Statementquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:03 schreef DooD het volgende:
Meer aandacht aan mortal 3. 17 november komt eraan daar moet meer aandacht aan besteed worden![]()
Niets AI, dit is hardcore 2D fighting Gijs! Geen respawnende vijanden of backtracken. Gewoon vijanden die KEI-HARD slaan. Enkel de getalenteerde gamers verslaan Shao Kahn en halen die tournament achievementquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:03 schreef Chocobo het volgende:
Gijs cool spel, maar die AIGisteren 2 uur over Kimaro en Shao Kahn gedaan..... !
Idd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Goede titel.
Precies, heerlijke game voor online ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets AI, dit is hardcore 2D fighting Gijs! Geen respawnende vijanden of backtracken. Gewoon vijanden die KEI-HARD slaan. Enkel de getalenteerde gamers verslaan Shao Kahn en halen die tournament achievement
Vond Ninja Gaiden meer uitdaging hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niets AI, dit is hardcore 2D fighting Gijs! Geen respawnende vijanden of backtracken. Gewoon vijanden die KEI-HARD slaan. Enkel de getalenteerde gamers verslaan Shao Kahn en halen die tournament achievement
Dat lachen als je verliest en de ander probeert een Fatalityquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Precies, heerlijke game voor online ook
Ach je krijgt tenminste nog een mailtjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:24 schreef quantas het volgende:
Beste klant,
Helaas is gister niet uw Pro Evolution 6 verstuurd.
We hadden ze gister moeten krijgen, maar door een fout bij de UPS zullen we
ze vandaag pas krijgen.
Aan deze overmacht kunnen wij helaas ook niets doen.
Zodra we de Pes6 binnenkrijgen, zullen we het versturen.
Onze excusses voor de vertraging van uw PreOrder.
MVG NEDgame
Zag de game daar gister in de winkel liggenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:24 schreef quantas het volgende:
Beste klant,
ze vandaag pas krijgen.
MVG NEDgame
GVD kut webshopsquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:17 schreef quantas het volgende:
Beste klant,
ze vandaag pas krijgen.
MVG NEDgame
![]()
![]()
Broeliebroeliequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:41 schreef Atuniel het volgende:
Je kan wel zien aan de OP die totaaaal verneukt is nu, dat de TS geen 360 gamer is.
Wie geeft er nou om MK3?? Doe normaal vent, er komt zoveel goeie shit aan! Je gaat toch ook geen OP wijden aan de prachtige gameplay van Texas hold'm?
Overdrijven is ook een vak he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BroeliebroelieEr staat geen auto of pistool in de OP
Doe mij die maarquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:41 schreef Atuniel het volgende:
Je kan wel zien aan de OP die totaaaal verneukt is nu, dat de TS geen 360 gamer is.
Wie geeft er nou om MK3?? Doe normaal vent, er komt zoveel goeie shit aan! Je gaat toch ook geen OP wijden aan de prachtige gameplay van Texas hold'm?
pfoe.. sinds gister fifa 2007 en ik moet zeggen dat het toch wel ff wennen is. Ik moet het boekje nog eens doornemen, maar ik mis nog de trucjes eigenlijk die je normaal gesproken met de rechterstick kon doen. Verder is de gameplay wel erg vertraagd.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:26 schreef masterdave het volgende:
versnellingen in oorlog wordt gewoon bruut ja, BRUUT, en diegene die mij tegenspreekt krijgt BRUUT klappen ja!!
Gewoon negeren, hopenlijk gaat ie dan weg of gaat ie normaal posten en wordt het niveau hier weer een stukje hogerquote:
ik ben er ook nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon negeren, hopenlijk gaat ie dan weg of gaat ie normaal posten en wordt het niveau hier weer een stukje hoger
Meer aandacht voor een Snes spel?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Er moet meer aandacht besteed worden aan Ultimate Mortal Kombat 3
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee ik ga niet weg, maar goed, ik weet dat ik nogal dom kan reageren, dit was er 1 vanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Gewoon negeren, hopenlijk gaat ie dan weg of gaat ie normaal posten en wordt het niveau hier weer een stukje hoger
Wat is er zo vet aan dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:21 schreef Wessiej het volgende:
GoW heeft mij al genoeg overtuigd dat dit wel de beste game op de 360 tot nu toe kan worden
Tja moeilijk te zeggen, maar als ik naar die filmpjes zit te kijken zit ik helemaal zo vanquote:
Jij en je denkbeeldige vriendje Henk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Wij hebben dat dus niet.
Ik ben niet de enige hier.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:41 schreef Robocock het volgende:
[..]
Jij en je denkbeeldige vriendje Henk?
* Tain begint met het kweken van geldbomenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:00 schreef Atuniel het volgende:
Tijd voor wat plaatjes van games die er wel toe doen in de tegenwoordige tijd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
forza komt pas in februari of maart 2007.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef linuxje het volgende:
gaan er ook nog mensen NFS Carbon halen want ik hoor niemand er over
En wanneer komt trouwens Forza Motorsport?
Ik zal straks trouwens ff mijn xboxje beneden zetten en op een normale TV Madden 07 weer spelen, en RB6 demo nog eens proberen niet na 3 min dood te gaan
Nope.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:51 schreef linuxje het volgende:
gaan er ook nog mensen NFS Carbon halen
Hehe ik vind het juist voor geen meter bij elkaar passen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik krijg gewoon kippenvel van die Cinematic trailer van GoW.
De muziek en beelden passen zo goed bij elkaar, ik ben hyped als een gek !
Riiigghhtt..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:18 schreef peristilius het volgende:
[XBOX 360] Deel 163 - Waar GoW nog moet overtuigen..
Dubbeltopic, daar zijn meer posts (en die heeft een fatsoenlijke OP)
lekker op tijdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:18 schreef peristilius het volgende:
[XBOX 360] Deel 163 - Waar GoW nog moet overtuigen..
Dubbeltopic, daar zijn meer posts (en die heeft een fatsoenlijke OP)
Ohwquote:
En ik dacht al dat ik dom was.quote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Tja moeilijk te zeggen, maar als ik naar die filmpjes zit te kijken zit ik helemaal zo van![]()
![]()
en dat heb ik niet bij andere games, deze heeft wat.
En al die snelle actie, lekker bruut, lijkt mij echt een topper, op 17 november zeggen jullie dat ik gelijk heb
Het waren er 2, nu is het er 1, magic.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef Ipho het volgende:
[..]
En ik dacht al dat ik dom was.![]()
Ik 2 xbox topic's zoeken.![]()
Sorry dat ik niet de hele dag achter mijn PC kan zitten.quote:
Hey, jouw lelijke kut OP verneukt het topic.quote:
excuus aanvaardtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Het waren er 2, nu is het er 1, magic.
Alleen jammer dat die merge functie topics altijd zo lelijk maakt.
[..]
Sorry dat ik niet de hele dag achter mijn PC kan zitten.
[..]
Hey, jouw lelijke kut OP verneukt het topic.![]()
Zijn het geen fanboys, dan doet een mod het wel...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:23 schreef Atuniel het volgende:
Komt er ook een keer een mod, verneukt ie meteen een topic.
Op dit soort reacties zouden ze ook nekschoten moeten uitdelen trouwens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:40 schreef Strolie75 het volgende:
tvp
Wat doe jij allemaal met je spullen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:44 schreef Fillipe het volgende:
Weer een Launch X360 kapot, speel 5 minuten PES 6, blijft hangen, start vervolgens niet meer op en krijg rode lampjes. Grrrreat!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Op dit soort reacties zouden ze ook nekschoten moeten uitdelen trouwens.
Op dit soort reacties ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Toen ik het eens over een nekschot had in MUZ kreeg ik gelijk een 24-uurs banquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wat let jou?quote:
Seborik zekerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Toen ik het eens over een nekschot had in MUZ kreeg ik gelijk een 24-uurs ban
Wat denk je wat ik met mijn X360 doe? Juist af en toe gamen, ik ga er niet mee basketballen. Ik heb er helemaal niets gek of vreemds mee gedaan, hij is niet omgevallen etc, etc.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Wat doe jij allemaal met je spullen?
Doe eens chillquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Atuniel het volgende:
je gaat me toch niet vertellen dat je gedronken hebt en bent gaan rijden, zou wel enorm slecht zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef peristilius het volgende:
Zullen we het dan maar gewoon over de 360 hebben?
Ik ga hem nog steeds niet kopen omdat ik net een boete van 130 euro binnen kreeg en ik er nog een van 65 euro moet betalen. Kut alcohol.
Betalen die boetes, de drank even laten voor wat het is, xbox360 kopen, pgr3 kopen, kratje bier kopen en vervolgens bezopen rondrijden met pgr3, zonder kans op boetesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:53 schreef peristilius het volgende:
Zullen we het dan maar gewoon over de 360 hebben?
Ik ga hem nog steeds niet kopen omdat ik net een boete van 130 euro binnen kreeg en ik er nog een van 65 euro moet betalen. Kut alcohol.
tvpquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Snel hopelijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:09 schreef Gajes het volgende:
Vanavond toernooi PES 6! En wanneer gingen die konami servers online?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
*ontopic doet
Beelden en meer informatie van Halo 3![]()
Kiiijjjkkkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
*ontopic doet
Het geeft me een Halo 2.5 ideequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
*ontopic doet
Want vooruitgang is slecht!quote:
Ohhh krijg je dat hequote:
Nou de echte details zijn natuurlijk nog niet bekend maar voor een game als Halo 3 verwacht ik toch wel vernieuwing.....! 2.5 gaat het hem voor mij niet doen.quote:
Zoals wat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou de echte details zijn natuurlijk nog niet bekend maar voor een game als Halo 3 verwacht ik toch wel vernieuwing.....! 2.5 gaat het hem voor mij niet doen.
Maar gedeeltelijk dezelfde MP levels gebruiken als deel 1 en 2 zit ik ook niet op te wachten, dan speel ik het origineel wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ohhh krijg je dat he
Nee Halo SP was aardig tof, zeker in de tijd.
HALO2 SP was mager, maar de MP daarintegen word nog steeds erg veel gespeeld omdat het gewoon helemaal perfekt is.
Halo 3.. had ik zelf het idee dat ze hem zouden gaan versjitteren juist om nieuwe dingen er in te gaan stoppen, anders aan te pakken enzo.. En dus moet ik voorzichtig gaan juichen, nu ik zie dat de style en de MP meer van hetzelfde is!
Vind ik, als HALO2 fan, echt hartstikke top.. maar ik speel HALO2 dan nog met regelmaat!
Vooruitgang is niet slecht, het mag alleen als het een verbetering geeft.. maar anders speel jij MK3 verder als je van vooruitgang houdt
Ja met je eens,.... dat is een grote verbetering inderdaad, maar ik hoop op een dikke SP coop bijvoorbeeld,..... meer character design MP opties.... niet alleen maar 16 rennende soldaten met dichte helm zien of 1 soort Alienquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zoals wat?
Weet je hoeveel vernieuwing HALO2 al heeft gehad op MP gebied
Zijn ze dat van plan dan.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar gedeeltelijk dezelfde MP levels gebruiken als deel 1 en 2 zit ik ook niet op te wachten, dan speel ik het origineel wel.
Nou ja goed, ik hoop wel op een bende nieuwe levels natuurlijk.. maar een oude map hoeft niet iets slechts te zijn, er zijn briljante maps in deel 2 vond ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar gedeeltelijk dezelfde MP levels gebruiken als deel 1 en 2 zit ik ook niet op te wachten, dan speel ik het origineel wel.
Ja ok.. dat zou wellicht cool zijn.. maar zie dat niet als een must. Halosuit kun je nu in kleur aanpassen, vind ik toch wel voldoende.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja met je eens,.... dat is een grote verbetering inderdaad, maar ik hoop op een dikke SP coop bijvoorbeeld,..... meer character design MP opties.... niet alleen maar 16 rennende soldaten met dichte helm zien of 1 soort AlienDat soort dingen....
De 3 levels die ze geshowed hebben komen uit Halo 1 en 2quote:
Zolang er genoeg andere goede nieuwe levels meegeleverd worden is er niks aan de hand, maar ik zie het bijna als een trend om een spel uit te brengen met maar 8-10 maps, als er dan al 3 oude maps bijzitten dan vind ik het al tegenvallenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik hoop wel op een bende nieuwe levels natuurlijk.. maar een oude map hoeft niet iets slechts te zijn, er zijn briljante maps in deel 2 vond ik.
Trouwens, zoveel spellen wat oude maps of banen gebruiken..
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Krijg je er nu wel al zin in Gijs![]()
Zoo praat![]()
Believequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:36 schreef Panick het volgende:
Wat een zaadtitel..
Maar goed, daar komen jullie nog wel achter.
EPIC.
Ik morgen alquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dinsdag PES6 binnen voor 40 pleurie's bij xboxhome.nl
dan komt pes 7 al bijnaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Serieus...stelletje flasherss..ze gaan hem pas maandag versturen, dinsdag heb ik em pas![]()
Gaat automatisch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef Hellrazor het volgende:
waar download ik een nieuw dashboord of een update ?
Oooeee, sweetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:23 schreef gijsje79 het volgende:
Roque Warrior
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Titel die ik wel ff in de gaten hou.
De NPC's in de game beschikken over een zeer geavenceerde A.I. Ze zullen realistisch reageren en aanvallen en zullen altijd als team opereren. Over de multiplayer wil Zombie nog niet teveel prijsgeven, echter vertellen ze wel dat de game maarliefst 10 verschillende multiplayer modi kent. Zoals gezegd kunnen de spelers zelf de map 'bouwen', waardoor er meer dan 200 verschillende maps kunnen worden gemaakt. Daarnaast kun je de singleplayer niet alleen in je eentje, maar ook met drie andere erbij in de vorm van een 4 speler Co-Op versie.
Herfst 2007 word deze verwacht.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:24 schreef Begieltie het volgende:
Iemand enig idee wanneer Tony Hawk P8 uitkomt? Ik had ergens gelezen dat dat vandaag zou zijn maar ik ben hem nog nergens tegengekomen![]()
Ja ok.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef MMaRsu het volgende:
"De NPC's in de game beschikken over een zeer geavenceerde A.I. Ze zullen realistisch reageren en aanvallen en zullen altijd als team opereren."
Dat hoor ik toch zo vaak he
Vanaf afgelopen maandag volgens mij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:32 schreef Ipho het volgende:
Pes6 ligt hier al een week in de schappen of is dat normaal?
hear hear!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Als de SP van Halo 3 ook maar enigzins op Halo 2 lijkt mogen ze 't spel w.m.b wel tegelijk uitbrengen met duke nukem forever.
Liefdequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef wc-eend het volgende:
Halo 3.. Gow.. RSV.. Nothing beats..
[afbeelding]
Dat hoor/zie je overal..maar toch is het nog twijfelachtig...de graphics zijn tegenwoordig van alle spellen mooi, dus die vlieger gaat ook niet al op..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:08 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat de eerste indrukken van GoW positief zijn.........![]()
Beetje matig wat ze met de engine doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:23 schreef gijsje79 het volgende:
Roque Warrior
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Titel die ik wel ff in de gaten hou.
De NPC's in de game beschikken over een zeer geavenceerde A.I. Ze zullen realistisch reageren en aanvallen en zullen altijd als team opereren. Over de multiplayer wil Zombie nog niet teveel prijsgeven, echter vertellen ze wel dat de game maarliefst 10 verschillende multiplayer modi kent. Zoals gezegd kunnen de spelers zelf de map 'bouwen', waardoor er meer dan 200 verschillende maps kunnen worden gemaakt. Daarnaast kun je de singleplayer niet alleen in je eentje, maar ook met drie andere erbij in de vorm van een 4 speler Co-Op versie.
Herfst 2007 word deze verwacht.
Haha, na GoW is alles naakt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat hoor/zie je overal..maar toch is het nog twijfelachtig...de graphics zijn tegenwoordig van alle spellen mooi, dus die vlieger gaat ook niet al op..![]()
Bruut!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Nog nooit zo erg naar een Xbox titel uitgekeken, mn hype is groter dan bij kameoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Of minder, zodat je meer tijd hebt om te gamenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:48 schreef NrSiX het volgende:
Men men men als je al die games ziet die komen binnenkort mag ik nog wel wat meer gaan werken zeg.. super!
Ah, it's the Lumines Masterquote:
damn.. heb ik net Tomb Raider voor 22,50 overgekocht op het forumquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hitman 20 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=126607
Tomb Raider 20 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=125050
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Live the hype!
* Skull-splitter trekt toch zijn GoW shirt weer aan...
Wat voor foutmelding krijg je?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom kan ik die Rainbow Six demo niet downloaden?
Can't download Rainbow Six demo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:35 schreef Wessiej het volgende:
Wat voor foutmelding krijg je?
Of woon je ergens buiten Europa?
Misschien een probleem momenteel met die download? Zeldzaam,.... maak je niet vaak mee. Probeer het later nog eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Can't download Rainbow Six demo.
Andere shit dowload hij wel gewoon....
13:30quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Gears of War Haloween event
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html
IGN Weekly Episode 30 (October 27, 2006)
aka Ion cannon uit UT 2003.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
13:30Nieuw wapen in Multiplayer Gears of War,... Nuke from satelite.....open de map..... richt ergens op de map... en vlucht
Nee,... dit is een laserquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:47 schreef BMH het volgende:
[..]
aka Ion cannon uit UT 2003.
Die dingen zijn altijd wel leuk.
Heb ik ook, geen melding meer als dat, gewoon uit de lijst van downloads verdwenen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Can't download Rainbow Six demo.
Andere shit dowload hij wel gewoon....
Leuk filmpje alleen jammer dat die gast niet kan rijdenquote:
Heel cool gedaanquote:
maat van me wou em vanochtend ook downen, had hetzelfdequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien een probleem momenteel met die download? Zeldzaam,.... maak je niet vaak mee. Probeer het later nog eens.
Respect voor je profile SC achievement!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maat van me wou em vanochtend ook downen, had hetzelfde
Ik haal hem wel eens als die classic isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:16 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.. komt zeker aan de beurt NA GoW
Jawel maar niet alles.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef dekkered het volgende:
ik heb een vraagje want mijn broer wilt een 360 aanschaffen.
want we hebben nog spellen van de normale xbox kan je die ook op de 360 spelen??
Nee, het was een boete voor openbaar dronkenschap en de baldadigheid die daarmee samen ging.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:03 schreef bluebit het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je gedronken hebt en bent gaan rijden, zou wel enorm slecht zijn.
in dat geval terecht, en vallen de boetes me nog tegen
Ik vind al jaren dat de politie openbare dronkenschap wat frequenter mag beboeten, erger me altijd kapot aan die sjappies met een glaasje teveel op.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, het was een boete voor openbaar dronkenschap en de baldadigheid die daarmee samen ging.
Als ik auto gereden had was het behoorlijk fout geweest, aangezien ik mijn rijbewijs niet eens mag hebben.
Ik ben niet echt direct vervelend voor mensen als ik dronken ben, maar had wel watquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind al jaren dat de politie openbare dronkenschap wat frequenter mag beboeten, erger me altijd kapot aan die sjappies met een glaasje teveel op.
En wat blijkt, Oom Agent doet het ook nog. Wel jammer voor je dat jij de sjappie was, in dit geval.
Hint: Gebruik je LS en kijk naar het rechter plaatjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
Bij Splinter Cell DA, hoe doe ik dat met die mijnen?
Ik ben er gewoon links via de kant voorbij gelopenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
Bij Splinter Cell DA, hoe doe ik dat met die mijnen?
Als je naar het rechter plaatje kijkt zie je een top down view van de mijn.. Met je linker stick kun je makkelijk de pin in het midden houden... Zachtjes de R knop indrukken... mikken... L gebruiken om je adem in te houden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:36 schreef MMaRsu het volgende:
Ja maar die mijnen gaan de hele tijd kapot als ik ze in het midden probeer te doen, snap er echt niks van
Ow, kon je ook nog je adem inhouden. Ik heb het zonder gedaan, maar wel gehaald.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je naar het rechter plaatje kijkt zie je een top down view van de mijn.. Met je linker stick kun je makkelijk de pin in het midden houden... Zachtjes de R knop indrukken... mikken... L gebruiken om je adem in te houden.
en dat is welke aanbieding??quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:46 schreef Deathraiser het volgende:
Leuke aanbieding van de bart smit heb ze gelijk maar allebei gekocht Hitman en Tomb raider voor die prijs ga ik niet moeilijk doen
Zolang live niet fatsoenlijk werkt, raak ik het spel niet meer aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:49 schreef Niek. het volgende:
PES6 is echt geweldighoud nu echt geen sociaal leven meer over
![]()
dan kan je hem verkopen, live zal nooit gaan werken bij pesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zolang live niet fatsoenlijk werkt, raak ik het spel niet meer aan.
Waarom niet, heb zelf nog geen wedstrijd online gespeeld(al wel gelezen dat het hopeloos slecht werkt) maar vermaak me prima offlinequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:02 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Zolang live niet fatsoenlijk werkt, raak ik het spel niet meer aan.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan kan je hem verkopen, live zal nooit gaan werken bij pes![]()
Maarja voor mensen die de PES gameplay gewendtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dan kan je hem verkopen, live zal nooit gaan werken bij pes![]()
Offline vind ik gewoon niet zo boeiend.. Ik wil echte mensen vernederenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:06 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom niet, heb zelf nog geen wedstrijd online gespeeld(al wel gelezen dat het hopeloos slecht werkt) maar vermaak me prima offline
Achievements zijn nutteloos, hebben echt totaal geen nut.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
FIFA 07Heel seizoen gespeeld in Manager mode, zonder een wedstrijd verloren te hebben, maar geen achievement unlcoked
Mag je soms ook niet in de beker verliezen ofzo?
Sowieso zijn de achievements een beetje sucky, je moet echt weken spelen wil je ze halen volgens mij
Haal een 2de controller en ga iemand thuis afmaken (als dat kan....)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:07 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Offline vind ik gewoon niet zo boeiend.. Ik wil echte mensen vernederen![]()
Kan. (al hebben mijn vrienden zelf ook een controllerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:08 schreef Niek. het volgende:
[..]
Haal een 2de controller en ga iemand thuis afmaken (als dat kan....)
ja, maar tegen betalingquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:15 schreef Myers het volgende:
Jammer dat de eredivisie niet in fifa 2007 zit, anders had ik het spel gekocht. Zou dat later nog met een update ofzo toe te voegen zijn?
hij zit wel in pes6quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:15 schreef Myers het volgende:
Jammer dat de eredivisie niet in fifa 2007 zit, anders had ik het spel gekocht. Zou dat later nog met een update ofzo toe te voegen zijn?
De naam zegt het al he, je moet wat doen om iets te bereiken... dat heet een achievementquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sowieso zijn de achievements een beetje sucky, je moet echt weken spelen wil je ze halen volgens mij
Tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De naam zegt het al he, je moet wat doen om iets te bereiken... dat heet een achievement
Maar de EA spellen zijn vlgs mij makkelijk de 1000 punten te halen hoor..
quote:Tot zover nog weinig om je druk over te maken; een nieuwe PES is altijd wennen, dus nu ook. Oh ja, toch: de graphics zijn niet om over naar huis te schrijven. Vergeet niet dat we het hier over een next-gen footie hebben. Als ik even kijk naar de sprong die FIFA heeft gemaakt, dan vallen de graphics van Pro Evolution Soccer 6 gewoon tegen. Dat betekent ook weer niet dat het heel lelijk is, maar zonder HDTV is de stap van deze generatie naar een next-gen console als de Xbox 360 eigenlijk te klein.
quote:Ach, ik ben zo’n schappelijke gozer: ik wil al die gebreken nog wel door de vingers zien. Want ach: hoe vaak kijk je een herhaling terug, en die gezichten: dat went na een tijdje vanzelf wel. Bovendien zit de Master League er gelukkig gewoon in en er is voldoende om een lange tijd bezig te zijn. Nee, de oorlog tussen mij en PES 6 breekt pas uit zodra Xbox Live wordt ingeschakeld. Ik kan wachten en zoeken wat ik wil, ik krijg geen wedstrijd. Dat probleem hebben veel meer mensen: feit is gewoon dat Konami zijn zaakjes niet voor elkaar heeft. Maar zelfs áls het goed zou werken, dan is de online modus op Live slechts een slap aftreksel van wat de PS2-versie heeft. Online competities? Nier hier. Met meer dan twee mensen in één wedstrijd? Vergeet het maar. Waarom zou je een netwerk als Xbox Live ook ondersteunen
quote:Neem bijvoorbeeld alleen al het gebrek aan editting. Op de 360 kun je alleen de stats van spelers veranderen, maar niet hun uiterlijk. Nou, Huntelaar heeft lange, blonde haren in dit spel: daar zit je dus mooi aan vast. Ook de nepnamen van clubs zijn zodoende niet te fixen. Nou kun je zeggen dat dat ‘toch niet zo heel belangrijk is’, maar ik ken veel mensen die een update voor hun option file hebben, om zo de echte namen te hebben. Of nog zoiets: ik maakte een spectaculaire goal en moest toen de camera van mijn mobiel tevoorschijn toveren om dat vast te leggen, want opslaan is er niet bij. Er is geen International Challenge. Er is niets dat je vrij kunt spelen. Er zitten maar acht verschillende stadions in (tegen de 33 van de PS2!!).
maar het kan niet in het spelquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:24 schreef Niek. het volgende:
Het merendeel van dat commentaar gaat over de graphics en inderdaad, voor graphics moet je bij fifa zijn.
Daarnaast is het trouwens wel mogelijk herhalingen op te slaan, volgens de handleiding gaat dat door eenmaal op de X te drukken
Nee, er is een soort van gare lag. Als je op schieten drukt, schiet je mannetje in het scherm pas 1,5 seconden later.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef _petjan het volgende:
Live werkt toch gewoon met pes6? Mijn broertje zit al de hele tijd online te spelen iig
gewoon schieten zodra je op de andere helft komt en dan zorgen dat je binnen 1,5 seconde bij het goal van de tegenstander bentquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee, er is een soort van gare lag. Als je op schieten drukt, schiet je mannetje in het scherm pas 1,5 seconden later.
Zucht. PES6 is gewoon beter, get used to it ipv commentaar van pubertjes hier te quoten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer
Commentaar op pes 6![]()
[..]
[..]
[..]
![]()
Nee, in FIFA 07 echt niet meer. Een heel seizoen ongeslagen blijven, 50 keer man of the Match worden met een spits, 10 doelpunten in één wedstrijd, een gemiddelde van 4 doelpunten per wedstrijd... allemaal dat soort dingen. Onmogelijk om dat snel of makkelijk te halenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:18 schreef Atuniel het volgende:
[..]
De naam zegt het al he, je moet wat doen om iets te bereiken... dat heet een achievement
Maar de EA spellen zijn vlgs mij makkelijk de 1000 punten te halen hoor..
En sommige doen over 2 wedtrijdjes 90 minutequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee, er is een soort van gare lag. Als je op schieten drukt, schiet je mannetje in het scherm pas 1,5 seconden later.
Zucht. Dit jaar is het op de 360 blijkbaar anders. PES krijgt echt veel kritiek en over FIFA 07 zijn veel mensen positief. Get used to it dat PES niet altijd de beste kan zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zucht. PES6 is gewoon beter, get used to it ipv commentaar van pubertjes hier te quoten.
Nee geen probleem mee gehad toen ik met een vriend van me online ging gamenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:29 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Bij elke nieuwe release van Pes is er kritiek. Persoonlijk vind ik de gameplay er tov deel 5 erg op vooruit gegaan, ik zal me dan ook erg vermaken met Pes6quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zucht. Dit jaar is het op de 360 blijkbaar anders. PES krijgt echt veel kritiek en over FIFA 07 zijn veel mensen positief. Get used to it dat PES niet altijd de beste kan zijn.
Hitman besteld voor 20 euroquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:46 schreef Deathraiser het volgende:
Leuke aanbieding van de bart smit heb ze gelijk maar allebei gekocht Hitman en Tomb raider voor die prijs ga ik niet moeilijk doen
Ik vind het jammer dat die achievements bestaan eigenlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, in FIFA 07 echt niet meer. Een heel seizoen ongeslagen blijven, 50 keer man of the Match worden met een spits, 10 doelpunten in één wedstrijd, een gemiddelde van 4 doelpunten per wedstrijd... allemaal dat soort dingen. Onmogelijk om dat snel of makkelijk te halen
Nee hoor!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zucht. Dit jaar is het op de 360 blijkbaar anders.
denk je dat? is het een grapje van je of is het door EA bevestigd? anders wil ik fifa misschien ook nog welquote:
is geen grap,via het spel kan je later dingen downloaden, waarschijnlijk ook de nederlandse competitiequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:47 schreef linuxje het volgende:
[..]
denk je dat? is het een grapje van je of is het door EA bevestigd? anders wil ik fifa misschien ook nog wel
Uiteraard game je omdat je het leuk vind..... mee eens, maar ik vind wel dat achievements de replay value omhoog halen. Ik ben best achievement geil. Als ik iets echt niet haal dan haal ik het niet maar doe er wel mijn best voor. Bv iets op hard proberen ofzo,................ meer geven, meer gamen..... Ik merk dat ik soms baal van mijn PS2 games omdat er geen achievements aan vast zitten.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat die achievements bestaan eigenlijk
Je speelt een spel omdat je het leuk vind, niet 20 uur tegen je zin, om 25 punten voor je achievement te halen toch?
Klopt,... heb me prima vermaakt met dat spel.... Tombraider is nu ook 20 daar.... ook geweldig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
20 euro voor Hitman is echt een koopje
Alleen via internetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:47 schreef paarse_paashaas het volgende:
Die bartsmit actie, geld die alleen op hun website, of ook in de winkels?
Precies. Het nodigt uit om toch ff nog wat tijd in een bepaald onderdeel te stoppenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Uiteraard game je omdat je het leuk vind..... mee eens, maar ik vind wel dat achievements de replay value omhoog halen. Ik ben best achievement geil. Als ik iets echt niet haal dan haal ik het niet maar doe er wel mijn best voor. Bv iets op hard proberen ofzo,................ meer geven, meer gamen..... Ik merk dat ik soms baal van mijn PS2 games omdat er geen achievements aan vast zitten.....Ik vinf het een briljant concept van Microsoft.
Maar een spel wat je niet leuk vind speel je toch sowieso nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat die achievements bestaan eigenlijk
Je speelt een spel omdat je het leuk vind, niet 20 uur tegen je zin, om 25 punten voor je achievement te halen toch?
quote:It’s simply a rumor that Konami higher-ups are pressuring Kojima Productions to consider making MGS4 a multiplatform game because production costs on the game are unsurprisingly high and only getting higher. With PS3 install base numbers not looking all that rosy due to console cost and manufacturing problems, Konami is scared they can’t recoup their investment on only 1 platform alone.
It’s also a nice way to maybe blackmail Sony into giving Konami an incentive to keeping the game a PS3 exclusive, imo.
Whatever the case, I highly doubt it’s going to happen so quit building yourself a disappointing kiloton bomb.
Als het al gebeurt, dan over een jaar of twee. Dus dan heeft het geen impact meer, dit gerucht krijgt al veel te veel aandacht. Lijkt wel Nintendo.quote:
nouja ik wacht wel tot iemand fifa over 2 maand aanbiedtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:56 schreef pmponer het volgende:
Dat is nog nergens bevestigd dus ga er maar niet vanuit dat competities als download worden aangeboden
kijk en daar zijn die achievements nou wee handig voor, zodat je ook een keer de NL-competitie speelt en wint... zijn toch weer gamerpuntenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:48 schreef linuxje het volgende:
[..]
nouja ik wacht wel tot iemand fifa over 2 maand aanbiedtik speel toch eigenlijk geen nederlandse competitie, ik speel liever met arsenal of milan
Thanksquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Respect voor je profile SC achievement!
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef Diablos79 het volgende:
Na 5 dagen Tiger Woods 07 te hebben gespeeld moet ik constateren dat EA het eindelijk is gelukt om een spel dat ik 5 jaar lang met groot plezier heb gespeeld te vergallen. Ik weet niet precies wat ze met het puttingsysteem hebben gedaan maar het werkt iedergeval frustrerend genoeg om het spel plezier heel erg naar beneden te halen
![]()
Je penislengte compenseren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:13 schreef Retarded het volgende:
wat kun je dan met die achievements??
Ik weet niet hoever je character is getraind nu, maar ik vind dat putten eigenlijk min of meer hetzelfde. Als je niet let op die grid kun je net zo putten als eerder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef Diablos79 het volgende:
Na 5 dagen Tiger Woods 07 te hebben gespeeld moet ik constateren dat EA het eindelijk is gelukt om een spel dat ik 5 jaar lang met groot plezier heb gespeeld te vergallen. Ik weet niet precies wat ze met het puttingsysteem hebben gedaan maar het werkt iedergeval frustrerend genoeg om het spel plezier heel erg naar beneden te halen
![]()
Zuiderpark besteld dan zekerquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb nog steeds geen TW...hopelijk maandag of dinsdag
Kopietjes kopieëren geeft kwaliteitsverlies.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:57 schreef Diablos79 het volgende:
![]()
Dat zijn pas mooie prijzen voor niet eens matige games.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hitman 20 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=126607
Tomb Raider 20 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=125050
Hitman is anders gewoon een steengoede game hoor!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zijn pas mooie prijzen voor niet eens matige games.
Lezen, rundquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:49 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Hitman is anders gewoon een steengoede game hoor!
Ik snap niet wat je bedoeltquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:00 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vind ik wel vergeleken met de vorige delen.![]()
Tomb Raider is een geweldige game en al helemaal voor die prijs.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:35 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zijn pas mooie prijzen voor niet eens matige games.Tomb Raider besteld.
![]()
Mijn stats zijn op 90% en nog steeds vind ik het niet lekker gaan. De info die je krijgt klopt gewoon niet. Ik heb geen moeite om de juiste lijn te vinden maar ik sla altijd net ietsje te zacht ofzo. Wat komt door misleidende informatie. Hun hanteren de regel 1 inch hoogte verschil is 1 foot meer of minder rekenen. Dus als het 6 feet is en het loopt 2 inch up dan moet ik dus volgens hun 8 feet rekenen. Maar de helft van de tijd klopt het gewoon niet. Ik had gister een put van 7 feet en 1 inch up. Dus als mijn putter dan op 10 feet staat en ik voluit sla moet hij gewoon hard genoeg zijn, maar dat was hij dus niet. Bleef lekker weer op het randje liggen. Dus hoe kun je dan fatsoendelijk greens lezen als de info die gegeven word gewoon niet klopt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt
Train je je mannetje ook? Dat moet je veel doen eigenlijk, dat die gele balken volop blijven.
En verder is dat putten een kwestie van kijken en mikken zoals de vorige keer, bonus is zelfs dat je spin kan geven bij putten door die rechtertepel te gebruiken.
Ik zat ook zelf ff te kutten, maar wat wil je als je een kutpoppetje hebt.
Ach ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt
Train je je mannetje ook? Dat moet je veel doen eigenlijk, dat die gele balken volop blijven.
En verder is dat putten een kwestie van kijken en mikken zoals de vorige keer, bonus is zelfs dat je spin kan geven bij putten door die rechtertepel te gebruiken.
Ik zat ook zelf ff te kutten, maar wat wil je als je een kutpoppetje hebt.
Dit deel is denk ik gewoon niet zo aan mij besteed ofzo. Ik ga ervan uit dat ik aan de hand van de info die ik krijg een fatsoendelijk put kan maken. Bij 2006 had ik een gemiddeld aantal slagen van 1.2 bij het putten en nu zit ik dik op 2.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:26 schreef Atuniel het volgende:
Dat rekenen doe ik helemaal niet
Eerst zat ik ook te kijken, oh het gaat 1 feet omhoog, die afstand te gaan, de club kan zoveel slaan op 100% enzo.
Nu kijk ik gewoon en schiet op gevoel, put kans is met 75% gestegen, en wat ik vaak had is dat de bal precies op het randje bleef liggen, dat is nu ook veel minder geworden
Nee vind het zelf weer een verbetering tov andere delen, speelbaarheid, grafisch en leuk zo met dat trainen.
Wel cool dat ze al kunnen reviewen. Men kan vrijdag pas de Preview-code laten zien.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:37 schreef Atuniel het volgende:
OXM is verschenen en geeft Call of Duty 3 een 9
Kut he dat iemand eerder speelt dan jou.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:43 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Wel cool dat ze al kunnen reviewen. Men kan vrijdag pas de Preview-code laten zien.![]()
Zo las ik in de GUNK ook een review van een beta-versie. Echt... tricky dat die bladen dat soms doen.
Maar ik geloof wel dat COD3 goed is, daar niet van.
wil net zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:25 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kut he dat iemand eerder speelt dan jou.
Is media connect wel helemaal klaar met verzamelen? Het duurt even voordat ie alle nummers verzameld heeft... ik heb zo'n 60Gb geshared staan wat ik allemaal kan benaderen dus de hoeveelheid nummers is het probleem niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog meer mensen die vanaf hun PC met Windows Media Connect muziek streamen naar de 360? Ik zit namelijk met een probleem....ik probeer al mijn muziek te sharen alleen om 1 of andere vage reden worden er maar max. 228 nummers gestreamt terwijl ik er zo'n 1500 wil streamenIemand die me kan helpen?
zou de vista RC 1 ook werken met xb media extend?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Is media connect wel helemaal klaar met verzamelen? Het duurt even voordat ie alle nummers verzameld heeft... ik heb zo'n 60Gb geshared staan wat ik allemaal kan benaderen dus de hoeveelheid nummers is het probleem niet.
Na een half uur is er nog geen nummer bijgekomen.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Is media connect wel helemaal klaar met verzamelen? Het duurt even voordat ie alle nummers verzameld heeft... ik heb zo'n 60Gb geshared staan wat ik allemaal kan benaderen dus de hoeveelheid nummers is het probleem niet.
En dan een hele lange lijst.quote:[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:MusicBruce Springsteen - The River.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:MusicBruce Springsteen - Streets of Philladelphia.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:MusicBruce Springsteen - Santa Claus Is Coming To Town.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:MusicBruce Springsteen - Dancing In The Dark.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
[2006-10-29, 18:48] Scanning [E:MusicBruce Springsteen - Born In The USA.mp3] Failed. Error=0x8007000d(De gegevens zijn ongeldig.).
Ja, vista werkt vet goed, want daar krijg je media center bijquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:43 schreef linuxje het volgende:
[..]
zou de vista RC 1 ook werken met xb media extend?
mja Call of Duty 3nog paar nachtjes
Nee dat weet ik niet.. maar als ik mijn pc opstart dan start automatisch media connect op. Want als ik die start om meteen muziek te luisterenvan de 360 kan ik het wel vergeten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nog meer mensen die vanaf hun PC met Windows Media Connect muziek streamen naar de 360? Ik zit namelijk met een probleem....ik probeer al mijn muziek te sharen alleen om 1 of andere vage reden worden er maar max. 228 nummers gestreamt terwijl ik er zo'n 1500 wil streamenIemand die me kan helpen?
Tis kutmuziek, vandaarquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Na een half uur is er nog geen nummer bijgekomen.....
Hmmmz dit vind ik in de Windows log:
[..]
En dan een hele lange lijst.
Geprobeerd, heb 300 MP3'tjes in een andere map gezet, ga ik kijken op m'n 360 zijn er 24 nummers gestreamt. Tevens weer zo'n zelfde log...quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:09 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Tis kutmuziek, vandaar![]()
Hier zegt Google
Probeer eens een andere directory voor die bestanden dus..
Hoe kom je in de windows log map?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geprobeerd, heb 300 MP3'tjes in een andere map gezet, ga ik kijken op m'n 360 zijn er 24 nummers gestreamt. Tevens weer zo'n zelfde log...
Ja met de Vista pre-release versies krijg je de ultimate versie, die heeft media center, en die werkt prima. Enige grote nadeel is dat transcode 360 niet werkt en je dus geen DivX of Xvid kunt afspelen via je 360. Maar ben je puur uit op muziek dan werkt het superquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:43 schreef linuxje het volgende:
zou de vista RC 1 ook werken met xb media extend?
mja Call of Duty 3nog paar nachtjes
Pro Evo / Splinter Cellquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:34 schreef truStie het volgende:
Wat is de meest gespeelde game op Live de laatste tijd? Ik wil morgen een nieuwe game aanschaffen maar heb geen idee welke.. alles is gewoon leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |