quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
*ontopic doet
Beelden en meer informatie van Halo 3![]()
Kiiijjjkkkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
*ontopic doet
Het geeft me een Halo 2.5 ideequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
*ontopic doet
Want vooruitgang is slecht!quote:
Ohhh krijg je dat hequote:
Nou de echte details zijn natuurlijk nog niet bekend maar voor een game als Halo 3 verwacht ik toch wel vernieuwing.....! 2.5 gaat het hem voor mij niet doen.quote:
Zoals wat?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou de echte details zijn natuurlijk nog niet bekend maar voor een game als Halo 3 verwacht ik toch wel vernieuwing.....! 2.5 gaat het hem voor mij niet doen.
Maar gedeeltelijk dezelfde MP levels gebruiken als deel 1 en 2 zit ik ook niet op te wachten, dan speel ik het origineel wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:49 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ohhh krijg je dat he
Nee Halo SP was aardig tof, zeker in de tijd.
HALO2 SP was mager, maar de MP daarintegen word nog steeds erg veel gespeeld omdat het gewoon helemaal perfekt is.
Halo 3.. had ik zelf het idee dat ze hem zouden gaan versjitteren juist om nieuwe dingen er in te gaan stoppen, anders aan te pakken enzo.. En dus moet ik voorzichtig gaan juichen, nu ik zie dat de style en de MP meer van hetzelfde is!
Vind ik, als HALO2 fan, echt hartstikke top.. maar ik speel HALO2 dan nog met regelmaat!
Vooruitgang is niet slecht, het mag alleen als het een verbetering geeft.. maar anders speel jij MK3 verder als je van vooruitgang houdt
Ja met je eens,.... dat is een grote verbetering inderdaad, maar ik hoop op een dikke SP coop bijvoorbeeld,..... meer character design MP opties.... niet alleen maar 16 rennende soldaten met dichte helm zien of 1 soort Alienquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:50 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Zoals wat?
Weet je hoeveel vernieuwing HALO2 al heeft gehad op MP gebied
Zijn ze dat van plan dan.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar gedeeltelijk dezelfde MP levels gebruiken als deel 1 en 2 zit ik ook niet op te wachten, dan speel ik het origineel wel.
Nou ja goed, ik hoop wel op een bende nieuwe levels natuurlijk.. maar een oude map hoeft niet iets slechts te zijn, er zijn briljante maps in deel 2 vond ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:52 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar gedeeltelijk dezelfde MP levels gebruiken als deel 1 en 2 zit ik ook niet op te wachten, dan speel ik het origineel wel.
Ja ok.. dat zou wellicht cool zijn.. maar zie dat niet als een must. Halosuit kun je nu in kleur aanpassen, vind ik toch wel voldoende.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja met je eens,.... dat is een grote verbetering inderdaad, maar ik hoop op een dikke SP coop bijvoorbeeld,..... meer character design MP opties.... niet alleen maar 16 rennende soldaten met dichte helm zien of 1 soort AlienDat soort dingen....
De 3 levels die ze geshowed hebben komen uit Halo 1 en 2quote:
Zolang er genoeg andere goede nieuwe levels meegeleverd worden is er niks aan de hand, maar ik zie het bijna als een trend om een spel uit te brengen met maar 8-10 maps, als er dan al 3 oude maps bijzitten dan vind ik het al tegenvallenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik hoop wel op een bende nieuwe levels natuurlijk.. maar een oude map hoeft niet iets slechts te zijn, er zijn briljante maps in deel 2 vond ik.
Trouwens, zoveel spellen wat oude maps of banen gebruiken..
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:34 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Krijg je er nu wel al zin in Gijs![]()
Zoo praat![]()
Believequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:36 schreef Panick het volgende:
Wat een zaadtitel..
Maar goed, daar komen jullie nog wel achter.
EPIC.
Ik morgen alquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:09 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Dinsdag PES6 binnen voor 40 pleurie's bij xboxhome.nl
dan komt pes 7 al bijnaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:26 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Serieus...stelletje flasherss..ze gaan hem pas maandag versturen, dinsdag heb ik em pas![]()
Gaat automatisch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:40 schreef Hellrazor het volgende:
waar download ik een nieuw dashboord of een update ?
Oooeee, sweetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:23 schreef gijsje79 het volgende:
Roque Warrior
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Titel die ik wel ff in de gaten hou.
De NPC's in de game beschikken over een zeer geavenceerde A.I. Ze zullen realistisch reageren en aanvallen en zullen altijd als team opereren. Over de multiplayer wil Zombie nog niet teveel prijsgeven, echter vertellen ze wel dat de game maarliefst 10 verschillende multiplayer modi kent. Zoals gezegd kunnen de spelers zelf de map 'bouwen', waardoor er meer dan 200 verschillende maps kunnen worden gemaakt. Daarnaast kun je de singleplayer niet alleen in je eentje, maar ook met drie andere erbij in de vorm van een 4 speler Co-Op versie.
Herfst 2007 word deze verwacht.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:24 schreef Begieltie het volgende:
Iemand enig idee wanneer Tony Hawk P8 uitkomt? Ik had ergens gelezen dat dat vandaag zou zijn maar ik ben hem nog nergens tegengekomen![]()
Ja ok.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:27 schreef MMaRsu het volgende:
"De NPC's in de game beschikken over een zeer geavenceerde A.I. Ze zullen realistisch reageren en aanvallen en zullen altijd als team opereren."
Dat hoor ik toch zo vaak he
Vanaf afgelopen maandag volgens mij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:32 schreef Ipho het volgende:
Pes6 ligt hier al een week in de schappen of is dat normaal?
hear hear!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:52 schreef paarse_paashaas het volgende:
Als de SP van Halo 3 ook maar enigzins op Halo 2 lijkt mogen ze 't spel w.m.b wel tegelijk uitbrengen met duke nukem forever.
Liefdequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef wc-eend het volgende:
Halo 3.. Gow.. RSV.. Nothing beats..
[afbeelding]
Dat hoor/zie je overal..maar toch is het nog twijfelachtig...de graphics zijn tegenwoordig van alle spellen mooi, dus die vlieger gaat ook niet al op..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:08 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat de eerste indrukken van GoW positief zijn.........![]()
Beetje matig wat ze met de engine doenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:23 schreef gijsje79 het volgende:
Roque Warrior
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Titel die ik wel ff in de gaten hou.
De NPC's in de game beschikken over een zeer geavenceerde A.I. Ze zullen realistisch reageren en aanvallen en zullen altijd als team opereren. Over de multiplayer wil Zombie nog niet teveel prijsgeven, echter vertellen ze wel dat de game maarliefst 10 verschillende multiplayer modi kent. Zoals gezegd kunnen de spelers zelf de map 'bouwen', waardoor er meer dan 200 verschillende maps kunnen worden gemaakt. Daarnaast kun je de singleplayer niet alleen in je eentje, maar ook met drie andere erbij in de vorm van een 4 speler Co-Op versie.
Herfst 2007 word deze verwacht.
Haha, na GoW is alles naakt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:12 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Dat hoor/zie je overal..maar toch is het nog twijfelachtig...de graphics zijn tegenwoordig van alle spellen mooi, dus die vlieger gaat ook niet al op..![]()
Bruut!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Nog nooit zo erg naar een Xbox titel uitgekeken, mn hype is groter dan bij kameoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:39 schreef wc-eend het volgende:
[afbeelding]
Of minder, zodat je meer tijd hebt om te gamenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:48 schreef NrSiX het volgende:
Men men men als je al die games ziet die komen binnenkort mag ik nog wel wat meer gaan werken zeg.. super!
Ah, it's the Lumines Masterquote:
damn.. heb ik net Tomb Raider voor 22,50 overgekocht op het forumquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hitman 20 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=126607
Tomb Raider 20 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=125050
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Live the hype!
* Skull-splitter trekt toch zijn GoW shirt weer aan...
Wat voor foutmelding krijg je?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:34 schreef Strolie75 het volgende:
Waarom kan ik die Rainbow Six demo niet downloaden?
Can't download Rainbow Six demo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:35 schreef Wessiej het volgende:
Wat voor foutmelding krijg je?
Of woon je ergens buiten Europa?
Misschien een probleem momenteel met die download? Zeldzaam,.... maak je niet vaak mee. Probeer het later nog eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Can't download Rainbow Six demo.
Andere shit dowload hij wel gewoon....
13:30quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Gears of War Haloween event
http://media.games.ign.com/articles/693/693580/vids_1.html
IGN Weekly Episode 30 (October 27, 2006)
aka Ion cannon uit UT 2003.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
13:30Nieuw wapen in Multiplayer Gears of War,... Nuke from satelite.....open de map..... richt ergens op de map... en vlucht
Nee,... dit is een laserquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:47 schreef BMH het volgende:
[..]
aka Ion cannon uit UT 2003.
Die dingen zijn altijd wel leuk.
Heb ik ook, geen melding meer als dat, gewoon uit de lijst van downloads verdwenen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Can't download Rainbow Six demo.
Andere shit dowload hij wel gewoon....
Leuk filmpje alleen jammer dat die gast niet kan rijdenquote:
Heel cool gedaanquote:
maat van me wou em vanochtend ook downen, had hetzelfdequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:51 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Misschien een probleem momenteel met die download? Zeldzaam,.... maak je niet vaak mee. Probeer het later nog eens.
Respect voor je profile SC achievement!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maat van me wou em vanochtend ook downen, had hetzelfde
Ik haal hem wel eens als die classic isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:16 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.. komt zeker aan de beurt NA GoW
Jawel maar niet alles.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef dekkered het volgende:
ik heb een vraagje want mijn broer wilt een 360 aanschaffen.
want we hebben nog spellen van de normale xbox kan je die ook op de 360 spelen??
Nee, het was een boete voor openbaar dronkenschap en de baldadigheid die daarmee samen ging.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:03 schreef bluebit het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je gedronken hebt en bent gaan rijden, zou wel enorm slecht zijn.
in dat geval terecht, en vallen de boetes me nog tegen
Ik vind al jaren dat de politie openbare dronkenschap wat frequenter mag beboeten, erger me altijd kapot aan die sjappies met een glaasje teveel op.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nee, het was een boete voor openbaar dronkenschap en de baldadigheid die daarmee samen ging.
Als ik auto gereden had was het behoorlijk fout geweest, aangezien ik mijn rijbewijs niet eens mag hebben.
Ik ben niet echt direct vervelend voor mensen als ik dronken ben, maar had wel watquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vind al jaren dat de politie openbare dronkenschap wat frequenter mag beboeten, erger me altijd kapot aan die sjappies met een glaasje teveel op.
En wat blijkt, Oom Agent doet het ook nog. Wel jammer voor je dat jij de sjappie was, in dit geval.
Hint: Gebruik je LS en kijk naar het rechter plaatjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
Bij Splinter Cell DA, hoe doe ik dat met die mijnen?
Ik ben er gewoon links via de kant voorbij gelopenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:24 schreef MMaRsu het volgende:
Bij Splinter Cell DA, hoe doe ik dat met die mijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |