ja sony maakt mooie engines he!!quote:
Helaas nog niet, maar kan niet lang meer durenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:16 schreef paarse_paashaas het volgende:, zijn daar ook al ingame bewegende beelden van? want dit ziet er erg geil uit.
Hehe dat heb ik ook al een paar x gehad, dat het duidelijk een gevalletje expres was. Ik laat mn 360 dan net zo lang aanstaan als het nodig is, ook al moet ik ondertussen werken slapen of eten, opbokkenquote:Op donderdag 16 november 2006 00:26 schreef Tumble het volgende:
Goed zit ik lekker te Pes6 en doet mijn tegenstander de pauze cheat oftewel hij host de game staat met 1-0 voor nog aardig wat tijd te spelen zet hem op pauze laat de timer naar de 0 lopen game freezes en diegene die het eerste disconnect heeft gewonnen... een seconde erna chat request.... ik deny 30 seconde erna du solls mall resetten. Ik denk ho wacht even dit is dus een gevalletje expres. Nou de tering voor die kraut al moet ik de volledige 52 euro tegemoetkoming stookkosten opgebruiken deze jongen laat net zo lang zijn xdoos aanstaan totdat hij het opgeeft. En te zien aan de hoeveelheid die hij tot nu toe heeft gepesst vind ie dit niet leuk. kreeg ook een hoopberichtjes over mijn mutti enzo... ik gun hem het genoegen niet maar reken maar dat als hij heeft gedisconnect er een berichtje in de trant van schade deutschland alles ist vorbei met een webcam attachment van mijn harige reet richting die heimat gaat... gruss gotti gunter![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 00:26 schreef Tumble het volgende:
ik gun hem het genoegen niet maar reken maar dat als hij heeft gedisconnect er een berichtje in de trant van schade deutschland alles ist vorbei met een webcam attachment van mijn harige reet richting die heimat gaat... gruss gotti gunter![]()
Moggequote:Op donderdag 16 november 2006 08:08 schreef masterdave het volgende:
was dat gewoon een geintje?
Tsja, terecht ook. Cheatersquote:Op donderdag 16 november 2006 01:01 schreef Robocock het volgende:
[..]
Hehe dat heb ik ook al een paar x gehad, dat het duidelijk een gevalletje expres was. Ik laat mn 360 dan net zo lang aanstaan als het nodig is, ook al moet ik ondertussen werken slapen of eten, opbokken
Gijs schei uit alsjeblieft... Colin Mc Rae hebben we het over, denk na!!!!quote:
Ik vond die oude delen meer op schaatsen lijken dan op rijden.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:45 schreef Bastard het volgende:
Gijs schei uit alsjeblieft... Colin Mc Rae hebben we het over, denk na!!!!![]()
Over schaatsen gesproken dan inderdaadquote:Op donderdag 16 november 2006 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vond die oude delen meer op schaatsen lijken dan op rijden.
Ik wacht wel op een nieuw deel van OutRun![]()
Ik heb de eerste Colin McRea wel veel gespeeld op de PC.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:48 schreef Bastard het volgende:
Over schaatsen gesproken dan inderdaad
Juist.. dat is de shizzle inderdaadquote:Op donderdag 16 november 2006 09:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb de eerste Colin McRea wel veel gespeeld op de PC.
Rondscheuren in een Renault Megane om weer een paar seconde van je tijd af te krijgen was best spannend
Arcade spel toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 09:51 schreef devv05 het volgende:
Video van XNA Racer
Gemaakt door 1 persoon binnen 4 weken, draait op 720p. Toch wel impressive, dit ziet er beter uit dan de meeste Live Arcade games.
Probleem is dat ik, zelf als ik denk dat ik het heel goed doe, nog steeds 30 seconden langzamer ben dan de rest.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:01 schreef Bastard het volgende:
Juist.. dat is de shizzle inderdaad
Dan onnoemelijk hard gaan over de baan.. en telkens de grens verleggen om jezelf te verbeteren, zweet in je handen, langs het ravijn scheuren... ik weet niet hoe dat bij jou zit maar mij geeft dat een rush!
Maar ik ben ook meer een racegamer
Nee, XNA game.quote:Op donderdag 16 november 2006 10:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Arcade spel toch?
Lijkt wel een beetje op dat kinderspeelgoed racebaan van vroeger, met zo'n knijper in je hand weet je wel?
Sorry, gaat niet werken. Had ik ook al geprobeerd namelijkquote:Op donderdag 16 november 2006 10:48 schreef Dylanesque het volgende:
Wat gebeurt er als je m tijdens de 'staring-contest' op 'appear offline' zet? want anders ziet die andere gast je als During match.. hmm volgende keer maar proberen als ie weer blijft hangen
heerlijk is datquote:Op donderdag 16 november 2006 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Juist.. dat is de shizzle inderdaad
Dan onnoemelijk hard gaan over de baan.. en telkens de grens verleggen om jezelf te verbeteren, zweet in je handen, langs het ravijn scheuren... ik weet niet hoe dat bij jou zit maar mij geeft dat een rush!
Maar ik ben ook meer een racegamer
Damn. Door die zooi heb ik nou iets van 5 disconnects, nog te overzien, maar wel een vlekje op m'n profilequote:Op donderdag 16 november 2006 10:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sorry, gaat niet werken. Had ik ook al geprobeerd namelijkJe krijgt namelijk in PES een bericht dat de andere partij disconnected is en dat je de winner by default bent. Zolang je dat bericht niet hebt gehad (je ziet dan dus other players are adjusting settings) weet je dat de andere partij er nog is.
quote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef Wessiej het volgende:
Voor jou dan maar wat in-game beelden als die aan het spelen is:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij het zien van deze screens, geen gelul, gaat nu al de adrenaline omhoogquote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
_________O_________quote:Op donderdag 16 november 2006 11:34 schreef devv05 het volgende:
Mass Effect Exclusive Gameplay Trailer
OH MY GOD !!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:34 schreef devv05 het volgende:
Mass Effect Exclusive Gameplay Trailer
Zulke graphics in combinatie met 7.1 geluid gaat wel een fantastische ervaring geven denk ik zoquote:Op donderdag 16 november 2006 11:28 schreef Wessiej het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je gaat geowned worden..... zoquote:Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
w00t vanavond kan ik gears of war ophalen.
Dat wordt weer avondjes heerschen
Ah! ik hou van een uitdagingquote:Op donderdag 16 november 2006 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
w00t vanavond kan ik gears of war ophalen.
Dat wordt weer avondjes heerschen
Oh je wou 2 tegen 1 doen?quote:
Als je niet alleen durft te komen dan doe ik jullie wel met zn 2én slachtenquote:
Nee dank je dan kan ik net zo goed de single player op casual gaan doenquote:Op donderdag 16 november 2006 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als je niet alleen durft te komen dan doe ik jullie wel met zn 2én slachten
Nice, jij gaat een leuke avond hebbenquote:Op donderdag 16 november 2006 13:05 schreef koentje.k het volgende:
Yea! HDTV is binnen!
Vannavond Gears ophalen en ik ben weer blij
Nope Normaal. Mag hem maar een week houden daarom,quote:
Gameplaza op de bakkerstraat, dichtbij de eusebiuskerk hebben ze er nog genoeg, heb ik gister de mijne gehaald voor 65 euro, limited edition is wel uitverkocht.quote:Op donderdag 16 november 2006 13:40 schreef TheSouthsideKid het volgende:
Heb een maat van mij zo ver gekregen om een GoW 360 bundel te bestellen, nu nog ff vanavond heel Arnhem af zoeken of GoW al ergens te verkrijgen is en dan zal het vanaf volgende week één groot kettingzaag festijn zijn...
Het is je vergeven; als je hem maar een week hebt, kan ik me voorstellen dat je over het veroveren van één checkpoint geen hele avond wil doen...quote:Op donderdag 16 november 2006 14:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nope Normaal. Mag hem maar een week houden daarom,
Zit nu bij hostage, Maar je vliegt er best wel door heen. Maar het spel heeft echt veel dingen om te doen, huizen bestormen is zo mooi.
Crossroads is nu echt mijn favo level
CoD 2 heb ik wel meteen op veteran gespeeld. Ik had gister voordat de post er was nog eens gekeken hoeveel ik er moest. moet nog gewoon 3 hele blokken daarvan spelen, die ga ik echt uitspelen als ik CoD 3 heb uitgespeeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:07 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Het is je vergeven; als je hem maar een week hebt, kan ik me voorstellen dat je over het veroveren van één checkpoint geen hele avond wil doen...
Ik heb CoD3 nu een week, en ben nog in level 4 volgens mij. Zo moeilijk, zo frustrerend, maar wel erg leuk daardoor!
Moeten ze 'm terugsturen naar de uitgever dan?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nope Normaal. Mag hem maar een week houden daarom,
Zit nu bij hostage, Maar je vliegt er best wel door heen. Maar het spel heeft echt veel dingen om te doen, huizen bestormen is zo mooi.
Crossroads is nu echt mijn favo level
Ja, naar Contact Data, maar we krijgen wel de nieuwe Tony Hawk die ik ook kan spelenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:16 schreef devv05 het volgende:
[..]
Moeten ze 'm terugsturen naar de uitgever dan?
En bijna kerst en oud en nieuwquote:Op donderdag 16 november 2006 14:25 schreef Dylanesque het volgende:
Duur weekje. Druk weekend. Weinig buitenlucht. Mooie tijden.
Terugsturen is kut. Maar wel lekker als je alles gratis kunt spelen, ben je de enige redacteur daar?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, naar Contact Data, maar we krijgen wel de nieuwe Tony Hawk die ik ook kan spelenen nog een paar games
![]()
Heeft jorien een nieuwe job?quote:Op donderdag 16 november 2006 14:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Terugsturen is kut. Maar wel lekker als je alles gratis kunt spelen, ben je de enige redacteur daar?
Ik zie mezelf al met een kop warme chocolademelk zitten op de bank met warme pantoffels aan, de sneeuwvlokjes die hun vroegtijdig einde vinden tegen mijn ramen en de straten bedekken met een witte laag winter, de kerstboom in de hoek van de kamer die een geur van dennenaalden verspreid, en ik met een controller in m'n hand, locusts in stukken aan het zagen, aan het wegduiken voor rondvliegende kogels, heen en weer rennend en duikend, alles schietend dat beweegt, om vervolgens moljoenencombo's bij elkaar te skateboarden in een prachtige next-gen simulatie waar Tony Hawk tot leven komt als nooit tevoren. En dan zou ik Pro Evo 6 nog bijna vergeten.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En bijna kerst en oud en nieuw![]()
nee nog 1 of 2 hebben een xbox 360, maar hun krijgen voor andere platforms spellen,quote:Op donderdag 16 november 2006 14:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Terugsturen is kut. Maar wel lekker als je alles gratis kunt spelen, ben je de enige redacteur daar?
zij krijgen... wel op je spelling letten nu je reviews moet schrijven hoorquote:Op donderdag 16 november 2006 14:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
nee nog 1 of 2 hebben een xbox 360, maar hun krijgen voor andere platforms spellen,
had deze besteld voor een review
Tony Hawks Project 8
Quake Iv
Lego Star Wars Ii: The Original Trilogy
Voor Quake geld Achievements scorenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
zij krijgen... wel op je spelling letten nu je reviews moet schrijven hoor
En Quake IV, je bent er wel lekker op tijd bij dan
Nope, is die de moeite van t halen waard denkje? Heb er eigenlijk nog niets over gehoord/gelezen.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:40 schreef Armageddon het volgende:
Iemand poker stars al gespot in de winkels? Wil hem vanavond halen namelijk.
Ik ben sinds de gratis texas hold em op arcade helemaal weg van poker. Dus dit lijkt mij een gave titel!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nope, is die de moeite van t halen waard denkje? Heb er eigenlijk nog niets over gehoord/gelezen.
Ja ben ik met je eens.. maar wat is de meerwaarde van het spel als je hem al op arcade hebt? Ik bedoel tis toch ook texas hold'm?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben sinds de gratis texas hold em op arcade helemaal weg van poker. Dus dit lijkt mij een gave titel!
Zal even wat opzoeken.
Ja precies.. het gaat om het spel zelf.. en die basis ligt in de arcade. Ik weet niet voor hoeveel hij in de winkel ligt straks.. maar 60 euro is teveel.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:51 schreef Dylanesque het volgende:
Dat ziet er nog best mooi uitToch niet een titel die ik snel zal halen, vind die arcade versie voorlopig wel genoeg
Ik denk dat poker toch vooral om t spelletje gaat, dat heb je ook wel met die arcade.. en in t echt blijft t natuurlijk een stuk spannender
Ja maar dit is helemaal 3d veul gaver man en de AI is een stuk beter dan op arcade.quote:Op donderdag 16 november 2006 15:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ben ik met je eens.. maar wat is de meerwaarde van het spel als je hem al op arcade hebt? Ik bedoel tis toch ook texas hold'm?
GoWquote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Ligt ie nu niet vanavond in de winkels dan ga ik voor GoW of CoD3. Wat zouden jullie doen?
CoD3 vind ik zelf een eeeeerg goed spel. Ik heb ze zelf beide, GoW net bij Dixons gehaald :, maar heb GoW nog niet echt goed aan de tand kunnen voelen.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Ligt ie nu niet vanavond in de winkels dan ga ik voor GoW of CoD3. Wat zouden jullie doen?
Afgaande wat ik nu weet... CoD3.. ik denk dat je op de lange termijn er meer aan hebt. Maarrrr ik heb GoW nog niet gespeeld.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:12 schreef Armageddon het volgende:
Dixons verkoopt GoW sowieso, en ze hadden er op de Kinkerstraat nog zat vanmiddag.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:35 schreef devv05 het volgende:
Wie hebben vandaag GoW allemaal gehaald? Hij schijnt overal al massaal verkocht te worden. (het is koopavond in de steden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |