maar hij is er nog niet.

Die van mij is de 10de verstuurd en vandaag binnenquote:Op donderdag 16 november 2006 23:55 schreef devv05 het volgende:
Oke dan zou ik 'm dinsdag ofzo binnenkrijgen, dat zou mooi zijn

Krijg je er nu morgen nog een binnen ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Chocobo het volgende:
GOW=consoleseller.................. zo simpel als dat.... WAT een spel

Reviewer: Jonathan Millerquote:Rainbow Six Vegas Review
9.0 Presentation
Tom Clancy should be proud. The addition of a story is welcome, and the focus on realism continues to make this franchise shine.
8.0 Graphics
The game looks very good, although the visuals overall are a bit washed out. Still, some of the best blood-spattering in the business.
9.5 Sound
An excellent soundtrack that will get you pumped to off terrorists. Wonderful sound effects and outstanding dialogue that pull you right in.
9.0 Gameplay
Despite a few minor AI issues, Vegas shines as bright as the city's skyline. The new cover mechanic should be considered in all first-person-shooters.
10 Lasting Appeal
Gigantic multiplayer maps, an excellent assortment of modes including four-player co-op. Currently the best multiplayer shooter on the 360.
9.3
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)

Wat is je punt?quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja mensen allemaal opgelet:
[..]
Reviewer: Jonathan Miller
He waar kennen we deze reviewer ook alweer van ? Is het niet Gears of War ? Ja ja mensen Rainbow Six Vegas is volgens hem de beste multiplayer game van dit moment![]()

Ik ga hem niet kopen denk ik...quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Chocobo het volgende:
GOW=consoleseller.................. zo simpel als dat.... WAT een spel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |