Ik zeg net in gijsjes topic... ben kapot....quote:Op donderdag 16 november 2006 21:08 schreef Strolie75 het volgende:
2 Acts gespeeld...ben op....wat een spel
Nu wil ik een HDTV
Halo 3 screenshotsquote:
Ik moest lachen.quote:
Variatie zit hem vooral in de levels.quote:Op donderdag 16 november 2006 21:39 schreef donald_dick het volgende:
nou, ik vind de single player net iets te lang, doordat er bijna geen variatie aan wapens is en omdat het steed smeer van hetselfde is, afentoe een levelbaas is leuk en aardig maar dat zorgt niet voor de varatie
Inderdaad, variatie genoeg als je het mij vraagt. Vindt het heerlijk om door de prachtig uitgewerkte ruïnes heen te lopen en monster te slisen met m'n kettingzaagquote:Op donderdag 16 november 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Variatie zit hem vooral in de levels.
Precies. Vijanden zijn goed, en ik ga toch altijd terug naar mijn trouw machinegeweerquote:Op donderdag 16 november 2006 21:50 schreef Xbox_360 het volgende:
Inderdaad, variatie genoeg als je het mij vraagt. Vindt het heerlijk om door de prachtig uitgewerkte ruïnes heen te lopen en monster te slisen met m'n kettingzaag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I do the cha-cha like a sissy girl. There's nothing wrong with that F1 car, except that it's on fire!
Murray Walker| There's Miss Universe, Miss World and Miss Communication.
FRS heeft een levertijd van 10-12 werkdagen onlinequote:Op donderdag 16 november 2006 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb even geen zin om de vorige pagina's weer te lezen, maar is er iemand die de Limited Edition van het spel al heeft van Free Record Shop ? Het schijnt dus een ramp te zijn om deze versie te kunnen bemachtigen, nou ik wil mijn versie wel FRS. Zo niet is het in het vervolg een klant minder![]()
Daarom koop ik ook nooit LE's. Bij Halo 2 even overwogen. Toen bleek ook dat de normale versie een aantal dagen eerder uitkwam en dat er ook te weinig exemplaren binnenkwamen van de LE. Bovendien spreken die extra's me niet zo aan. Verder wil ik eerst zeker weten of het echt een goed spel is. Stel het is enorm gehyped en het valt uiteindelijk vies tegen, dan zul je toch denken: WHY!!!!!quote:Op donderdag 16 november 2006 22:39 schreef Chevalric het volgende:
Godver, ik heb dus die limited edition pre-order gekocht. Bel ik vandaag e-plaza op: "sorry, we krijgen morgen maar 6 exemplaren binnen, de rest komt zaterdag of maandag". Ik heb nog lopen twijfelen of ik dan toch maar de gewone versie zou kopen, maar eigenlijk vind ik die LE wel interessant. Maar goed, met een beetje pech kan ik 't hele weekend geen GoW spelen, en dat terwijl ik eigenlijk niks te doen heb.
Morgenavond nog maar even langs gaan bij ze, en als ze niet met zekerheid kunnen zeggen dat ze mijn exemplaar zaterdag binnenkrijgen, koop ik toch maar de gewone... Echt slecht geregeld weer!
Op welke diffeculty heb je em staan? Ik op Casual, ik haat het om telkens dood te gaanquote:Op donderdag 16 november 2006 22:57 schreef Robocock het volgende:
Damn, ik ga wel vaak doodSommige stukken zijn echt wel lastig.
ja , kerker in ,k erker uit, en dan afentoe naar buiten. en sommige dingen zijn heel goed uitgewerkt, maar dan legt de game wel heel erg nadruk op de coop [spoiler] zoals het ritje met de truck met de UV lamp, harstuikke moeilijk in je eentje, peace of cake met ze 2en. (voorals je weet dat de Kurit(flood uit halo 2:P) niet zo snel kan vliegen als jij rijdt. daarbij ergens in act 3 met de mijnkarretjes[/spolier]quote:Op donderdag 16 november 2006 21:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Variatie zit hem vooral in de levels.
Hardcore 2 da bonequote:Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Op welke diffeculty heb je em staan? Ik op Casual, ik haat het om telkens dood te gaan![]()
Zekers samen met de shotgun.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies. Vijanden zijn goed, en ik ga toch altijd terug naar mijn trouw machinegeweer
Hardcore denk dat je er anders snel door heen bent.quote:Op donderdag 16 november 2006 23:01 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Op welke diffeculty heb je em staan? Ik op Casual, ik haat het om telkens dood te gaan![]()
Mjah, ik vind de hele functie van Pre-order nu ook wegvallen, laatste keer dat ik erin stink...quote:Op donderdag 16 november 2006 23:00 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Daarom koop ik ook nooit LE's. Bij Halo 2 even overwogen. Toen bleek ook dat de normale versie een aantal dagen eerder uitkwam en dat er ook te weinig exemplaren binnenkwamen van de LE. Bovendien spreken die extra's me niet zo aan. Verder wil ik eerst zeker weten of het echt een goed spel is. Stel het is enorm gehyped en het valt uiteindelijk vies tegen, dan zul je toch denken: WHY!!!!!Niet dat het bij Gears of War het geval is, maar toch
![]()
als je goed kijkt naar dat reload balkje zie je een witte streep erin, als je dan weer je rechteshoulderbutton indrukt als ie op dat streeptje staat reload je sneller en dan hebben een paar kogels ineens meer krachtquote:Op donderdag 16 november 2006 23:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat is btw perfect active reloads en COG tags ?
Moet ik dit als een goedmakertje zien van Free Record Shop ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:04 schreef jogy het volgende:
Oh en ik heb de normale versie en kan hem dinsdag ruilen voor de limited edition.
I want some pictures!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:00 schreef Chocobo het volgende:
GoW mensen........ heb de LE..... pracht van een box... Hoort bij deze game
Tin box van 5 cm dik.... lijkt wel op een lunchbox van een van die marinesquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moet ik dit als een goedmakertje zien van Free Record Shop ?
[..]
I want some pictures!!!![]()
Oh, ik moet het verschil wel bijleggen hoor, maar nu kan ik tenminste spelenquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moet ik dit als een goedmakertje zien van Free Record Shop ?
Niet in dit topicquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:37 schreef WiXX het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik met 2 man op dezelfde xbox online kan met 1 gold account?
Ik heb verschillende dingen gehoord. De ene zegt dat het wel kan en de ander zegt weer dat je 2 gold accounts nodig hebt om op live te komen en de laatste zegt dat je niet eens met 2 man tegelijk op dezelfde xbox online kan.
Kan iemand mij dat verduidelijken?
Volgens mij heb je voor bijv GoW 2 gold accounts nodig. Kan wel though.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:37 schreef WiXX het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik met 2 man op dezelfde xbox online kan met 1 gold account?
Ik heb verschillende dingen gehoord. De ene zegt dat het wel kan en de ander zegt weer dat je 2 gold accounts nodig hebt om op live te komen en de laatste zegt dat je niet eens met 2 man tegelijk op dezelfde xbox online kan.
Kan iemand mij dat verduidelijken?
Owja ik dacht omdat het in het GoW topic was dat iedereen begreep dat ik bedoelde in het spel GoW.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:08 schreef Robocock het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor bijv GoW 2 gold accounts nodig. Kan wel though.
Ik heb de pre-order kit, maar ik hou het bij de normale editie (review-exemplaar).quote:Op donderdag 16 november 2006 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb even geen zin om de vorige pagina's weer te lezen, maar is er iemand die de Limited Edition van het spel al heeft van Free Record Shop ? Het schijnt dus een ramp te zijn om deze versie te kunnen bemachtigen, nou ik wil mijn versie wel FRS. Zo niet is het in het vervolg een klant minder![]()
Ik eerst op casual om de besturing goed in de vingers te krijgenquote:Op vrijdag 17 november 2006 03:32 schreef -Struikrover- het volgende:
ik speel `m op hardcore, eerste act gehaaldDie Beserker
![]()
dankzij het boekje snapte ik het verhaal op het eindequote:Op vrijdag 17 november 2006 01:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tin box van 5 cm dik.... lijkt wel op een lunchbox van een van die marines
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga vanavond opnieuw starten...... dan op hardcore![]()
Dit spel is zo cool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |