als je goed kijkt naar dat reload balkje zie je een witte streep erin, als je dan weer je rechteshoulderbutton indrukt als ie op dat streeptje staat reload je sneller en dan hebben een paar kogels ineens meer krachtquote:Op donderdag 16 november 2006 23:31 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat is btw perfect active reloads en COG tags ?
Moet ik dit als een goedmakertje zien van Free Record Shop ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:04 schreef jogy het volgende:
Oh en ik heb de normale versie en kan hem dinsdag ruilen voor de limited edition.
I want some pictures!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:00 schreef Chocobo het volgende:
GoW mensen........ heb de LE..... pracht van een box... Hoort bij deze game
Tin box van 5 cm dik.... lijkt wel op een lunchbox van een van die marinesquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moet ik dit als een goedmakertje zien van Free Record Shop ?
[..]
I want some pictures!!!![]()
Oh, ik moet het verschil wel bijleggen hoor, maar nu kan ik tenminste spelenquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Moet ik dit als een goedmakertje zien van Free Record Shop ?
Niet in dit topicquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:37 schreef WiXX het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik met 2 man op dezelfde xbox online kan met 1 gold account?
Ik heb verschillende dingen gehoord. De ene zegt dat het wel kan en de ander zegt weer dat je 2 gold accounts nodig hebt om op live te komen en de laatste zegt dat je niet eens met 2 man tegelijk op dezelfde xbox online kan.
Kan iemand mij dat verduidelijken?
Volgens mij heb je voor bijv GoW 2 gold accounts nodig. Kan wel though.quote:Op vrijdag 17 november 2006 01:37 schreef WiXX het volgende:
Kan iemand mij vertellen of ik met 2 man op dezelfde xbox online kan met 1 gold account?
Ik heb verschillende dingen gehoord. De ene zegt dat het wel kan en de ander zegt weer dat je 2 gold accounts nodig hebt om op live te komen en de laatste zegt dat je niet eens met 2 man tegelijk op dezelfde xbox online kan.
Kan iemand mij dat verduidelijken?
Owja ik dacht omdat het in het GoW topic was dat iedereen begreep dat ik bedoelde in het spel GoW.quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:08 schreef Robocock het volgende:
[..]
Volgens mij heb je voor bijv GoW 2 gold accounts nodig. Kan wel though.
Ik heb de pre-order kit, maar ik hou het bij de normale editie (review-exemplaar).quote:Op donderdag 16 november 2006 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb even geen zin om de vorige pagina's weer te lezen, maar is er iemand die de Limited Edition van het spel al heeft van Free Record Shop ? Het schijnt dus een ramp te zijn om deze versie te kunnen bemachtigen, nou ik wil mijn versie wel FRS. Zo niet is het in het vervolg een klant minder![]()
Ik eerst op casual om de besturing goed in de vingers te krijgenquote:Op vrijdag 17 november 2006 03:32 schreef -Struikrover- het volgende:
ik speel `m op hardcore, eerste act gehaaldDie Beserker
![]()
dankzij het boekje snapte ik het verhaal op het eindequote:Op vrijdag 17 november 2006 01:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tin box van 5 cm dik.... lijkt wel op een lunchbox van een van die marines
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:23 schreef Chocobo het volgende:
Ik ga vanavond opnieuw starten...... dan op hardcore![]()
Dit spel is zo cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |